abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 september 2009 @ 09:10:29 #1
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_72830410
Ik heb een probleem met de Arbo-Arts.
Ik ben al sinds April in de ziektewet.
Ik klaag al 4 jaar over enorme rugpijn (ook meerdere malen thuis voor gezeten & fysio voor gehad) maar mijn huisarts wuifde dit af. Dit jaar heeft hij mij eindelijk naar het ziekenhuis gestuurd voor een rontgen en een mri.
Blijkt dus gewoon dat ik een hernia heb en 2 versleten tussenwervelschijven.

De neurochirurg gaf mij als advies ander werk te gaan doen want zittend (administratief) werk was funest voor mij. Dit heb ik ook aangegeven aan mijn baas. Groot bedrijf, veel nevenbedrijven. Inmiddels heb ik te horen gekregen dat er helemaal nergens maar dan ook nergens een andere functie beschikbaar was en dat ik nog drie opties had. Ontslagregeling via UWV, onderling akkoord of contractontbinding via het kantongerecht. Ze hadden het wel gehad met me.

Omdat ik halve dagen werk, heb ik het onderlinge akkoord moeten afwijzen. Dit omdat ik dan geen recht behoudt op een ww uitkering (navraag gedaan bij UWV & Juridisch Loket). Nu ligt de bal weer bij het bedrijf en zal ik het wss het hele kantongerecht procedure en al moeten doorlopen.

Nu moest ik gister naar de arbo arts, en deze man besloot mij met ingang van maandag weer hele dagen te laten werken. Ondanks zijn eerdere mening dat er geen passend werk voor mij was, en zitten een hevige beperking was, was hij nu 180 graden bijgedraaid en het had nu lang genoeg geduurt, adm.werk was prima werk voor een "zere" rug. Genoeg afwisseling, kon lopen zitten staan. Ik zei hem dat ik halve dagen net volhield om nog enigszins daarna normaal te functioneren, hem ook uitgelegd dat door een nieuw systeem er geen afwisseling is, alleen maar muis- en beeldschermwerk, (zelfs geen papierwerk, printjes maken etc. niets) maar daar had meneer lak aan. Ik moest maar elk half uur een rondje gaan lopen... leuk en wel, maar in praktijk werkt dat niet. Ik loop nu elk uur weg, en vind het al vervelend voor de mensen die gewoon doorwerken moeten. (en dan is dit niet eens mijn afdeling, ik ben op een ander kantoor gedumpt onder t mom van "meer bewegingsvrijheid" maar in werkelijkheid ben ik niet meer welkom op mijn eigen afdeling.)

Ik zit dus nu met een groot probleem.
Ik weet van mezelf dat halve dagen net wil.
Ik wil niet het risico te lopen die laatste paar weken dat ik hier nog ben, god mag weten wanneer en hoe ik mijn ontslag krijg, ik mijn rug weer verknooi, wel een operatie moet, en geen tussenwervelschijven meer over heb. Tevens kom ik straks in de ww.
Als ik niet kan functioneren ivm weer hevige rugklachten, kan ik niet solliciteren naar een andere baan. Iets wat ik kostte wat kost wil voorkomen.En wat als ik het niet volhoudt, want ik weet zeker dat ik dat niet ga doen, dan moet ik me weer ziek meldden, wat zal dan zo'n kantonrechter oid zeggen???? Ik wil gewoon een andere baan hierna, 1 waarbij ik niet de hele dag hoef te zitten, en niet eens mijn maanden ww op te hoeven maken... Ben hier ook al druk naar op zoek.

Ik ben het dus echt niet eens met de arbo.
Ik weet dat ik een deskundigen oordeel bij het UWV kan aanvragen, maar dat kost me én weer geld, en ontslag krijg ik toch al.. (ook al zou het niet meer op grond van "geen passende functie beschikbaar" zijn, want volgens arbo is mijn werk ineens wel heel passend. Maar dan vinden ze wel een andere reden om mij er uit te werken. Die bal is afgetrapt, hij zal hoe dan ook in het net belandden)
Iemand tips hoe ik dit nu aan pak?

(sorry voor het onwijs lange verhaal

[ Bericht 0% gewijzigd door sjerren op 17-09-2009 11:28:43 (Leesbaarheid aangepast ;)) ]
(__/)
(='.'=)
(")_(") http://www.whoopsiedaisy.nl
~ My room is not messy; It's an obstacle course designed to keep me fit!
  donderdag 17 september 2009 @ 09:12:45 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72830461
Ben je lid van de vakbond?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 17 september 2009 @ 09:13:38 #3
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_72830478
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:12 schreef Lienekien het volgende:
Ben je lid van de vakbond?
Nee en heb ook geen rechtsbijstand verzekering.
Ook nog een nadeel, ik heb geen CAO.
Ik werk nog bij een bedrijf wat met niet-CAO-personeel werken mag :s
(__/)
(='.'=)
  donderdag 17 september 2009 @ 09:13:52 #4
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_72830481
Zolang jij zorgt dat je je aanbied voor arbeid wat met redelijkheid te doen is voor jouw "blessure", zit je goed. Zodra je werk gaat weigeren zonder een goede onderbouwing, gooi je je eigen ruiten in.

Een second opinion is dus zeer zeker wel verstandig!
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 17 september 2009 @ 09:16:25 #5
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_72830530
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:13 schreef Bootje84 het volgende:
Zolang jij zorgt dat je je aanbied voor arbeid wat met redelijkheid te doen is voor jouw "blessure", zit je goed. Zodra je werk gaat weigeren zonder een goede onderbouwing, gooi je je eigen ruiten in.

Een second opinion is dus zeer zeker wel verstandig!
Er is dus geen ander werk dan wat ik nu doe.
En dit houd ik net een halve dag vol.
En die halve dagen ben ik al mee akkoord gegaan onder protest om mijn goeie wil te tonen.
Een week erna kreeg ik mijn ontslag opties. So much for good will
(__/)
(='.'=)
  donderdag 17 september 2009 @ 09:19:50 #6
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_72830599
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:16 schreef sjerren het volgende:

[..]

Er is dus geen ander werk dan wat ik nu doe.
En dit houd ik net een halve dag vol.
En die halve dagen ben ik al mee akkoord gegaan onder protest om mijn goeie wil te tonen.
Een week erna kreeg ik mijn ontslag opties. So much for good will
Maak een dossier aan met alle correspondentie. dit zal jouw baas ook doen. Beetje achterliggende informatie voor bij de kantonrechter. Dit gaat namelijk gewoon gebeuren. Ik heb geen glazen bol, maar je kan er gif op innemen dat je baas van je af wil.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_72830686
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:13 schreef sjerren het volgende:

[..]

Nee en heb ook geen rechtsbijstand verzekering.
Ook nog een nadeel, ik heb geen CAO.
Ik werk nog bij een bedrijf wat met niet-CAO-personeel werken mag :s
Dan kan de CAO nog steeds wel van toepassing zijn, heeft je werkgever wel getekend bij een CAO?
Hmm, Nutella.
  donderdag 17 september 2009 @ 09:29:16 #8
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_72830802
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:19 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Maak een dossier aan met alle correspondentie. dit zal jouw baas ook doen. Beetje achterliggende informatie voor bij de kantonrechter. Dit gaat namelijk gewoon gebeuren. Ik heb geen glazen bol, maar je kan er gif op innemen dat je baas van je af wil.
Heb ik ook al gedaan.
Heb alle correspondentie van zowel hoofd PZ alswel de arbo in 1 map bij elkaar.
(__/)
(='.'=)
  donderdag 17 september 2009 @ 09:30:05 #9
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_72830817
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:24 schreef FerreroNutella het volgende:

[..]

Dan kan de CAO nog steeds wel van toepassing zijn, heeft je werkgever wel getekend bij een CAO?
Ik zou het werkelijk waar niet weten. En weet ook niet hoe ik hier achterkom.
Bij mijn contract zit alleen een soort regelement voor niet-CAO-personeel.
That's it...
(__/)
(='.'=)
  donderdag 17 september 2009 @ 09:32:58 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72830883
Je hebt goed juridisch advies nodig. Helaas van de vakbond en de rechtsbijstand. Ik zou alsnog wel proberen of de vakbond iets voor je wil betekenen. Zo niet, dan ga ik ervan uit dat je geen dikke portemonnee hebt, ga dan eens gratis advies inwinnen bij het Juridisch loket.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 17 september 2009 @ 09:38:03 #11
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_72830995
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:32 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt goed juridisch advies nodig. Helaas van de vakbond en de rechtsbijstand. Ik zou alsnog wel proberen of de vakbond iets voor je wil betekenen. Zo niet, dan ga ik ervan uit dat je geen dikke portemonnee hebt, ga dan eens gratis advies inwinnen bij het Juridisch loket.
Heb alle gratis advies beurten gehad bij het Juridisch Loket. Zelfs nog 1 afspraak meer. Vanaf nu zal ik moeten gaan betalen.
Het advies wat ik heb ingewonnen was gegrond op alles wat afspeelde vóór het advies van de arbo-arts gister. Ik wist precies wat wel, wat niet, etc.
Nu is het net of ik weer van voren af aan moet beginnen en het is extreem vermoeiend.

Dat ik ontslag krijg, etc. etc. weet ik allemaal wel, en weet ik hoe bv het kantongerecht in zijn werk gaat. Hierover heb ik mij gelukkig genoeg over laten inlichten.

Ik moet gewoon weten wat wijsheid is mbt wel of niet die volledige dagen gaan werken, ook al weet ik dat dit lichamelijk slopend is.
(__/)
(='.'=)
pi_72831494
Je moet misschien toch voor dat deskundigen advies gaan van het UWV. Ik weet niet wat het waard is, maar je staat met de rug tegen de muur op dit moment.

Overigens kunnen ze je er niet zo makkelijk uitwerken met een 'andere reden'. De kantonrechter zal zeker naar je medische achtergrond kijken in dit geval.

Ook belangrijk is dat je werkgever voldoende maatregelen heeft genomen toen jij aangaf dat je rugproblemen had. Je hebt al 4 jaar last, maar zit sinds april in de ziektewet. Had je het voor april ook al aangegeven dat je rugproblemen had? Hebben ze daar iets mee gedaan?
  donderdag 17 september 2009 @ 10:06:42 #13
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_72831756
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:57 schreef Duikelaar het volgende:
Je moet misschien toch voor dat deskundigen advies gaan van het UWV. Ik weet niet wat het waard is, maar je staat met de rug tegen de muur op dit moment.

Overigens kunnen ze je er niet zo makkelijk uitwerken met een 'andere reden'. De kantonrechter zal zeker naar je medische achtergrond kijken in dit geval.

Ook belangrijk is dat je werkgever voldoende maatregelen heeft genomen toen jij aangaf dat je rugproblemen had. Je hebt al 4 jaar last, maar zit sinds april in de ziektewet. Had je het voor april ook al aangegeven dat je rugproblemen had? Hebben ze daar iets mee gedaan?
In die 4 jaar hebben zowel ik, als de werkgever niet geweten waar het weg kwam.
Ik heb al een aangepaste stoel gekregen omdat ik toen met pols+schouder ontstekingen te kampen had. Die is zo afgesteld dat ook mijn rug ontzien zou worden.
Pas dit jaar is bekend geworden dat ik een hernia + versleten tussenschijven had.
Nadat dit bekend is gemaakt, en ik kenbaar heb gemaakt dat de neurochirurg gezegd had dat zittend werk in mijn geval niet goed was, zou het werk kijken naar een andere functie.
Deze functie is niet aanwezig, en kan ook niet gecreerd worden volgens hun.
Dit met als resultaat dat hun vinden genoeg energie en tijd in mij gestopt te hebben, en zogenaamd alle mogelijke opties te hebben overwogen. Hun zeggen gewoon, dit kan jij niet meer, dit heb jij aangegeven, wij hebben alles in ons werk gedaan, dan rest ons alleen nog afscheidt te nemen.
Al werk ik nu halve dagen, en dus a.s. maandag hele dagen, ik wordt gedumpt op een ander kantoor omdat hun van mening zijn dat ik daar meer bewegingsvrijheid heb als op mijn eigen.
Ik zou hier meer kunnen lopen. Ja ik kan hier inderdaad een eeuwigheid in de rondte lopen omdat deze mensen niets met mij van doen hebben, maar dit was een tijdelijke oplossing. Tevens is dat eeuw in de rondte lopen echt compleet zinloos, omdat ik gewoon loop zonder dat het ook maar iets met mijn wzh te maken heeft. Mijn wzh bestaat namelijk écht alleen nog maar uit muis- en beeldschermwerk. Het nieuwe systeem scant al het papierwerk in en vanaf dat moment moet je alles vanaf de pc doen. Dus ook al heb ik een andere werkplek, ik doe hetzelfde werk. Erger nog, doordat hun van mening zijn dat ik na zo'n lange ziektetijd ook compleet achterlijk ben geworden, mag ik maar 1 tak van de facturen oppakken. Wat dus alleen maar klik, klik, klik inhoudt :s
Het inscannen gebeurd dus op dat andere kantoor. Heb ik ook niets meer mee van doen.
(__/)
(='.'=)
pi_72832126
Ik ben bang dat je weinig kan doen, je kunt overwegen je weer ziek te melden als je het echt niet meer trekt. Zeker met je hernia diagnose kan je arbo arts niet met droge ogen beweren bij de kantonrechter dat jij geschikt was om hele dagen te werken.
Hoe lang heb je bij deze werkgever gewerkt?

Niet vergeten dat zowel je PZ'er als de arbo arts door je baas betaald worden dus daar kun je weinig van verwachten. Er wordt op dit moment een dossier tegen je opgebouwd en ze gaan je eruit werken doormiddel van deze pesterijtjes en door evt. werkweigering.
Ik zou UWV advies inwinnen, koppig volhouden tot het niet meer kan, dan ziek melden en aan laten komen op de kantonrechter.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_72832131
Ben je inmiddels al op zoek naar ander werk dat je wel volledige dagen kunt doen?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 17 september 2009 @ 10:35:53 #16
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_72832595
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:19 schreef Deetch het volgende:
Ik ben bang dat je weinig kan doen, je kunt overwegen je weer ziek te melden als je het echt niet meer trekt. Zeker met je hernia diagnose kan je arbo arts niet met droge ogen beweren bij de kantonrechter dat jij geschikt was om hele dagen te werken.
Hoe lang heb je bij deze werkgever gewerkt?

Niet vergeten dat zowel je PZ'er als de arbo arts door je baas betaald worden dus daar kun je weinig van verwachten. Er wordt op dit moment een dossier tegen je opgebouwd en ze gaan je eruit werken doormiddel van deze pesterijtjes en door evt. werkweigering.
Ik zou UWV advies inwinnen, koppig volhouden tot het niet meer kan, dan ziek melden en aan laten komen op de kantonrechter.
Ik werk hier nu 8 jaar. Dubbel zo lullig dus eigenlijk.
Ik vertrouw hoofd pz voor geen meter. Je hebt nog nooit zo'n onpersoonlijk en zakelijk iemand meegemaakt. Hij is ook degene die met meerdere dingen de doorslag geeft.
Mijn afd.hoofd heeft dat lef geeneens.
Ik weet dat ze het op die manier willen gaan doen, daarom vroeg ik mij ook af of ik geen gezeur ga krijgen als ik straks weer hele dagen thuis kom te zitten als ik het gewoon echt niet meer trek. Ik heb me nu voorgenomen het zolang mogelijk vol te houden, dit om straks bij het kantongerecht ook aan te kunnen geven dat ik heus bereidt ben geweest. Dat ik onder protest het advies van de arbo maar heb overgenomen, omdat ik niet beter wist dan dat dit bindend is. Al ben ik als de dood straks weer lichamelijk helemaal kapot te zijn. Ik kan idd het UWV nog wel een keer bellen. Die hebben mij toen ook aardig wat info gegeven.
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:19 schreef Deetch het volgende:
Ben je inmiddels al op zoek naar ander werk dat je wel volledige dagen kunt doen?
Jeps, ik kijk heel veel op het internet naar én hier in de woonplaats alswel omgeving vd woonplaats. Maar aangezien ik dus iets compleet anders moet gaan doen, valt dit best tegen.We leven op dit moment niet in een tijd waarin bedrijven lef durven te hebben.
(__/)
(='.'=)
pi_72832738
Ik zie dat anderen het ook al zeiden, maar ik zou een second opinion overwegen. Het is vreemd dat zo'n arbo-arts ineens 180 omdraait. Dat is dermate dubieus dat een second opinion op zijn plaats is. Je zou zelfs kunnen overwegen om een klacht tegen die arbo-arts in te dienen, omdat hij nu een verhaal vertelt dat 180 graden anders is dan wat je eerst te horen kreeg.
pi_72833554
Ik vind het niet erg dat het verhaal lang is, maar een indeling in alinea's zou het leesgemak toch verbeteren.
Ik ben nu halverweg gestopt met lezen
  donderdag 17 september 2009 @ 11:30:20 #19
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_72834164
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:10 schreef Heider00sje het volgende:
Ik vind het niet erg dat het verhaal lang is, maar een indeling in alinea's zou het leesgemak toch verbeteren.
Ik ben nu halverweg gestopt met lezen

Haha ja sorry, je hebt gelijk, het leest niet echt makkelijk.
Komt doordat het me allemaal erg hoog zit, en het allemaal van me aftypen wil.
Dan let je niet echt meer op typo's, alinea's etc etc haha.

Zo beter?
(__/)
(='.'=)
  donderdag 17 september 2009 @ 11:52:17 #20
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72834810
Even voor de TS

maak je borst maar nat

Ik heb het zelfde onder vonden allemaal en ben onderhand al 15 jaar bezig met deze hele gang van zaken..
nergens wordt je op het laatst serieus genomen.

Zelf hier zo erg dat toen ik voor het eerst uitviel met een Burn out zijn ze er al vol in gegaan..
deze beoordelingen van toen handhaven ze nu nog.
daarover heen een zware hernia gehad ...
En nog wat andere beroepsziektes...

Zelf een Rechtszaak gewonnen van mijn huidige werkgever.

ik zit al van af 1996 in het re-integratie project om weg te gaan .....

dus maak je nog geen zorgen het kan nog erger
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_72835596
Waarom doe je niet wat de arbo-arts adviseerd?

Hij zegt duidelijk, ga elk half uur even lopen, voor de afwisseling. Wat een uitstekend advies is bij rugklachten. Jij doet dit elk uur, maar voelt je dan bezwaard t.o.v. je collega's. Op dit moment ben jij de beperkende factor m.b.t. het terugkeren op de werkplaats. NIET de arbo-arts. Dat jij als leek aan zijn kennis en expertise op dit gebied twijfeld is grofgezegd nogal dom. De arbo-arts is er zowel voor de werkgever als voor de werknemer. Jij wilt toch ook zo snel mogelijk weer goed en wel aan het werk lijkt mij? Of zit je liever thuis te mekkeren? want reken er maar op dat je klachten dan zeker niet zullen verdwijnen.
Fingerspitzgefühl
  donderdag 17 september 2009 @ 12:23:02 #22
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_72835647
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef RAVW het volgende:
Even voor de TS

maak je borst maar nat

Ik heb het zelfde onder vonden allemaal en ben onderhand al 15 jaar bezig met deze hele gang van zaken..
nergens wordt je op het laatst serieus genomen.

Zelf hier zo erg dat toen ik voor het eerst uitviel met een Burn out zijn ze er al vol in gegaan..
deze beoordelingen van toen handhaven ze nu nog.
daarover heen een zware hernia gehad ...
En nog wat andere beroepsziektes...

Zelf een Rechtszaak gewonnen van mijn huidige werkgever.

ik zit al van af 1996 in het re-integratie project om weg te gaan .....

dus maak je nog geen zorgen het kan nog erger
ooookay.... hoopvol
(__/)
(='.'=)
  donderdag 17 september 2009 @ 12:32:55 #23
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72835916
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:23 schreef sjerren het volgende:

[..]

ooookay.... hoopvol
ach gewoon in prive er niet veel bij stil staan en veel afleiding zoeken ..
dat is het beste .. werkgevers en werknemers kunnen vervangen worden .. je rug niet ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_72864510
1. Is er een probleemanalyse, plan van aanpak, etc etc opgesteld?
2. Onmiddellijk twee deskundigenoordelen aanvragen bij het UWV: een naar de mate van arbeid(on)geschiktheid en een naar de reïntegratieinspanningen van de werkgever.
3. Maak je geen zorgen over ontslag, dat maakt (onder de omstandigheden die je schetst) geen schijn van kans!
4. In de WW kom je niet, eerder in de WIA (en zelfs dat betwijfel ik).
5. Je staat sterker dan je denkt. Laat je niet bangmaken, ook niet intimideren.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 18 september 2009 @ 06:56:03 #25
94120 sjerren
Koetsjie koetsjie koe
pi_72865077
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 02:15 schreef r_one het volgende:
1. Is er een probleemanalyse, plan van aanpak, etc etc opgesteld?
2. Onmiddellijk twee deskundigenoordelen aanvragen bij het UWV: een naar de mate van arbeid(on)geschiktheid en een naar de reïntegratieinspanningen van de werkgever.
3. Maak je geen zorgen over ontslag, dat maakt (onder de omstandigheden die je schetst) geen schijn van kans!
4. In de WW kom je niet, eerder in de WIA (en zelfs dat betwijfel ik).
5. Je staat sterker dan je denkt. Laat je niet bangmaken, ook niet intimideren.
1) Een probleem analyse wel, een plan van aanpak dan weer niet!
2) Zal eerst uwv even gewoon bellen om dit nieuwe verhaal uit te leggen.
3) Ik maak me ook geen zorgen meer om t ontslag, de verhoudingen zijn nu al zo slecht dat ik er niet eens meer wil blijven. Tis puur inkomsten wat ik missen zal, het bedrijf niet, zelfs na 8jr niet
4) Hoezo krijg ik dan geen ww? Normaal na ontslag val je daar toch in? En wia is dan toch een soort ziektewet?
5) Dat is het hem juist, hun hebben lekker allemaal mensen op kantoor zitten, alle advies die ik nu weer in moet winnen gaat me alleen maar geld kosten, dat ik niet missen kan, heb al mijn vrije beurten bij jur.loket verbruikt, heb er zelfs 1 gratis gehad, en dat was voor deze week de hele situatie weer veranderde. Misschien wil de beste man mij wel even telefonisch te woord staan.

Ik zit er gewoon mee.. Niet t feit meer dat ik ontslag krijg, dat heb ik naast me neergelegd inmiddels. Maar, wat als ik die hele dagen niet vol houden kan waar ik zo bang voor ben, en me weer ziek moet meldden. Staat het bedrijf dan niet sterker? Onder het mom van, kijk! Ze vloog álweer de ziektewet in, ze wil zelf ook niets bladiebla je kent het wel.
Ik ben er nog niet overuit of ik ooit zo'n operatie wel wil, en daarom wil ik die hevige klachten gewoon weer voorkomen. Ik heb ze al 4 jaar, en ze volgenden elkaar steeds sneller op, de laatste keer was zelfs binnen 10 weken weer volledig werken. Ik wil gewoon niet weer op dat punt belandden want dan wordt het wel een operatie.
Ook heb ik weinig zin om de tussenwervels helemaal weg te laten slijten, de ene is al bijna niets van over, ik ben 27jr en loop dadelijk met plastic stukjes in mn rug :s
(__/)
(='.'=)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')