Ik gister van 16 naar 24quote:Op woensdag 16 september 2009 22:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op onze vingers getikt? Ik ben van 9 naar 18 notes gegaan
NIJNJA IS ON FIREEEEE
Ik vond ook nog leuke tekeningen van Emma Watsonquote:Op woensdag 16 september 2009 22:09 schreef Maisnon het volgende:
Van een van de beste albums van het jaar
"That's not true" er ook achteraan.quote:
Doe eens lief.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
Die gozer moesten ze opknopen aan de hoogste boom.
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:05 schreef Otis. het volgende:
[ afbeelding ]
YO DAWG GEERT I"MMA LET YOU FINISH BUT HITLER WAS ONE OF THE BEST NAZI'S OF ALL TIME!!! OF ALL TIME!!!!!!!!
TRUE THAT!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:09 schreef Maisnon het volgende:
Van een van de beste albums van het jaar
UHUquote:
O, dan doet het je dus wel watquote:Op woensdag 16 september 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
Ook niks stoers aan het niet hebben van notes.
I just don't care.
Hoe ligt onze verstandhouding nu, IQM, ik proef bitterheid, een beetje medelijden, een beetje haat, en een beetje interesse.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
Ook niks stoers aan het niet hebben van notes.
I just don't care.
Waarom zou ik? Zo lang ik post of ik kan posten, boeien die notes me niks.quote:
Van mijn kant is het vooral medelijden, afschuw en hilariteit, voor het geval je dat ook interesseert.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe ligt onze verstandhouding nu, IQM, ik proef bitterheid, een beetje medelijden, een beetje haat, en een beetje interesse.
It's a funny feeling...
En nee, ik ben hetero, maar ik ben geen homofoob, dus ik kan het gewoon posten.
Ik weet niet waarom ik een note hebquote:Op woensdag 16 september 2009 22:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zo lang ik post of ik kan posten, boeien die notes me niks.Ik hoef niet te weten wat erin staat. Ik was er toch zelf bij toen ik die dingen deed?
Bitterheid: nehquote:Op woensdag 16 september 2009 22:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoe ligt onze verstandhouding nu, IQM, ik proef bitterheid, een beetje medelijden, een beetje haat, en een beetje interesse.
It's a funny feeling...
En nee, ik ben hetero, maar ik ben geen homofoob, dus ik kan het gewoon posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |