abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72839601
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Best trieste conclusie
Ga lekker fraude gedogen voor bevolkings groepen
Nouja niet echt gedogen natuurlijk. Het mag niet. Maar je hoeft je er niet heel druk om te maken toch?
Gewoon me glas vullen, en niet te veel lullen...
pi_72839663
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Nouja niet echt gedogen natuurlijk. Het mag niet. Maar je hoeft je er niet heel druk om te maken toch?
ben blij dat jij geen minister bent!
pi_72839679
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Het is of voor iedereen of voor niemand
Maar niet jij wel want jij weet iets niet
En jij niet want jij weet wel hoe het moet
pi_72839690
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:38 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

ben blij dat jij geen minister bent!
Ik ook mattie, lijkt me echt een kutbaan.
pi_72839719
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:38 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Het is of voor iedereen of voor niemand
Maar niet jij wel want jij weet iets niet
En jij niet want jij weet wel hoe het moet
Nee dat klopt, maar zo werkt het wel.
pi_72839782
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Nee dat klopt, maar zo werkt het wel.
En dat is dus niet de bedoeling.
Iedereen aanpakken die fraudeert en hard ook.
Hoe meer pietje fraudeert hoe meer jantje moet betalen. Zo moet het niet he
pi_72839886
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:41 schreef Moozzie het volgende:

[..]

En dat is dus niet de bedoeling.
Iedereen aanpakken die fraudeert en hard ook.
Hoe meer pietje fraudeert hoe meer jantje moet betalen. Zo moet het niet he
Oh zo bedoelde ik het niet daar. Ik bedoel, met recht alleen kom je er niet. Je hebt ook kennis nodig.
pi_72839915
Volgens van der Laan worden dat soort gegevens toch niet bijgehouden ?
pi_72839967
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:44 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Oh zo bedoelde ik het niet daar. Ik bedoel, met recht alleen kom je er niet. Je hebt ook kennis nodig.
Ja eensch en als je het niet hebt dan maak je een afspraak met een boekhouder of belasting dude om te bespreken hoe je het beste alles legaal kan regelen en geld terug kan krijgen
pi_72840008
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:47 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ja eensch en als je het niet hebt dan maak je een afspraak met een boekhouder of belasting dude om te bespreken hoe je het beste alles legaal kan regelen en geld terug kan krijgen
Zo werken de grote jongens... de fraudeurs met geld. Maar dat zijn meestal geen allochtonen.
pi_72840013
EN MAAR WEER DE VINGER WIJZEN NAAR DE ALLOCHTOON!
Toets in Google het volgende "grootste gastouderbureau handelt in strijd met de wet" Dit is een autochtoon bedrijf met maar liefst 16.000 klanten en 83 vestigingen!!!

http://www.binnenlandsbes(...)d-met-de.76732.lynkx

Voor alle Wilders aanhangers:Waarom kom ik dit bedrijf niet in de telegraaf of op nu.nl tegen?! En wie zegt dat deze allochtonen gefraudeerd hebben?! Omdat de eigenaar (van allochtone afkomst) verdacht word! Gedupeerde klanten worden opeens als fraudeurs bestempeld! De belastingdienst is klakkeloos iedereen op 0 euro aan het beschikken met een buitenlandse achternaam.
Men moest weten wat en wie hier allemaal achter zit!

P.S: Het verhaal dat allochtonen zich voordoen als psygisch om vervolgens gratis opvang te genieten
is je reinste ONZIN!!!
Ik wordt doodziek van deze indianen verhalen! Je krijgt pas een toeslag als je:

1) beide een baan hebt
2) een volwaardige (min. MBO) opleiding volgt
3) een reintegratie traject via de gemeente volgt (verplicht werk verichten via de gemeente wat je niet
leuk vind!)
Anders krijg je niets van de belastingdienst.

Overigens is het volgens de woordvoerder van de belastingdienst niet bekend om hoeveel allochtone mensen dit gaat;
lees: http://www.nd.nl/artikele(...)ude-met-kinderopvang

de telegraaf houd van commotie!

TIP: Kijk verder dan je neus lang is op Google! En plaats niet zomaar mensen in een vakje zodat je daar zelf beter van voelt!
pi_72840090
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:48 schreef zacherias het volgende:
Toets in Google het volgende "grootste gastouderbureau handelt in strijd met de wet" Dit is een autochtoon bedrijf met maar liefst 16.000 klanten en 83 vestigingen!!!

Voor alle Wilders aanhangers:Waarom kom ik dit bedrijf niet in de telegraaf of op nu.nl tegen?! En wie zegt dat deze allochtonen gefraudeerd hebben?! Omdat de eigenaar (van allochtone afkomst) verdacht word! Gedupeerde klanten worden opeens als fraudeurs bestempeld! De belastingdienst is klakkeloos iedereen op 0 euro aan het beschikken met een buitenlandse achternaam.

P.S: Het verhaal dat allochtonen zich voordoen als psygisch om vervolgens gratis opvang te genieten
is je reinste ONZIN!!!

1) beide een baan hebt
3) een reintegratie traject via de gemeente volgt (verplicht werk verichten via de gemeente wat je niet
leuk vind!)

Overigens is het volgens de woordvoerder van de belastingdienst niet bekend om hoeveel allochtone mensen dit gaat;

TIP: Kijk verder dan je neus lang is op Google! En plaats niet zomaar mensen in een vakje zodat je daar zelf beter van voelt!
Een goed praters kloon. Als je wilt mee praten heb dan wel de ballen om je normale account te gebruiken.
Else -> gfys

En ja ook de autochtonen fraudeurs moeten aangepakt worden
pi_72840913
Wij zijn het lichaam, hun zijn de parasieten.
pi_72841009
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:15 schreef John_Difool het volgende:
Wij zijn het lichaam, hun zijn de parasieten.
Hun hielden je plekje op de basisschool bezet?
pi_72841029
quote:

heb je uberhaupt 't stuk doorgelezen?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_72841153
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:18 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Toen was mijn basisschool nog 99% blank
  donderdag 17 september 2009 @ 15:24:44 #42
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72841228
quote:

[..]

Zolang je maar [i]sgijt[/b] hebt aan alles.
AFC AJAX
pi_72841262
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef msnk het volgende:

[..]

Zolang je maar [i]sgijt[/b] hebt aan alles.
Ja toch mattie?
pi_72841808
quote:

is je reinste ONZIN!!!

1) beide een baan hebt
leuk vind!)

en hier heb je je speciaal voor aangemeld
  donderdag 17 september 2009 @ 15:42:51 #45
3542 Gia
User under construction
pi_72841939
quote:

[..]

Hoe vaak die fout hier op fok niet voorbij komt!!
  donderdag 17 september 2009 @ 16:01:17 #46
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72842635
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:38 schreef Sjaakmat het volgende:

[..]

Ik ook mattie, lijkt me echt een kutbaan.

dat niet alleen maar dan zit ik de heel dag met een zooi sukkels opgescheept die denken dat ze het gemaakt hebben .. pfff ..

nu lopen er gelijk maar twee om me heen mijn werkgever en mijn directe voorman
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  donderdag 17 september 2009 @ 16:08:08 #47
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72842889
quote:
donderdag 17 september 2009 14:48 schreef zacherias het volgende: ...................................veel onzin...............
lol je gaat toch niet zeggen dat je dit meen he .. ooit wel eens van vriendjes politiek gehoord.Ze het net zo als met de Rijscholen en het CBR ..

vele Turkse rijscholen in de buurt vaak is het gewoon een persoon met een auto die veel al les geeft aan vele Turkse mensen ..

En dan binnen 15 lessen al examen doen .. en meestal in 1 keer slagen he ..
Ja de turken rijden beter auto dan wij zeker..

Nee want een "bekende " Turkse examinator op het CBR heeft toevallig vandaag dienst en rijden maar .. (bij voorkeur al geslaagd)

Zo gaat het ook met de hele gang van zaken en met andere bevolking groepen..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  donderdag 17 september 2009 @ 16:30:25 #48
3542 Gia
User under construction
pi_72843558
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:08 schreef RAVW het volgende:

Nee want een "bekende " Turkse examinator op het CBR heeft toevallig vandaag dienst en rijden maar .. (bij voorkeur al geslaagd)

Gaat niet zozeer om het toevallig dienst hebben, lijkt me. Ze lessen alleen bij turkse/marokkaanse rijscholen en ze eisen ook tenminste een islamitische examinator. Want stel je voor dat een onschuldig moslimmeisje in één auto moet zitten met een niet-moslim. (lees: potentiele verkrachter)

En zo regelen ze al hun zaakjes wel. Zodra er één rat een gaatje heeft gevonden om bij de kaas te komen, wordt dat razendsnel doorverteld.
  donderdag 17 september 2009 @ 16:43:58 #49
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72844028
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:37 schreef Meh7 het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat erom dat wanneer grote groepen binnen onze maatschappij heel veel gaan frauderen (omroep, basisschool, kinderbijslag, kinderopvangtoelage) het draagvlak voor de verzorgingsstaat helemaal weg gaat.
Dan is alles wat in de jaren is opgebouwd er ook niet meer voor de mensen die het werkelijk nodig hebben.

Het verbaast me ook niks dat er buiten Europa dit soort stelsels niet bestaan, want de bevolking kan er daar gewoon niet mee omgaan. Die zien het enkel als middel om zoveel mogelijk uit te zuigen voor eigenbelang. Dan werkt het natuurlijk niet meer. Een ander bericht uit de Telegraaf van vandaag:
quote:
Overvecht fraudeert voor 12,5 miljoen euro

UTRECHT - Bewoners van de Utrechtse wijk Overvecht hebben in een periode van anderhalf jaar tijd voor 12,5 miljoen euro gefraudeerd. Het Interventieteam Utrecht heeft naheffingen opgelegd op het gebied van belastingen, uitkeringen en boetes. Dit heeft de gemeente donderdag bekendgemaakt.

Foto: ANP
In de periode van november 2007 tot afgelopen voorjaar heeft de gemeente gespeurd naar vormen van fraude die te maken hebben met wonen, werken en ondernemen. Er werden zevenhonderd controles uitgevoerd op bijvoorbeeld zwart werk, illegale doorverhuur of overbewoning.
Bij bijna de helft van de 326 gecontroleerde bedrijven werden misstanden geconstateerd. Dit varieerde van het niet kunnen tonen van identiteitspapieren tot en met het ontduiken van premies en belastingen.
Bij bewoners van de het Utrechtse Overvecht zijn 383 onderzoeken ingesteld naar veronderstelde uitkeringsfraude. Daarbij zijn in 341 gevallen een of meerdere vormen van fraude aan het licht gekomen.
De gemeente gaat door met controles in Overvecht. Utrecht wil dit najaar woonfraude intensiever bestrijden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)wat_af__.html?p=12,2

En dit is dan wat er toevallig in de krant staat op één dag. De werkelijkheid is natuurlijk nog veel massaler.
The End Times are wild
  donderdag 17 september 2009 @ 16:48:51 #50
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72844220
Och, ik ben ook van plan om bij een Turkse rijschool te lessen. In het Nederlands overigens.

Ik zou niet weten wat daar mis mee zou zijn.
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')