Even normaal doen.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:28 schreef jordeeeh het volgende:
Oh, en ook van notes krijg je kanker. Sad but true.
+1quote:Op woensdag 16 september 2009 22:28 schreef jordeeeh het volgende:
Oh, en ook van notes krijg je kanker. Sad but true.
Natuurlijk, ik interesseer me in ieder mens.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:25 schreef Otis. het volgende:
[..]
Van mijn kant is het vooral medelijden, afschuw en hilariteit, voor het geval je dat ook interesseert.
omdat je een brave user bentquote:Op woensdag 16 september 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik een note heb
EN IK DAN?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat je een brave user bent
Want? Jij wil nu per se een jankfilm zien?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:30 schreef jordeeeh het volgende:
Maareee, Marley en Me was een jankfilm?
Heb m gedownload, even kijken dan maar.
Ah, vandaar dat ik 84 notes heb.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat je een brave user bent
hadden maar meer mensen die instelling, al dat kinderachtige gedoe over oe ik heb weer zoveel notes erbijquote:Op woensdag 16 september 2009 22:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zo lang ik post of ik kan posten, boeien die notes me niks.Ik hoef niet te weten wat erin staat. Ik was er toch zelf bij toen ik die dingen deed?
ok ik moest lachenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik 84 notes heb.
Godver, k wist niet dat ik zoveel aanbiddende mods had.
Nee, maar die zijn vaak wel mooiquote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? Jij wil nu per se een jankfilm zien?
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij bent mijn nummer 1-prioriteit niet meer.
jij hebt er meer dan 1 omdat je geen brave user bentquote:
Inderdaad, kuthuiliesquote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hadden maar meer mensen die instelling, al dat kinderachtige gedoe over oe ik heb weer zoveel notes erbijlet gewoon op je postgedrag
Zo is het, en ik ben zoooh vrolijk nu.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hadden maar meer mensen die instelling, al dat kinderachtige gedoe over oe ik heb weer zoveel notes erbijlet gewoon op je postgedrag
Ik heb er geen omdat ik onopvallend benquote:Op woensdag 16 september 2009 22:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt er meer dan 1 omdat je geen brave user bent
leeft die nogquote:Op woensdag 16 september 2009 22:34 schreef jordeeeh het volgende:
Meer mensen die een pm van dagdag hebben ontvangen?
Dat was vroegerquote:Op woensdag 16 september 2009 22:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt er meer dan 1 omdat je geen brave user bent
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:32 schreef jordeeeh het volgende:
Proest mijn koffie/thee over m'n beeldscherm/toetsenbord/door m'n neus.
Wut?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:36 schreef jordeeeh het volgende:
K zie op IMDb dat Lucky Man in deze film zit, goede film dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |