Wat doen die dingen nou eigenlijk?quote:Op donderdag 17 september 2009 01:01 schreef monkeybrain het volgende:
Argh, ik wil best wel zo'n batterij aan bloemen.
Heel erg gay maar echt cool![]()
[ afbeelding ]
Op zonne energie wiebelen de blaadjes en de boem...quote:Op donderdag 17 september 2009 01:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat doen die dingen nou eigenlijk?
Dat is wel heel zuurquote:Op donderdag 17 september 2009 10:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heb zojuist een "screenprotector" ontvangen voor me Nokia N96, slechts voor 1.15 dollar. Terwijl die op smartphoneshop voor maar liefst 18 euro staat!
En het is precies dezelfde,Want ik had hem een tijd terug van die site besteld..
Ik heb ook shirts van taobao gekocht, en ik had voor chineese maat XXXXL nodigquote:Op donderdag 17 september 2009 10:04 schreef marco_sire het volgende:
Zijn er hier wel meer mensen die kleding in Xl (shirt en longsleeve) hebben besteld? En die ongeveer 1.90 zijn? En paste dat een beetje?
Ik vertelde Jack (en later rachel) dat ik 1.90 ben en dus XL nodig heb. Netjes de afmetingen van de kleding teruggestuurd gekregen van jack en dat klopte redelijk met de shirts die ik nu draag. Kreeg ik vervolgens een mail van rachel dat de kleding te klein is en dat ik beter iets anders kan uitzoeken
maar je hebt uiteindelijk wel gewoon Xl besteld? of heb je het maar niet gedaan?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb ook shirts van taobao gekocht, en ik had voor chineese maat XXXXL nodigOke ik ben dan 1,93 m en gewoon verder niet dik ofzo
![]()
Misschien had XXXL me ook wel gepast
Ik heb ook via taobao een XXL shirt aangevraagd bij Rachel, binnengekregen en dat ding zit achterlijk strak, vooral bij mn armen, als ik die aanspan springt het bijna uit de naden.:')quote:Op donderdag 17 september 2009 10:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb ook shirts van taobao gekocht, en ik had voor chineese maat XXXXL nodigOke ik ben dan 1,93 m en gewoon verder niet dik ofzo
![]()
Misschien had XXXL me ook wel gepast
Even foto's maken en een CSE richting DX is een goed idee?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:36 schreef firecow het volgende:
Maandag mijn led douchekop ontvangen, maar omdat ik in het buitenland was voor me werk heb ik hem gisteren avond pas kunnen testen.
Waar ik bang voor was was de enorme herrie die sommige van die dingen maken.. Als je op youtube kijkt naar die krengen maakt 90% een enorm cholera geluid... Daarom heb ik ook de duurste besteld bij DX... Afijn gisteren even getest en hij was zo goed als stil. Alleen hij lekte aan beide kanten van de aansluiting op de slang. nahja dat is op zich wel optelossen met wat van dat rubbertape ofzo.
Vanochtend voor het eerst douchen met dat ding. Nou leuk allemaal kleurtjes enzo... Ik dacht hey eens ff kijken hoe hard dat ding kan branden. Dus ik draai de kraan helemaal open en opeens schiet die hele douchkop gewoon losalleen dat schroefdraad plastic zat nog in de slang vast... Je raad het natuurlijk al de hele badkamer onderwater want die straal ging natuurlijk vol over het douchegordijn heen
Vanavond maar even proberen met een dikke vette klodder lijm ertussen.
Tot zo ver de led douchekop van DX
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28850
Smerig ja ;quote:Op donderdag 17 september 2009 10:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heb zojuist een "screenprotector" ontvangen voor me Nokia N96, slechts voor 1.15 dollar. Terwijl die op smartphoneshop voor maar liefst 18 euro staat!
En het is precies dezelfde,Want ik had hem een tijd terug van die site besteld..
En niet op eBay gezocht?quote:Op donderdag 17 september 2009 10:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
Smerig ja ;
ik ben was opzoek naar een Samsung Jet protector ; ook opp smartphoneshop 18 euro ofzo..
maar kon hem verder niet vinden in een chinese webshop; dus naar even wat onderzoek
een NL webwinkel gevonden met een protector voor 6 euro .. nog veel maargoed scheelt toch 12 euro
Ik ben 1,82 mtr en 70kg en XL zit bij mij prima, dus zal bij jou wel te klein worden vrees ik.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:04 schreef marco_sire het volgende:
Zijn er hier wel meer mensen die kleding in Xl (shirt en longsleeve) hebben besteld? En die ongeveer 1.90 zijn? En paste dat een beetje?
Dat is wel, nutteloos?quote:Op donderdag 17 september 2009 11:41 schreef monkeybrain het volgende:
Dit gisteren nacht besteld bij FP, dan heb ik altijd wazige train ideeën![]()
Wel cool met een automatische teller, voor nog geen 3 euro![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |