Ja, zou goed kunnen. Ik heb haar interrupties en vragen niet gezien. Ik ben geen liefhebber van Halsema/Groen Links, maar haar verhaal vond ik erg solide, met een stevige kritische toonzetting.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar haar vragen waren weer zeer slecht (vind ik!).
Pechtold ging nu net idd. wat teveel alleen richting Balkenende. Het was iets te lang vond ik.
Dat was wat ik straks al stelde: als Halsema zich mag voorbereiden is ze goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:26 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ja, zou goed kunnen. Ik heb haar interrupties en vragen niet gezien. Ik ben geen liefhebber van Halsema/Groen Links, maar haar verhaal vond ik erg solide, met een stevige kritische toonzetting.
Ik heb meer met de politieke agenda van D'66, maar Pechtold begint iets te zeer een schoppertje te worden; met een bij iedere opiniepeiling verder aanzwellend ego en bijpassende bravoure. Als hij niet op past gaat hem dat nog eens opbreken.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Agnes raakt ook weer kant noch wal... Stelletje kleine kinderen.
al is verdonk ook wel komischquote:Op woensdag 16 september 2009 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
na pechtold zet ik m uit, dan wordt het toch saai
Verdonk komt zoquote:Op woensdag 16 september 2009 19:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ach van der vlies en verdonk kunnen vermakelijk zijn
Dan is rond middernacht als het in dit tempo doorgaat.quote:
Ik heb een zwak voor v.d. Vliesquote:Op woensdag 16 september 2009 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
na pechtold zet ik m uit, dan wordt het toch saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |