Touwtje inkorten en je hebt perfecte wurgstokjes met hendige slachtofferteller.quote:
Wat klets je nou, serieus touwtje springen levert een enorme conditie op en kost niks.quote:
Deze kan je misschien deze nacht bestellen::quote:Op donderdag 17 september 2009 11:41 schreef monkeybrain het volgende:
Dit gisteren nacht besteld bij FP, dan heb ik altijd wazige train ideeën![]()
Wel cool met een automatische teller, voor nog geen 3 euro![]()
[ afbeelding ]
Dan moet ik toch echt 2 gram zware skunk rokenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:15 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Deze kan je misschien deze nacht bestellen::
[ link | afbeelding ]
Nee, ik heb een XXXXL shirt besteld. En die past me goed, alleen hij is net wat te langquote:Op donderdag 17 september 2009 10:16 schreef marco_sire het volgende:
[..]
maar je hebt uiteindelijk wel gewoon Xl besteld? of heb je het maar niet gedaan?
Zijn die er weer?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Een order geplaatst vandaag vanochtend, en hij staat al op shipped![]()
Het gaat om die MD-52 oordoppies![]()
Das wel heul snel![]()
9/17/2009 5:13:50 AM Quotation Created
9/17/2009 5:14:41 AM Instant Order Received
9/17/2009 9:26:50 AM Collecting Products Now
9/17/2009 5:43:40 PM Package Shipped
waarom mail je niet gewoon?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:35 schreef Onnoman het volgende:
Ik heb die gast op msn toegevoegd.. maar komt nooit online.. ik wil bestellen maar lukt niet
Wat raar dat de andere Kanens wel op de "normale" DP staan en deze niet...quote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klik hierrrr maar is![]()
Even inloggen met je gegevens van dealperfect.com en bestel maar
Denk dat dat een kwestie van tijd is, omdat paypal dus niet wil dat er illegale/nep wordt spul afgerekend. Die MD-52 staat ook niet in de paypal afschrift die je dan krijgtquote:Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat raar dat de andere Kanens wel op de "normale" DP staan en deze niet...
iemandquote:Op donderdag 17 september 2009 09:37 schreef mcwops het volgende:
vreemdheb gisteren een paypal-betaling gecancelled omdat de 6$ store credit niet verwerkt waren. ik kreeg toen een paypal-recipient te zien van shigon@gmail.. (of zoiets). nu kijk ik bij mijn orderstatus, staat een betaallink en nu een paypal-recipient met de naam adam...@gmail enz.
een hele andere naam. wat gebeurt?? wat is die Jack aan t uitspoken?
En dan die video met dat halve jingle bells muziekjequote:Op donderdag 17 september 2009 14:01 schreef zomer86 het volgende:
Haha prachtig dit, zo kun je het ook inderdaad noemen.![]()
Special Decoration for Fingers Black
http://www.deal-perfect.com/detail.dp/sku.21452
Lekker dan, die postbodequote:Op donderdag 17 september 2009 14:38 schreef GuitarJJ het volgende:
4 pakjes op dezelfde datum verzonden. Vandaag maar 1 van de 4 ontvangenKwam thuis, lag het pakje gewoon midden op de oprit. Iedereen had hem kunnen zien en kunnen meenemen.
Oja, het zijn de oplader + batterijen voor die x2000 flashlight. Verwacht morgen de flashlight zelf.
De hebt dealperfect, die is gewoon gebleven zoals het was, alleen dan zonder de aggresieve spullen en namaak.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:54 schreef Qaox het volgende:
Ok, * Qaox heeft duidelijkheid nodig![]()
Hoe zit het nou?
Dealperfect.com is het oude dp, en die gaat weg
En deal-perfect.com gaat verder met illegaal spul?
Dus waar moet ik nou mijn legale EN illegale shit halen?
Kthnxquote:Op donderdag 17 september 2009 15:17 schreef veda het volgende:
[..]
De hebt dealperfect, die is gewoon gebleven zoals het was, alleen dan zonder de aggresieve spullen en namaak.
Dan heb je nog deal-perfect, daar vind je alle alles wat dus niet op dealperfect staat. Op beide sites kan je gewoon bestellen, met als enige verschil dat er bij dealperfect op je paypal rekening staat wat je hebt gekocht en op deal-perfect staat in je paypal order item gewoon het ordernummer, en niet meer de producten die je hebt gekocht.
Whahaquote:Op donderdag 17 september 2009 14:38 schreef GuitarJJ het volgende:
4 pakjes op dezelfde datum verzonden. Vandaag maar 1 van de 4 ontvangenKwam thuis, lag het pakje gewoon midden op de oprit. Iedereen had hem kunnen zien en kunnen meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |