Ja, jij bent ook zeer zeker een hele coole jazznegerquote:
Weltruste!quote:
Idem!quote:
Weltruste!quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook zeer zeker een hele coole jazzneger!
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:

Maak die dan aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is dat ze geen [ afbeelding ]-PI hebben.
Gebruik je macht!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is dat ze geen [ afbeelding ]-PI hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:
Ook niet alleen voor jou?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wil ik best doen maar die komt er toch niet.
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook niet alleen voor jou?
Ik ben dan wel een koning,quote:Op woensdag 16 september 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook niet alleen voor jou?
quote:Op donderdag 17 september 2009 06:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Valt me nu pas op in de OP.![]()
Wat?quote:Op donderdag 17 september 2009 06:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Valt me nu pas op in de OP.![]()
Hij was het eerste die/dat daarmee kwam.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:12 schreef standaard_broodrooster het volgende:
goeiemorgen, 20:11 plaatselijke tijd hier. even veranderen![]()
hoezo is "koning" van Isdatzo?
Oei, dat gaat niet goed..quote:Op donderdag 17 september 2009 08:15 schreef Puala het volgende:
2e dag deze week dat ik een migraine aanval heb
Nee niet echt. Ik hoop dat ik het gewoon vol kan houden vandaagquote:Op donderdag 17 september 2009 08:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij was het eerste die/dat daarmee kwam.
[..]
Oei, dat gaat niet goed..
Sterkte meissie.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik hoop dat ik het gewoon vol kan houden vandaag
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:18 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ah vandaar.
koning koning koning koning.![]()
nog steeds lichtelijk gekwetst van gister?
Ik weet wel hoe je je ongeveer voelt (een beetje dan). Al een paar jaar had ik dagelijks last van hoofdpijn en begin dit jaar was het nog erger. Concentreren, opletten, leren ging al niet meer.quote:
Dat geeft weer hoop dat ik d'r ook nog een keer vanaf komquote:Op donderdag 17 september 2009 08:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe je je ongeveer voelt (een beetje dan). Al een paar jaar had ik dagelijks last van hoofdpijn en begin dit jaar was het nog erger. Concentreren, opletten, leren ging al niet meer.
Nu niet meer gelukkig.
ik zou naar huis gaan en minimaal 3 overuren schrijvenquote:Op donderdag 17 september 2009 08:12 schreef standaard_broodrooster het volgende:
goeiemorgen, 20:11 plaatselijke tijd hier. even veranderen![]()
hoezo is "koning" van Isdatzo?
Nu maar hopen dat het niet terugkomt.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat geeft weer hoop dat ik d'r ook nog een keer vanaf kom.
Maar het is echt shit, ben het volledig met je eens
maar dan ben je toch gezellig bij ons?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:40 schreef L.no het volgende:
Ik realiseer me net dat ik een uur te vroeg wakker ben...
Ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 17 september 2009 08:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het niet terugkomt.Ik ben blij dat ik eindelijk zonder moeite kan opletten in de klas.
True.. dat weer wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar dan ben je toch gezellig bij ons?
Ah, wat rot voor je.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je![]()
Ik ben er zelfs vorig jaar tijdens stage voor in het ziekenhuis geweest
Duik er nog eventjes in dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:43 schreef L.no het volgende:
[..]
True.. dat weer wel.Ik wilde wel meer genieten van mijn warm bedje though.
Ach, komt wel goedquote:[..]
Ah, wat rot voor je.
nooit van gehoord zelfs..quote:Op donderdag 17 september 2009 08:40 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen mensen!
Toffe film gezien gister in bios: Het leven uit een dag
Anderen die 'm ook gezien hebben?
Als ik zin had om te painten had ik waarschijnlijk een piemel voor je gepaint. Maar staat ook zo raar als er hier iemand langs loopt en 'm zietquote:Op donderdag 17 september 2009 08:47 schreef Psychonikeo het volgende:
verzin eens mee.. een icoontje voor 'het team' van een bedrijfje. Maar het icoontje mag maar in 1 kleur. Dus zwart/wit, maar zonder grijstinten.
Dat beperkt nogal in de mogelijkheden namelijk
Euhm, geen idee. Ook geen idee wat voor bedrijf, dus jaquote:Op donderdag 17 september 2009 08:47 schreef Psychonikeo het volgende:
verzin eens mee.. een icoontje voor 'het team' van een bedrijfje. Maar het icoontje mag maar in 1 kleur. Dus zwart/wit, maar zonder grijstinten.
quote:Op donderdag 17 september 2009 08:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ik zin had om te painten had ik waarschijnlijk een piemel voor je gepaint. Maar staat ook zo raar als er hier iemand langs loopt en 'm ziet
Nah, niet zoveel zin meer in.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Duik er nog eventjes in dan?![]()
[..]
Ach, komt wel goed
gewoon een idee is ook goedquote:Op donderdag 17 september 2009 08:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als ik zin had om te painten had ik waarschijnlijk een piemel voor je gepaint. Maar staat ook zo raar als er hier iemand langs loopt en 'm ziet
maakt het bedrijf uit? Het is een opticien, maar daar heb je weinig aan lijkt me..quote:Op donderdag 17 september 2009 08:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, geen idee. Ook geen idee wat voor bedrijf, dus ja
Hmm.. het is een beetje te onduidelijk om iets te kunnen bedenken voor je..quote:Op donderdag 17 september 2009 08:47 schreef Psychonikeo het volgende:
Een bril?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon een idee is ook goed
[..]
maakt het bedrijf uit? Het is een opticien, maar daar heb je weinig aan lijkt me..
Haar hoofdpijn ging weg toen je mij leerde kennen...quote:Op donderdag 17 september 2009 08:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe je je ongeveer voelt (een beetje dan). Al een paar jaar had ik dagelijks last van hoofdpijn en begin dit jaar was het nog erger. Concentreren, opletten, leren ging al niet meer.
Nu niet meer gelukkig.
Ik geloof dat ik dat niet wilquote:Op donderdag 17 september 2009 08:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je moet het whiteboard bij mij thuis eens zien
Nee.quote:
Het is mede dankzij jou ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Haar hoofdpijn ging weg toen je mij leerde kennen...
I see a connection
Dat kan ik ook zijn hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 08:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee.Ik deel mijn bedje alleen met 'lovers'.
Ik wil het niet eensquote:Op donderdag 17 september 2009 08:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je dat mag
Hij is nu trouwens leeg denk ik![]()
maar wat heeft dat dan met 'het team' te maken? Voor home heb ik een huisje, voor contact heb ik een envelop en voor hot news heb ik een vlammetje..quote:Op donderdag 17 september 2009 08:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Een bril?![]()
O-O maar dan netter uitgevoerd in zwart & witte achtergrond?
2 handen die elkaar vast houden?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar wat heeft dat dan met 'het team' te maken? Voor home heb ik een huisje, voor contact heb ik een envelop en voor hot news heb ik een vlammetje..
mja.. dat is nogal lastig dus in 1 kleurquote:Op donderdag 17 september 2009 09:04 schreef Puala het volgende:
[..]
2 handen die elkaar vast houden?
Ik weet niet of ik medelijden meot hebben of je meot uitlachen.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:02 schreef jna het volgende:
vanuit bed
waar k wakker schrok omdat mn afstandsbediening uit bed pleurde
Ja verdorie, wil je dat ik mijn bed naar jou toe moet brengen?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:02 schreef Puala het volgende:
[..]
als ik hier weg ga ga ik linea recta mijn eigen bed in
Een wit randje tussen de 2 handen van 1 pixel breed maakt het wel duidelijk genoegquote:Op donderdag 17 september 2009 09:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. dat is nogal lastig dus in 1 kleur
Alleen als je een zachter/lekkerder/groter bed hebtquote:Op donderdag 17 september 2009 09:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik medelijden meot hebben of je meot uitlachen.![]()
[..]
Ja verdorie, wil je dat ik mijn bed naar jou toe moet brengen?
Ook dat niet eensquote:Op donderdag 17 september 2009 08:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee.Ik deel mijn bedje alleen met 'lovers'.
ja.. zat ook al te denken aan iets als de msn poppetjes ofzoquote:Op donderdag 17 september 2009 09:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Een wit randje tussen de 2 handen van 1 pixel breed maakt het wel duidelijk genoeg![]()
Of je doet 2 hoofden achter elkaar met wit randje er tussen ofzo?
waarschijnlijk heeft ze wel grote lekkere zachte 'kussens'quote:Op donderdag 17 september 2009 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Alleen als je een zachter/lekkerder/groter bed hebt
Kan ookquote:Op donderdag 17 september 2009 09:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. zat ook al te denken aan iets als de msn poppetjes ofzo
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ze wel grote lekkere zachte 'kussens'
Betere stad dan Arnhemquote:Op donderdag 17 september 2009 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil het niet eens![]()
Dan moet ik helemaal naar Nijmegen toe joh
ik schok me dood want het enige wat ik dacht was: laat het niet m'n iPhone zijn, laat het aub niet m'n iPhone zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 09:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik medelijden meot hebben of je meot uitlachen.![]()
[..]
Ja verdorie, wil je dat ik mijn bed naar jou toe moet brengen?
Dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Alleen als je een zachter/lekkerder/groter bed hebt
Den Bosch de gekste!quote:
Vitesserquote:
Jawel. Als een 'vriendin'hier langskomt, dan boeit het mijn ouders niet.quote:
Waarom ligt die bij je in bed?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:10 schreef jna het volgende:
[..]
ik schok me dood want het enige wat ik dacht was: laat het niet m'n iPhone zijn, laat het aub niet m'n iPhone zijn
Dude.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee Vitessenaarquote:
Moesten jullie gescheiden slapen?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Jawel. Als een 'vriendin'hier langskomt, dan boeit het mijn ouders niet.
Je kan hem nergens anders zetten dat toch dicht bij jou bed ligt?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:10 schreef jna het volgende:
[..]
ik schok me dood want het enige wat ik dacht was: laat het niet m'n iPhone zijn, laat het aub niet m'n iPhone zijn
De El Sombreroquote:Op donderdag 17 september 2009 09:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee Vitessenaar, al volg ik voetbal alleen via teletekst.
Maar Arnhem is ook mooi hoor, m'n vriendin woont daar. Nijmegen is vooral leuker qua uitgaan. Arnhem heeft meer uitstraling.
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee Vitessenaar, al volg ik voetbal alleen via teletekst.
Maar Arnhem is ook mooi hoor, m'n vriendin woont daar. Nijmegen is vooral leuker qua uitgaan. Arnhem heeft meer uitstraling.
omdat ik gister denk k in slaap ben gevallen toen k tv lag te kijken. Normaal ligt ie op een veiliger plekjequote:
Bootje had geen kans gekregen om bij mij te logeren. Altijd kwam er iets tussen.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Moesten jullie gescheiden slapen?
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Bootje had geen kans gekregen om bij mij te logeren. Altijd kwam er iets tussen.
Als het zover zou zijn, dan zou hij toch in de logeerkamer moeten slapen.
Dat is zijn eigen schuld denk ikquote:Op donderdag 17 september 2009 09:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Bootje had geen kans gekregen om bij mij te logeren. Altijd kwam er iets tussen.
Misschien dat mijn pa er makkelijk in is, maar ik had niet het geaccepteerd hoorquote:Als het zover zou zijn, dan zou hij toch in de logeerkamer moeten slapen.
geen idee, nog nooit geweestquote:
Wat had je gedaan dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is zijn eigen schuld denk ik![]()
[..]
Misschien dat mijn pa er makkelijk in is, maar ik had niet het geaccepteerd hoor
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik deed het gewoonquote:
Niet echtquote:Op donderdag 17 september 2009 09:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
geen idee, nog nooit geweestDe Malle Babbe beter dan?
Ik ga na het shoppen vaak cocktails drinken met een vriendin, maar meer nietquote:Op donderdag 17 september 2009 09:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Ben niet echt van zulke tenten, liever wat alternatievere muziek en mensen.
Ga je wel eens in Arnhem uit Paula?
Nee, meer schuld van mijn kant.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is zijn eigen schuld denk ik![]()
Mijn vader is totaaaal niet makkelijk.quote:Misschien dat mijn pa er makkelijk in is, maar ik had niet het geaccepteerd hoor
Welke tent?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga na het shoppen vaak cocktails drinken met een vriendin, maar meer niet
quote:
Mijn pa ook niet, maar ik trek me er erg weinig van aanquote:[..]
Mijn vader is totaaaal niet makkelijk.!
Om eerlijk te zijn weet ik waar die zit, maar geen idee hoe die heetquote:
uit welk land komen jouw ouders eigenlijk?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, meer schuld van mijn kant.
[..]
Mijn vader is totaaaal niet makkelijk.!
In het begin deden mijn ouders er ENORM moeilijk over en steeds weer kwamen ze met iets waardoor hij niet kon komen. Later kon het wel, maar het is te laat blijkbaar.quote:
Nah, ik wil nog leven, dus ik ben wel braaf.quote:Mijn pa ook niet, maar ik trek me er erg weinig van aan
Curacao.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:21 schreef jna het volgende:
[..]
uit welk land komen jouw ouders eigenlijk?
Dacht ik al, maar kan even niet op de naam komenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn weet ik waar die zit, maar geen idee hoe die heet![]()
Hij zit in het straatje van de febo, naast bloopers.
Dat is echt vervelendquote:Op donderdag 17 september 2009 09:22 schreef L.no het volgende:
[..]
In het begin deden mijn ouders er ENORM moeilijk over en steeds weer kwamen ze met iets waardoor hij niet kon komen. Later kon het wel, maar het is te laat blijkbaar.
De verhoudingen bij mij thuis liggen denk ik iets anders als bij jou thuisquote:[..]
Nah, ik wil nog leven, dus ik ben wel braaf.
De havannah?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dacht ik al, maar kan even niet op de naam komen
L.no's tietenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:19 schreef jna het volgende:
[..]
Over wie dr kussens hebben we het nou?
En welke cocktails drink je dan?quote:
Die van mij.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:19 schreef jna het volgende:
[..]
Hun manier van denken is nog soms steeds ouderwets en cultuurverschillend soms. Best lastig af en toe.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is echt vervelend![]()
[..]
De verhoudingen bij mij thuis liggen denk ik iets anders als bij jou thuisKan het me wel voorstellen dat je je gedraagt hoor.
Mijne ook, maar ik ben dan ook wel wat ouder, en woon sowieso niet thuis. Maar als ik thuis ben mogen de meeste dingen wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:26 schreef DjRex89 het volgende:
In dat opzicht zijn mijn ouders gelukkig wel mega relax
De tieten van L.no.. Duhquote:Op donderdag 17 september 2009 09:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ik probeer elke keer een andere te doenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En welke cocktails drink je dan?
Je zal niet de enige zijn die ouderwetse ouders heeft. Alleen dat cultuurverschillend lijkt me ontzettend lastig. Waar merk je dat aan?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Die van mij.![]()
![]()
[..]
Hun manier van denken is nog soms steeds ouderwets en cultuurverschillend soms. Best lastig af en toe.
Waarom nou weer die van mij?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:29 schreef jna het volgende:
[..]
ja ik twijfelde tussen L.no of Paula
Als dat bij mij niet zo zou zijn was ik al lang het huis uit geweestquote:Op donderdag 17 september 2009 09:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mijne ook, maar ik ben dan ook wel wat ouder, en woon sowieso niet thuis. Maar als ik thuis ben mogen de meeste dingen wel.
Even pauze houden, heb eten nodig![]()
quote:
Ik heb geen idee hoe ik het kan uitleggen, sorry.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Je zal niet de enige zijn die ouderwetse ouders heeft. Alleen dat cultuurverschillend lijkt me ontzettend lastig. Waar merk je dat aan?
Die zijn toch ook niet verkeerd?quote:
Geeft nietquote:Op donderdag 17 september 2009 09:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik het kan uitleggen, sorry.
Geen idee, maar ze zijn wel gekrompenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die zijn toch ook niet verkeerd?
Euh, jaquote:
dus.. als het hier over tieten gaat en er zijn maar 2 vrouwen.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze zijn wel gekrompen![]()
[..]
Euh, ja
Noes!! Whatskebeurt?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze zijn wel gekrompen![]()
[..]
Euh, ja
ja geen idee, ben er nooit geweest, alleen op Aruba. Heb wel familie op Curacao wonenquote:
Ah, oke. Ik ben daar zelf heel lang neit meer geweest, maar het is wel relaxed daar.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:35 schreef jna het volgende:
[..]
ja geen idee, ben er nooit geweest, alleen op Aruba. Heb wel familie op Curacao wonen
En ook gelijk een cupmaat, of valt dat mee?quote:
Nee dat gelukkig nietquote:Op donderdag 17 september 2009 09:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En ook gelijk een cupmaat, of valt dat mee?
/edit, netjes hoor![]()
Jij zegt dat ze gekrompen zijn..quote:Op donderdag 17 september 2009 09:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet![]()
Er moet nog een klein beetje af. Dan ben ik tevreden
D'r is wat vanaf, maar niet gelijk een volledige cupmaatquote:Op donderdag 17 september 2009 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze gekrompen zijn..
ja, ff flink aan de conditie werken samen helpt altijd welquote:Op donderdag 17 september 2009 09:43 schreef Californium het volgende:
Bij mij is er weer een kilo of 2 bijgekropen....En ik geef m'n vriendje de schuld! ik ben veels te gelukkigmaar ga proberen het er wel weer af te sporten
met z'n 2-en
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, ff flink aan de conditie werken samen helpt altijd wel
Pics or it didnt happenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
D'r is wat vanaf, maar niet gelijk een volledige cupmaat
Hoe doe je datquote:
Weddenschap verloren?quote:Op donderdag 17 september 2009 09:47 schreef jna het volgende:
Oja vanavond naar Ajax
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:44 schreef jna het volgende:
Verbaast me dat je niet om (nieuwe) foto's vraagt bootje
: nah hoor... daar heb ik wat pilletjes voor enzoquote:Op donderdag 17 september 2009 09:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
pas je wel op dat je er niet opeens tijdelijk een paar pond van aankomt, jongedame?
5 keer per dag eten. Opletten wat je eet en de hoeveelheden. En beginnen met hardlopen. Kan nu 25 minuten achter elkaar lopen en bevalt goedquote:
een passe partout was 16 euro per wedstrijd manquote:Op donderdag 17 september 2009 09:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. ik zit vanavond weer voor de tv
lekker aan de pillen..quote:Op donderdag 17 september 2009 09:51 schreef Californium het volgende:
[..]
: nah hoor... daar heb ik wat pilletjes voor enzo![]()
Ik vind hem leukquote:Op donderdag 17 september 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:
best aardig icoontje toch? Zijn jullie toch wel met me eens hoop ik?
[ afbeelding ]
ja, dat snap ik best, ik vind het alleen niet leuk om alleen naar het stadion te moeten enzoquote:Op donderdag 17 september 2009 09:51 schreef jna het volgende:
[..]
een passe partout was 16 euro per wedstrijd man
Het is mooi.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hoor..!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
Was op verzoekquote:Op donderdag 17 september 2009 09:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Die was te verwachten, maar die komen er niet.
En natuurlijk niet teveel cocktails drinkenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:51 schreef Puala het volgende:
[..]
5 keer per dag eten. Opletten wat je eet en de hoeveelheden. En beginnen met hardlopen. Kan nu 25 minuten achter elkaar lopen en bevalt goed
helemaal mee eensquote:Op donderdag 17 september 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lekker aan de pillen..
overigens 1 van de beste uitvindingen ooit!
Mongool!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
wat zijn jullie allemaal lief vandaag
Ik eet ook nog gewoon 1x in de 2 weken friet hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 09:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En natuurlijk niet teveel cocktails drinken
Dat zijn we altijd.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
wat zijn jullie allemaal lief vandaag
patat!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik eet ook nog gewoon 1x in de 2 weken friet hoor
En ik drink ook nog eens veel bierquote:Op donderdag 17 september 2009 09:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Whehe ik eet nog niet eens 1x per maand friet, maar om nou te zeggen dat ik ervan afvalquote:Op donderdag 17 september 2009 09:56 schreef Puala het volgende:
[..]
friet!quote:
Het is wat je gewend bent. Ik at in totaal 2 zakken chips in de weekquote:Op donderdag 17 september 2009 09:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Whehe ik eet nog niet eens 1x per maand friet, maar om nou te zeggen dat ik ervan afval
Het mocht er wel af jaquote:Op donderdag 17 september 2009 09:57 schreef Californium het volgende:
goed van je Paula! Ik wil ook weer wat gezonder gaan doen!
Niet lullig bedoelt trouwens: ik zag idd op wat hyves foto's dat je wat kilotjes was aangekomen volgens mij... Goed dat je ze er weer af hebt![]()
Bier is viessssssquote:Op donderdag 17 september 2009 09:57 schreef Californium het volgende:
[..]
En ik drink ook nog eens veel biervalt me mee dat ik nog niet tonnetje rond ben geworden in de afgelopen weken
Heb je je verstand verkocht?quote:
nou.. dat heb ik dus net zo. Maar het is altijd zo mooi om te zien hoe fel sommige mensen er op reagerenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:00 schreef AMDB het volgende:
Ik ben multicultureel opgevoed. Ik gebruik zowel friet als patat, en heb respect voor gebruikers van beide woorden.
Bij mij komt het meer door het zuipen in het weekendquote:Op donderdag 17 september 2009 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is wat je gewend bent. Ik at in totaal 2 zakken chips in de week
Dan moet je dat leren beheersenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij mij komt het meer door het zuipen in het weekendIk sport 3x in de week dus daar ligt het niet aan..
Dus bij jou gaat de patatpan aan ipv de frietpan?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. dat heb ik dus net zo. Maar het is altijd zo mooi om te zien hoe fel sommige mensen er op reageren
Als ik bij mijn ouders ben of hier in de stad heb ik het altijd over patat. Met met vriendin en schoonouders gaat het weer over friet. Ik schakel echt moeiteloos over
QFTquote:
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nououououou.. jij misschien wel
dat ligt er dus aan bij wie ik benquote:Op donderdag 17 september 2009 10:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus bij jou gaat de patatpan aan ipv de frietpan?
Pff, ik zou dan echt niet om kunnen schakelen hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat ligt er dus aan bij wie ik ben
Mijn ouders hebben het inderdaad over een patatpan.. ikzelf spreek meestal over een frituur
een frituurpanquote:Op donderdag 17 september 2009 10:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dus bij jou gaat de patatpan aan ipv de frietpan?
een vetpanquote:
Vertelquote:Op donderdag 17 september 2009 10:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaanHeb nu alweer plannen voor dit weekend
randstadboks ouwequote:Op donderdag 17 september 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat ligt er dus aan bij wie ik ben
Mijn ouders hebben het inderdaad over een patatpan.. ikzelf spreek meestal over een frituur
ijskast is een vriezer en een koelkast, die koelt toch?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Pff, ik zou dan echt niet om kunnen schakelen hoorNet als ijskast of koelkast..
Hier is een ijskast hetzelfde als een koelkastquote:Op donderdag 17 september 2009 10:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ijskast is een vriezer en een koelkast, die koelt toch?
Feest bij een maat van me. Hele basketbalteam komt en dat loopt meestal uit op een groot zuipfestijnquote:
dat is pas gekquote:Op donderdag 17 september 2009 10:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier is een ijskast hetzelfde als een koelkast
Ik snoep ook veel minder tijdens mn stage. Alleen eet ik 's middags 6 sneetjes broodquote:Op donderdag 17 september 2009 10:06 schreef AMDB het volgende:
Ik eet echt te regelmatig sinds ik op stage ben. Normaal met school was het altijd maar om 11 uur stevig ontbijten met worstenbroodjes/bapao/stokbroden met tonijn, andere dingen enzo![]()
Snoep ook veel minder nu
thuis of op het werk/school/stage?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:08 schreef L.no het volgende:
hebben jullie een friture of een snackbar bij jullie in de buurt?
Kleinigheidjesquote:
uuh thuis..quote:Op donderdag 17 september 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
thuis of op het werk/school/stage?
Als je sommige Brabanders hoort denk je ook van.....quote:Op donderdag 17 september 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kan me er niet aan storen. Behalve als ik limburgers hoor praten!!
Neequote:Op donderdag 17 september 2009 10:10 schreef jna het volgende:
Dus jullie halen ingevroren friet uit de koelkast om ze vervolgens in de vetpan of frietpan te gooien?
Raar volk
Aardappelen schillen en in de friture stoppen.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:10 schreef jna het volgende:
Dus jullie halen ingevroren friet uit de koelkast om ze vervolgens in de vetpan of frietpan te gooien?
Raar volk
's Ochtends 4, in de 1e pauze 2, tijdens lunchpauze 4+appel en middagpauze nog pakje sultanaquote:Op donderdag 17 september 2009 10:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik snoep ook veel minder tijdens mn stage. Alleen eet ik 's middags 6 sneetjes brood
Die versta je toch niet als ze echt Limburgs pratenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mijn stage is in Limburg, ik eis medelijdenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
3 minuten lopen. Ik denk dat als k nu blind zou worden zonder problemen naar de snackbar loopquote:
Dat klinkt wel gezelligquote:Op donderdag 17 september 2009 10:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Feest bij een maat van me. Hele basketbalteam komt en dat loopt meestal uit op een groot zuipfestijnNu woont die kerel ook nog eens 100 meter van mij vandaan dus dan is de verleiding nogal groot
Snackbar is +- 5 km afstand, maar de frituurpan staat in de kelderquote:Op donderdag 17 september 2009 10:08 schreef L.no het volgende:
OMG!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
's Ochtends 4, in de 1e pauze 2, tijdens lunchpauze 4+appel en middagpauze nog pakje sultana![]()
Vind het zelf best meevallen, anderen vinden het wel veel.
SNACKBARquote:Op donderdag 17 september 2009 10:08 schreef L.no het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:14 schreef The_Dean het volgende:
Meisjes die Limburgs praten klinken zo lief
Nee. Waarschijnlijk heb je geslapen onder de dekens uit met het raam open?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:16 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb stijve schouders en nek, en een pijn zo vanuit mijn schouders via de nek mijn hersenen in waardoor ik zo'n vaag en irritant soort hoofdpijn heb. Ga ik nu dood?
Mja, je hebt zuipen en je hebt zuipen..quote:Op donderdag 17 september 2009 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klinkt wel gezelligEn zuipen is niets mis mee
![]()
[..]
nou.. brabants kan ik dan wel weer waarderen. Vooral als mijn vriendin plat tilburgs praatquote:Op donderdag 17 september 2009 10:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als je sommige Brabanders hoort denk je ook van.....
Nu vind ik zelf dat ik wel netjes praat, ligt er natuurlijk ook aan in welk gezelschap ik dan ben
Moet toegeven dat het wel wat heeft..quote:Op donderdag 17 september 2009 10:14 schreef The_Dean het volgende:
Meisjes die Limburgs praten klinken zo lief
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja, je hebt zuipen en je hebt zuipen..Laatst niet voor niks heel mn gezicht open door een klein ongelukje met de fiets...
nee, niet de frituurpan ofzo. Een firture bestaat ook. T is vergelijkbaar met een snackbar.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat klinkt wel gezelligEn zuipen is niets mis mee
![]()
[..]
Snackbar is +- 5 km afstand, maar de frituurpan staat in de kelder![]()
[..]
OMG!
's morgens 1 broodje, 1e pauze een speculaas, luch is 1 broodje, 's middags paar dropjes/koekje & avondeten wel 2 borden
Ik 3 volgens mij.. of meer zelfs.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:17 schreef DjRex89 het volgende:
Bij ons thuis hebben we 2 friettenten in een straal van 1km dus dat is wel handig
hebben jullie ook een kipkorner?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:17 schreef DjRex89 het volgende:
Bij ons thuis hebben we 2 friettenten in een straal van 1km dus dat is wel handig
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:12 schreef jna het volgende:
[..]
Die versta je toch niet als ze echt Limburgs praten
ja sorry, maar daar word ik echt agressief van gewoonquote:
medelijden grantedquote:Op donderdag 17 september 2009 10:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mijn stage is in Limburg, ik eis medelijden
Uh, raam wel open ja, en lig er echt pal naast, maar het tocht niet echt door de gordijnen heen... toch wel teveel waarschijnlijk. Deze keer zelfs een tshirt aanquote:Op donderdag 17 september 2009 10:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk heb je geslapen onder de dekens uit met het raam open?
Laatst een keer gegeten, damn wat een lekker patatje was datquote:
Ken ik niet, maar hier in een straal van 5 kilometer een stuk of 4.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:19 schreef L.no het volgende:
[..]
nee, niet de frituurpan ofzo. Een firture bestaat ook. T is vergelijkbaar met een snackbar.
die patat/friet is werkelijkwaar legen-wait for it-dary!!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Laatst een keer gegeten, damn wat een lekker patatje was dat
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:21 schreef jna het volgende:
[..]
De vrijheid hemel op 5 minuutjes fietsen
Laatste keer dat ik helemaal zat was was gewoon bij m'n ouders thuis. Ouders op vakantie, broertje, vriend van m'n broertje en mijn vriendin waren er. Toen shotjesspel gaan doenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja, je hebt zuipen en je hebt zuipen..Laatst niet voor niks heel mn gezicht open door een klein ongelukje met de fiets...
2x een snackbar/shoarmatent onder me, een aldi onder me, een schlecker onder me en een fietsenzaak onder me. Kan hier nog net geen kleren kopenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:23 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs ik heb in een straal van een 1 kilometer twee snackbarren en een Chinees. En een C-1000 op hemels breed 200m
Jaquote:Op donderdag 17 september 2009 10:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die patat/friet is werkelijkwaar legen-wait for it-dary!!
quote:
Maar wel naar de snackbar gaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
Wij hebben niet eens een frituurpan. Smerige meuk
Ik thuis ook niet. En niemand van mijn vrienden/familie die dat snaptquote:Op donderdag 17 september 2009 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
Wij hebben niet eens een frituurpan. Smerige meuk
quote:
Mja maar van die boeren soms.. Ik kan ook wel redelijk plat praten alleen doe ik dat alleen als ik met een bepaald gezelschap ben.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou.. brabants kan ik dan wel weer waarderen. Vooral als mijn vriendin plat tilburgs praat![]()
![]()
Ol' Sparkyquote:Op donderdag 17 september 2009 10:28 schreef AMDB het volgende:
Mijn frituurpan is laatst ontploft, vloog allemaal olie uit ineens. Maar hij was ook te smerig om aan te raken, en het aan/uit knopje was kapot, die moest telkens met een mes geactiveerd worden wat al vaak tot elektrische taferelen geleid heeft.
Die boeren zijn juist vet johquote:Op donderdag 17 september 2009 10:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja maar van die boeren soms.. Ik kan ook wel redelijk plat praten alleen doe ik dat alleen als ik met een bepaald gezelschap ben.
Mja ik had last van een overstekende stoeprand.. DIkke faceplant om half 5 's nachts. Alleen had ik niks door, tot de volgende dag alles onder het bloed zatquote:Op donderdag 17 september 2009 10:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik helemaal zat was was gewoon bij m'n ouders thuis. Ouders op vakantie, broertje, vriend van m'n broertje en mijn vriendin waren er. Toen shotjesspel gaan doen![]()
Ik ging om half 2 naar bed, en was om 5 uur ineens dingen aan het opruimen, geen idee wat ik in de tussentijd gedaan heb, iig niet in m'n bed gelegenWel alles in de wc uitgekotst gelukkig.
ik weet ook niet hoe dat plein heet, maar ik eet welke je bedoeltquote:Op donderdag 17 september 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Was niet die bij jou om de hoek, maar in het centrum van Rotterdam, daar tegenover de Mediamarkt [geen idee hoe dat plein heet].
Persoon waar ik er mee was beweerde dat het de lekkerste patat van Nederland was... en dat klopte
Op Utrecht centraal zit ook een goeiequote:Op donderdag 17 september 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Was niet die bij jou om de hoek, maar in het centrum van Rotterdam, daar tegenover de Mediamarkt [geen idee hoe dat plein heet].
Persoon waar ik er mee was beweerde dat het de lekkerste patat van Nederland was... en dat klopte
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
2x een snackbar/shoarmatent onder me, een aldi onder me, een schlecker onder me en een fietsenzaak onder me. Kan hier nog net geen kleren kopen
Mja maar je hebt van die figuren....quote:
Daar heb je gelijk in, want die praten echt onbegrijpbaarquote:Op donderdag 17 september 2009 10:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja maar je hebt van die figuren....
Als je de Dakar-rally volgt ken je miss Jan de Rooy wel? Die praat ook zo lekker plat en onduidelijkerquote:Op donderdag 17 september 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, want die praten echt onbegrijpbaar
Ik ken ze..quote:Op donderdag 17 september 2009 10:32 schreef AMDB het volgende:
Ik kan me echt ergeren aan boeren. Sommigen uit m'n klas kunnen het over niks anders dan zuipen, zuipen en zuipen hebben.
Nu ben ik daar best fan van, maar ik heb toch ook wel diepere interesse's enzo.
De naam ken ik wel, maar ik kan me de persoon zo 123 niet voor de geest halenquote:Op donderdag 17 september 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als je de Dakar-rally volgt ken je miss Jan de Rooy wel? Die praat ook zo lekker plat en onduidelijker
Dat neem ik dan maar van je aan... toch die bij de Ahoy moeten proberen toen met Metallica... maar helaas wou de rest liever naar de Macquote:Op donderdag 17 september 2009 10:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe dat plein heet, maar ik eet welke je bedoelt
Maar bij bram is het altijd goed. Maakt niet uit bij welke je bent
Het is zo jammer dat je daarmee alle boeren gelijk over 1 kam scheert. Er zijn echt volledig andere boeren ook..quote:Op donderdag 17 september 2009 10:32 schreef AMDB het volgende:
Ik kan me echt ergeren aan boeren. Sommigen uit m'n klas kunnen het over niks anders dan zuipen, zuipen en zuipen hebben.
Nu ben ik daar best fan van, maar ik heb toch ook wel diepere interesse's enzo.
Heldquote:Op donderdag 17 september 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als je de Dakar-rally volgt ken je miss Jan de Rooy wel? Die praat ook zo lekker plat en onduidelijker
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:34 schreef jna het volgende:
Ik moet maar eens opstaan. Het lijkt wel een chemische oorlog onder m'n deken
macquote:Op donderdag 17 september 2009 10:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat neem ik dan maar van je aan... toch die bij de Ahoy moeten proberen toen met Metallica... maar helaas wou de rest liever naar de Mac
Jaquote:
nee.. alles daar komt me wel m'n strot uitquote:Op donderdag 17 september 2009 10:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Behalve de McKroket en de McFlurry's![]()
Weet ik, maar die noem ik niet zo snel 'boer'. Boer staat bij mij eigenlijk automatisch voor domme, onwetende, oppervlakkige mensen, die plat praten.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat je daarmee alle boeren gelijk over 1 kam scheert. Er zijn echt volledig andere boeren ook..
Tsja, ieder zo zijn opvatting blijkbaarquote:Op donderdag 17 september 2009 10:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Weet ik, maar die noem ik niet zo snel 'boer'. Boer staat bij mij eigenlijk automatisch voor domme, onwetende, oppervlakkige mensen, die plat praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |