quote:
quote:
Of hij heeft drie benen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:27 schreef Buschetta het volgende:
Wat een slechte dienstmeid heb je danZou d'r meteen ontslaan.
Matige paint. Je rechterbeen is een soort stompje.
Mn schotwond van mijn tijd in vietnamquote:Op woensdag 16 september 2009 18:31 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat is dat voor rare inkeping in je borst?
Okee. Verder trouwens onterechte klacht. Kijk dan even voor je gaat douchen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:32 schreef Sombreros het volgende:
[..]
Mn schotwond van mijn tijd in vietnam
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:27 schreef Buschetta het volgende:
Ik ook, je kijkt toch ook of er wel wc papier is voordat je gaat zitten. Elementary my boy.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:30 schreef Linlinlin het volgende:
Ik hang dus altijd een handdoek klaar voordat ik de douche in ga
Ja dat doet elke normaal denkend mens toch??quote:Op woensdag 16 september 2009 18:30 schreef Linlinlin het volgende:
Ik hang dus altijd een handdoek klaar voordat ik de douche in ga
Theo Maassen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook, je kijkt toch ook of er wel wc papier is voordat je gaat zitten. Elementary my boy.
Ik dacht dat ik speciaal wasquote:Op woensdag 16 september 2009 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat doet elke normaal denkend mens toch??
quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als autist ben je dat ook wel hoor
Heb het al aangepastquote:
Bedankt nu heb ik eindelijk een oplossing.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
Flikker een paar handdoeken bij de douche, opgelost+slotje.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:20 schreef Sombreros het volgende:
[..]
Bedankt nu heb ik eindelijk een oplossing.
Dat je dat zelf niet kon bedenkenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:20 schreef Sombreros het volgende:
[..]
Bedankt nu heb ik eindelijk een oplossing.
Inderdaad, TS heeft geen hersens.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:22 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat je dat zelf niet kon bedenken
Dat, of ten minste een flinke achterstandquote:Op woensdag 16 september 2009 19:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad, TS heeft geen hersens.
Ik moet me inhouden om geen 'Lief Dagboek te posten' naar aanleiding van deze post.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:45 schreef CHEVHB het volgende:
Ik ging ooit douche bij een vriend waar ik die nacht was blijven pitten, was in een studentenhuis met heel veel van die jonge studenten! Dus ik ging douche kwam uit de douche.. HANDDOEK vergeten
Soms kan je ook niet anders reagerenquote:Op woensdag 16 september 2009 20:15 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden om geen 'Lief Dagboek te posten' naar aanleiding van deze post.
Oeps, nu heb ik het toch gedaan!![]()
Zo kan je namelijk het onderscheid zien tussen de actie "het douchen" en de plaats "douche"quote:Op woensdag 16 september 2009 19:45 schreef CHEVHB het volgende:
Ik ging ooit douchen bij een vriend waar ik die nacht was blijven pitten, was in een studentenhuis met heel veel van die jonge studenten! Dus ik ging douchen kwam uit de douche.. HANDDOEK vergeten
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:27 schreef Buschetta het volgende:
Wat een slechte dienstmeid heb je danZou d'r meteen ontslaan.
Ik was graag 1 van die jonge studenten geweestquote:Op woensdag 16 september 2009 19:45 schreef CHEVHB het volgende:
Ik ging ooit douche bij een vriend waar ik die nacht was blijven pitten, was in een studentenhuis met heel veel van die jonge studenten! Dus ik ging douche kwam uit de douche.. HANDDOEK vergeten
hahaquote:Op woensdag 16 september 2009 19:02 schreef Mikkie het volgende:
Je kunt wel mooie poppetjes painten. Alleen is je hoofd een beetje uit verhouding met je benen, en je lul is op ware grootte ipv op schaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |