bronquote:DEN HAAG - Geert Wilders heeft woensdag de invoering van een 'hoofddoekjesbelasting' bepleit. In het debat over de rijksbegroting voor 2010 stelde hij voor om zo'n belasting à 1000 euro per jaar in te voeren.
Wie een hoofddoekje wil dragen, moet eerst een vergunning vragen, aldus Wilders.
De PVV-leider noemde zijn belasting een 'kopvoddentax'. Als die wordt ingevoerd, gaan we eindelijk wat terugverdienen aan de islam, zei Wilders.
Volgens hem vervuilen de moskeeën, de hoofddoekjes, de mannen met baarden en lange jurken het beeld in de Nederlandse straten.
Hij is niet serieus hoop ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:52 schreef Mylene het volgende:
Wilders slaat weer eens door.
[..]
bron
En dat de media vooral dit stukje weer laat zien natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Het ergste vind ik dan nog dat dit soort respectloze pulp stemmen trekt
daar is iets op te verzinnenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:57 schreef Pool het volgende:
[ afbeelding ]
"Chemokuur gehad? Mag ik ff vangen?"
Ik denk eerder dat door dit soort opmerkingen - ongeveer het meest waanzinnige wat ik ooit van hem gehoord heb- de redelijkere en/of hoger opgeleide mensen zullen afhaken.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Het ergste vind ik dan nog dat dit soort respectloze pulp stemmen trekt
Oh, want dit is een wat minder stukje in een verder ontzettend eloquente rede die wel hout snijdt dat uit zijn context is geplaatst? Bear pleasequote:Op woensdag 16 september 2009 18:02 schreef Pool het volgende:
[..]
En dat de media vooral dit stukje weer laat zien natuurlijk.
Enige probleem is dat je iets nodig hebt om toezicht te houden en te handhaven.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daar is iets op te verzinnen
zulke personen kunnen bijvoorbeeld een toeslag krijgen als ze rondlopen met een hoofddoekje met reclame van de chemokuurfabrikant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Dat doen dan de volgende dag al die moslima's natuurlijk ook. Zo doortrapt is dat zandvolk wel en Allah verbiedt geen reclame. Ik denk dat Wilders nog niet ver genoeg gaat: op die hoofddoeken dient ook een kenteken (met vergunningsnummer en verloopdatum) te worden aangebracht.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daar is iets op te verzinnen
zulke personen kunnen bijvoorbeeld een toeslag krijgen als ze rondlopen met een hoofddoekje met reclame van de chemokuurfabrikant
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Enige probleem is dat je iets nodig hebt om toezicht te houden en te handhaven.Welnee, een groep vrijwilligers zal wel snel te vinden zijn. Gekleed in stemmig bruin voor de herkenbaarheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Vind ik ook aan de hoge kant. Dat kunnen die steuntrekkers toch helemaal niet betalen!quote:
Nee, ik bedoel Wilders gewoon niet laten zien, of hoogstens één oneliner, zoals ze Rutte en Hamer ook weer gaan laten zien.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh, want dit is een wat minder stukje in een verder ontzettend eloquente rede die wel hout snijdt dat uit zijn context is geplaatst? Bear please
Moskeeën: Ja. Daar heb ik echt een pesthekel aan en zou er geen bij mij in de wijk moeten hebben.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:59 schreef telavivnick het volgende:
Volgens hem vervuilen de moskeeën, de hoofddoekjes, de mannen met baarden en lange jurken het beeld in de Nederlandse straten
100% gelijk heb deze man![]()
![]()
Er lopen inderdaad een heleboel achterlijke mensen rond in Nederland.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:06 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan zijn er dus mensen die het hier mee eens zijn.
Als clown: leuk, als kamerlid: nee.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:07 schreef Ps2K het volgende:
Briljant! Ik zat me al af te vragen waar Wilders dit jaar mee zou komen. En ik moet zeggen dit overtreft alle verwachtingen. Je zou al bijna op hem gaan stemmen vanwege het vermaak wat hij brengt.
Koorknaapje erbij en klaar is kees!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:07 schreef TheThirdMark het volgende:
Lange jurken: ligt eraan wie er in zitVrouwen met jurken=OK. Mannen in jurken moeten verplicht 40uur per week in een darkroom gaan werken.
Vergeet je signature niet aan te passen!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Er lopen inderdaad een heleboel achterlijke mensen rond in Nederland.
Diplomatieke immuniteit in de Tweede Kamer, jammer héquote:Op woensdag 16 september 2009 18:13 schreef Meh7 het volgende:
Kunnen deze uitspraken nog meegenomen worden in de huidige rechtszaak tegen hem of moet er een nieuwe aangifte komen? Volgens mij is er met deze uitspraak en zijn uitspraak over het deporteren van tientallen miljoenen moslims ook wel het een en ander voor elkaar te krijgen.
Als je er geen een in je wijk hebt, hoe kun je er dan zo'n last van hebben dat je er een pesthekel aan kunt krijgenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Moskeeën: Ja. Daar heb ik echt een pesthekel aan en zou er geen bij mij in de wijk moeten hebben.
...
Mijn moeder heeft ooit in een wijk gewoond waar zo'n AllahLul de lucht in ging. Wat een tyfus herrie. De fik erin zeg ik. (geldt trouwens ook voor kerken waar om de zoveel tijd een hoop herrie vanaf komt).quote:Op woensdag 16 september 2009 18:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als je er geen een in je wijk hebt, hoe kun je er dan zo'n last van hebben dat je er een pesthekel aan kunt krijgen
Of anders gewoon een gele sterquote:Op woensdag 16 september 2009 18:13 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een goed plan! Maar om het in de praktijk uitvoerbaar te maken vind ik wel dat de overheid de moslim een soort betalingsbewijs moet overhandigen, bijvoorbeeld een vergunning of een herkenbaar symbool dat eenvoudig op de hoofddoek te bevestigen is.
Ihre papiere bitte, und deine ausweis.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:13 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een goed plan! Maar om het in de praktijk uitvoerbaar te maken vind ik wel dat de overheid de moslim een soort betalingsbewijs moet overhandigen, bijvoorbeeld een vergunning of een herkenbaar symbool dat eenvoudig op de hoofddoek te bevestigen is.
Bovendien maakte hij aan het eind duidelijk dat hij niet alle moslims het land uit wil trappen, alleen de criminele. Wel genuanceerd blijven in al je antipathie he vriend.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:13 schreef Meh7 het volgende:
Kunnen deze uitspraken nog meegenomen worden in de huidige rechtszaak tegen hem of moet er een nieuwe aangifte komen? Volgens mij is er met deze uitspraak en zijn uitspraak over het deporteren van tientallen miljoenen moslims ook wel het een en ander voor elkaar te krijgen.
Een beetje weldenkend mens zal nu heus wel in gaan zien dat het een clown eerste klas is. Helaas zijn er heel veel domme mensen in Nederland...quote:Op woensdag 16 september 2009 18:12 schreef Min-e het volgende:
Laat deze man alsjeblieft nog even doorzwammen. Het lijkt nog niet bij iedereen te zijn doorgedrongen wat voor een idiote verzinsels er uit zijn kop komen.
Mag ik het zeggen? Mag ik het zeggen?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:13 schreef Croupouque het volgende:
Mwah. Iemand die dit soort dingen in de Tweede Kamer roept, is niet serieus te nemen. Ik denk dat dit hem eerder stemmen kóst dan dat ze hem stemmen opleveren. Mensen die bang zijn voor de islam willen iemand als leider die in heldere bewoordingen de westerse cultuur verdedigt. Geen jodokus die steeds idiotere dingen moet roepen om nog wat aandacht te krijgen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie Wilders z'n levensspanne met de dag korter worden. Hoop niet dat iemand er daadwerkelijk een kogel doorheen weet te jagen, ik zou er geen traan om laten maar je moet toch niet hebben dat hij tot martelaar verheven wordt.
En ironisch genoeg hebben die ook in de regel vaak last van een overdosis peroxide.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:15 schreef misspoesje het volgende:
[..]
Een beetje weldenkend mens zal nu heus wel in gaan zien dat het een clown eerste klas is. Helaas zijn er heel veel domme mensen in Nederland...
Nou mocht een dergelijke wet ooit aangenomen worden dan kan in het kader van discriminatie geen onderscheid gemaakt worden tussen petjes, hoeden en hoofdoekjes. Dat betekent dat de overheid flink rijk gaat worden van al dat petjes tuig...quote:Op woensdag 16 september 2009 18:15 schreef misspoesje het volgende:
[..]
Een beetje weldenkend mens zal nu heus wel in gaan zien dat het een clown eerste klas is. Helaas zijn er heel veel domme mensen in Nederland...
Alleen de criminele met een dubbele nationaliteit. Die hij trouwens af wil schaffen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:15 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Bovendien maakte hij aan het eind duidelijk dat hij niet alle moslims het land uit wil trappen, alleen de criminele. Wel genuanceerd blijven in al je antipathie he vriend.
Nee alleen kopvodden, geen dure Nike-petjes.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nou mocht een dergelijke wet ooit aangenomen worden dan kan in het kader van discriminatie geen onderscheid gemaakt worden tussen petjes, hoeden en hoofdoekjes. Dat betekent dat de overheid flink rijk gaat worden van al dat petjes tuig...
Was sarcastisch bedoeld.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:15 schreef misspoesje het volgende:
[..]
Zo'n fietsplaatjequote:Op woensdag 16 september 2009 18:13 schreef Croupouque het volgende:
Ja, shit, je hebt gelijk. Maar zijn andere uitspraak deed hij gewoon op TV.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Diplomatieke immuniteit in de Tweede Kamer, jammer hé
Meh, de enige mensen die Wilders serieus nemen, positief of negatief, zijn de dommeren. En dat zijn nou net de mensen die agressie als een discussiemiddel zien.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah. Iemand die dit soort dingen in de Tweede Kamer roept, is niet serieus te nemen. Ik denk dat dit hem eerder stemmen kóst dan dat ze hem stemmen opleveren. Mensen die bang zijn voor de islam willen iemand als leider die in heldere bewoordingen de westerse cultuur verdedigt. Geen jodokus die steeds idiotere dingen moet roepen om nog wat aandacht te krijgen.
Agressie is een pressiemiddel. Dat niet inzien is dom.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, de enige mensen die Wilders serieus nemen, positief of negatief, zijn de dommeren. En dat zijn nou net de mensen die agressie als een discussiemiddel zien.
Een veroordeling van Wilders levert hem alleen maar meer sympathie op.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja, shit, je hebt gelijk. Maar zijn andere uitspraak deed hij gewoon op TV.
Goed, misschien worden de rechters hierdoor een beetje indirect "beïnvloed", buiten hun wil om.
Dat wel. Ik wilde daarstraks een lift uitstappen, komt er zo'n hoofddoekje bijna de lift ingestapt vóór ik er uit was. Toen ze me zag deed ze gelukkig alsnog een stapje terug, maar ik verloor daardoor wel weer een fractie van een seconde. En tijd is geld. Als alle moslima's dat een paar keer per dag doen, dan kost het miljoenen, wat zeg ik, miljarden! Moslimterroristen met hoofddoekje die ons alleen maar geld kosten.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:20 schreef KoosVogels het volgende:
Wij schijnen ons, volgens Geert, allemaal groen en geel te ergeren aan hoofddoekjes.
Als Wilders sterft blijft er niemand meer over...Volgens mij is hij ook nog eens enig lid van zijn clubjequote:Op woensdag 16 september 2009 18:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zie Wilders z'n levensspanne met de dag korter worden. Hoop niet dat iemand er daadwerkelijk een kogel doorheen weet te jagen, ik zou er geen traan om laten maar je moet toch niet hebben dat hij tot martelaar verheven wordt.
Vergis je niet! Bij gebrek aan een alternatief , nu TON ook vrijwel op z'n gat ligt, is Wilders nog redelijk "salonfähig". In die zin dat echt niet alle stemmen van onopgeleiden komen. Maar met dit soort uitspraken vervreemdt hij denk ik een groep potentiële stemmers van zich die dit echt te genant vindt worden.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, de enige mensen die Wilders serieus nemen, positief of negatief, zijn de dommeren. En dat zijn nou net de mensen die agressie als een discussiemiddel zien.
De meeste mensen hebben geen flauw benul wat Wilders allemaal voorstelt, men volgt simpelweg het sentiment dat er heerst vlak voor de verkiezingen.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:15 schreef misspoesje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |