abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73267517
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:04 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik lees net op het forum dat sommigen hun local Lush gebeld hebben en er geen Halloween produkten zullen zijn dit jaar Heel apart.. En jammer Alleen kerst dan, maar ik ga volgende maand zelf naar de UK dus die hoef ik nog niet.
Op het NL Lush Forum valt te lezen dat er binnenkort toch wel Halloween producten uit zullen komen:
quote:
Het meisje van Lush Leidsestraat zei dat er Halloweenspullen zouden komen. Anderhalve week geleden was ik er en toen zei ze: kom over 2 weken maar terug dan vertel ik wanneer het in de winkel ligt...
En ook op het IF wordt, gevraagd naar de favoriete Halloween producten, gehint naar een XMas Retro collectie die binnenkort uit zou komen.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
pi_73268357
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef HaveANiceDay het volgende:

[..]

Op het NL Lush Forum valt te lezen dat er binnenkort toch wel Halloween producten uit zullen komen:
[..]

En ook op het IF wordt, gevraagd naar de favoriete Halloween producten, gehint naar een XMas Retro collectie die binnenkort uit zou komen.
No offence, maar de (medewerkers van) NL Lush winkels zijn niet altijd even goed geinformeerd.

En sowieso, ze worden bevoorraad vanuit de UK dus als daar geen Haloween komt, komt het in NL al zeker niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_73268778
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

No offence, maar de (medewerkers van) NL Lush winkels zijn niet altijd even goed geinformeerd.

En sowieso, ze worden bevoorraad vanuit de UK dus als daar geen Haloween komt, komt het in NL al zeker niet.
Aah okay, dat wist ik dus niet. Maar het geeft misschien toch een ietsiepietsie hoop, al was het alleen maar online via de UK, zeker in combinatie met het UK gehint op een XMas Retro met daarin mogelijk Halloween producten?
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
pi_73270324
Er is altijd hoop.

Als Harry hint naar mogleijke retro zal er vast iets in de pijplijn zitten. maar Lush is heel goed in dingen roepen en laat ons dan vol spanning maaaaaanden wachten (denk: bath melts). Dus ik ga me nog nergens op verheugen. Dan is het alleen maar lolliger als de spullen echt verschijnen.

Ik denk dat ze minimaal tot na de kerst wachten. Dat is een hele drukke periode en nu de nieuwe retro's er zijn heeft de fabriek het al druk genoeg met het produceren van die produkten.

Go on Lush, proove me wrong!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 12:45:40 #205
43556 miss_dynastie
pi_73271437
Maarre, Cat, zag ik nou SWTWC tussen de retro's staan? Heb je alweer ingeslagen?
pi_73271632
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 12:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Maarre, Cat, zag ik nou SWTWC tussen de retro's staan? Heb je alweer ingeslagen?
Die staat er al een poosje op.
Maar aangezien destijds ik in Dld een stuk of 10 melts had gekocht ben ik voorlopig niet door mijn stash heen. En ik heb een andere winkel ontdekt die ook heel lekker meltspul heeft.
Inmiddels ben ik bij mijn laatste drie SW melts aangeland, dus die zullen waarschijnlijk wel weer op mijn bestellijst eindigen.
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 14:45:41 #207
43556 miss_dynastie
pi_73274912
Oh mag ik vragen om een linkje dan? Ben ook wel toe aan iets nieuws...
pi_73275160
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh mag ik vragen om een linkje dan? Ben ook wel toe aan iets nieuws...
Purplesparkle Crafts (heb ik al vaker hier gespamd). En dan de hartvormige cocoa butter melts.
Niet de Shea butters kiezen! Die geven een vieze vettige troep in je bad en lossen nauwelijks op.

Ik heb de Apple jack melts en Chocolate Truffel melts. Je krijgt er 6 voor 4 pond. Da's ruim genoeg voor 3 baden (da's goedkoper dan Lush!). Binnenkort ga ik er ook de whipped body scrub bestellen, eens wat nieuwe geurtjes uitproberen.
Haar wax tarts zijn ook heerlijk en de verkoopster is een superaardig mens.

Nadeeltje: Royal mail is de laatste tijd aan het staken, dus verzenden vanuit de UK is momenteel minder handig.
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 14:59:22 #209
43556 miss_dynastie
pi_73275391
Oh die! Ik heb van sinterklaas vorig jaar wat lush scented tarts gehad van deze winkel, maar ben er nooit zelf aan toegekomen daar te bestellen.
pi_73275556
Als ik ga bestellen krijg ik ook proefjes van de andere geuren. Heeft Becky me al beloofd.
En aangezien Lush nog steeds niet de met veel poeha aangekondigde melts in de verkoop heeft zijn dit prima alternatieven. Beschikbaar, goedkoper en meer keuze ook nog.
pi_73279963
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 14:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Purplesparkle Crafts (heb ik al vaker hier gespamd). En dan de hartvormige cocoa butter melts.
Niet de Shea butters kiezen! Die geven een vieze vettige troep in je bad en lossen nauwelijks op.

Ik heb de Apple jack melts en Chocolate Truffel melts. Je krijgt er 6 voor 4 pond. Da's ruim genoeg voor 3 baden (da's goedkoper dan Lush!). Binnenkort ga ik er ook de whipped body scrub bestellen, eens wat nieuwe geurtjes uitproberen.
Haar wax tarts zijn ook heerlijk en de verkoopster is een superaardig mens.

Nadeeltje: Royal mail is de laatste tijd aan het staken, dus verzenden vanuit de UK is momenteel minder handig.
Als je gaat bestellen, mag ik dan twee stukjes zeep van daar meebestellen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_73281097
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 17:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als je gaat bestellen, mag ik dan twee stukjes zeep van daar meebestellen?
Da's goed! Ik ben niet zo van de zepen omdat die nooit opkomen in dit huishouden, kan ik fijn even snuffelen.

Weet je al wat je wil? Of zal ik je een seintje geven als ik ga bestellen? Zal ergens deze maand zijn.
pi_73282013
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Da's goed! Ik ben niet zo van de zepen omdat die nooit opkomen in dit huishouden, kan ik fijn even snuffelen.

Weet je al wat je wil? Of zal ik je een seintje geven als ik ga bestellen? Zal ergens deze maand zijn.
Ik weet welke ik wil. Zal je ze zo doorgeven
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73283722
en je hebt PM
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73291868
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:39 schreef nokwanda het volgende:
en je hebt PM
En jij hebt PM(s) terug.

De pond staat nu zo gunstig, ik heb meteen onze kans gegrepen en al besteld.
  † In Memoriam † zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:08:46 #216
43556 miss_dynastie
pi_73338871
Aaaah, de kerstproducten staan op de site, en inderdaad geen spoor te bekennen van Halloween
pi_73339032
Ik ben bang dat Lush dit jaar Halloween overslaat. Ik snap er niks van. Magic en Witches Ball waren in NL in ieder geval prima verkopende produkten. Gooien ze die eruit en laten ze Lush Pud weer terugkomen *schudt het hoofd*

De britse smaak zal wel anders zijn dan de nederlandse voorkeur.

En hadden we al gehoord dat B-never ermee ophoudt aan het eind van het jaar? Het enige wat ik er ooit heb gekocht is de appel BBS, dus als die in de aanbieding gaat sla ik die nog in, maar make-up en parfum liefhebbers zijn diepbredoefd.
  † In Memoriam † zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:19:40 #218
43556 miss_dynastie
pi_73339204
Ja, ik las het net! Ik heb er nooit wat van gehad, dus ik zal het ook niet missen verder. Mijn UK wishlist kerstproducten is af. Total: £28.05 Zou ik verslaafde af zijn ?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:20:41 #219
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_73339238
Die gekke britten af en toe.. . Net zoals dat ze Mud Flats eruit haalden.. !

Houd B-never ermee op? ! Maar...maar..why! *ruikt nog eens aan Love zeep *
pi_73339551
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, ik las het net! Ik heb er nooit wat van gehad, dus ik zal het ook niet missen verder. Mijn UK wishlist kerstproducten is af. Total: £28.05 Zou ik verslaafde af zijn ?
Mijn UK kerst must-have-now list: £0,00

Zeep gebruik ik nauwelijks, ik ben nog bezig met mijn 1e 100 gram Snowfairy van vorig jaar (en heb nog een flesje staan), ballistics vind ik altijd tegenvallen en de BBSen spreken me niet zo aan. Melts vind ik heerlijk, maar als ik moet kiezen tussen een mierzoete en een zwarte melt... lamaar.

Ik ga wel goodiebags scoren in januari.

En hard aan het werk mijn 2 flessen Avo showergel op te wassen.
pi_73385369
Ik wilde even mededelen dat ik dadelijk in een Snowshowers/ Back4Breakfast/ 2 Little Boys badje kruip.
pi_73385412
Kerst must-haves: Snow Fairy en Angel's Delight, maar vooral Snow Fairy .
Tap tap tap
pi_73385437
Dan kun je je dit jaar uitleven: melt, SP en douchgel.

Ik had geen wishlist maar heb gehoord dat NoName (Wee Harry) en Cinders erg goed bevallen bij mensen die Old Blue Skies en Christmas Kisses lekker vinden. Ik dus.

Misschien dat ik in november in Londen ben, ga ik dan flink stocken.
pi_73386041
Ik ben niet zo van de SP's en heb die van mij allemaal de deur uitgegaan, wat parfums betreft neem ik liever de body mists van de Body Shop. De douchegel is al jaren favoriet Heb nog maar een half miniflesje.
Tap tap tap
pi_73390351
Ik vond Jungle toch niet zo makkelijk te gebruiken, dus heb ik gister een stuk ervan vloeibaar gemaakt en in een leeg American Cream flesje gedaan. Werkt echt zoveel makkelijker nu!
pi_73410324
*Kijkt eens naar haar flesje Bscent* . Toch maar een grote gaan bestellen... en wat oogschaduw refills! Er komt nog een set met oogschaduw aan straks (en de GOspullen. En kerstspullen ). Ach, het komt wel op. Ooit.
pi_73411980
Ik heb net een vlucht naar Londen geboekt!
Eind volgende maand ga ik. Zo lang kan ik nog wel wachten op de kerstprodukten. Eerst nog oude voorraad opmaken.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:18:15 #228
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_73418869
Ik heb gister de kerstproducten gezien en ze zijn

En Halloweenproducten komen gewoon hoor Net als Taai Taai
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_73418988
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:18 schreef MaJo het volgende:

Bron?

Niet dat ik je niet vertrouw maar Lush zegt soms het een en doet het ander.
  † In Memoriam † dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:29:29 #230
43556 miss_dynastie
pi_73419206
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:18 schreef MaJo het volgende:

Over iets meer dan 3 weken is het Halloween, er is al wel kerstspul, maar geen Halloween en dan zou het nog moeten komen
pi_73419362
Ja, dat vind ik er dus ook zo vreemd aan. Zelfs in de UK is er niks bekend over Halloween. En daar zijn ze altijd eerst.
Taaitaai wil ik wel geloven, als ze die dit keer écht voor de NL markt houden.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:37:43 #232
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_73419423
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Over iets meer dan 3 weken is het Halloween, er is al wel kerstspul, maar geen Halloween en dan zou het nog moeten komen
Toch is het echt zo We krijgen ook nog een Halloweenparty en dat is toch behoorlijk saai zonder halloweenspul Trust me
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 11:37:57 #233
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_73419432
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 11:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Bron?

Niet dat ik je niet vertrouw maar Lush zegt soms het een en doet het ander.
Laten we het houden bij 'van hoger hand'
pi_73420094
Wat is dit voor iets snoezigs

Hebben
Tap tap tap
pi_73420476
Da's een Sugar Scrub.

Geïnspireerd op de suikermuisjes die de in de UK hebben.
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:53:45 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_73421380
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dit voor iets snoezigs
[ afbeelding ]
Hebben
Een sugar scrub die ruikt naar YYY
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 12:54:33 #237
159909 -Peach
Prunus persica
pi_73421400
Denk dat ik nu alvast maar ga sparen voor de grabbags
Al nieuws over de bestelling Cat?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_73421543
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:54 schreef -Peach het volgende:
Denk dat ik nu alvast maar ga sparen voor de grabbags
Al nieuws over de bestelling Cat?
Nope.

Maar ik ga in november mijn kerstvoorraad aanvullen in Londen!
En ga denk ik een bezoekje brengen aan de Lush Spa. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:02:25 #239
159909 -Peach
Prunus persica
pi_73421610
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:00 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nope.

Maar ik ga in november mijn kerstvoorraad aanvullen in Londen!
En ga denk ik een bezoekje brengen aan de Lush Spa. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.
Wat duurt het langggg Ben zoooo nieuwsgierig naar die lipbalsem!
pi_73421657
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 12:53 schreef MaJo het volgende:

[..]

Een sugar scrub die ruikt naar YYY
Oh bah
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:18:32 #241
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_73422001
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 13:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oh bah
Hij is niet zo mierzoet als YYY, wat subtieler. Vind hem wel lekker
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:46:09 #242
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73426592
Scrubt het echt heel hard? Of smelt de suiker een beetje door het water? De geur staat me wel aan.
Pumpkin Soap komt toch!(?)! Eindelijk eens proberen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:13:29 #243
159909 -Peach
Prunus persica
pi_73427491
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:46 schreef mmascha het volgende:
Scrubt het echt heel hard? Of smelt de suiker een beetje door het water? De geur staat me wel aan.
Die groene sugar scrub scrubt wel hard, je moet er van houden. Heb er wel een aantal krassen door gekregen (kan er ook aan liggen dat mn vriend mij gescrubt heeft ) maar ik vind het wel erg relaxed spul, je huid wordt er superglad van
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:28:27 #244
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_73427964
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:46 schreef mmascha het volgende:
Ik vind de sugar scrubs niet fijn, veel te hard. Het smolt ook niet echt in het warme water. De groene is inderdaad steviger maar ook de witte was mij te heftig. Nu heb ik een gevoelige huid dus dat scheelt natuurlijk ook wel. Maar ik ga de YYY scrub toch wel proberen
pi_73428231
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:13 schreef -Peach het volgende:

[..]

Die groene sugar scrub scrubt wel hard, je moet er van houden. Heb er wel een aantal krassen door gekregen (kan er ook aan liggen dat mn vriend mij gescrubt heeft ) maar ik vind het wel erg relaxed spul, je huid wordt er superglad van
Ik heb m'n armen altijd al open liggen door de scrub in zeepje zoals I Should Coco, dus ik laat die sugar scrubs even zitten anders zie ik er helemaal mishandeld uit :p
Tap tap tap
pi_73430070
De eerste Sugar Scrub die ik had was fijn, die kon ik zelf in stukken breken met mijn handen.
En de geur.
Maar daarna had ik er twe (nu nog eentje over) die ik met een hamer in stukken heb moeten slaan, er was niet door te komen.

En daar ligt voor mij de grens. Hoe fijn de geur ook is, er zijn andere dingen die net zo goed scrubben en ik ga geen gereedschapskist erbij pakken als ik Lush wil gebruiken.

Vandaar dat deze week mijn Purplesparklescrubje wordt opgestuurd.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:57:27 #247
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_73434606
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:28 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vind de sugar scrubs niet fijn, veel te hard. Het smolt ook niet echt in het warme water. De groene is inderdaad steviger maar ook de witte was mij te heftig. Nu heb ik een gevoelige huid dus dat scheelt natuurlijk ook wel. Maar ik ga de YYY scrub toch wel proberen
Idd! Ik vond m ook veels te hard, terwijl ik normaal gesproken overal de hardste scrub gebruik. Had gewoon kleine sneetjes waar ik de sugar scrub had gebruikt.. Geef mij maar Buffy
  Moderator dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:48:48 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_73436691
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:57 schreef GotC het volgende:

[..]

Idd! Ik vond m ook veels te hard, terwijl ik normaal gesproken overal de hardste scrub gebruik. Had gewoon kleine sneetjes waar ik de sugar scrub had gebruikt.. Geef mij maar Buffy
Buffy is heerlijk inderdaad

de sugar scrubs worden hard als je ze een tijdje laat liggen ik demo ze daarom ook niet graag in de winkel want het is vaak bikkelhard
pi_73437119
Ik heb naar aanleiding van dit topic mijn laatste Sugar scrub kapot gehakt. Zakje kapot, hamer onder het groene spul en nog een hoop klontjes. Maar als ik die voorzichtig laat weken in water levert dat toch nog goeie scrub op. maar hierna koop ik hem niet meer.
pi_73437285
Ik heb net een sugar scrub besteld, voor het eerst .
pi_73437441
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net een sugar scrub besteld, voor het eerst .
Hopelijk heb je een hamer in huis.

Als je die witte hebt valt het trouwens wel mee, die is wat zachter. Maar die groene is het perfecte moordwapen. Na afloop lat je het bewijs gewoon in water oplossen.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:18:16 #252
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73437790
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb m'n armen altijd al open liggen door de scrub in zeepje zoals I Should Coco, dus ik laat die sugar scrubs even zitten anders zie ik er helemaal mishandeld uit :p
Daarom ben ik ook geen fan van I Should Coco. Terwijl ik de geur heerlijk vind! Ik heb mijn laatste stukje laten smelten in een bakje met een beetje water.
Geen sugar scrub dus voor mij.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73438226
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als je die witte hebt valt het trouwens wel mee, die is wat zachter. Maar die groene is het perfecte moordwapen. Na afloop lat je het bewijs gewoon in water oplossen.
Ik heb volgens mij de witte besteld ja. Nou ja, we zullen zien.
pi_73438329
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 21:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb de groene en hij is best lekker, maar je moet niet te enthousiast gaan scrubben inderdaad. Dat deed best pijn... Gebruik telkens een klein beetje zodat er wat suikerkorrels afkomen en scrub daar wel verder mee.
  † In Memoriam † woensdag 7 oktober 2009 @ 10:12:24 #255
43556 miss_dynastie
pi_73449194
Ik heb eigenlijk heel goede sugar scrub van lure beauty, dus denk dat ik het daar maar bij hou.
De kerstcadeaus staan ook op Lush UK, alleen nog niet dat blik met minibruisballen (was ik wel benieuwd naar)
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 11:01:13 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_73450477
Ik hou het gewoon bij Buffy

Hoewel de sugar scrub wel erg lekker is als hij niet te hard is
pi_73450673
You Snap The Whip
Alleen zo jammer dat die al smelt als je ernaar kijkt.
Tap tap tap
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 12:15:51 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_73452794
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:08 schreef CherryLips het volgende:
You Snap The Whip
Alleen zo jammer dat die al smelt als je ernaar kijkt.
Die is ook fijn Net als Aqua Mirablis
pi_73462674
Halloween producten zijn ghost douchegel en een pumpkin ballistic.

Dus geen magic, geen witches ball, enzovoort
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 18:16:12 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_73463477
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 17:44 schreef Dipkip het volgende:
Halloween producten zijn ghost douchegel en een pumpkin ballistic.

Dus geen magic, geen witches ball, enzovoort
Magic en Witchesball waren kerstproducten Maar die zitten er dit keer helaas niet meer bij nee Ik baal vooral van Christmas Morning, die is zooooo lekker
pi_73463926
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Magic en Witchesball waren kerstproducten Maar die zitten er dit keer helaas niet meer bij nee Ik baal vooral van Christmas Morning, die is zooooo lekker
Ze zijn vorig jaar met kerst uitgebracht maar er werd door The powers that be flink gehint dat het eigenlijk geen kerstprodukten waren maar halloween.

Naja, scheelt mij weer geld. Ghost vind ik niet lekker en ballistics gebruik ik niet.
pi_73463962
Heeft Dipkip het hier niet gepost?
quote:
Forum party orders...
by BigHarry on Wed Oct 07, 2009 1:58 pm

...are starting to be dispatched!

The factory has been flat out getting the special products ready for us so we can start to send out your forum party orders! We've also had the majority of the new Retro in too (just waiting on the last few items from our massage room) so anyone who just ordered those items will also receive their orders soon too.

We're working through them methodically and chronologically - stock permitting - to make sure the people who placed their orders first, get their orders first.

The 24 hour orders will be dispatched today.

We hope you enjoy all of the products you ordered.
pi_73465183
Ik ben een beetje in een non-lush bui dus ik was het vergeten

Krijg je dr van als je bijna nooit kan douchen
pi_73465521
Er wordt trouwens op het IF wel gehint dat magic in de kerstretro komt.
pi_73465800
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben een beetje in een non-lush bui dus ik was het vergeten

Krijg je dr van als je bijna nooit kan douchen
Dan moet je ook niet meer in en op dingen vallen.

Ik ben benieuwd wat er in de kerstretro komt. De Magics die ik nu nog heb zijn hun geur aan het verliezen. *huil*
Maarrrrr...... ik ben inmiddels van drie dozen ballistics naar één doos gegaan! Ik koop ze nooit. Dus. En mijn BBS box is ook al minder dan halfvol.

Go me.

In november ga ik Wee Harry en Cinders snuffelen. En de rest ook natuurlijk. Shoppen in Londen!
pi_73466264
Echt, als je je partner moet uitleggen dat je die ene creme wil, nee niet die die andere, LAAT OOK MAAR, en dat paarse topje met dat kanten randje nee niet die dat is blauw jawel, dat is echt blauw, wel, wel, wel, en hij heeft geen randje OK LAAT MAAR ZITTEN DOE MAAR WAT, zie je ineens de voordelen van lesbisch worden.

Jij zou me begrijpen Cat, ik weet het zeker
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 19:43:27 #267
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_73466387
Go white vind ik het lekkerste nieuwe kerstproduct ruikt naar groene appel
pi_73466474
Ik vind het zo jammer dat ie wit is.
  † In Memoriam † woensdag 7 oktober 2009 @ 19:55:30 #269
43556 miss_dynastie
pi_73466797
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Magic en Witchesball waren kerstproducten
Er stond destijds een pompoentje bij op de site?!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 20:01:08 #270
159909 -Peach
Prunus persica
pi_73467016
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:39 schreef Dipkip het volgende:
Echt, als je je partner moet uitleggen dat je die ene creme wil, nee niet die die andere, LAAT OOK MAAR, en dat paarse topje met dat kanten randje nee niet die dat is blauw jawel, dat is echt blauw, wel, wel, wel, en hij heeft geen randje OK LAAT MAAR ZITTEN DOE MAAR WAT, zie je ineens de voordelen van lesbisch worden.

Hiiiihihihihii
pi_73467233
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef MaJo het volgende:
Go white vind ik het lekkerste nieuwe kerstproduct ruikt naar groene appel
jezus nee

Heb net die groene appel-retro bij de BodySHop gekocht
Tap tap tap
pi_73468356
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:39 schreef Dipkip het volgende:

Ik snap je. *knuf* en sterkte.
pi_73468423
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik snap je. *knuf* en sterkte.
Vandaag heeft hij een zeegroene legging en een wijd zwart shirt met een gele print voor me uitgezocht. En hij snapt niet waarom ik iedere dag wil douchen.
pi_73468533
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Vandaag heeft hij een zeegroene legging en een wijd zwart shirt met een gele print voor me uitgezocht. En hij snapt niet waarom ik iedere dag wil douchen.
Awww .

Maar! Partyproducten! .

Betekent dat dat ik het de komende maand ergens binnen heb? .
pi_73468614
Dat denk ik wel ja!

Oh ik moet opnieuw je adres hebben want Cat zei net dat mn inbox vol zat en toen heb ik enthousiast van alles weggegooid maar dus ook je adres ik was ff vergeten dat ik voor jou wel ging posten.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 21:51:00 #276
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_73471083
De kerst VIP party in Den Haag zit al vol ! Maarja..heb toch avonddienst..helaas..
Net cadeautje voor moeders gekocht:
-Coco lotion
-Helping hands
-Honey I washed the kids (maar ze hintte net dat ze die te simpel vindt qua geur en ik vind m ook niks..)
-Sweetie pie
-Tinnetje Paradise regained
-Angels on bare skin
-T'eo proefje

Hoop dat ze er blij mee is..
pi_73481395
Ik wil zo graag naar de kerstVIP, maar ik denk niet dat ik dan al ok kan staan
pi_73481830
Ah fuck it ze hebben vast wel een stoel
pi_73482482
Ik heb gister via marktplaats van iemand hier in de buurt en groot stuk honey waffle en een stuk cherry tree lane overgenomen Wat zijn die lekkerrrrrrr
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73482875
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:33 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil zo graag naar de kerstVIP, maar ik denk niet dat ik dan al ok kan staan
Wat heb je gedaan dat je niet kan staan? Volgens mij heb ik wat gemist. Hoe is het met je arm? Is dat wel helemaal goed gekomen?
pi_73483349
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:47 schreef Dipkip het volgende:
Ah fuck it ze hebben vast wel een stoel
Tuulk! Gewoon gaan!
*jaloers is en ook lokale Lush wil*

Maar vraag dan wel een vriendin je outfit uit te zoeken.
Je pootje is flink gekneusd zeg, dat je nog steeds niet erop kan staan. erop!
pi_73497783
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat heb je gedaan dat je niet kan staan? Volgens mij heb ik wat gemist. Hoe is het met je arm? Is dat wel helemaal goed gekomen?
Enkelbanden gescheurd, mn arm is weer goed wel een litteken maar geen lelijke gelukkig.
pi_73517858

DHL is vanmorgen langs geweest! Met VIJF pakketten!

Maar ik was niet thuis.

Maandag komen ze weer,dus dan ga ik de pakketten onderscheppen.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 14:53:53 #284
159909 -Peach
Prunus persica
pi_73520935
vijf pakketten, wow.
pi_73521757
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:53 schreef -Peach het volgende:
vijf pakketten, wow.
Goed he? Dan zou ik in één klap de rest van mijn zending binnen hebben.
pi_73523797
Oh my, wie weet komt mijne dan ook snel maar jij had heel vroeg besteld toch?
pi_73524657
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:26 schreef Dipkip het volgende:
Oh my, wie weet komt mijne dan ook snel maar jij had heel vroeg besteld toch?
Rond een uur of 12. Dus begin maar vast met wieberen.
pi_73525085
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 16:55 schreef Cat22 het volgende:
Rond een uur of 12. Dus begin maar vast met wieberen.
Ik dacht ik tussen 3 en 4 ofzo

Maar maandag ben ik niet thuis dus hopelijk komen ze vandaag maar ik denk het niet

En ik ben heeeeel benieuwd of mn parfums er in zitten
pi_73525099
Wieberen betekent hier trouwens oprotten
pi_73527611
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:09 schreef Dipkip het volgende:
Wieberen betekent hier trouwens oprotten
LOL! Da's de tweede betekenis inderdaad.

Maar ik bedoel dus
pi_73528416
Wapperen? Juichen?
pi_73528841
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:14 schreef Dipkip het volgende:
Wapperen? Juichen?
Zoiets ja. Jeutje, hoe leg je zoiets uit?

Anywho: maandag komt een hoop Lush mijn huis in! *wieber*
pi_73529167
Kan echt niet wachten om de douchegels te ruiken en ik zet het parfum lekker beneden neer, ik kan nu niet bij mn plankjes met parfums en cremes enzo dus ik voel me zo blegh en onverzorgd
pi_73551139
Hoe zat het nou ook al weer? Wel of niet op zaterdag bezorgkans bij grote pakketten?
pi_73551216
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 19:39 schreef Dipkip het volgende:
Kan echt niet wachten om de douchegels te ruiken en ik zet het parfum lekker beneden neer, ik kan nu niet bij mn plankjes met parfums en cremes enzo dus ik voel me zo blegh en onverzorgd
Da's inderdaad blegh.

Zin in een feestje? SC 214 - Waar Cat en JJH gaan trouwen <3
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 16:56 schreef Dipkip het volgende:
Hoe zat het nou ook al weer? Wel of niet op zaterdag bezorgkans bij grote pakketten?
Ik dacht dat DHL never nooit niet bezorgde op zaterdag. En vandaag ben ik de hele dag thuis geweest en heb geen gele bus gezien dus dat lijkt te kloppen.
pi_73551285
Volgens sommigen bezorgen ze wel op zaterdag en volgens anderen niet... Erg verwarrend en de dhl site zwijgt in alle talen (sowieso een klotesite dat zeg).

Zal wel weer niet dan.
pi_73571368
DHL de gekste.

@ Dipkip, ik had die bathmelt die je me gestuurd had (die waar je bad vies van werd) laatst in bad gegooid toen m'n vriend ziek was. En toen hij er uit kwam was ie weer opgeknapt.

Dinsdag een groepsbezichtiging voor een woning, we staan vierde dus hebben niet heel veel kans. Maar ik hoop het zo, want ben echt toe aan een eigen plekje.. En dan, eigen badkamer dus helemaal los gaan met lush.
pi_73572811
Ik heb net een heerlijk bad gehad.
Back for Breakfast gecocktailed met een stuk Blue Skies. Heerlijk! Licht zoet, fris en kruidig bij elkaar.

Nu is mijn B4B op (moest ook wel, hij was zo stroperig dat ik het flesje altijd hard mooest induwen en vandaag knapte het dus heb ik de hele zooi maar in bad gekiept) en Blue Skies is nu ook op. Maar als het goed is arriveert maandag mijn Avoshower en Ol'Blue Skies douchegel.
pi_73575211
Ik duim voor je DM!!!
pi_73581627
Dankje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')