Leuk woord toch?quote:
NOES !!!quote:
Dat dekt de lading ook wel.quote:
Zal ik je vertellen wat er kanker is, deze hele dag!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
[..]
ZO ABNORMAAL, GEK!!!
En no way dat je daar als user iets van zou hebben gezegd.Je schold zelf constant met kanker.
Kanker als krachtterm en wens gebruiken in plaats van een niet geheel onlogische aanname te doen zoals jordeeeh deed.
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie was dat die z'n iPhone gebruikte?
Sorry.quote:
"Sorry, we kunnen deze muziek niet herkennen"quote:
kanker erg voor je!!!!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen wat er kanker is, deze hele dag!
Ik moest m'n bek houden van jou. Anders had ik je er met liefde naar gevraagd.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:57 schreef IQM het volgende:
[..]Alsof ik ooit een iPhone zou kopen. Puhlease.
[..]
Sorry.
Hoe ging je PP presentatie eingelijk?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"Sorry, we kunnen deze muziek niet herkennen"
wat zoek je?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MusicID (Shazam voor WM) kan m ook niet vinden.
Keynote-presentatie, toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe ging je PP presentatie eingelijk?
Doe eens normaalquote:Op woensdag 16 september 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nah, dan heb je het toch al gevonden!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)nen_en_springen.html
Op 9.50.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |