abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 september 2009 @ 13:34:12 #176
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72837558
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:25 schreef zovty het volgende:

[..]

Wat is de reden dat jij niet hebt gekozen voor het snelle geld, de strakke wijven en de snelle wagens?
Omdat ik een goed persoon ben

Gewoon, normen en waarden. Ik kies ervoor mij aan de wet te houden.
AFC AJAX
  donderdag 17 september 2009 @ 13:35:52 #177
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72837603
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Mooie is dat Wilders vantevoren 2 punten aanhaalde waar heel het kabinet niet op reageerde, maar toen Wilders begon over hoofddoektax toen kreeg hij ineens de aandacht.
Eigenlijk te achterlijk voor woorden dat er nog politici zijn die hier serieus op ingaan. Ik weet niet wie het was (vrouw) maar die stelde toen als wedervraag wat er dan moest gebeuren met caps(petjes)....

Treurig. Maar eigenlijk wel superslim van Wilders.
Hij laat zien wat voor incapabele mongolen er eigenlijk in het kabinet zitten. Mensen die serieus ingaan op dit soort onderwerpen...
Tuurlijk weet Wilders dat deze standpunten er nooit doorheen zullen komen, maar hij vestigt wel op slinkse wijze aandacht op zichzelf en de rest van zijn partijpunten.
Het is juist mooi dat men er serieus op ingaat. Zo ziet het volk dat bijvoorbeeld ook Pechtold dit soort dingen imbeciel vindt. Veel moslims zullen dat namelijk zeer waarderen.
AFC AJAX
pi_72838024
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef de_boswachter het volgende:
Mooie is dat Wilders vantevoren 2 punten aanhaalde waar heel het kabinet niet op reageerde, maar toen Wilders begon over hoofddoektax toen kreeg hij ineens de aandacht.
Eigenlijk te achterlijk voor woorden dat er nog politici zijn die hier serieus op ingaan. Ik weet niet wie het was (vrouw) maar die stelde toen als wedervraag wat er dan moest gebeuren met caps(petjes)....

Treurig. Maar eigenlijk wel superslim van Wilders.
Hij laat zien wat voor incapabele mongolen er eigenlijk in het kabinet zitten. Mensen die serieus ingaan op dit soort onderwerpen...
Poeh, Poeh, wat slim...Jezelf compleet belachelijk maken door een hoofddoekentax te willen invoeren... WAT IS ER MIS MET EEN HOOFDDOEK? Als iemand een hoofddoek wil dragen dan draagt 'ie een hoofddoek! Dat is VRIJHEID...(hoe heet die partij van Wilders ook alweer...?)
pi_72838157
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Boomfluisteraar het volgende:

[..]

Ah. Je haat ook alle buitenlanders. Ok, toppie.
Hee een milieu activist.
pi_72838560
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:43 schreef msnk het volgende:

[..]
De meeste jongeren echter vinden het inderdaad te aanlokkelijk, maar om die schuld af te schuiven op de overheid vind ik onzin!
Het is een maatschappelijk probleem waar de overheid iets mee moet doen.

Ik bedoelde overigens inderdaad sociaal-economisch. Excuses.
Derevaun Seraun.
  donderdag 17 september 2009 @ 14:09:59 #181
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72838749
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:03 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:

[..]

Het is een maatschappelijk probleem waar de overheid iets mee moet doen.

Natuurlijk, maar als ik jouw woorden zorgvuldig lees zeg jij eigenlijk dat mensen vanwege wat de overheid heeft gedaan of niet heeft gedaan de slechte pad opgaan. Maar dat is dus niet zo.

Dat de overheid er iets aan moet doen is duidelijk, en daar ben ik ook heel eerlijk in; als er dan zware criminele Turken, Marokkanen, Antillianen weg gesodemieterd kan worden ben ik helemaal voor. Dan trek je hun paspoort wat mij betreft maar gewoon in.

Dat men dan zegt dat het onze jongeren zijn die deze problemen creëren, dat is misschien wel zo maar wat zij laten zien en hoe zij zich gedragen heeft niks met de Nederlandse cultuur te maken.
AFC AJAX
pi_72839178
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:09 schreef msnk het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar als ik jouw woorden zorgvuldig lees zeg jij eigenlijk dat mensen vanwege wat de overheid heeft gedaan of niet heeft gedaan de slechte pad opgaan. Maar dat is dus niet zo.

Dat de overheid er iets aan moet doen is duidelijk, en daar ben ik ook heel eerlijk in; als er dan zware criminele Turken, Marokkanen, Antillianen weg gesodemieterd kan worden ben ik helemaal voor. Dan trek je hun paspoort wat mij betreft maar gewoon in.

Dat men dan zegt dat het onze jongeren zijn die deze problemen creëren, dat is misschien wel zo maar wat zij laten zien en hoe zij zich gedragen heeft niks met de Nederlandse cultuur te maken.
De problemen zijn ooit ontstaan doordat de overheid niet ingreep voordat deze cirkel ontstond. Overigens staat criminaliteit voor mij sowieso buiten cultuur. Of het nou autochtonen of allochtonen zijn.
Derevaun Seraun.
  donderdag 17 september 2009 @ 15:47:59 #183
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_72842149
Ik vindt het echt een goed idee! Willen ze met hun hoofddoekjes en shit over straat? Waar andere mensen, zich aan storen. Nou laat ze dan hoofddoek belasting betalen, laat ze dan iets terug doen voor Nederland!

Wilders

[ Bericht 3% gewijzigd door RhytmicalRemedy op 17-09-2009 15:58:32 ]
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_72842219
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik vindt het echt een goed idee! Willen ze met hun hoofddoekjes en shit over straat? Waar andere mensen, zich aan storen. Nou laat ze dan belasting betalen, laat ze dan iets terug doen voor Nederland!

Wilders [ afbeelding ]
Jij komt heul vaak op telegraaf.nl he?
pi_72842256
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik vindt het echt een goed idee! Willen ze met hun hoofddoekjes en shit over straat? Waar andere mensen, zich aan storen. Nou laat ze dan hoofddoek belasting betalen, laat ze dan iets terug doen voor Nederland!

Wilders [ afbeelding ]
Ik stoor me aan die posts van jou, dus kan ik even vangen?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_72842390
Hij wil gewoon een punt maken dat er teveel onnodige belastingen geheven worden. Alleen mensen zien dat schijnbaar niet.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  donderdag 17 september 2009 @ 15:59:16 #187
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_72842553
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:49 schreef zovty het volgende:

[..]

Jij komt heul vaak op telegraaf.nl he?
Nee?
Jij komt heul vaak op geenstijl.nl he?
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_72842657
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:35 schreef msnk het volgende:

[..]

Het is juist mooi dat men er serieus op ingaat. Zo ziet het volk dat bijvoorbeeld ook Pechtold dit soort dingen imbeciel vindt. Veel moslims zullen dat namelijk zeer waarderen.
Als je denk dat het idee van Wilders om die belasting in te voeren, een serieus voorstel is, dan ben je niet zo heel snugger. Hij gebruikt het duidelijk om een groter punt te maken, waar we in de loop van deze dagen wel duidelijkheid over krijgen.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
  donderdag 17 september 2009 @ 16:05:43 #189
206679 Laertes
Everybody lies
pi_72842807
Ik wil tax op mensen met een laag IQ die mijn lucht inademen.
Fuckers.
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
  donderdag 17 september 2009 @ 16:08:49 #190
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72842910
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef S2Madness het volgende:

[..]

Als je denk dat het idee van Wilders om die belasting in te voeren, een serieus voorstel is, dan ben je niet zo heel snugger. Hij gebruikt het duidelijk om een groter punt te maken, waar we in de loop van deze dagen wel duidelijkheid over krijgen.
Och, het maakt voor goede symboolpolitiek.
AFC AJAX
pi_72843021
quote:

[..]

En ik maar denken dat kamerleden alleen maar serieuze voorstellen deden

Blijkbaar is politiek steeds meer alleen maar poppenkast. Goedkoop entertainment. Met het land regeren heeft het weinig meer te maken.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_72843162
quote:
Op donderdag 17 september 2009 10:01 schreef Seneca het volgende:
Hoeveel we jaarljks aan de EU afdragen is vastgelegd in allemaal verdragen, die je niet zomaar even kan opzeggen. Niet haalbaar dus.
Kul. Als je zegt dat je de hand voortaan op de knip houdt, dan doe je dat gewoon. Als andere landen in het verleden de regels van de EU aan hun laars gelapt hebben (3% begrotingstekort), kunnen wij dat net zo goed. Europa is speelgoed van een stel omhooggevallen geldgraaiers dat nog veel te onvolwassen is om als eenheid een woordje mee te kunnen praten. En als je ziet hoeveel die absurde moloch uit Brussel jaarljiks kost... Daarmee zijn heel wat landen geholpen hoor!
quote:
Is al gebeurd, voor zover mij bekend. Zet bovendien geen zoden aan de dijk. Het gaat hoogstens om enkele miljoenen. Peanuts dus.
Om te beginnen is elke peanut er een, van die miljoenen kan je mensen hier aan een baan helpen of dat geld anderzijds intern goed besteden.

Maar ik zal het maar niet hebben over die 30 miljoen ontwikkelingsgeld die Mugabe voor zijn eigen privejet gebruikte? Hoeveel mensen kunnen daarmee aan het werk geholpen worden?
quote:
Wanneer is iets een 'linkse hobbie'? Als Wilders er het nut niet van ziet? Come on...
Bijvoorbeeld een A4 waar het laatste stuk al 20 jaar niet van af gebouwd wordt omdat een stel linkse idioten daar een hamster heeft zien rondlopen.
quote:
Ontwikkelingsgeld is voor een groot deel gewoon een investering in Nederlandse bedrijven die daar in die landen werkzaam zijn. Nogal een overversimpeling van het probleem dus.
Zelden zulke onzin gehoord. Als je wilt investeren, doe je dat in eigen land - zeker op dit moment.
quote:
Alsof we nu al jan en alleman toelaten Het probleem is dat dat gewoonweg niet zo makkelijk valt te controleren. Zeker niet met open grenzen.
Dus de 80% stijging van importbruiden het afgelopen jaar klopt ook niet?
quote:
Maar dan ook geen premie laten betalen.
Nee, prima. Laat ze dat dan maar achterwege laten. Maar wel voor de rest alle sociale premies.
quote:
En dan mensen die hier al 10 jaar wonen, hier een leven een carriere hebben opgebouwd, het land uitschoppen zeker?
Laat ik het heel hard stellen; als je na 10 jaar hier gewoond te hebben nog steeds geen woord Nederlands spreekt, niet zonder je man buiten komt en het je geen zak interesseert dat je kinderen niet op school zitten maar herrie staan te schoppen op straat, dan heb je hier geen leven opgebouwd. Dan sta je alleen maar je hand omhoog te houden voor die vette uitkering. En die mensen mogen van mij direct een enkeltje terug naar die zandbak van hen krijgen.
quote:
En Wilders kan zo aanwijzen welke laag paristerend is en welke niet zeker? Bovendien zal dat snoeien moeten gebeuren door de ambtenarij zelf. Zie je het al voor je?
Kerel zeur toch niet zo. Of wil jij soms beweren dat het huidige ambtenarenapparaat verantwoord is?

Bovendien zijn daar uitstekende onafhankelijke bedrijven voor die een organisatie weer fit kunnen maken.
quote:
De overheid heeft geen enkel recht om zich te bemoeien met het salaris van managers van private ondernemingen. Wat aandeelhouders met *hun* geld doen moeten ze lekker zelf weten. Voor publieke ondernemingen is het natuurlijk een ander verhaal. Ik dacht trouwens dat Wilders zo liberaal was? Partij voor de VRIJHEID, enzo?

- hoge belastingen op bonussen
Werkelijk. W.T.F.

Als een private onderneming, zoals een bank, de economie van een land in gevaar brengt, hetgeen onherstelbaar schade kan aanrichten, dan vind ik dat de overheid niet alleen alle recht heeft om in te grijpen, maar zelfs de plicht daartoe.

Er had nog veel harder ingegrepen moeten worden. Meteen nationaliseren die ING. Zogenaamde "top"managers meteen de straat op flikkeren en de zaak weer gezond maken. Bonussen bij wet verbieden. Wil je dan niet meer voor een bank werken? Jammer dan, voor jou tien anderen die wel integer zijn.
quote:
Idem als hierboven. Als je Nederland tot een derde wereldland wil maken moet je juist de succesvolle mensen gaan uitkleden. Die zijn dan binnen no-time weg hier. We hebben al een flinke brain drain hier in dit land, en dat gaat zo alleen nog maar erger worden. Misschien komen we hiermee wel uit de crisis, maar over een jaar of 10, als alle hoogopgeleide mensen weg zijn, komen de problemen 2x zo hard terug op ons bord.
Grapjas. Vraag je eerst maar eens af waarom mensen weggaan, en wat er jaarlijks aan de onderkant bij komt. Als Nederland een gezond ondernemersklimaat heeft, eerlijk met zijn mensen om gaat, je daadwerkelijk veilig over straat kunt in Rotterdam, eindelijk weer eens geinvesteerd wordt in onderwijs en werkgelegenheid op de lange termijn, dan blijven die mensen ook.

Aan de andere kant moet je dan ook de grenzen dichtzetten voor gespuis dat hier alleen maar naar toe komt om uit de staatsruif te vreten, en waarvan je al bij voorbaat weet dat ze nooit iets zullen bijdragen aan de maatschappij. Ik ben verdikkie Sinterklaas niet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_72843239
quote:

[..]

Ik quote hem even voor de komende dagen.
Derevaun Seraun.
pi_72843402
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:42 schreef Casparovvv het volgende:
Ik moet zeggen dat zijn vergelijking van het kabinet met een gammele auto toch wel geestig was. ''De tomtom staat al sinds de jaren 60 op ''linksaf'' ingesteld'', en ''Jan Peter maakt het allemaal niets uit, zolang hij maar voorin mag zitten''.

Kan ik dit stuk ergens terug zien online dat iemand weet ?
  donderdag 17 september 2009 @ 16:39:02 #196
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72843850
quote:
Dat was inderdaad een geweldig stukje televisie
AFC AJAX
pi_72844193
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

Grapjas. Vraag je eerst maar eens af waarom mensen weggaan, en wat er jaarlijks aan de onderkant bij komt. Als Nederland een gezond ondernemersklimaat heeft, eerlijk met zijn mensen om gaat, je daadwerkelijk veilig over straat kunt in Rotterdam, eindelijk weer eens geinvesteerd wordt in onderwijs en werkgelegenheid op de lange termijn, dan blijven die mensen ook.

Ik wil hier toch even op reageren.

Denk je nu echt dat onze upper class het iets kan schelen of in één of andere tyfuswijk in Rotterdam criminaliteit is? Die mensen zitten lekker in Laren hun topsalaris op te vreten. Die gaan hier niet voor een habbekrats werken terwijl ze in een ander land het driedubbele krijgen. Ondernemersklimaat doet er niet toe, het enige klimaat waar deze mensen in geïnteresseerd zijn is een klimaat waarin ze hun zakken kunnen vullen. Hoe spijtig het ook is hebben deze mensen wel de hersens, want ze krijgen niet dik betaald omdat ze mooie blauwe ogen hebben. Dus als jij het gat op wil vullen met een stel half gekwalificeerde MBO'ers, terwijl onze knappe koppen in het buitenland zitten, dan wens ik je veel succes.
  donderdag 17 september 2009 @ 16:53:03 #198
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72844373
quote:
Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef ouderejongere het volgende:
GE WEL DIG

Waardeloos en kansloos plan natuurlijk, maar hij heeft wel weer volop aandacht. Iemand die toch al op hem zou stemmen laat zich echt niet door dit absurde plan wegjagen, zijn tegenstanders hebben de rest van de speech ook gehoord en zelfs ik moet toegeven dat hij socialer is dan het hele kabinet. Ik zal alleen nooit op hem stemmen, voor mij staat de vrijheid van religie hoog in het vaandel.
  donderdag 17 september 2009 @ 17:18:33 #199
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_72845210
quote:
Op donderdag 17 september 2009 09:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik moest er best hard om lachen
Ik moest proesten
pi_72845798
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik wil hier toch even op reageren.

Denk je nu echt dat onze upper class het iets kan schelen of in één of andere tyfuswijk in Rotterdam criminaliteit is? Die mensen zitten lekker in Laren hun topsalaris op te vreten. Die gaan hier niet voor een habbekrats werken terwijl ze in een ander land het driedubbele krijgen. Ondernemersklimaat doet er niet toe, het enige klimaat waar deze mensen in geïnteresseerd zijn is een klimaat waarin ze hun zakken kunnen vullen. Hoe spijtig het ook is hebben deze mensen wel de hersens, want ze krijgen niet dik betaald omdat ze mooie blauwe ogen hebben. Dus als jij het gat op wil vullen met een stel half gekwalificeerde MBO'ers, terwijl onze knappe koppen in het buitenland zitten, dan wens ik je veel succes.
*vogeltjesdans loopt naar de microfoon

U slaat de spijker op zijn kop, meneer de voorzitter, en dat zijn nou precies de figuren die we kwijt moeten. Alsof we van die volgevreten vetzakken in raden van bestuur afhankelijk zijn. Alsof zij zo belangrijk zijn. Alsof zij de economie draaiende houden. Nee voorzitter, ik zeg u bij deze, deze grootgeldgraaiers welke het incasseren van nog meer geld en het afschuiven van werkelijk iedere verantwoordelijkheid als het na jarenlang wanbeleid mis gaat tot een kunst hebben verheven, kunnen we missen als kiespijn. Voor hen tien andere. Wie niet voor een normaal salaris wil werken in een topfunctie, heeft geen ambitie en geen ruggegraat, die komt niet om een bedrijf te leiden, die komt niet voor een ideaal en om wat voor elkaar te krijgen. Die komt alleen maar voor het grote geld. Want als een miljoen per jaar niet genoeg is, meneer de voorzitter, dan is twee miljoen per jaar ook niet genoeg. Dan is niets genoeg voor die corrupte zakkenvullers zonder ruggegraat.

Bovendien is het een misvatting te denken dat we deze mensen zo hard nodig hebben omdat ze zogenaamd zo intelligent zijn, meneer de voorzitter. U weet immers zelf ook dat het op een bepaald moment wel gedaan is met iemands intelligentieniveau en universitaire graden, en dat op dat moment een heel ander mechanisme in werking treedt wil men hogerop komen. Men noemt dat het "ons kent ons" principe. Dat houdt in dat niet degenen met de beste hersens of de meest relevante ervaring hogerop komen, meneer de voorzitter, nee het betekent dat de mensen met het beste netwerk, vaak daterend uit het old boys netwerk van de jaren vijftig, daadwerkelijk goede mensen links en rechts voorbijrennen en deze plaatsen, als ware ze vergeven in een bizarre stoelendans, achter hun rug om inpikken. Het is in- en intriest dat op deze manier de top van een bedrijf en daarmee de toekomst van ons land bedisseld wordt.

Dus laat ze dan maar vertrekken naar het buitenland, meneer de voorzitter. We zijn ze liever kwijt dan rijk, die onverantwoordelijke "top"managers en bestuurders. Nederland is beter af met uit klei getrokken intelligentia die jaarlijks weer klaar staat maar niet de kans krijgt om te laten zien hoe het beter kan. Mensen die wel willen werken voor een normaal salaris. Mensen die wel weten wat er op de werkvloer speelt. Mensen die wel maatschappelijk betrokken zijn. Want zegt u mij eens, meneer de voorzitter, wat hebben een Rijkman Groenink en een Ad Scheepbouwer nu daadwerkelijk bijgedragen aan het Nederlandse bedrijfsleven dat niet ook makkelijk door iemand anders gedaan had kunnen worden? Ik zeg u, en ik zeg u allen, het is tijd om schoon schip te maken. Nederland heeft behoefte aan daadkracht, niet aan nog meer gegraai en slap geleuter. Het wordt tijd dat het kabinet dat eens inziet en haar verantwoordelijkheid neemt.

Ik dank u voor de aandacht.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')