Je kan hier kennelijk vragen wat je wilt maar je krijgt niks.quote:Op donderdag 17 september 2009 02:20 schreef dennis00 het volgende:
graag filmpje van reactie van pechtold? (A)
Dit is een schoolvoorbeeld van discriminatie. Ik vind het daarom niet zo vreemd dat dit niet bespreekbaar gemaakt wordt.quote:Op donderdag 17 september 2009 07:15 schreef Gia het volgende:
Ik blijf ervan overtuigd dat het een ietwat overdreven reactie is op Bos' nietszeggende: "Alles is bespreekbaar"
Vindt Wilders wel iets wat onbespreekbaar is. Er zijn dus toch heilige huisjes....
Humor.
Een individuele rechter heeft deze persoon verlof toegekend en daar is, als je de reacties hoort van zowel bevolking als politici en het OM (die officieel niet mogen reageren op zulke zaken), eigenlijk niemand blij mee. Dus dat NL deze persoon zielig vindt lijkt me niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:47 schreef -HERA- het volgende:Geweldig iedereen fokt zich op over Wilders en die vent is gewoonweg cynisch!!!!!
Humor bezit men zowiezo al niet in de regering, dus men wil dit wel graag aan de grote klok hangen als zijnde ''kijk hij weer''
Hij geeft enkel aan, dat er al zoveel belasting is overal op...dat dit er ook wel bij kan.
Maar aangezien NL dus liefdevol alles maar slikt en accepteerd, en zelfs flinke misdadigers zielig vinden en op verlof sturen zodat ze kunnen ontsnappen, kan ik enkel maar inzien dat hij, Wilders dit alles met een flink cynisme neergezet heeft om mensen eens te laten nadenken.
of schat ik hem nu te hoog in?
Inderdaad, koefnoen wordt gewoon keihard ingehaald door de realiteit.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:34 schreef Wheelgunner het volgende:
Dit is iets wat je in een satire-programma zou verwachten van een Nederlandse komiek die Wilders speelt..
Geneuzel in de marge, zeiken over een hoofddoek,quote:Op donderdag 17 september 2009 08:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Tot voor kort werd Wilders en de PVV door de linkse media zoveel mogelijk weggeridiculiseerd. Doordat Wilders murwgepest is door de zittende knuffelpolitici heeft hij soms uitspraken gedaan die misschien niet zo handig zijn.
Hierdoor hebben al die rode rakkers in Den Haag en Hilversum steeds weer de mogelijkheid om Wilders en de PVV belachelijk te maken. Waren ze maar eens net zo kritisch tegen de Partij van de Afbraak of tegen het Christen Democratisch Allochtonenappel. Alsof deze Noord-Koreaanse regentenkliek altijd zulke handige uitspraken doet of nooit met de balpen tegen de neus duwt.
Maar nee, die crypto-communistische struisvogelpolitiek-bedrijvende moslimvriendjes worden wel met rust gelaten door de journalisten.
Maar gelukkig staan nu al die politiek correcte zakkenvullers met de mond vol tanden nu Wilders de vinger op de zere plek legt en het hoofddoekenprobleem op tafel legt. Dat hadden Bos, Bak-ellende en consorten natuurlijk niet gedacht. Dat Wilders zo kernachtig de werkelijke problemen weet aan te pakken en ook nog concrete plannen (kopvoddentax) weet te formuleren.
Ineens staan al die Haagse moraalridders met de mond vol tanden. En het journaille weet zich ook geen raad.
Go Wilders go. Geef ze van jet!
Je bezigt een hoop hele mooie, nietsbetekenende woorden (uit het partijprogramma van Geert Wilders?) maar je hele pleidooi raakt kant noch wal. Het is complete onzin en doet afbraak aan de grondwet. Daarnaast is het niet uitvoerbaar en duik je op deze manier terug naar de jaren 40. Wat is de volgende stap? Bij je paspoort, rijbewijs of identiteitskaart halen geloof, haarkleur, kleur van de ogen en politieke voorkeur erop laten plaatsen. Daardoor wordt het zoeken toch wel een stuk makkelijker! Op elke hoek van de straat daarna een politieagent... Ausweiss Bitte!.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:57 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Tot voor kort werd Wilders en de PVV door de linkse media zoveel mogelijk weggeridiculiseerd. Doordat Wilders murwgepest is door de zittende knuffelpolitici heeft hij soms uitspraken gedaan die misschien niet zo handig zijn.
Hierdoor hebben al die rode rakkers in Den Haag en Hilversum steeds weer de mogelijkheid om Wilders en de PVV belachelijk te maken. Waren ze maar eens net zo kritisch tegen de Partij van de Afbraak of tegen het Christen Democratisch Allochtonenappel. Alsof deze Noord-Koreaanse regentenkliek altijd zulke handige uitspraken doet of nooit met de balpen tegen de neus duwt.
Maar nee, die crypto-communistische struisvogelpolitiek-bedrijvende moslimvriendjes worden wel met rust gelaten door de journalisten.
Maar gelukkig staan nu al die politiek correcte zakkenvullers met de mond vol tanden nu Wilders de vinger op de zere plek legt en het hoofddoekenprobleem op tafel legt. Dat hadden Bos, Bak-ellende en consorten natuurlijk niet gedacht. Dat Wilders zo kernachtig de werkelijke problemen weet aan te pakken en ook nog concrete plannen (kopvoddentax) weet te formuleren.
Ineens staan al die Haagse moraalridders met de mond vol tanden. En het journaille weet zich ook geen raad.
Go Wilders go. Geef ze van jet!
En het tegen de muur zetten van mensen die op internetfora zich van de naam Gia bedienen?quote:Op donderdag 17 september 2009 07:15 schreef Gia het volgende:
Ik blijf ervan overtuigd dat het een ietwat overdreven reactie is op Bos' nietszeggende: "Alles is bespreekbaar"
Vindt Wilders wel iets wat onbespreekbaar is. Er zijn dus toch heilige huisjes....
Humor.
Ja. Pechtold gaf hem nog een handreiking maar Wilders gaf aan dat hij het serieus meent. Wat een mafkees.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:47 schreef -HERA- het volgende:Geweldig iedereen fokt zich op over Wilders en die vent is gewoonweg cynisch!!!!!
Humor bezit men zowiezo al niet in de regering, dus men wil dit wel graag aan de grote klok hangen als zijnde ''kijk hij weer''
Hij geeft enkel aan, dat er al zoveel belasting is overal op...dat dit er ook wel bij kan.
Maar aangezien NL dus liefdevol alles maar slikt en accepteerd, en zelfs flinke misdadigers zielig vinden en op verlof sturen zodat ze kunnen ontsnappen, kan ik enkel maar inzien dat hij, Wilders dit alles met een flink cynisme neergezet heeft om mensen eens te laten nadenken.
of schat ik hem nu te hoog in?
Ik vond de reactie van Marijnissen bij Pauw en Witteman gister erg goed. Hij vindt het goed om problemen met "allochtone kutventjes" aan te kaarten en bespreekbaar te maken. Iets wat de volgens hem de SP ook al tijden doet (ik ben absoluut geen SP stemmer maar vind Jan gewoon een goeie politicus). Wat Wilders doet is heel wat anders: hij dicrimineert gewoon. Hij wil hoofddoekdragers registreren met een vergunningsstelsel. Ik hou er niet van de WOII kaart te spelen, maar dit doet me meteen denken aan de "registratie" van de Joden in 1933.quote:Op donderdag 17 september 2009 07:25 schreef chratnox het volgende:
Dit is een schoolvoorbeeld van discriminatie. Ik vind het daarom niet zo vreemd dat dit niet bespreekbaar gemaakt wordt.
Hij weet zelf dondersgoed dat het onhaalbaar is. Maar hij is wel de talk of the town. Er word niet meer gepraat over de algemene beschouwingen, maar over Wilders zijn taks. In die zin heeft hij precies gekregen wat hij wou.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:07 schreef -Techno- het volgende:
Hoofddoek belasting (alsof dat haalbaar is, plus de bijkomende bureaucratie die Wilders wil terug dringen, hoezo inconsequent)
En dat terwijl er zoveel munitie voorhanden was om dit walgelijke kabinet af te schieten.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hij weet zelf dondersgoed dat het onhaalbaar is. Maar hij is wel de talk of the town. Er word niet meer gepraat over de algemene beschouwingen, maar over Wilders zijn taks. In die zin heeft hij precies gekregen wat hij wou.
Beetje ongenuanceerd. Er wordt weldegelijk over de rest van de AB gepraat, die overigens nog niet voorbij zijn want Balkie moet z'n zegje nog doen. Marijnissen vondt, IMHO terecht, de actie van Pechtold met z'n stapel rapporten de best actie van de AB.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
Hij weet zelf dondersgoed dat het onhaalbaar is. Maar hij is wel de talk of the town. Er word niet meer gepraat over de algemene beschouwingen, maar over Wilders zijn taks. In die zin heeft hij precies gekregen wat hij wou.
Daar zijn genoeg mensen druk mee bezig hoor, zie ook bovenstaande.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:50 schreef El_Matador het volgende:
En dat terwijl er zoveel munitie voorhanden was om dit walgelijke kabinet af te schieten.
Ik ga daar ook vanuit. Ik hoop dat mensen nu eens inzien wat voor'n type het is.quote:Maar nee, wat doet clown Wilders, die gaat serieuze grappen lopen maken. Wat een mongool. Een keiharde belediging voor 1/5 van de stemmers die hij in de peilingen trekt. Dit gaat hem veel stemmen kosten. Heel veel.
GL en VVD? Zie ik niet gebeurenquote:Overigens hoop ik op een kabinet VVD-D66-GroenLinks. Dat zou het land goed doen.
En zo heeft iemand anders wel weer een andere reden om andere zaken als onbespreekbaar te achten.quote:Op donderdag 17 september 2009 07:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit is een schoolvoorbeeld van discriminatie. Ik vind het daarom niet zo vreemd dat dit niet bespreekbaar gemaakt wordt.
Bevolkingsgroepen aanvallen is "ludiek" tegenwoordig?quote:Op donderdag 17 september 2009 12:20 schreef Gia het volgende:
En zo heeft iemand anders wel weer een andere reden om andere zaken als onbespreekbaar te achten.
Wilders heeft duidelijk gemaakt dat niet alles bespreekbaar is op een tamelijk ludieke manier. Oftewel Bos zat uit zijn nek te zwammen bij Pauw en Witteman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |