quote:Hij, die wederrechtelijk stelselmatig opzettelijk inbreuk maakt op eens anders persoonlijke levenssfeer met het oogmerk die ander te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden dan wel vrees aan te jagen wordt, als schuldig aan belaging, gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste drie jaren of een geldboete van de vierde categorie.
Een week schoffelen dus.quote:
Nou, dan doen we het dus niet in de persoonlijke maar in de professionele levenssfeer, toch ?quote:
Nee, 2 bakstenen tegen je ballen aanslaan is zielig. Dit is groepsstalkingquote:
Ben je een groupie?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef Lamon. het volgende:
Ik stalk wel eens groepen, mag dat ook?
Dan klopt de naam ook meer, anders hadden ze het persoonsstalking moeten noemen.
Ben jij de upskirt-filmer?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen bekende groepen natuurlijk, groepen mensen en stiekem.
NEE!quote:
Dan rest de vraag > hoe stalk je een groepquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NEE!
Ik film geen mensen zomaar, dat mag niet.
Het ging over groepsstalking, da's heel wat anders, en dat mag, maar is niet aardig, maar als je het in je eentje zou doen tegen een groep, dan is het wel eerlijk en veel knapper.
You got me.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan rest de vraag > hoe stalk je een groep
De film The Cube ooit gezien? Complete SF natuurlijk, maar zo zou ik het voor me zien, als het ooit iemand zou gebeuren.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:06 schreef Dragorius het volgende:
Eerlijk? Groepsstalking is het lastigste stalkings-concept. Period. Dan moet je zo afgesteld zijn met zijn allen.
Iemand vermoorden / dumpen in een bosje is veel makkelijker. En wissen uit alle systemen
Ik keekquote:
Dan ik ookquote:
Nou, SpellMeista schijnt er iets mee te hebbenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:59 schreef PartyAmber het volgende:
Shit, OP is niet meer te wijzigen...
Deelnemers :PartyAmber appelsjap Dragorius Dolf.de.Kraai Mozy -Datdus- Lamon Michielos Appeltjap dopy14
Hebben we nog suggesties voor wie we kunnen groepsstalken ?
Wat wordt de eerste zet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef PartyAmber het volgende:
Organized Stalking
Die vraagt er wel een beetje om hea !Zullen we maar beginnen dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |