Ja altijd. Vind het ook erg vreemd, alsof bepaalde mensen/onderwerpen hen totaal niet interesseertquote:Op donderdag 17 september 2009 14:15 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een babbelkousen daar in de zaal trouwens op de achtergrond.
Veel minder. Het is voor een bedrijf dan namelijk goedkoper om meer mensen in te zetten om dezelfde productiviteit te halen dan door te investeren in slimmer werken.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:15 schreef justanick het volgende:
Prikkel om te innoveren blijft toch wel
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Al voordat Balkenende iets had gezegd had hij hem al onderbroken. Waarna er (door Balkenende volgens mij?) werd gevraagd of Wilders weer een motie zou indienen. Wilders reageert heel droog "die komt nog wel, maakt u zich geen zorgen". Geweldig
En ja die moet nog komen
Fietsenkelder?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
bos niet in de zaal? beetje slecht
zeker in de fietsenkelder
en hij deed het mooiquote:
Naar goed PvdA-voorbeeldquote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
was een nijmeegse ambtenaar die een slippertje maakte en betrapt is in de fietsenkelderquote:
PvdA-wethouder in Nijmegen.quote:
ik doe mee als mei li er ook isquote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
Binnen de handel valt ook genoeg te innoveren. Innovatie betreft niet alleen technische snufjes.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nederland is sowieso geen innovatieland, maar een handelsland.
Allemaal plaatjes erbij?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wilders heeft de mooiste tegenbegroting van allemaal, meent hij zelf.
In mijn ogen moet die gewoon beter ingezet worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:26 schreef starla het volgende:
Van mij part mag ontwikkelingshulp naar 0 teruggebracht worden.
Van mij mag het bedrag op peil gehouden worden, maar wordt dat bedrag beter ingezet.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:26 schreef starla het volgende:
Van mij part mag ontwikkelingshulp naar 0 teruggebracht worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |