abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72841290
Het generaal pardon is inderdaad verreweg het slechtste besluit wat dit kabinet heeft genomen. Schandalig triest eigenlijk.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_72841291
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

ik dacht dat zulke bekrompenheid en kortzichtigheid niet meer bij de huidige nederlandse samenleving voorkwam (niet persoonlijk trouwens, ik snap je grap )
k snap dat de aidsrisico's groter zijn ofzo, maar dat kunnen ze toch mooi testen tegenwoordig
en dan nog: liever kleine kans op aids dan 100% dood
De risico's zijn er natuurlijk niet alleen voor de ontvanger. Ook diegene die de operatie moeten uitvoeren lopen hierdoor een verhoogd risico.
  donderdag 17 september 2009 @ 15:26:25 #203
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_72841292
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het overigens niet erg vinden als er vervroegde verkiezingen zouden komen... dit kabinet is echt een ramp gebleken en daadkracht is er toch niet meer te verwachten...
Maar alle regeringspartijen zullen er op achteruit gaan en alleen al daarom alles op alles zetten om nieuwe verkiezingen te voorkomen. Met name de PvdA is al flink onderuit gegaan om maar een kabinetscrisis te voorkomen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_72841300
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
welk subforum op fok kan je trouwens discussies vinden zoals de hypotheekrenteaftrek of dat homo-donoren verhaal? zijn leuke discussiepunten
HRA wordt af en toe besproken in het kredietcrisis-subforum (serie over huizenprijzen).
  donderdag 17 september 2009 @ 15:26:39 #205
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72841303
quote:
welk subforum op fok kan je trouwens discussies vinden zoals de hypotheekrenteaftrek of dat homo-donoren verhaal? zijn leuke discussiepunten
HRA op het Kredietcrisissubforum.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_72841304
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef Shreyas het volgende:
Het generaal pardon is inderdaad verreweg het slechtste besluit wat dit kabinet heeft genomen. Schandalig triest eigenlijk.
Kabinet is wel gedwongen door links.
pi_72841307
quote:
flora en fauna
pi_72841312
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
wat zou de zetelverdeling eigelijk zijn mochten er vandaag verkiezingen zijn, weet iemand dat?
http://www.politiekebarometer.nl/ en http://www.peil.nl/?2745

-edit-
Urgh, langzame pc
pi_72841357
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef Fastmatti het volgende:

De risico's zijn er natuurlijk niet alleen voor de ontvanger. Ook diegene die de operatie moeten uitvoeren lopen hierdoor een verhoogd risico.
Dragen ze maar een extra paar handschoentjes.
pi_72841374
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Om dezelfde reden waarom ze Pechtold zo geweldig vinden. Hij heeft dossierkennis, hij praat in hele zinnen die nog kloppen ook, en hij heeft inzicht in en kennis van zijn eigen werkterrein, het staatsrecht. In het land der blinden... is ook een toepasselijke spreekwoord.
Zo zie ik Pechtold eigenlijk helemaal niet. Ik kan hem eigenlijk nooit betrappen op bovenmatige dossierkennis. Pechtold is eerder een wat beschaafdere versie van Wilders. Mijn punt was ook dat v/d Vlies ondanks dat hij weliswaar dossierkennis heeft en welbespraakt is, er standpunten en ideeën op nahoudt die de meeste mensen die hem geweldig vinden nou niet bepaald delen. Voor mensen uit de Wilders hoek is het zelfs zo dat ze moord en brand schreeuwen bij een voorstel uit Islamitische hoek dat ook maar half zo extreem is als wat de SGP voorstaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_72841392
quote:
Wordt trouwens moeilijk om een nieuw kabinet te formeren. Zoek de logische meerderheid...
pi_72841411
Verdonk is ook stemmen aan 't ronselen... .
pi_72841430
CDA, PVV en VVD
I feel kinda Locrian today
pi_72841461
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:28 schreef justanick het volgende:

[..]

Wordt trouwens moeilijk om een nieuw kabinet te formeren. Zoek de logische meerderheid...
CDA-VVD-PVV kan net, maar waarschijnlijk enkel als zakenkabinet. Daarbij zou het mij niet verbazen als er echt verkiezingen komen CDA-VVD-D66 ook net zou kunnen.
pi_72841491
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:30 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

CDA-VVD-PVV kan net, maar waarschijnlijk enkel als zakenkabinet.
Dan is ook zo ongeveer de enige 'logische' combi. Benieuwd hoe Wilders zich dan op zou gaan stellen, want die is af en toe bijna communistisch aan het worden, naast zijn rare voorstellen mbt de islam.
  donderdag 17 september 2009 @ 15:30:58 #216
198365 Morendo
The Real Deal
pi_72841492
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:28 schreef justanick het volgende:

[..]

Hopelijk bestaat de kern uit CDA-VVD. Wellicht aangevuld met D'66, en/of GL, CU. Dat gaat een monstercoalitie worden, maar ja in ieder geval zonder PvdA.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_72841523
Staat Halsema al bij de microfoon?
pi_72841552
nevermind
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 17 september 2009 @ 15:33:34 #219
198365 Morendo
The Real Deal
pi_72841588
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:32 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

net niet, ze moeten er toch 75 halen ?
Liever 76 natuurlijk.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_72841590
Ik gok erop dat D66 het liefst zonder CDA wil regeren om bij hun liberale standpunten niet tegen de christelijke normen en waarden te moeten opboksen... Paars was zo slecht nog niet!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_72841592
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
nevermind
nevermind ^2
pi_72841633
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:28 schreef Monolith het volgende:
Zo zie ik Pechtold eigenlijk helemaal niet. Ik kan hem eigenlijk nooit betrappen op bovenmatige dossierkennis. Pechtold is eerder een wat beschaafdere versie van Wilders.
Mijn punt was dan ook dat Pechtold voor geniaal wordt versleten omdat hij de enige bekwame debater is.
quote:
Mijn punt was ook dat v/d Vlies ondanks dat hij weliswaar dossierkennis heeft en welbespraakt is, er standpunten en ideeën op nahoudt die de meeste mensen die hem geweldig vinden nou niet bepaald delen. Voor mensen uit de Wilders hoek is het zelfs zo dat ze moord en brand schreeuwen bij een voorstel uit Islamitische hoek dat ook maar half zo extreem is als wat de SGP voorstaat.
Vroeger had je Schutte van de CU die toen nog in een hoek zat, en die was staatsrechtelijk dan wel echt goed. Mensen vinden ook dat de SGP vrouwen moet toelaten. Het is een soort nivelleringsdrang. We moeten allemaal gezellig samen hokken en het niet al te oneens zijn. En daarom is er de behoefte aan de fictie dat de SGP een redelijke club is waarmee je zaken kunt doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_72841638
ik denk dat we herverkiezing op herverkiezing gaan krijgen
pi_72841642
OMG. Halsema. Niet nog meer geld in de bodemloze put die ontwikkelingssamenwerking heet.
  donderdag 17 september 2009 @ 15:35:45 #225
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72841666
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:30 schreef justanick het volgende:

[..]

Dan is ook zo ongeveer de enige 'logische' combi. Benieuwd hoe Wilders zich dan op zou gaan stellen, want die is af en toe bijna communistisch aan het worden, naast zijn rare voorstellen mbt de islam.
Die draait helemaal bij zodra regerinsdeelname op het spel staat, dan is AOW naar 67 ineens geen enkel probleem meer denk ik. Moet ie nog wel een leuk trucje verzinnen om het aan zijn achterban te verkopen. De oorspronkelijke economische koers van de PVV was ook heel anders dan nu (afschaffen minimumloon stond er bijvoorbeeld in).
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')