Jack Daniels is wel 'n beetje overgewaardeerd, je kunt beter krijgen voor een gelijke prijs of zelfs minder. Ik vind Jameson wel 'n mooie verhouding hebben.quote:Op maandag 21 september 2009 07:01 schreef sigme het volgende:
Het hangt wat van de whiskysmaak af. Een fles Bowmore heb je voor onder de dertig, en dat is toch echt goeie whisky.
Fles Jack Daniels is nog goedkoper, en er zijn er die dat goeie whiskey vinden, ik hou niet van Bourbon.
Hardrockers tot ze 17 zijn.quote:Op maandag 21 september 2009 09:53 schreef Gellius het volgende:
Ik ben helemaal geen whiskydrinker, maar Jack Daniels, mensen? Dat drinken toch alleen hardrockers en boeren?
Ik stel het erg op prijs, maar de fles die ik voor m'n vorige verjaardag kreeg heb ik nog niet op.quote:Op maandag 21 september 2009 06:28 schreef Claudia_x het volgende:
Hoeveel kost 'een mooie fles whisky'?
Vanaf 30 á 40 euro. Maar koop géén Jack Daniels, Johnny Walker of Jameson. Je maakt pas écht goede sier als je een Schotse single malt aanschaft. Een uitstekende whisky is bijvoorbeeld de Talisker 10 yr.quote:Op maandag 21 september 2009 06:28 schreef Claudia_x het volgende:
Hoeveel kost 'een mooie fles whisky'?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef zodiakk het volgende:
Voor mij geldt ongeveer hetzelfde. Ik heb in het verleden weleens wat blended whiskies gedronken (Famous Grouse, JW Black Label, Jameson), maar nadat ik afgelopen najaar een Talisker 10yr heb gedronken ben ik geïnteresseerd geraakt in de wereld van de Schotse single malt whisky. De lekkerste whiskies die ik sindsdien gedronken heb waren de Highland Park 18 yr, de Oban 14yr, de Yamazaki 10yr (en natuurlijk de Talisker 10 yr).
Dat is door de bank genomen inderdaad wel zo. Laphroaig is wel een heftige whisky (veel zeewier, jodium, turf) en valt doorgaans pas te waarderen als iemand al een beetje whiskyervaring heeft. Indien de ontvanger dat heeft dan is Laphroaig een prima fles (wel duur). Als de ontvanger weinig tot geen ervaring heeft zou ik toch opteren voor een meer all-round single-malt.quote:Op maandag 21 september 2009 10:31 schreef ShadyLane het volgende:
Als het begint met "Glen-" zit je doorgaans ook wel goed.
Verder schijnt Laphroaig the best of the best te zijn.
Dank je wel,- maar ik denk dat ik nu even ergens wat cola ga halen en dan bij een doorgesnoven Koreaan op de bank boeren ga laten en zijn klaagzang aan ga horen waarom ik geen schaakboeken - zijn codewoordje voor wiet - uit Nederland heb meegenomen.quote:Op maandag 21 september 2009 14:54 schreef Gellius het volgende:
JAM, kom aan mijn behaarde borst.
Glenlivetquote:Op maandag 21 september 2009 10:31 schreef ShadyLane het volgende:
Als het begint met "Glen-" zit je doorgaans ook wel goed.
Verder schijnt Laphroaig the best of the best te zijn.
Daarbij moet ik altijd aan Something Wild denken. Melanie Griffith laat de winkelbediende met veel moeite een fles Glenlivet van de bovenste plank halen, zodat ze ondertussen de kassa leeg kan graaien. Aardige film.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 september 2009 14:53 schreef JAM het volgende:
Als iemand nog de behoefte heeft mij te feliciteren met mijn verjaren, de afgelopen zaterdag, ga je gang.
"How bloody interesting"quote:Op maandag 21 september 2009 17:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Daarbij moet ik altijd aan Something Wild denken. Melanie Griffith laat de winkelbediende met veel moeite een fles Glenlivet van de bovenste plank halen, zodat ze ondertussen de kassa leeg kan graaien. Aardige film.![]()
Is that Glenlivet up there? It is Glenlivet, isn't it?
- Mm-hm.
I gotta have a bottle. I'm sorry to make you get up there, but it's my favourite.
- Of course.
Thank you. The reason that l like Scotch so much is because my family's Scottish. My mother's mother was an O'Connor.
- Oh, really? How bloody interesting.
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 21 september 2009 14:53 schreef JAM het volgende:
Als iemand nog de behoefte heeft mij te feliciteren met mijn verjaren, de afgelopen zaterdag, ga je gang.
Jij ook van harte!quote:Op maandag 21 september 2009 17:21 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En vandaag ben ik jarig, en ook mijn exact drie jaar jongere zusje.
Jij ook gefeliciteerd. Zal ik dan ook maar bekennen dat het morgen drie weken geleden is dat ik jarig was?quote:Op maandag 21 september 2009 17:34 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
Shadylane ook van harte.
Ik was gisteren jarig, wie morgen?
En qua whiskey:
[ afbeelding ]
Echt, verras me. Een wilde gok.quote:Op maandag 21 september 2009 17:45 schreef Mainport het volgende:
En hoe oud ben je dan geworden, Quir.
Potverdrie, ik geloof dat ik de "Benjamin" ben vanaf nu.quote:Op maandag 21 september 2009 17:50 schreef Mainport het volgende:
Ik hoop ouder dan negentien, anders ben ik de benjamin niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |