Ik ook, LL09quote:
quote:
Jullie worden voorspelbaar, boysquote:
GREAT MINDS THINK ALIKE!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Jullie worden voorspelbaar, boys
quote:Op woensdag 16 september 2009 23:01 schreef Zotheid het volgende:
Verkapte-kijk-mij-goede-muziek-luisteren-topic
Ik doe mee
Ik was serieus.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Jullie worden voorspelbaar, boys
Dit klinkt heel goed!quote:
Student, bier en arm.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:08 schreef jitzzzze het volgende:
hoi
HEEEEE JITZZZEE!!!! JA IK DENK IK TYPE FF MET HOOFDLETTERS OMDAT ER EEN BANAAN IN JE LINKEROOG ZIT!!! WAARSCHIJNLIJK WOU JE DIE BANAAN VOOR HET FOKKEN IN JE OOR DOEN MAAR PRIKTE JE MIS OFZO ZONDER DAT JE HET NU DOOR HEB, MAAR HIJ ZIT ER WEL HOOR!!!quote:
student die vandaag geld kreeg om in een BMW 7 met 4.4liter 8 cilinder te mogen rijdenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Student, bier en arm.
enz enz enz.
Klopt.quote:
Heb je het nou over mij?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Student, bier en arm.
enz enz enz.
ik om 9 uur weerquote:Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jitzdaap.. ik moet morgen om half 9 beginnen
nummer van je werkgeverquote:Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
student die vandaag geld kreeg om in een BMW 7 met 4.4liter 8 cilinder te mogen rijden
Geld kreeg ja, verdienen ho maar!quote:Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
student die vandaag geld kreeg om in een BMW 7 met 4.4liter 8 cilinder te mogen rijden
whehe, dat rijd wel lekker kan ik je vertellen. 6500 toeren met zo'n apparaat klinkt ook zeer appetijtelijkquote:
student, arm, rekeningen, bier, je kent het vast welquote:Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Geld kreeg ja, verdienen ho maar!
Oke, het zegt me niets, maar het zal wel leuk zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |