Fransenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef Karasta het volgende:
Van die Duitsers die naar Nederland komen en gewoon weg Duits blijven praten.....
Zij zijn het enige volk die het vertikken om Engels te praten, alsof hun taal zo verdomd mooi is.
Ik vertik het dus om Duits tegen hun te praten !
Ik ben aan het denken om binnenkort eens een weekendje naar Moffenland te gaan puur alleen om overal daar Nederlands/ Spaans /Papiamento te praten, kijken hoe hun reageren.
Klacht: Duitsers die denken dat de hele wereld hun vuile taal spreken
Bonus klacht: Dat ze nog steeds Duits op school geven in Nederland, geef dan Spaans in de plaats wat dan nog een wereld taal is.
Zij zullen net zo reageren als jij nu doet.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef Karasta het volgende:
Van die Duitsers die naar Nederland komen en gewoon weg Duits blijven praten.....
Zij zijn het enige volk die het vertikken om Engels te praten, alsof hun taal zo verdomd mooi is.
Ik vertik het dus om Duits tegen hun te praten !
Ik ben aan het denken om binnenkort eens een weekendje naar Moffenland te gaan puur alleen om overal daar Nederlands/ Spaans /Papiamento te praten, kijken hoe hun reageren.
Er wordt ook Nederlands gegeven op Duitse scholen.quote:Bonus klacht: Dat ze nog steeds Duits op school geven in Nederland, geef dan Spaans in de plaats wat dan nog een wereld taal is.
Al zou je willen, je zou niet kunnen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef Karasta het volgende:
Begin eens met je Nederlands.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef Syana het volgende:
Ik woon vlakbij de duitse grens en werk dan ook bij een winkel waar we dagelijks te maken hebben met onze buren.
En tot dusverre heb ik redelijk wat Duisters meegemaakt die netjes Engels (proberen) te spreken tegen mij.
Waarschijnlijk ook omdat ik het vertik/ik het niet kan om Duits te praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, het Duits van die klant was anders ook belabberd.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef murphyjenkins het volgende:
Kunde : Wissen sie woher die Pfefferminz ist ?
ich: Jawhowl aber mein deutsch ist sehr schlecht.
Kunde: aber die Niederlandische leute sprechen doch sehr gut Deutsch ? hast du kein deutsch auf die schule ?
iddquote:Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, het Duits van die klant was anders ook belabberd.
Wat heeft de Noordzee er nu weer mee te maken?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:27 schreef murphyjenkins het volgende:
rij jij ff lekker 70 km westwaarts![]()
landverader
dan zou ik zeggen hast du kein engels auf die schule flikker toch opquote:Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef murphyjenkins het volgende:
100 % met TS eens.
had ik ook laatst :
Kunde: aber die Niederlandische leute sprechen doch sehr gut Deutsch ? hast du kein deutsch auf die schule ?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat heeft de Noordzee er nu weer mee te maken?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:27 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
landverader
Duitse taalquote:Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Duitsers
De Duitse gedachtengang
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Duitsers
De Duitse gedachtengang
Waarom Italianen?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Duitsers zijn kut, net zoals Italianen en Marokkanen
Praat dan gewoon nietquote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef Syana het volgende:
Ik woon vlakbij de duitse grens en werk dan ook bij een winkel waar we dagelijks te maken hebben met onze buren.
En tot dusverre heb ik redelijk wat Duisters meegemaakt die netjes Engels (proberen) te spreken tegen mij.
Waarschijnlijk ook omdat ik het vertik/ik het niet kan om Duits te praten?
Jaquote:Op donderdag 17 september 2009 15:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Duitse taal![]()
Tijd dat we in Europa gewoon Duits, de taal van het continent gaan spreken in plaats van die baggertaal van overzee
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Polen zijn ook erg, die praten ook meestal Duits
Nja, wat is het verschil tussen een batterij en een aspergeveld ?JATTERD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Mensen die denken dat ze zichzelf voor paal zetten als ze de lokale taal (proberen te) spreken.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:12 schreef Syana het volgende:
mezelf voor paal zetten als ik een poging doe om duits te praten.
Was dan? DER KRIEG!1!!EINSzquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:41 schreef Trannellius het volgende:
Ik spreek dan altijd maar Nederlands in een harder accent in de hoop dat een duitser het begrijpt
En dat "Sie haben etwas verloren"-grapje blijf took briljant
Of een duitse schoenenwinkel instappen en vragen om schoenen maat 40-45quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Was dan? DER KRIEG!1!!EINSz![]()
!111!!1
Was sagen sie? Hout wieso?
Ik denk dat 39-45 toch grappiger zou zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Of een duitse schoenenwinkel instappen en vragen om schoenen maat 40-45![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mis BrauNquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Of in Rotterdam vragen of ze Duits vuurwerk hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Polen collaboreerde met Duitsland. De oorlog begon pas in Mei 1940quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat 39-45 toch grappiger zou zijn
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:54 schreef Trannellius het volgende:
Polen collaboreerde met Duitsland. De oorlog begon pas in Mei 1940
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Polen collaboreerde met Duitsland. De oorlog begon pas in Mei 1940
...Polen nam samen met Duitsland rusland in. Operatie Barbarossa mijn beste.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat deed Duitsland juist met Rusland.
Windrichtingen, het blijft moeilijkquote:Op donderdag 17 september 2009 15:27 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
landverader
Nou ben ik wel benieuwd, waar komt de pepermunt vandaan?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef murphyjenkins het volgende:
100 % met TS eens.
had ik ook laatst :
die Pfefferminze gehört in die Familie der Lippenblütler (Lamiaceae), wie die Melisse oder der Salbei. Man nennt sie auch Mutterkraut, Katzenkraut, Prominzen oder Schmecker, sowie Gartenminze oder englische Minzequote:Op vrijdag 18 september 2009 10:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd, waar komt de pepermunt vandaan?
Nee vrind.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:01 schreef Trannellius het volgende:
[..]
...Polen nam samen met Duitsland rusland in. Operatie Barbarossa mijn beste.
Ga eens leren.quote:De Sovjet-Unie en nazi-Duitsland ondertekenen het Molotov-Ribbentroppact, een niet-aanvalsverdrag tussen beide landen. Het verdrag bevat eveneens een geheime clausule die de verdeling regelt van Polen, de Baltische staten (Estland, Litouwen, Letland) en de annexatie van delen van Roemenië (Bessarabië en Noord-Boekovina) en Finland (Karelië).
Bron?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee vrind.
[..]
Ga eens leren.
Serieus welke oorlog moet het dan zijn. Denk nou manquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Bron?
Je bent namelijk volgens mij in de war met een andere oorlog. De SU werd terdege aangevallen door Duitsland, dus dat niet-aanvalspact zou nergens op slaan.
Do not feed the troll.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee vrind.
[..]
Ga eens leren.
Jij komt aan met een niet-aanvalspact terwijl het toch redelijk bekend is dat ze elkaar hebben aangevallen? Dat klopt toch niet?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Serieus welke oorlog moet het dan zijn. Denk nou man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je hoe bekend het is/was dat de SU en Nazi Duitsland een pact sloten zodat ieder de helft van Polen kreeg.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:18 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jij komt aan met een niet-aanvalspact terwijl het toch redelijk bekend is dat ze elkaar hebben aangevallen? Dat klopt toch niet?
Polen heeft meegewerkt aan Duitsland zodat de Duitsers een vrije doortocht zouden krijgen naar Rusland. Als Duitsland gewonnen zou hebben, kreeg Polen Moskou als beloning.
quote:Operatie Barbarossa (Duits: Unternehmen Barbarossa) was de codenaam voor de Duitse aanval op de Sovjet-Unie op 22 juni 1941 gedurende de Tweede Wereldoorlog.
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Molotov-Ribbentroppactquote:23 Augustus 1939
De Sovjet-Unie en nazi-Duitsland ondertekenen het Molotov-Ribbentroppact, een niet-aanvalsverdrag tussen beide landen. Het verdrag bevat eveneens een geheime clausule die de verdeling regelt van Polen, de Baltische staten (Estland, Litouwen, Letland) en de annexatie van delen van Roemenië (Bessarabië en Noord-Boekovina) en Finland (Karelië).
?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:18 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Jij komt aan met een niet-aanvalspact terwijl het toch redelijk bekend is dat ze elkaar hebben aangevallen? Dat klopt toch niet?
Polen heeft meegewerkt aan Duitsland zodat de Duitsers een vrije doortocht zouden krijgen naar Rusland. Als Duitsland gewonnen zou hebben, kreeg Polen Moskou als beloning.
Oh ja, het algemeen te bewerken medium Wikipedia wordt weer eens als hoofdbron aangehaald. Het feit dat Polen graag bestuurd wilde worden door de man met de snor, en de Duitse orderlijkheid wilde invoeren wordt gemakshalve terzijde geschoven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gast.
Hou nou maar op.![]()
[..]
[..]
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Molotov-Ribbentroppact
Net wass het nog Molotov met Riebentrop, en nu in ene Stalin met Hitler?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
?
Ze hadden een niet-aanvalspact, dat is algemeen bekent. Hitler en Stalin sloten dat af, tot groot ongenoegen van de geallieerden. Dat jij dat loopt te ontkennen is gewoon een poging tot geschiedvervalsing. Daarbij komt dat Duitsland het niet-aanvalspact verbroken heeft, eenzijdig.
Trouwens, dan hebben de Duitsers en Polen er wel lang overgedaan. Eerst Polen kapodtrushen in 1939, in a matter of days, en dan wachten tot 1941 om dan pas Rusland binnen te vallen? En ook werden de Polen totaal kapodtgemaatk in ghetto's etc. De Duitsers en de Polen hadden geen afspraken, Hitler wou Polen zien bloeden.
Lul lekker door jij![]()
Gast hou nou maar op. Hitler wilde Oost-Pruisen kostte wat kost bezetten, en de Polen werden massal weggedeporteerd naar concentratiecampen, omdat het üntermenschen waren. De vrije Polen vluchtten massaal naar GB, waar ze een groot deel van het leger uitmaakten en zelfs NL nog bevrijd hebben. Hitler installeerde er een puppet government en liet "übermenschen" de Poolse gebieden bewonen. Die puppets zullen Hitler vast geholpen hebben, maar dat gaat dan over 0,0000001% van de Poolse bevolking.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Oh ja, het algemeen te bewerken medium Wikipedia wordt weer eens als hoofdbron aangehaald. Het feit dat Polen graag bestuurd wilde worden door de man met de snor, en de Duitse orderlijkheid wilde invoeren wordt gemakshalve terzijde geschoven.
Gast, wat een vieze opmerking. Een massadeportatie en moord tot een "communegevoel" bestempelen? Laat me raden, de holocaust heeft nooit plaatsgevonden in jou bekrompen wereldje?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Net wass het nog Molotov met Riebentrop, en nu in ene Stalin met Hitler?De argumenten beginnen al af te zwakken.
In 1940 viel Duitsland al het westen binnen. Het had weinig zijn om een oorlog op 2 fronten te starten, daarom wachten ze tot 1941. En ghetto'sPlease, het was egwoon een communegveoel wat werd opgezocht.
Daar gaat je geloofwaardigheid. Een Duitser die in het Frans Nederlanders aanspreekt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:29 schreef john_ven24 het volgende:
Je kunt alles zeggen, maar ik ben nog niet door een Fransman in NL aangesproken in het Frans. Wel met diverse Duitsers. Daarnaast is Duits gewoon een schijttaal, enkel geschikt om uit te schreeuwen, anders klinkt het voor geen meter. Daarnaast is de helft van de Duitsers echt achterlijk, nauwelijks naar school geweest, spreken enkel Duits en hebben absoluut geen wereldkennis.
Sorry, die opmerking ging net ff te ver idd. En ter uwer informatie, het was idd getroll van mijn kant, ik stop nuquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gast, wat een vieze opmerking. Een massadeportatie en moord tot een "communegevoel" bestempelen? Laat me raden, de holocaust heeft nooit plaatsgevonden in jou bekrompen wereldje?
Ps. Hitler en Stalin hebben goedkeuring gegeven aan dat pact, zij waren dictators, dus hadden het laatste woord.
Ik heb zelfs in documentaires gezien. Dus de bron maakt geen hol uit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Oh ja, het algemeen te bewerken medium Wikipedia wordt weer eens als hoofdbron aangehaald. Het feit dat Polen graag bestuurd wilde worden door de man met de snor, en de Duitse orderlijkheid wilde invoeren wordt gemakshalve terzijde geschoven.
Ja de pact is verbroken, maar dat was pas veel later. Tevens maakte jij ervan dat de oorlog begon in 1940. Dat is fout, want het begon in 1939. Maar goed, wees maar stront eigenwijs. Zoek het maar even op, op internet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
?
Ze hadden een niet-aanvalspact, dat is algemeen bekent. Hitler en Stalin sloten dat af, tot groot ongenoegen van de geallieerden. Dat jij dat loopt te ontkennen is gewoon een poging tot geschiedvervalsing. Daarbij komt dat Duitsland het niet-aanvalspact verbroken heeft, eenzijdig.
Trouwens, dan hebben de Duitsers en Polen er wel lang overgedaan. Eerst Polen kapodtrushen in 1939, in a matter of days, en dan wachten tot 1941 om dan pas Rusland binnen te vallen? En ook werden de Polen totaal kapodtgemaatk in ghetto's etc. De Duitsers en de Polen hadden geen afspraken, Hitler wou Polen zien bloeden.
Lul lekker door jij![]()
Volgens mij wou je iemand anders quoten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:33 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik heb zelfs in documentaires gezien. Dus de bron maakt geen hol uit.
[..]
Ja de pact is verbroken, maar dat was pas veel later. Tevens maakte jij ervan dat de oorlog begon in 1940. Dat is fout, want het begon in 1939. Maar goed, wees maar stront eigenwijs. Zoek het maar even op, op internet.
Oops inderdaad. Sorry!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:37 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Volgens mij wou je iemand anders quoten?
Heb je de Vakantieman wel eens gezien? Met Frits Bom destijds. Staan ze op het strand in Spanje, met de voeten in de zee, wordt Nederlanders (ja, Nederlanders) gevraagd, met een kaart van Europa voor hun neus, waar ze zijn, wijzen die onnozelen fucking Oostenrijk aan!quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:29 schreef john_ven24 het volgende:
Je kunt alles zeggen, maar ik ben nog niet door een Fransman in NL aangesproken in het Frans. Wel met diverse Duitsers. Daarnaast is Duits gewoon een schijttaal, enkel geschikt om uit te schreeuwen, anders klinkt het voor geen meter. Daarnaast is de helft van de Duitsers echt achterlijk, nauwelijks naar school geweest, spreken enkel Duits en hebben absoluut geen wereldkennis.
Wieviel Seiten hat ein Dreieck?
Ja, ich bin nicht fur diese Fragen vorbereitet. Ich bin seitz lang nicht nach Schul gewese. Ein Dreieck, da müßt ich jetzt lang überlegen.
Wer ist Tony Hawk?
Dönerverkäufer?
Blijkbaar kun je wel Duits, maar geen Engels?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:29 schreef john_ven24 het volgende:
Wieviel Seiten hat ein Dreieck?
Ja, ich bin nicht fur diese Fragen vorbereitet. Ich bin seitz lang nicht nach Schul gewese. Ein Dreieck, da müßt ich jetzt lang überlegen.
Wer ist Tony Hawk?
Dönerverkäufer?
Ik weet dat je gelijk hebt, ik zat je maar wat op te naaienquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
http://www.refdag.nl/arti(...)+teruggeschoten.html
http://www.go2war2.nl/artikel/299
Nog wat bronnen.
Feit is gewoon wel dat ze in Duitsland alles nasynchroniseren, films, tv-series inclusief film fragmenten in het Duits op de radio. Veel Duitsers zijn ook nogsteeds achtergesteld door de nasleep van de 2e wereld oorlog. Neemt trouwens niet weg dat er ook een heel grote groep slimme mensen wonen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je wel Duits, maar geen Engels?
Ze zeggen toch erbij dat het allemaal creatief geknip, geplakt en doorgestoken kaart is?![]()
Ik zat te wachten op dat eerste.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik weet dat je gelijk hebt, ik zat je maar wat op te naaien
Oh, dat wil ik wel zienquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je de Vakantieman wel eens gezien? Met Frits Bom destijds. Staan ze op het strand in Spanje, met de voeten in de zee, wordt Nederlanders (ja, Nederlanders) gevraagd, met een kaart van Europa voor hun neus, waar ze zijn, wijzen die onnozelen fucking Oostenrijk aan!
En op de vraag waar dan de zee is waar ze in staan, beginnen ze te stamelen en euhhhhhhhhhh te mompelen.
Ieder land heeft zijn debielen, of dat nu Nederland, Duitsland, Zimbabwe of Tuvalu is.
Duitsers
Ja, en dus kunnen ze minder goed Engels. En dan? Daarom zijn ze dom?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:42 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Feit is gewoon wel dat ze in Duitsland alles nasynchroniseren, films, tv-series inclusief film fragmenten in het Duits op de radio.
Waar heb je het over?quote:Veel Duitsers zijn ook nogsteeds achtergesteld door de nasleep van de 2e wereld oorlog.
Nope, dat is al jaren geleden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:43 schreef john_ven24 het volgende:
Oh, dat wil ik wel zienheb je een linkje?
Voormalige DDR is nog altijd achtergesteld qua welvaart.quote:
Over mensen die opgegroeid zijn in Oost-Duitsland en daardoor nogsteeds een slechte/geen baan hebben, waarin ze veel minder verdienen als Duitsers uit het westen. Over mensen die nogsteeds verbolgen zijn over de financiele situatie in het verleden door enorme staatsschulden, die zei af hebben mogen dragen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja, en dus kunnen ze minder goed Engels. En dan? Daarom zijn ze dom?
[..]
Waar heb je het over?
Oh, zo. Als ik het over Oost-Duitsland zou hebben, dan zou ik het eerder over 'sommige Duitsers' dan over 'veel Duitsers' hebben. Een klassiek misverstand dus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:52 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Over mensen die opgegroeid zijn in Oost-Duitsland en daardoor nogsteeds een slechte/geen baan hebben, waarin ze veel minder verdienen als Duitsers uit het westen. Over mensen die nogsteeds verbolgen zijn over de financiele situatie in het verleden door enorme staatsschulden, die zei af hebben mogen dragen.
Nasynchroniseren doen ze ook in Frankrijk, Engeland, Italië, Spanje, Portugal etc. Nederland is daar met de Scandinavische landen gewoon een uitzondering van. Dat jij niet snapt dat Nederland hier de uitzondering is en wat ze dus in Duitsland doen niet raar is, is jou probleem.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:42 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Feit is gewoon wel dat ze in Duitsland alles nasynchroniseren, films, tv-series inclusief film fragmenten in het Duits op de radio. Veel Duitsers zijn ook nogsteeds achtergesteld door de nasleep van de 2e wereld oorlog. Neemt trouwens niet weg dat er ook een heel grote groep slimme mensen wonen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:53 schreef Hetiszover het volgende:
"Gegen die mauer!"
"Aber wir haben Kinder!"
"JETZT NICHT MEHR!"
De spanjaarden hebben ons juist bevrijd. Vergeet niet dat de overwinnaar de geschiedenis schrijft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nasynchroniseren doen ze ook in Frankrijk, Engeland, Italië, Spanje, Portugal etc. Nederland is daar met de Scandinavische landen gewoon een uitzondering van. Dat jij niet snapt dat Nederland hier de uitzondering is en wat ze dus in Duitsland doen niet raar is, is jou probleem.
+ Als je nu nog Duitsers haat omdat er ooit een oorlog is geweest faal je hard, vooral als je hem niet hebt meegemaakt. Laten we dan ook de Spanjaarden maar haten, die hebben ons immers 80 jaar bezet ipv de magere 5 jaar die de Duitsers hier waren?
Dat komt door geldgebrek. Er moeten immers talloze nieuwe autosnelwegen in Oost-Duitsland worden aangelegd, voor die drie auto's per dag van Groß-Lüttjebroek naar Oberes-Tietjerkstradiehl.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:02 schreef john_ven24 het volgende:
Ik heb ook altijd het idee dat ik 15 jaar terug ga in de tijd wanneer ik in Duitsland ben, oude borden langs de weg, flut asfalt op de wegen, verpauperde gebouwen, oude terminals bij Dusseldorf en Frankfurt bijvoorbeeld.
Dat is toch juist tof.quote:Logo's van bedrijven die al 25 - 40 jaar hetzelfde zijn.
Vergeet de Saksen en de Bataven niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
+ Als je nu nog Duitsers haat omdat er ooit een oorlog is geweest faal je hard, vooral als je hem niet hebt meegemaakt. Laten we dan ook de Spanjaarden maar haten, die hebben ons immers 80 jaar bezet ipv de magere 5 jaar die de Duitsers hier waren?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:32 schreef Acinonyx het volgende:
En mensen die het vertikken om fatsoenlijk Duits te leren zijn gewoon imbecielen
Waar zeg ik dat? Ik woon in Duitsland en heb er gewoon een bloedhekel aan dat ik niet fatsoenlijk kabel-tv of iptv kan kijken omdat alles nagesynchroniseerd is. Daarnaast hebben de landen die jij noemt nog wat noemenswaardige en interessante tv programma's, ipv de hoempapa muziek, saaie quizzen en gare actualiteiten programma's hier.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Nasynchroniseren doen ze ook in Frankrijk, Engeland, Italië, Spanje, Portugal etc. Nederland is daar met de Scandinavische landen gewoon een uitzondering van. Dat jij niet snapt dat Nederland hier de uitzondering is en wat ze dus in Duitsland doen niet raar is, is jou probleem.
Ik vind de logo's van de Sparkasse, de Kik's, BFT tankstations en Schlecker toch niet echt straatbeeldbevorderend.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:11 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat komt door geldgebrek. Er moeten immers talloze nieuwe autosnelwegen in Oost-Duitsland worden aangelegd, voor die drie auto's per dag van Groß-Lüttjebroek naar Oberes-Tietjerkstradiehl.
[..]
Dat is toch juist tof.![]()
Wel ergerlijk zijn al die slechte woordgrapjes, zoals Ikea's wohnsinn en Real's Spartei, immer eine gute Wahl. Echt tenenkrommend.
Daarvan ken ik alleen Kik en Schlecker, en die logo's geven wel mooi aan wat je kan verwachten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:26 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Ik vind de logo's van de Sparkasse, de Kik's, BFT tankstations en Schlecker toch niet echt straatbeeldbevorderend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |