Dat dachten wij tot verkort ook.quote:
Echt, een beetje trouwheid aan je internetgesprekpartners is er niet bij he?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dachten wij tot verkort ook.
Verkort?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dachten wij tot verkort ook.
Tijgertje, wat vindt jij van Juicy?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:53 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dude. Dat heb ik nooit gedaan. Jullie moeten juist naar PUB.
Dan gebeurt er nog eens iets.
quote:
Van wie niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie noem jij dude![]()
We mogen niet
Hoezo?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tijgertje, wat vindt jij van Juicy?
Modjes.quote:
NIETUS!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZH played de chickieeeeesssss...
Ik wou weer gaan rellen, en aangezien Juicy een van de weinige aanwezigen in de PUB SC is.... (en ik al eerder tegen hem heb gereld)quote:
| 1 |
Op onze vingers getikt? Ik ben van 9 naar 18 notes gegaanquote:Op woensdag 16 september 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Modjes.![]()
Vanmiddag werden we nog op onze vingers getikt, maar ik kom nooit in PUB.
Ik of Juicy?quote:
Jij hebt billenkoek gehad.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op onze vingers getikt? Ik ben van 9 naar 18 notes gegaan
NIJNJA IS ON FIREEEEE
Tegen Juicy mag altijd toch.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wou weer gaan rellen, en aangezien Juicy een van de weinige aanwezigen in de PUB SC is.... (en ik al eerder tegen hem heb gereld)![]()
[ code verwijderd ]
Je mag toch heen waar je wilt?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Modjes.![]()
Vanmiddag werden we nog op onze vingers getikt, maar ik kom nooit in PUB.
Wij zijn de special needs groep.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Je mag toch heen waar je wilt?
Ik zit hier nu toch ook?
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wou weer gaan rellen, en aangezien Juicy een van de weinige aanwezigen in de PUB SC is.... (en ik al eerder tegen hem heb gereld)![]()
[ code verwijderd ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |