Zie het nu pasquote:Op donderdag 17 september 2009 10:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
welke smiecht maakt Idz hier zo belachelijk?
rofl!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
welke smiecht maakt Idz hier zo belachelijk?
viel mij vorige topic al op!quote:
OP lezen is voor newbiesquote:Op donderdag 17 september 2009 10:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
viel mij vorige topic al op!
JOW! Bek houwe! stomme fries!quote:
Bij jou is het anders ook veranderd volgens mijquote:Op donderdag 17 september 2009 10:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
JOW! Bek houwe! stomme fries!
wel in positive zin!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij jou is het anders ook veranderd volgens mij
volgens mij is die al heeeuuulll lang niet meer langs geweestquote:Op donderdag 17 september 2009 10:57 schreef jna het volgende:
Over de OP gesproken. Leeft piles nog?
Ja hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 10:57 schreef jna het volgende:
Over de OP gesproken. Leeft piles nog?
Moet je nog een werkplek foto of nietquote:Op donderdag 17 september 2009 10:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
JOW! Bek houwe! stomme fries!
niet als je my fucking Newbie gaat noemen...!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet je nog een werkplek foto of niet
Je zit hier net zo lang als ik, dus je weet wat je bent. Maar ik ga echt niet elk topic de OP doornemen hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niet als je my fucking Newbie gaat noemen...!
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je zit hier net zo lang als ik, dus je weet wat je bent. Maar ik ga echt niet elk topic de OP doornemen hoor
valt wel mee toch...?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:06 schreef standaard_broodrooster het volgende:
tering wat gaat dit snel
Echt nietquote:Op donderdag 17 september 2009 11:06 schreef standaard_broodrooster het volgende:
tering wat gaat dit snel
Ik vind het ook snel gaan hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 11:06 schreef standaard_broodrooster het volgende:
tering wat gaat dit snel
Dit? Dit is nog niks!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:06 schreef standaard_broodrooster het volgende:
tering wat gaat dit snel
Piles vind het niet meer leuk hier, dus hij komt niet meer langs eigenlijk. Hij is ook van de zomer een hele tijd lang niet op Fok! zelf geweest zei hij laatstquote:Op donderdag 17 september 2009 10:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
volgens mij is die al heeeuuulll lang niet meer langs geweest
Was bedoeld als complimentquote:Op donderdag 17 september 2009 11:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gaan we nou zo lopen doen...?![]()
[..]
valt wel mee toch...?
Ik, ondanks alles, ookquote:
je noemt mij ook newbie...!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Was bedoeld als compliment![]()
En we hebben een paar newbies, zie je dat?
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is te doen, maar het mag van mij nog wel verder weg zakken
het ziet er lekker uit.. maar dat is het nietquote:Op donderdag 17 september 2009 11:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom?
Het is hier wel lekker weer, zin om naar buiten te gaan.
Zo bedoelde ik dat nieieieieieiehieieieietquote:Op donderdag 17 september 2009 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je noemt mij ook newbie...!![]()
Kom je anders even masseren, die stijfheid zuigtquote:
plaats eerst maar eens een foto hier...!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat nieieieieieiehieieieiet
Schattige lieve knuffelKuno
We hebben tijden meegemaakt dat we 5 topics per dag langzaam vonden. Helaas heb ik nu tussendoor erg weinig tijd om te postenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:25 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ja ik vind dit heel snel gaan, en nee doe niet zoveel meer dan windows 2003 server small bussines (vast wel een typo) installeren, tering wat duurt dat lang *gaap*
Vanavond, heb de usb kabel van de telefoon niet bij mequote:Op donderdag 17 september 2009 11:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
plaats eerst maar eens een foto hier...!dan zal ik dan eens gaan bedenken of ik nog wel vriendjes met je wil zijn!
goffer de goffer de goffer...! rot fries! geen Bluetooth in friesland?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vanavond, heb de usb kabel van de telefoon niet bij me
dat was leuk!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We hebben tijden meegemaakt dat we 5 topics per dag langzaam vonden. Helaas heb ik nu tussendoor erg weinig tijd om te posten
Ja nu even, omdat ik wat gegevens in loop te voeren tussendoor
5 topics per dag, jeez, hebben mensen niet af en toe wat beters te doen?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We hebben tijden meegemaakt dat we 5 topics per dag langzaam vonden. Helaas heb ik nu tussendoor erg weinig tijd om te posten
Ja nu even, omdat ik wat gegevens in loop te voeren tussendoor
wat wil je nou? zuigen of masseren?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kom je anders even masseren, die stijfheid zuigt
K weet niet waarom, maar het is zoquote:Op donderdag 17 september 2009 11:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom?
Het is hier wel lekker weer, zin om naar buiten te gaan.
Een warme douche werkt voldoendequote:Op donderdag 17 september 2009 11:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kom je anders even masseren, die stijfheid zuigt
Oversexte puberquote:Op donderdag 17 september 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat wil je nou? zuigen of masseren?
Ben op het werkquote:Op donderdag 17 september 2009 11:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Een warme douche werkt voldoende
Watte?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goffer de goffer de goffer...! rot fries! geen Bluetooth in friesland?
heb jij wel veel te doen op je stage dan...?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
5 topics per dag, jeez, hebben mensen niet af en toe wat beters te doen?
bluetooth...? is friesland echt zo achtergesteld...?quote:
ga jij je mond eens spoelen stomme cola drinker!quote:
Hey, das jouw schuld jaquote:Op donderdag 17 september 2009 11:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ga jij je mond eens spoelen stomme cola drinker!
Nee niet echt, maar hoeveel mensen hier zitten op stage? Als ik thuis zou zitten of echt werk had zou ik hier niet zoveel rondhangen..quote:Op donderdag 17 september 2009 11:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij wel veel te doen op je stage dan...?
ach ja he...! alsof jij ook maar 1 biertje lust...!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey, das jouw schuld ja
Anders zou ik wel gewoon bier drinken
het is voor mij voornamelijk SOG en voorbereiding op mijn aankomende stage, daarnaast heb ik tijdens mij stage in Berlijn hier veel tijd doorgebrachtquote:Op donderdag 17 september 2009 11:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar hoeveel mensen hier zitten op stage? Als ik thuis zou zitten of echt werk had zou ik hier niet zoveel rondhangen..
Nee daarom juist, dat zou jij me lerenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ach ja he...! alsof jij ook maar 1 biertje lust...!
Ik werk echtquote:Op donderdag 17 september 2009 11:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar hoeveel mensen hier zitten op stage? Als ik thuis zou zitten of echt werk had zou ik hier niet zoveel rondhangen..
niemand wou een meet houden!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee daarom juist, dat zou jij me leren
Hebben we wel hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 11:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bluetooth...? is friesland echt zo achtergesteld...?ik maakte er alleen maar grapjes over...!
![]()
Wou wel maar kon nooitquote:Op donderdag 17 september 2009 11:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niemand wou een meet houden!
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
niemand wou een meet houden!
gelukkig maar ik was al een beetje geschrokken!!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hebben we wel hoor
Alleen geen dongle te vinden hier
Volgende week zaterdag! Groningen!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wou wel maar kon nooit
Tijd om een nieuwe te plannen!
Ohja, krijg net te horen dat ik sinds de zomer alweer 170 uur opgebouwd heb... kan gewoon 4 weken vakantie nemen als ik wil
toch...?quote:
quote:
Oh, je was serieusquote:
toen was ik inderdaad min of meer weg...! dat was mijn periode waar ik wel aan school bezig wou zijn..!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo, nu eerst even teruglezen![]()
![]()
[..]
Oh, je was serieus![]()
Tijdens het poging tot meeten was je al weg uit dit topic zeker
vanaf topic 800 nogwat?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:49 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo, nu eerst even teruglezen![]()
![]()
[..]
Oh, je was serieus![]()
Tijdens het poging tot meeten was je al weg uit dit topic zeker
Ja, die periode zou ik nu moeten hebbenquote:Op donderdag 17 september 2009 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toen was ik inderdaad min of meer weg...! dat was mijn periode waar ik wel aan school bezig wou zijn..!
daarom was je toch ook zo lang weg...?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die periode zou ik nu moeten hebben
en Crossover!quote:
geen idee over wie jij het hebt...quote:Op donderdag 17 september 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en bart en.. uhm.. uhm.. shit..
Uhhh, ja, zoietsquote:Op donderdag 17 september 2009 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarom was je toch ook zo lang weg...?
Die's van voor mijn tijd (dat klinkt oudquote:
Yenicequote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
die met dat pittige korte kapsel..
aaah jaaa dat meisje! met datquote:
inderdaad!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
quote:
Zeg, heeft iedereen die een keer gemeet ofzo...quote:Op donderdag 17 september 2009 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaah jaaa dat meisje! met dat
[..]
inderdaad!!!
foto's in haar fotoboek zeiden genoeg!quote:Op donderdag 17 september 2009 12:09 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg, heeft iedereen die een keer gemeet ofzo...
Ik vraag maar, je weet maar nooitquote:Op donderdag 17 september 2009 12:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
foto's in haar fotoboek zeiden genoeg!
inderdaad...!quote:Op donderdag 17 september 2009 12:13 schreef jna het volgende:
[..]
anders kunnen de newbies het niet bijhouden
Oh, dan zal ik me inhoudenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:13 schreef jna het volgende:
[..]
anders kunnen de newbies het niet bijhouden
verwachte grap:quote:
koel! dat heb ik lang niet meer gedaan! een topic dood gemaakt!quote:Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Zullen we anders onze werkplekken gaan posten?!
[ afbeelding ]
Je hebt talent blijkbaarquote:Op donderdag 17 september 2009 12:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
koel! dat heb ik lang niet meer gedaan! een topic dood gemaakt!
Oh, je hebt hem al gekregen zie ik.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Zullen we anders onze werkplekken gaan posten?!
[ afbeelding ]
nee dat is hoe ik er thuis altijd bij zit...?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, je hebt hem al gekregen zie ik.
Sexyquote:Op donderdag 17 september 2009 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee dat is hoe ik er thuis altijd bij zit...?
ik zit hier al de hele tijd hoor...!quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:46 schreef Psychonikeo het volgende:
het was lunchtijd
de enige tijd die ik serieus neem op mijn werk!
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:46 schreef Psychonikeo het volgende:
het was lunchtijd
de enige tijd die ik serieus neem op mijn werk!
jaaaaaquote:
dat soort acties miste ik jaquote:Op donderdag 17 september 2009 13:14 schreef jna het volgende:
GODVER. ik neem de eerste hap van mn boterham met krabsalade. pleurt er een hele kwak uit zo op mn broek die ik net 15 minuten schoon aanheb
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:14 schreef jna het volgende:
GODVER. ik neem de eerste hap van mn boterham met krabsalade. pleurt er een hele kwak uit zo op mn broek die ik net 15 minuten schoon aanheb
ROFL!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:25 schreef jna het volgende:
ik denk laat ik eens wat sambal op mn boterham met ham en kaas smeren. Was ik ff vergeten dat k een aft in mn bek heb.
Ik ben echt in vorm vandaag
whehehehehehequote:Op donderdag 17 september 2009 13:25 schreef jna het volgende:
ik denk laat ik eens wat sambal op mn boterham met ham en kaas smeren. Was ik ff vergeten dat k een aft in mn bek heb.
Woordgrapjesquote:Op donderdag 17 september 2009 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Friet eten en overleggen, vet belangrijk man
Ik ben tegenlijk engels huiswerk aan het maken, maar het is saai omdat het zo simpel is.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef Puala het volgende:
Dan moet je zorgen dat je wat te doen hebt L.no
brood met kaas en sambal!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:25 schreef jna het volgende:
Nou, het valt wel mee, maar dit niveau is makkelijk en het is nog makkelijker omdat ik het al heb gehad.quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:25 schreef jna het volgende:
Misschien heb ik het gegeten waarvan ik de naam niet van afweet...quote:Op donderdag 17 september 2009 13:59 schreef jna het volgende:
[..]
Je ouders komen van Curaçao en je hebt nooit sambal gegeten?
Oh...quote:
Neppertquote:Op donderdag 17 september 2009 14:03 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh...
Ik houd sowieso niet van pittige voedsel, dusja..
wat in de te lezen?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:05 schreef L.no het volgende:
Heeft het trouwens nut om alles in te lezen?
In de tijd tussen het stellen van de vraag en een antwoord had je dat allang kunnen doenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:11 schreef L.no het volgende:
[..]
De laatste 3 pagina's van de sc hiero.
nee man overbodig werk! gewoon doorgaan waar je gebleven bent! Snachts kun je terug lezen!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:11 schreef L.no het volgende:
[..]
De laatste 3 pagina's van de sc hiero.
Dus?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:12 schreef Piles het volgende:
[..]
In de tijd tussen het stellen van de vraag en een antwoord had je dat allang kunnen doen
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee man overbodig werk! gewoon doorgaan waar je gebleven bent! Snachts kun je terug lezen!
Weet je ook wie het was?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:14 schreef Bootje84 het volgende:
3 maal hoera!!
[Forum] Banmeldtopic - Doe normaal, dan kom je hier niet in
Geen idee.. Helaasch..quote:
ga fok! onderspammenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef AMDB het volgende:
Ik verveel me ook dood, heb nergens zin in
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef AMDB het volgende:
Ik verveel me ook dood, heb nergens zin in
Dan ga je je vervelingen in een word documentje schrijven en post je die hier na afloopquote:Op donderdag 17 september 2009 14:51 schreef AMDB het volgende:
Dat is mogelijk nog saaier, en kan niet hele tijd met niet-werk gerelateerde dingen open zitten.
Als ik m'n vervelingen in een word-document typ krijg je een leeg documentquote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan ga je je vervelingen in een word documentje schrijven en post je die hier na afloop
Spannendquote:Op donderdag 17 september 2009 14:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ik m'n vervelingen in een word-document typ krijg je een leeg document
Ik ben al thuisquote:Op donderdag 17 september 2009 15:13 schreef Puala het volgende:
De eerste gaat hier alweer naar huis
ik ben al de hele week thuis...quote:Op donderdag 17 september 2009 15:13 schreef Puala het volgende:
De eerste gaat hier alweer naar huis
quote:
Nu je hier weer zit niet meer neequote:Op donderdag 17 september 2009 15:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, maar wil mn scriptie maar eens afmaken vandaag. Gaat niet lukken
Altijd lachen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
doe je ze extra aanmoedigen voor mij?
Wordt hier trouwens iemand keihard ontslagen. Zou tijd worden, die mafkees voert echt geen hol uit.
Filmen!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
doe je ze extra aanmoedigen voor mij?
Wordt hier trouwens iemand keihard ontslagen. Zou tijd worden, die mafkees voert echt geen hol uit.
Zit ie ook constant op FOK! ?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:23 schreef Psychonikeo het volgende:
Eerder andersom, omdat ik geen zin in scriptie heb zit ik hierquote:Op donderdag 17 september 2009 15:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu je hier weer zit niet meer nee
nee, hij loopt gewoon buiten rond. Met het typen van berichten op fok! kan je nog faken dat je wat doetquote:
Dom van 'mquote:Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, hij loopt gewoon buiten rond. Met het typen van berichten op fok! kan je nog faken dat je wat doet
Vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 17 september 2009 15:49 schreef DjRex89 het volgende:
Krijg een hele lijst met dingen die ik moet maken voor het geval ik niet aan mijn stageopdracht kan werken. Is meer vrijwillig want de begeleider weet het niet eens.. Moet hem nog steeds spreken over hoe het nu verder moet met de ' echte' opdracht
Ik heb geen hekel aan vrijwilligerswerk hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Bij het vrijwilligerswerk dat ik doe zijn de mensen juist heel dankbaar hoor
Ik draai EHBO diensten & breng in het weekend regelmatig eten rond bij bejaarden.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan vrijwilligerswerk hoor![]()
Wat doe je voor vrijwilligerswerk?
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:16 schreef Psychonikeo het volgende:
ik breng eten altijd vierkant bij bejaarden. Dat vinden ze makkelijker eten.
Nu doe je het overkomen alsof er ook iets heel erg niet leuks aan de hand isquote:Op donderdag 17 september 2009 16:18 schreef L.no het volgende:
Leuk nieuws is dat ik wel 2 kilotjes ben afgevallen.
Beter dan niks doen tijdens stage, dan duurt de dag alleen maar langer..quote:
Dat is waar, maar het gelijk druk hebben is ook weer teveel!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Beter dan niks doen tijdens stage, dan duurt de dag alleen maar langer..
Hmm..quote:Op donderdag 17 september 2009 16:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nu doe je het overkomen alsof er ook iets heel erg niet leuks aan de hand is
Na 2 medicijnen is het redelijk afgezwakt. Heb het alleen nu wel volledig gehad en ik moet nog een half uurquote:
Je hebt het prima volgehouden iig.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Na 2 medicijnen is het redelijk afgezwakt. Heb het alleen nu wel volledig gehad en ik moet nog een half uur
Gelukkig welquote:Op donderdag 17 september 2009 16:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt het prima volgehouden iig.
quote:Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef standaard_broodrooster het volgende:
weer thuis![]()
vrijwel een klote dag gehad, slecht geslapen (droomde dat ik een sok was)
Welk spelletje was dat ook alweer?quote:en allemaal kutklusjes![]()
en helemaal geen tijd voor dat spelletje van gister, die ga ik nu even doen
Kan niet zeggen dat ik me nu minder gaar voelquote:
quote:
Toch wel iets leuks hoop ik?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
En dan kom ik thuis en kan ik om 7uur alweer weg
Mwah, repetitie van fanfare (jaja ik ben musikaalquote:
Cool. Welk instrument?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mwah, repetitie van fanfare (jaja ik ben musikaal) de ene keer is super leuk en de andere keer super saai dus geen idee..
Volgende week woensdag trouwens uit eten met het werkDat is wel mega relax
Bariton/Euphoniumquote:
nou ik moet zeggen dat ik met bibberende tenen vanochtend me sokken aandeedquote:Op donderdag 17 september 2009 16:50 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
[..]
Welk spelletje was dat ook alweer?
ahha ja die heb je ook nogquote:
En over 3 kwartier weer weg.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:11 schreef DjRex89 het volgende:
En weer thuis
Was niet druk op de weg
Ik zit vast in lvl 22..quote:Op donderdag 17 september 2009 18:14 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
ahha ja die heb je ook nog
zit weer vast in lvl 32
Tsja, en heb nog zat te doenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:15 schreef L.no het volgende:
[..]
En over 3 kwartier weer weg.
[..]
Ik zit vast in lvl 22..
Heb ik foto's verloren dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja, en heb nog zat te doen
Foto's nog gevonden?
quote:
Oh, ik was druk bezig met dat apenballonen-spelletje, dat ik het vergat. Ik ga het zo doen.quote:
Mijn heldquote:
quote:
ik voel me raar.quote:
Oh je moet het zelf weten hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 18:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, ik was druk bezig met dat apenballonen-spelletje, dat ik het vergat. Ik ga het zo doen.
jaa.. hup hup hup!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik voel me raar.![]()
Maar nu klaar maken voor de voetbal.
En zelf maak je hier ook nog af en toe spelfoutenquote:
Zal vast wel snel weggaan hoop ik.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik voel me raar.![]()
Maar nu klaar maken voor de voetbal.
nog 40 jaar heeft hij nog tijd om te leren...quote:Op donderdag 17 september 2009 18:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
En zelf maak je hier ook nog af en toe spelfouten![]()
Heb ook nooit beweerd dat ik perfect ben. Heb nog 40 jaar te gaanquote:Op donderdag 17 september 2009 18:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
En zelf maak je hier ook nog af en toe spelfouten![]()
Ik vraag me vaak af hoeveel fouten ik in stukken voor school heb zitten, spelling is afgelopen 3 jaar echt sterk verbeterd.
En jij bent.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:31 schreef Daph_ het volgende:
Jeez, iedere dag 1 post van mij in de Stage SCHet is wel eens anders geweest
dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 17 september 2009 19:31 schreef Daph_ het volgende:
Jeez, iedere dag 1 post van mij in de Stage SCHet is wel eens anders geweest
Just kidding lovequote:Op donderdag 17 september 2009 19:53 schreef Daph_ het volgende:
Tja.. Nu breng ik mijn dagen door met werken en slapen
@ Bootje:
QFTquote:Op donderdag 17 september 2009 19:57 schreef L.no het volgende:
Ik moet nog steeds wennen aan jouw UI, Nico.
Viel me gisteren of eergisteren op.. iedere keer als ik het zie, dan denk ik 'wie is dat?!'en dan komt die baby tevoorschijn en dan weet ik eht weer.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:11 schreef Daph_ het volgende:
Tis al goed Bootje
Ik zag niet eens dat Nico een andere UI had tot L.no erover begon
nee! Stomme kut sport!quote:
wat!quote:
mooi op tijd!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef AMDB het volgende:
Ik ga douchen en slapen, morgen eerder op omdat ik naar het station moet lopenKutfiets.
![]()
Voetbal is tof.quote:
Ik weet het, maar zaterdag ook om 6 uur werken, en dan zaterdag vast ook wel weer uit ofzo. Geen tijd om uit te rustenquote:
dat jij voetbal tof vind betekend niet dat iedereen het tof vind!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Voetbal is tof.(alleen het kijken vind ik saai).
Iets niet tof vinden staat gelijk aan het een stomme kut sport vinden?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat jij voetbal tof vind betekend niet dat iedereen het tof vind!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:06 schreef standaard_broodrooster het volgende:
denk ik stoer te zijn door een mug dood te slaan, springt er een spin (die zat erboven) van schrik in mijn nek.
vraagt mijn broertje heel droog: waarom sta je zo raar je dansen?
maar de spin heeft het gelukkig wel overleefdquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:29 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
maar de spin heeft het gelukkig wel overleefd
Ze hebben toch een afwijkend broekjequote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Psychonikeo het volgende:
hadden ze niet iets meer afwijkende shirtjes aan kunnen doen bij psv-sparta praag?
Ik kijk niet naar broekjesquote:Op donderdag 17 september 2009 21:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben toch een afwijkend broekje![]()
Dan moet je niet zeuren,quote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar broekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |