Glenlivetquote:Op maandag 21 september 2009 10:31 schreef ShadyLane het volgende:
Als het begint met "Glen-" zit je doorgaans ook wel goed.
Verder schijnt Laphroaig the best of the best te zijn.
Daarbij moet ik altijd aan Something Wild denken. Melanie Griffith laat de winkelbediende met veel moeite een fles Glenlivet van de bovenste plank halen, zodat ze ondertussen de kassa leeg kan graaien. Aardige film.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 september 2009 14:53 schreef JAM het volgende:
Als iemand nog de behoefte heeft mij te feliciteren met mijn verjaren, de afgelopen zaterdag, ga je gang.
"How bloody interesting"quote:Op maandag 21 september 2009 17:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Daarbij moet ik altijd aan Something Wild denken. Melanie Griffith laat de winkelbediende met veel moeite een fles Glenlivet van de bovenste plank halen, zodat ze ondertussen de kassa leeg kan graaien. Aardige film.![]()
Is that Glenlivet up there? It is Glenlivet, isn't it?
- Mm-hm.
I gotta have a bottle. I'm sorry to make you get up there, but it's my favourite.
- Of course.
Thank you. The reason that l like Scotch so much is because my family's Scottish. My mother's mother was an O'Connor.
- Oh, really? How bloody interesting.
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 21 september 2009 14:53 schreef JAM het volgende:
Als iemand nog de behoefte heeft mij te feliciteren met mijn verjaren, de afgelopen zaterdag, ga je gang.
Jij ook van harte!quote:Op maandag 21 september 2009 17:21 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
En vandaag ben ik jarig, en ook mijn exact drie jaar jongere zusje.
Jij ook gefeliciteerd. Zal ik dan ook maar bekennen dat het morgen drie weken geleden is dat ik jarig was?quote:Op maandag 21 september 2009 17:34 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
Shadylane ook van harte.
Ik was gisteren jarig, wie morgen?
En qua whiskey:
[ afbeelding ]
Echt, verras me. Een wilde gok.quote:Op maandag 21 september 2009 17:45 schreef Mainport het volgende:
En hoe oud ben je dan geworden, Quir.
Potverdrie, ik geloof dat ik de "Benjamin" ben vanaf nu.quote:Op maandag 21 september 2009 17:50 schreef Mainport het volgende:
Ik hoop ouder dan negentien, anders ben ik de benjamin niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |