Douchegels zijn klaar, de helft van de Batty Cake is klaar en ze moeten nog aan de nieuwe retro beginnen. Ik heb het idee dat ze aardig op schema liggen (verzenden eind september/begin oktober).quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Dames, is er al meer bekend over de partyproducten?
Morgen liggen ze in de UK winkels, dus ook online denk ik.. En dat komt mooi uit voor de Solihull party waar mijn beste vriendje zaterdag spullen voor mij gaat kopen, kan hij gelijk Halloween zooi meenemenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar zouden die halloween-producten toch blijven?
Goed geregeld!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Morgen liggen ze in de UK winkels, dus ook online denk ik.. En dat komt mooi uit voor de Solihull party waar mijn beste vriendje zaterdag spullen voor mij gaat kopen, kan hij gelijk Halloween zooi meenemen![]()
al zei hij wel dat hij niet blij met me was. Hij wilde het nl gaan doen zonder zn vrouw in te lichten omdat ze weg zou zijn. Maar ze heeft haar plannen omgegooid en zal gewoon thuis zijn dus gaat het hem niet lukken.. En nu wil zijn vrouw dus ook gaan shoppen, wat hem dus geld gaat kosten
Die stond als eerste op mn lijstjequote:Op woensdag 30 september 2009 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed geregeld!![]()
Misschien wil hij wel een Freshers Pack voor je meenemen. Kun je in de winkel uitzoeken welke zeepjes, shampoo en masker je erin wil.
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
miss_dynastie, ik heb geen idee, ik ga eigenlijk uit van de Amerikaanse spulletjes. Ik wil Ghost showergel
Ik lees net op het forum dat sommigen hun local Lush gebeld hebben en er geen Halloween produkten zullen zijn dit jaarHeel apart.. En jammer
Alleen kerst dan, maar ik ga volgende maand zelf naar de UK dus die hoef ik nog niet.
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:48 schreef nokwanda het volgende:
tvp, mijn stack is aan het slinken dus ik wil hier wel weer eens meekijken
Ja, en bedanktquote:
Kots in een potjequote:Op woensdag 30 september 2009 20:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
Moet hebben![]()
'Santa’s Rice Porridge
A major first! A reviving, skin softening, nutritious face mask just for Christmas with China clay to smooth out your wrinkles – for a while. When Mark visited Sweden one December, he ate a traditional yuletide meal including a helping of rice porridge, risgransgrot. The last ingredient is one blanched almond; the person who finds it will get married, or be lucky (or both) the following year. On Christmas Eve families put some out for Tomte Nisse, the Scandinavian yuletide elf who looks a lot like Father Christmas, so he’ll behave himself when he visits. Mo looked up some traditional recipes and with Noriko they created this fabulous Christmas porridge face mask which has brandy, satsumas, cranberries and almonds to make us all lucky.'[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 september 2009 23:15 schreef Cat22 het volgende:
hopelijk kunnen jullie deze pagina bekijken: kerst 2009)
Dat was mijn idee ook. Maar misschien bevalt hij beter in de UK?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Let them eat cake? Die is toch zo ongeveer in elke grabbag teruggekomen omdat ze die krengen aan de straatstenen niet kwijt konden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |