abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 23:05:07 #176
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_73197682
Ja ik moet juist niks hebben van conditioner
Kan me wel voorstellen dat het fijn is voor mensen met grof, stug haar, of krullen. Maar mijn haar is glad en zwaar, en conditioner helpt daar niet echt bij. En het zit in de meeste shampoos, vandaar dat de big dus wel erg fijn is, er zit geen onnodige rommel in
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_73202091
Dames, is er al meer bekend over de partyproducten?
pi_73204136
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Dames, is er al meer bekend over de partyproducten?
Douchegels zijn klaar, de helft van de Batty Cake is klaar en ze moeten nog aan de nieuwe retro beginnen. Ik heb het idee dat ze aardig op schema liggen (verzenden eind september/begin oktober).
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 30 september 2009 @ 09:49:00 #179
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_73233918
zo, even een nieuwe evaluatie:

godiva ruikt lekker ( en apart) maar krijg er enorm slap haar van
aqua marina maakt m'n huid stroef en dat wil niemand natuurlijk ( en er zat een haar in )
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  † In Memoriam † woensdag 30 september 2009 @ 11:25:48 #180
43556 miss_dynastie
pi_73236528
Waar zouden die halloween-producten toch blijven?
pi_73238851
Vanavond vanaf 20.00 uur de onthulling van de kerstprodukten op het IF!

Hebben ze nog even snel in elkaar gezet nadat er een hoop gedoe is geweest over 'gelekte' informatie. Goh, vreemd zeg, je doet al jaren een forum presentatie die prima bevalt en als je het een jaar niet doet ga je mopperen als de info via andere bronnen verspreid vrijkomt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_73238856
quote:
Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar zouden die halloween-producten toch blijven?
Morgen liggen ze in de UK winkels, dus ook online denk ik.. En dat komt mooi uit voor de Solihull party waar mijn beste vriendje zaterdag spullen voor mij gaat kopen, kan hij gelijk Halloween zooi meenemen

al zei hij wel dat hij niet blij met me was. Hij wilde het nl gaan doen zonder zn vrouw in te lichten omdat ze weg zou zijn. Maar ze heeft haar plannen omgegooid en zal gewoon thuis zijn dus gaat het hem niet lukken.. En nu wil zijn vrouw dus ook gaan shoppen, wat hem dus geld gaat kosten
pi_73239027
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:41 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Morgen liggen ze in de UK winkels, dus ook online denk ik.. En dat komt mooi uit voor de Solihull party waar mijn beste vriendje zaterdag spullen voor mij gaat kopen, kan hij gelijk Halloween zooi meenemen

al zei hij wel dat hij niet blij met me was. Hij wilde het nl gaan doen zonder zn vrouw in te lichten omdat ze weg zou zijn. Maar ze heeft haar plannen omgegooid en zal gewoon thuis zijn dus gaat het hem niet lukken.. En nu wil zijn vrouw dus ook gaan shoppen, wat hem dus geld gaat kosten
Goed geregeld!
Misschien wil hij wel een Freshers Pack voor je meenemen. Kun je in de winkel uitzoeken welke zeepjes, shampoo en masker je erin wil.
  † In Memoriam † woensdag 30 september 2009 @ 13:04:26 #184
43556 miss_dynastie
pi_73239506
Thnx miracle_drug, ik kan niet op het IF, dus ik wist het niet. Is ook al bekend wat voor producten worden verkocht?
pi_73241429
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:47 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Goed geregeld!
Misschien wil hij wel een Freshers Pack voor je meenemen. Kun je in de winkel uitzoeken welke zeepjes, shampoo en masker je erin wil.
Die stond als eerste op mn lijstje Of zeg maar 'lijst' Al zei vriendje wel dat hij in de lijst ging snijden, omdat zijn vrouw anders net zo veel zooi wilt.. Hij zei dat we vanavond even moesten praten. Dat komt er uiteindelijk op neer dat hij dingen als 'can you live without this? how about that?' gaat zeggen en ik overal 'no course not, i need that!' op ga antwoorden en hij uiteindelijk toch de hele mikmak gaat kopen voor me

miss_dynastie, ik heb geen idee, ik ga eigenlijk uit van de Amerikaanse spulletjes. Ik wil Ghost showergel

Ik lees net op het forum dat sommigen hun local Lush gebeld hebben en er geen Halloween produkten zullen zijn dit jaar Heel apart.. En jammer Alleen kerst dan, maar ik ga volgende maand zelf naar de UK dus die hoef ik nog niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Miracle_Drug op 30-09-2009 14:13:02 ]
  † In Memoriam † woensdag 30 september 2009 @ 14:38:41 #186
43556 miss_dynastie
pi_73242707
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
miss_dynastie, ik heb geen idee, ik ga eigenlijk uit van de Amerikaanse spulletjes. Ik wil Ghost showergel

Ik lees net op het forum dat sommigen hun local Lush gebeld hebben en er geen Halloween produkten zullen zijn dit jaar Heel apart.. En jammer Alleen kerst dan, maar ik ga volgende maand zelf naar de UK dus die hoef ik nog niet.
  woensdag 30 september 2009 @ 16:13:46 #187
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73246010
Nee he?! Ik had me zo verheugd op Pumpkin Soap!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73247290
tvp, mijn stack is aan het slinken dus ik wil hier wel weer eens meekijken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_73247745
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:48 schreef nokwanda het volgende:
tvp, mijn stack is aan het slinken dus ik wil hier wel weer eens meekijken
fan!
pi_73249062
quote:
Op woensdag 30 september 2009 17:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

fan!
Ja, en bedankt Nu ben ik door jou ook Buffy-fan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73251691
Ik ben wéér geweest vandaag.
Mijn zoontje sprong de winkel in en stond daar heel pesterig met zo'n blik van: Alsof jij een Lush-winkel voorbij kunt lopen.
En ik kon het idd niet.
En toen zou ik echt niets kopen.
En toen vroeg dat onwijs lieve mens of ik soms ook een lekker proefje van een maskertje wilde, gewoon toen ze al wist dat ik toch niets zou kopen.
Ze herkennen me bij Lush nu.
En toen besloot ik dat ik toch nog iets heel dringend nodig had, en toen vroeg ze welk proefje ik nog meer wilde.
En nu heb ik heel warm and fuzzy feewings voor iedereen die ook van Lush houdt.
En een ernstige smiley-overkill.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_73252562
Is er binnenkort weer een gezamelijke bestelling in de UK? In dat geval zou ik namelijk graag meedoen.

Al die retro's daar

[ Bericht 61% gewijzigd door nokwanda op 30-09-2009 19:51:54 ]
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_73255179
Moet hebben

'Santa’s Rice Porridge
A major first! A reviving, skin softening, nutritious face mask just for Christmas with China clay to smooth out your wrinkles – for a while. When Mark visited Sweden one December, he ate a traditional yuletide meal including a helping of rice porridge, risgransgrot. The last ingredient is one blanched almond; the person who finds it will get married, or be lucky (or both) the following year. On Christmas Eve families put some out for Tomte Nisse, the Scandinavian yuletide elf who looks a lot like Father Christmas, so he’ll behave himself when he visits. Mo looked up some traditional recipes and with Noriko they created this fabulous Christmas porridge face mask which has brandy, satsumas, cranberries and almonds to make us all lucky.'
pi_73260649
Shmoop

Nokwanda: ik denk dat ik voorlopig niet ga bestellen in de UK. De kerstrange staat nu online (geen zin om de hele boel te kopiëren, hopelijk kunnen jullie deze pagina bekijken: kerst 2009) en er zit niet echt iets voor me bij. En mijn party order moet nog binnen komen.

Mocht het bestel virus me alsnog grijpen, dan geef ik een gil.
pi_73260737
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
Moet hebben

'Santa’s Rice Porridge
A major first! A reviving, skin softening, nutritious face mask just for Christmas with China clay to smooth out your wrinkles – for a while. When Mark visited Sweden one December, he ate a traditional yuletide meal including a helping of rice porridge, risgransgrot. The last ingredient is one blanched almond; the person who finds it will get married, or be lucky (or both) the following year. On Christmas Eve families put some out for Tomte Nisse, the Scandinavian yuletide elf who looks a lot like Father Christmas, so he’ll behave himself when he visits. Mo looked up some traditional recipes and with Noriko they created this fabulous Christmas porridge face mask which has brandy, satsumas, cranberries and almonds to make us all lucky.'
[ afbeelding ]
Kots in een potje
Tap tap tap
pi_73261622
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kots in een potje
Alle maskers zijn kots in een potje maar het werkt wel
pi_73264881
quote:
Op woensdag 30 september 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
hopelijk kunnen jullie deze pagina bekijken: kerst 2009)

Dank je wel!
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 09:20:02 #198
43556 miss_dynastie
pi_73265752
Let them eat cake? Die is toch zo ongeveer in elke grabbag teruggekomen omdat ze die krengen aan de straatstenen niet kwijt konden?
pi_73266476
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 09:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Let them eat cake? Die is toch zo ongeveer in elke grabbag teruggekomen omdat ze die krengen aan de straatstenen niet kwijt konden?
Dat was mijn idee ook. Maar misschien bevalt hij beter in de UK?
Ze laten Lush pud ook elke keer terugkomen.

Deze kerstrange is echt goed voor mijn beurs. Bruisballen vallen in gebruik vrijwel altijd tegen en koop ik dus zelden en daar zitten dit jaar de lekkere geurtjes voor mij.

Ik wil A Gold Star, Christmas Kisses en Witches Ball terug! Gelukkig heb ik van ieder nog een paar exemplaren liggen.
  † In Memoriam † donderdag 1 oktober 2009 @ 10:27:58 #200
43556 miss_dynastie
pi_73267314
Ik heb mijn eennalaatste witches opgemaakt na het goede nieuws uit de USA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')