Hopelijk heb je een hamer in huis.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net een sugar scrub besteld, voor het eerst.
Daarom ben ik ook geen fan van I Should Coco. Terwijl ik de geur heerlijk vind! Ik heb mijn laatste stukje laten smelten in een bakje met een beetje water.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n armen altijd al open liggen door de scrub in zeepje zoals I Should Coco, dus ik laat die sugar scrubs even zitten anders zie ik er helemaal mishandeld uit :p
Ik heb volgens mij de witte besteld ja. Nou ja, we zullen zien.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een hamer in huis.![]()
Als je die witte hebt valt het trouwens wel mee, die is wat zachter. Maar die groene is het perfecte moordwapen. Na afloop lat je het bewijs gewoon in water oplossen.
Ik heb de groene en hij is best lekker, maar je moet niet te enthousiast gaan scrubben inderdaad. Dat deed best pijn...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een hamer in huis.![]()
Als je die witte hebt valt het trouwens wel mee, die is wat zachter. Maar die groene is het perfecte moordwapen. Na afloop lat je het bewijs gewoon in water oplossen.
Die is ook fijnquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:08 schreef CherryLips het volgende:
You Snap The Whip
Alleen zo jammer dat die al smelt als je ernaar kijkt.
Magic en Witchesball waren kerstproductenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:44 schreef Dipkip het volgende:
Halloween producten zijn ghost douchegel en een pumpkin ballistic.
Dus geen magic, geen witches ball, enzovoort![]()
![]()
![]()
Ze zijn vorig jaar met kerst uitgebracht maar er werd door The powers that be flink gehint dat het eigenlijk geen kerstprodukten waren maar halloween.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Magic en Witchesball waren kerstproductenMaar die zitten er dit keer helaas niet meer bij nee
Ik baal vooral van Christmas Morning, die is zooooo lekker
quote:Forum party orders...
by BigHarry on Wed Oct 07, 2009 1:58 pm
...are starting to be dispatched!
The factory has been flat out getting the special products ready for us so we can start to send out your forum party orders! We've also had the majority of the new Retro in too (just waiting on the last few items from our massage room) so anyone who just ordered those items will also receive their orders soon too.
We're working through them methodically and chronologically - stock permitting - to make sure the people who placed their orders first, get their orders first.
The 24 hour orders will be dispatched today.
We hope you enjoy all of the products you ordered.
Dan moet je ook niet meer in en op dingen vallen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:10 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben een beetje in een non-lush bui dus ik was het vergeten![]()
Krijg je dr van als je bijna nooit kan douchen
Er stond destijds een pompoentje bij op de site?!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Magic en Witchesball waren kerstproducten![]()
Hiiiihihihihiiquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:39 schreef Dipkip het volgende:
Echt, als je je partner moet uitleggen dat je die ene creme wil, nee niet die die andere, LAAT OOK MAAR, en dat paarse topje met dat kanten randje nee niet die dat is blauw jawel, dat is echt blauw, wel, wel, wel, en hij heeft geen randje OK LAAT MAAR ZITTEN DOE MAAR WAT, zie je ineens de voordelen van lesbisch worden.
Jij zou me begrijpen Cat, ik weet het zeker
jezus neequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:43 schreef MaJo het volgende:
Go white vind ik het lekkerste nieuwe kerstproductruikt naar groene appel
![]()
Ik snap je. *knuf* en sterkte.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:39 schreef Dipkip het volgende:
Echt, als je je partner moet uitleggen dat je die ene creme wil, nee niet die die andere, LAAT OOK MAAR, en dat paarse topje met dat kanten randje nee niet die dat is blauw jawel, dat is echt blauw, wel, wel, wel, en hij heeft geen randje OK LAAT MAAR ZITTEN DOE MAAR WAT, zie je ineens de voordelen van lesbisch worden.
Jij zou me begrijpen Cat, ik weet het zeker
Vandaag heeft hij een zeegroene legging en een wijd zwart shirt met een gele print voor me uitgezocht. En hij snapt niet waarom ik iedere dag wil douchen.quote:
Awwwquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Vandaag heeft hij een zeegroene legging en een wijd zwart shirt met een gele print voor me uitgezocht. En hij snapt niet waarom ik iedere dag wil douchen.
Wat heb je gedaan dat je niet kan staan? Volgens mij heb ik wat gemist. Hoe is het met je arm? Is dat wel helemaal goed gekomen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:33 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil zo graag naar de kerstVIP, maar ik denk niet dat ik dan al ok kan staan
Tuulk! Gewoon gaan!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:47 schreef Dipkip het volgende:
Ah fuck it ze hebben vast wel een stoel
Enkelbanden gescheurd, mn arm is weer goedquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat heb je gedaan dat je niet kan staan? Volgens mij heb ik wat gemist. Hoe is het met je arm? Is dat wel helemaal goed gekomen?
Goed he? Dan zou ik in één klap de rest van mijn zending binnen hebben.quote:
Rond een uur of 12. Dus begin maar vast met wieberen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:26 schreef Dipkip het volgende:
Oh my, wie weet komt mijne dan ook snelmaar jij had heel vroeg besteld toch?
Ik dacht ik tussen 3 en 4 ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:55 schreef Cat22 het volgende:
Rond een uur of 12. Dus begin maar vast met wieberen.
LOL! Da's de tweede betekenis inderdaad.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:09 schreef Dipkip het volgende:
Wieberen betekent hier trouwens oprotten![]()
Zoiets ja. Jeutje, hoe leg je zoiets uit?quote:
Da's inderdaad blegh.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:39 schreef Dipkip het volgende:
Kan echt niet wachten om de douchegels te ruikenen ik zet het parfum lekker beneden neer, ik kan nu niet bij mn plankjes met parfums en cremes enzo dus ik voel me zo blegh en onverzorgd
Ik dacht dat DHL never nooit niet bezorgde op zaterdag. En vandaag ben ik de hele dag thuis geweest en heb geen gele bus gezien dus dat lijkt te kloppen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:56 schreef Dipkip het volgende:
Hoe zat het nou ook al weer? Wel of niet op zaterdag bezorgkans bij grote pakketten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |