Fransenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef Karasta het volgende:
Van die Duitsers die naar Nederland komen en gewoon weg Duits blijven praten.....
Zij zijn het enige volk die het vertikken om Engels te praten, alsof hun taal zo verdomd mooi is.
Ik vertik het dus om Duits tegen hun te praten !
Ik ben aan het denken om binnenkort eens een weekendje naar Moffenland te gaan puur alleen om overal daar Nederlands/ Spaans /Papiamento te praten, kijken hoe hun reageren.
Klacht: Duitsers die denken dat de hele wereld hun vuile taal spreken
Bonus klacht: Dat ze nog steeds Duits op school geven in Nederland, geef dan Spaans in de plaats wat dan nog een wereld taal is.
Zij zullen net zo reageren als jij nu doet.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef Karasta het volgende:
Van die Duitsers die naar Nederland komen en gewoon weg Duits blijven praten.....
Zij zijn het enige volk die het vertikken om Engels te praten, alsof hun taal zo verdomd mooi is.
Ik vertik het dus om Duits tegen hun te praten !
Ik ben aan het denken om binnenkort eens een weekendje naar Moffenland te gaan puur alleen om overal daar Nederlands/ Spaans /Papiamento te praten, kijken hoe hun reageren.
Er wordt ook Nederlands gegeven op Duitse scholen.quote:Bonus klacht: Dat ze nog steeds Duits op school geven in Nederland, geef dan Spaans in de plaats wat dan nog een wereld taal is.
Al zou je willen, je zou niet kunnen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef Karasta het volgende:
Begin eens met je Nederlands.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef Syana het volgende:
Ik woon vlakbij de duitse grens en werk dan ook bij een winkel waar we dagelijks te maken hebben met onze buren.
En tot dusverre heb ik redelijk wat Duisters meegemaakt die netjes Engels (proberen) te spreken tegen mij.
Waarschijnlijk ook omdat ik het vertik/ik het niet kan om Duits te praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, het Duits van die klant was anders ook belabberd.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef murphyjenkins het volgende:
Kunde : Wissen sie woher die Pfefferminz ist ?
ich: Jawhowl aber mein deutsch ist sehr schlecht.
Kunde: aber die Niederlandische leute sprechen doch sehr gut Deutsch ? hast du kein deutsch auf die schule ?
iddquote:Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, het Duits van die klant was anders ook belabberd.
Wat heeft de Noordzee er nu weer mee te maken?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:27 schreef murphyjenkins het volgende:
rij jij ff lekker 70 km westwaarts![]()
landverader
dan zou ik zeggen hast du kein engels auf die schule flikker toch opquote:Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef murphyjenkins het volgende:
100 % met TS eens.
had ik ook laatst :
Kunde : Wissen sie woher die Pfefferminz ist ?
ich: Jawhowl aber mein deutsch ist sehr schlecht.
Kunde: aber die Niederlandische leute sprechen doch sehr gut Deutsch ? hast du kein deutsch auf die schule ?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat heeft de Noordzee er nu weer mee te maken?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:27 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
rij jij ff lekker 70 km westwaarts![]()
landverader
Duitse taalquote:Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Duitsers
De Duitse gedachtengang
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef de_boswachter het volgende:
Duitsers
De Duitse gedachtengang
Waarom Italianen?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Duitsers zijn kut, net zoals Italianen en Marokkanen
Praat dan gewoon nietquote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef Syana het volgende:
Ik woon vlakbij de duitse grens en werk dan ook bij een winkel waar we dagelijks te maken hebben met onze buren.
En tot dusverre heb ik redelijk wat Duisters meegemaakt die netjes Engels (proberen) te spreken tegen mij.
Waarschijnlijk ook omdat ik het vertik/ik het niet kan om Duits te praten?
Jaquote:Op donderdag 17 september 2009 15:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Duitse taal![]()
Tijd dat we in Europa gewoon Duits, de taal van het continent gaan spreken in plaats van die baggertaal van overzee
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Polen zijn ook erg, die praten ook meestal Duits
Nja, wat is het verschil tussen een batterij en een aspergeveld ?JATTERD!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Mensen die denken dat ze zichzelf voor paal zetten als ze de lokale taal (proberen te) spreken.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:12 schreef Syana het volgende:
mezelf voor paal zetten als ik een poging doe om duits te praten.
Was dan? DER KRIEG!1!!EINSzquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:41 schreef Trannellius het volgende:
Ik spreek dan altijd maar Nederlands in een harder accent in de hoop dat een duitser het begrijpt
En dat "Sie haben etwas verloren"-grapje blijf took briljant
Of een duitse schoenenwinkel instappen en vragen om schoenen maat 40-45quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Was dan? DER KRIEG!1!!EINSz![]()
!111!!1
Was sagen sie? Hout wieso?
Ik denk dat 39-45 toch grappiger zou zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Of een duitse schoenenwinkel instappen en vragen om schoenen maat 40-45![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mis BrauNquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Of in Rotterdam vragen of ze Duits vuurwerk hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Polen collaboreerde met Duitsland. De oorlog begon pas in Mei 1940quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat 39-45 toch grappiger zou zijn
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:54 schreef Trannellius het volgende:
Polen collaboreerde met Duitsland. De oorlog begon pas in Mei 1940
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Polen collaboreerde met Duitsland. De oorlog begon pas in Mei 1940
...Polen nam samen met Duitsland rusland in. Operatie Barbarossa mijn beste.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat deed Duitsland juist met Rusland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |