Aanwijzend voornaamwoord.quote:
Zo wordt een hoogtepunt toch nog een dieptepunt.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zo wordt een hoogtepunt toch nog een dieptepunt.
Jij wil niet met je vriendin uit eten maar je gaat wel met je ouders uit eten? Tsskquote:Op woensdag 16 september 2009 18:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou.
Ik ben uit eten.
Mijn ouders nodigen mij uit.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij wil niet met je vriendin uit eten maar je gaat wel met je ouders uit eten? Tssk
Gebruik eens de PPA daarvoor. Demonstrans.quote:
Ik wel namelijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:26 schreef Otis. het volgende:
Vinden jullie Lakitu ook zo'n geile donder?
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn ouders nodigen mij uit.
En ik ga wel degelijke met mijn vriendin uit eten.
Het schiet al op ...quote:
quote:
Ga je ook wel eens met je vriendin naar de bios?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mijn ouders nodigen mij uit.
En ik ga wel degelijke met mijn vriendin uit eten.
Nee hoor, ik ben al 6 uur bezig geweestquote:Op woensdag 16 september 2009 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het schiet al op ...![]()
Met mijn tempo zou je nu bij de eerste zijn.
Jullie zijn m'n nummer 1 prioriteit niet meer.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:28 schreef Lakitu het volgende:
Waarom post je eerst in de PUB SC en dan pas hier, BT? [ afbeelding ]
Uhuh uhuh!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je deed gewoon niet normaal. Ik had hetzelfde gezegd zonder het kleurtje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ik, en ik schaam me er geen seconde voor.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Otis. het volgende:
Wie van jullie moesten er huilen bij Marley & Me?
Eerlijk zeggen.
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jullie zijn m'n nummer 1 prioriteit niet meer.
En nu ga ik, dag.
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben al 6 uur bezig geweestMet onderbrekingen, dat wel.
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nu ga ik, dag.
Je hebt wel kapsones gekregen, he?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nu ga ik, dag.
Nee, dat is inderdaad het laatste waar k me voor zou schamen als k jou wasquote:Op woensdag 16 september 2009 18:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik, en ik schaam me er geen seconde voor.
ZO ABNORMAAL, GEK!!!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
noes je rookt! nu sterf je langzaam en pijnlijk aan kanker!
Het is redelijk wat werk (ik had ook een domme fout gemaakt en toen moest ik een heleboel nakijkenquote:
Ik ga even in mezelf snijden, brbquote:Op woensdag 16 september 2009 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nu ga ik, dag.
users die met kanker scheldenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:31 schreef IQM het volgende:
[..]
ZO ABNORMAAL, GEK!!!
En no way dat je daar als user iets van zou hebben gezegd.Je schold zelf constant met kanker.
Kanker als krachtterm en wens gebruiken in plaats van een niet geheel onlogische aanname te doen zoals jordeeeh deed.
Geweldig he, leven zonder terughoudendheid en schaamte?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad het laatste waar k me voor zou schamen als k jou was![]()
![]()
Skylark.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:33 schreef IQM het volgende:
Ik weet niet wie het precies opperde, maar opzich is dat ene plannetje van vanmorgen niet eens zo gek.
Ik schold niet eensquote:Op woensdag 16 september 2009 18:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
users die met kanker schelden
Kom je ook weer terug?quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:33 schreef Otis. het volgende:
Laten we met z'n allen de PUB SC onveilig maken.
Maar dan nog.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is redelijk wat werk (ik had ook een domme fout gemaakt en toen moest ik een heleboel nakijken![]()
) en ik heb nog een heel stel mensen moeten helpen tussendoor, zonder die mensen is het denk ik een uurtje of 4 geweest.
BLIJF!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En nu ga ik, dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |