Ja, jij bent ook zeer zeker een hele coole jazznegerquote:
Weltruste!quote:
Idem!quote:
Weltruste!quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook zeer zeker een hele coole jazzneger!
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:55 schreef Isdatzo het volgende:

Maak die dan aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is dat ze geen [ afbeelding ]-PI hebben.
Gebruik je macht!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is dat ze geen [ afbeelding ]-PI hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:
Ook niet alleen voor jou?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wil ik best doen maar die komt er toch niet.
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook niet alleen voor jou?
Ik ben dan wel een koning,quote:Op woensdag 16 september 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook niet alleen voor jou?
quote:Op donderdag 17 september 2009 06:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Valt me nu pas op in de OP.![]()
Wat?quote:Op donderdag 17 september 2009 06:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Valt me nu pas op in de OP.![]()
Hij was het eerste die/dat daarmee kwam.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:12 schreef standaard_broodrooster het volgende:
goeiemorgen, 20:11 plaatselijke tijd hier. even veranderen![]()
hoezo is "koning" van Isdatzo?
Oei, dat gaat niet goed..quote:Op donderdag 17 september 2009 08:15 schreef Puala het volgende:
2e dag deze week dat ik een migraine aanval heb
Nee niet echt. Ik hoop dat ik het gewoon vol kan houden vandaagquote:Op donderdag 17 september 2009 08:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij was het eerste die/dat daarmee kwam.
[..]
Oei, dat gaat niet goed..
Sterkte meissie.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ik hoop dat ik het gewoon vol kan houden vandaag
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:18 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ah vandaar.
koning koning koning koning.![]()
nog steeds lichtelijk gekwetst van gister?
Ik weet wel hoe je je ongeveer voelt (een beetje dan). Al een paar jaar had ik dagelijks last van hoofdpijn en begin dit jaar was het nog erger. Concentreren, opletten, leren ging al niet meer.quote:
Dat geeft weer hoop dat ik d'r ook nog een keer vanaf komquote:Op donderdag 17 september 2009 08:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe je je ongeveer voelt (een beetje dan). Al een paar jaar had ik dagelijks last van hoofdpijn en begin dit jaar was het nog erger. Concentreren, opletten, leren ging al niet meer.
Nu niet meer gelukkig.
ik zou naar huis gaan en minimaal 3 overuren schrijvenquote:Op donderdag 17 september 2009 08:12 schreef standaard_broodrooster het volgende:
goeiemorgen, 20:11 plaatselijke tijd hier. even veranderen![]()
hoezo is "koning" van Isdatzo?
Nu maar hopen dat het niet terugkomt.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat geeft weer hoop dat ik d'r ook nog een keer vanaf kom.
Maar het is echt shit, ben het volledig met je eens
maar dan ben je toch gezellig bij ons?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:40 schreef L.no het volgende:
Ik realiseer me net dat ik een uur te vroeg wakker ben...
Ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 17 september 2009 08:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het niet terugkomt.Ik ben blij dat ik eindelijk zonder moeite kan opletten in de klas.
True.. dat weer wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar dan ben je toch gezellig bij ons?
Ah, wat rot voor je.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je![]()
Ik ben er zelfs vorig jaar tijdens stage voor in het ziekenhuis geweest
Duik er nog eventjes in dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:43 schreef L.no het volgende:
[..]
True.. dat weer wel.Ik wilde wel meer genieten van mijn warm bedje though.
Ach, komt wel goedquote:[..]
Ah, wat rot voor je.
nooit van gehoord zelfs..quote:Op donderdag 17 september 2009 08:40 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen mensen!
Toffe film gezien gister in bios: Het leven uit een dag
Anderen die 'm ook gezien hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |