abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72829476
quote:
AMSTERDAM - Drie CDA-bronnen weten het zeker: Maxime Verhagen wordt de nieuwe premier. De huidige minister-president Jan Peter Balkenende wordt de eerste vaste voorzitter van de Europese Raad van regeringsleiders.

Als Verhagen dan promoveert naar het torentje, neemt verkeersminister Camiel Eurlings zijn post op Buitenlandse Zaken over, schrijft het Financieele Dagblad.
http://www.telegraaf.nl/b(...)euwe_premier___.html

Toen ik Balkenende ontwijkend hoorde reageren op de vraag of hij naar Brussel ging, vermoede ik al iets. We zullen zien of het ook daadwerkelijk gebeurd.
pi_72829493
Chique, Nederland in de steek laten in tijden van nood voor een plekje in Europa.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Redactie Frontpage donderdag 17 september 2009 @ 08:09:15 #3
145738 superworm
is erbij
pi_72829498
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:07 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)euwe_premier___.html

Toen ik Balkenende ontwijkend hoorde reageren op de vraag of hij naar Brussel ging, vermoede ik al iets. We zullen zien of het ook daadwerkelijk gebeurd.
Neeee, ik kan ze beide goed imiteren. Normen en waarden, waarden en normen inwisselen voor Maxiem Verhaeche uit Limbawwech.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_72829500
Kan Pechtold een beetje goed overweg met Verhagen? Voor de volgende periode dus?
  donderdag 17 september 2009 @ 08:09:35 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_72829505
Prima, Verhagen heeft tenminste nog een beetje charisma.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 17 september 2009 @ 08:09:46 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72829508
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:09 schreef Jarno het volgende:
Chique, Nederland in de steek laten in tijden van nood voor een plekje in Europa.
Ik had niks anders verwacht.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_72829513
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:09 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ik had niks anders verwacht.
Mja, het is wel een typische CDA streek: gaan waar het pluche het zachtst is.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_72829517
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:09 schreef remlof het volgende:

Prima, Verhagen heeft tenminste nog een beetje charisma.
Een actief twitterende premier... en dan foto's van de geheime koffie van Bea!
pi_72829521
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:09 schreef Jarno het volgende:
Of nog beter verdedigen tov europa.
Ik vind het prima. Mensen komen en gaan en volgens mij zijn ze beide niet achtelijk al zijn ze niet helemaal mijn smaak.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 17 september 2009 @ 08:12:27 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_72829533
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik vind het prima. Mensen komen en gaan en volgens mij zijn ze beide niet achtelijk al zijn ze niet helemaal mijn smaak.
Nout Wellink zit nog steeds op z'n plaats, dus achterlijk is balkie wel.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_72829560
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:11 schreef Godtje het volgende:

Als Balkenende op die plek net zo daadkrachtig en inspirerend bezig gaat .
pi_72829603
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:12 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Nout Wellink zit nog steeds op z'n plaats, dus achterlijk is balkie wel.
Volgens mij valt die onder Wouter (en ja via die weg uiteindelijk dus ook onder JP) en ik heb niet het gevoel dat die erg aktief bezig is of zal luisteren naar JPB
pi_72829629
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:14 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Als Balkenende op die plek net zo daadkrachtig en inspirerend bezig gaat .
Ik zeg ook dat ik het niet geheel eens ben met zijn beleid maar dat hij het land in de steek laat en dergelijke opmerkingen gaan mij te ver. Het is niet dat hij zijn zakken gaat vullen in het bedrijfsleven.

Volgens mij heeft de JPB ook nog nooit iets gedaan dat je hem kan betichten van eigen zakken vullen. De beste man gebruikt in tegenstelling van zijn collega's niet eens zijn creditcard.
  donderdag 17 september 2009 @ 08:23:46 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72829667
Goh... dit hadden we niet zien aankomen. de normen en waarden van JP. Niet zo vreemd ook dat het onafhankelijke Irak-onderzoek weer werd doorgeschoven

Ik zal blij zijn als hij is opgerot, maar eerlijk gezegd zie ik hem liever ter verantwoording geroepen worden voor zijn jarenlange falen en verkeerde beslissingen, en ik begrijp ook niet waarom zo'n autistische egoistische uberkneus naar zo'n hoge functie in het EP kan gaan...
pi_72829718
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:23 schreef Yi-Long het volgende:
en ik begrijp ook niet waarom zo'n autistische egoistische uberkneus naar zo'n hoge functie in het EP kan gaan...
Wat ben jij kansloos...

Mooie mogelijkheid voor JP, als je dan toch het hoogste in de politiek wilt bereiken dan moet hij die kans zeker nemen. 't zou alleen wel wat netter zijn het na z'n regeerperiode te doen, maarja, we zullen zien.
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_72829756
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:21 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik zeg ook dat ik het niet geheel eens ben met zijn beleid maar dat hij het land in de steek laat en dergelijke opmerkingen gaan mij te ver. Het is niet dat hij zijn zakken gaat vullen in het bedrijfsleven.

Volgens mij heeft de JPB ook nog nooit iets gedaan dat je hem kan betichten van eigen zakken vullen. De beste man gebruikt in tegenstelling van zijn collega's niet eens zijn creditcard.
Dat maakt natuurlijk niet uit. Hij heeft Nederland uitgeleverd aan de EU in ruil voor persoonlijke ambities. Ben je niet heel pro-EU, ten koste van het land waarvan je gezworen hebt er voor op te komen, dan kun je de echt mooie banen wel vergeten. En het geld komt er wel achteraan hoor, het speciale EU-belastingregime, korting op een nieuwe auto van de autolobby... Het is ook gewoon een vorm van corruptie, je positie gebruiken voor je eigenbelang ipv het belang waar je ervoor zit. Het is deze corruptie waarmee de EU macht over de lidstaten verwerft.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_72829821
De ratten verlaten het schip?
Ik kwam, Ik zag en kneep er tussenuit
pi_72829834
Prima dat Verhagen het gaat doen, maar Eurlings op BZ? Wtf, niemand neemt zo'n kerel serieus toch? !
pi_72829846
Goede zaak. JP is natuurlijk niet echt een leider hè. Hij is goed in samen tot een oplossing komen. Daarmee komt hij in Europa meer tot zijn recht dan als MP.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_72829865
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima dat Verhagen het gaat doen, maar Eurlings op BZ? Wtf, niemand neemt zo'n kerel serieus toch? !
Dit is ook wel een waar woord. Ik heb sowieso vrij weinig met eurlings. Qua competentie kan hij wat mij betreft zo bij de PVV.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_72829867
quote:

Waarom niet?
  donderdag 17 september 2009 @ 08:43:20 #22
104871 remlof
Europees federalist
pi_72829925
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:35 schreef Maximus.Proximus het volgende:
De ratten verlaten het schip?
En de katholieken krijgen meer macht binnen de regering, goeie zaak, gereformeerden zijn van die zemelaars. Vraag me allen af of de CU hier zo blij mee is.

Als dit gerucht waar is dan he, het stond wel in de Telegraag natuurlijk
  donderdag 17 september 2009 @ 08:44:44 #23
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72829947
quote:
Eurlings vind ik juist een van de weinigen in dit kabinet die gewoon zijn muil houdt en zijn werk prima doet. Zet goed de vaart erin in de projecten die nodig zijn.

Een verademing t.o.v. zijn voorgangers op die post.
pi_72829953
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:43 schreef remlof het volgende:

[..]

En de katholieken krijgen meer macht binnen de regering, goeie zaak, gereformeerden zijn van die zemelaars. Vraag me allen af of de CU hier zo blij mee is.

Als dit gerucht waar is dan he, het stond wel in de Telegraag natuurlijk
Het FD is de primaire bron, Telegraaf neemt het over.

http://www.fd.nl/artikel/(...)opvolging-balkenende
pi_72830003
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:44 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Eurlings vind ik juist een van de weinigen in dit kabinet die gewoon zijn muil houdt en zijn werk prima doet. Zet goed de vaart erin in de projecten die nodig zijn.

Een verademing t.o.v. zijn voorgangers op die post.
Eensch
Lastige post waar hij het best aardig doet naar mijn idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')