quote:
zeker, zeker....quote:Op woensdag 16 september 2009 23:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
student, arm, rekeningen, bier, je kent het vast wel
als man vind je dat leukquote:Op woensdag 16 september 2009 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, het zegt me niets, maar het zal wel leuk zijn.
denk dat ik t wel kan radenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe kan je van 116 notes in 1dag naar 128 gaan?Wie kan mij dat uitleggen? Jitzzdaap jij een idee?
Oh oke, daar kan ik niet over meepratenquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oke, daar kan ik niet over meepraten
Wat mannen leuk vinden?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oke, daar kan ik niet over meepraten
Dus jij beweert dat ik geen man ben?quote:
dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 16 september 2009 23:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
zonder dat ik iets gedaan heb he
quote:
Je wilt Bt drogeren?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:20 schreef Fascination het volgende:
Ik heb zin om met m'n liefje in bed te liggen waar we elkaar strelen, lieve woordjes toefluisteren en verliefd in de ogen kijken.
Hoe kom je daar bij?quote:
dan ben jij dus geen man inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat ik geen man ben?![]()
Mij zegt zulke shit ook niks.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:23 schreef IQM het volgende:
Zo lang ik post of ik kan posten, boeien die notes me niks.Ik hoef niet te weten wat erin staat. Ik was er toch zelf bij toen ik die dingen deed?
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hadden maar meer mensen die instelling, al dat kinderachtige gedoe over oe ik heb weer zoveel notes erbijlet gewoon op je postgedrag
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:16 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe kan je van 116 notes in 1dag naar 128 gaan?Wie kan mij dat uitleggen? Jitzzdaap jij een idee?
Nee, gisteravond had ik er 116 toen ik ging slapen. Ik kijken net en na wat normale opmerkingen in pub 128quote:
wat voor werk doe je, bij n leasewagenbedrijf?quote:
is wel lachen hoor, dure auto's rijden. Betaald studeren of op een terras zitten.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Beter kan ik bij je komen werkenBeetje auto's rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |