Misschien ook een idee om het ook over de toe- en afnames van verschillende soorten misdrijven te hebben en waarom je denkt dat dat komt, is ook niet zo heel moeilijk lijkt me?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga het vooral hebben over de toename van geweldsmisdrijven. Genoeg krantenartikelen over te vinden
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het afgelopen schooljaar zijn er 27261 betogen over Wilders geschreven, 5621 discussies over hem gehouden en 617 debatten. 81291 overige discussies, debatten en betogen hielden nauw verband met Wilders.
Er worden nog net zo veel gozers op hun neus gemept als vroeger hoor...quote:Op woensdag 16 september 2009 19:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ga het vooral hebben over de toename van geweldsmisdrijven. Genoeg krantenartikelen over te vinden
Dat moet in minder kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:08 schreef Desunoto het volgende:
500 woorden maar?! En dat is een betoog?
IK VIND DAT CRIMINALITEIT STOM IS EN IK HEB GELIJK WANT DAT HET STAAT GESCHREVEN!quote:Op woensdag 16 september 2009 19:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat moet in minder kunnen inderdaad.
Tja wie weet gebeurd het net zoveel, maar als mensen sneller naar de politie gaan word het geregistreerd. Dus is er een toename te zien van de geregistreerde gevallen. Over niet geregistreerde misdrijven is gewoon niks te zeggen qua cijfers.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Er worden nog net zo veel gozers op hun neus gemept als vroeger hoor...
Alleen tegenwoordig stappen ze veel sneller naar de politie en is de media er als de kippen bij.
Heb je m al?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:33 schreef RoBro het volgende:
hey jotcha shift is echt wat voor jou mij te moeilijk
Mooi blog.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:09 schreef Noortje. het volgende:
Ik had laatst nog een mooie blog geschreven. Misschien moet mijn stelling worden 'Noortje for president'.
Terugquote:
Ik bedacht net iets volslagen idioots.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja wie weet gebeurd het net zoveel, maar als mensen sneller naar de politie gaan word het geregistreerd. Dus is er een toename te zien van de geregistreerde gevallen. Over niet geregistreerde misdrijven is gewoon niks te zeggen qua cijfers.
Hij was vet hè?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:12 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Mooi blog.
En exact. Want mijn citaat als titel werkt altijd
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik bedacht net iets volslagen idioots.
Nou hier komt het.
Misschien gebeurt het wel MINDER maar omdat die gevallen van steek en vechtpartij'en minder voorkomen is het groter nieuws als het gebeurt dus dan komt het in de media.![]()
![]()
![]()
Maar dat zal wel niet zo zijn.
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nou hier komt het.
Misschien gebeurt het wel MINDER maar omdat die gevallen van steek en vechtpartij'en minder voorkomen is het groter nieuws als het gebeurt dus dan komt het in de media.![]()
![]()
![]()
De cijfers van het CBS geven een toename van het aantal geregistreerde geweldsdelictenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nou hier komt het.
![]()
![]()
Niet bekend in de politiek zeker? Want wat was ook alweer de slagzin van D66...quote:Op woensdag 16 september 2009 19:16 schreef Noortje. het volgende:
"De regering zit niet mee, dan maar stemmen op PVV".
Live gezienquote:
Misschien waren er vroeger wel meer ongeregistreerde geweldsdelicten dan dat er nu geregistreerde zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De cijfers van het CBS geven een toename van het aantal geregistreerde geweldsdelicten.
Daarom, condoompje om.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja wie weet gebeurd het net zoveel, maar als mensen sneller naar de politie gaan word het geregistreerd. Dus is er een toename te zien van de geregistreerde gevallen. Over niet geregistreerde misdrijven is gewoon niks te zeggen qua cijfers.
Dat zou hun slogan moeten zijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:16 schreef Noortje. het volgende:
"De regering zit niet mee, dan maar stemmen op PVV".
Heb je dat filmpje op Geen Stijl toen niet gezien? Dat die gast (Remco ofzo?) tijdens de verkiezingen ging vragen aan mensen waarop ze gestemd hadden en dat 90% (in dat filmpje althans) als ze PVV hadden gestemd zeiden 'Ja nu is het ook crap, dan maar iets anders'?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:18 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Niet bekend in de politiek zeker? Want wat was ook alweer de slagzin van D66...
"D66, een redelijk alternatief"
Nee ff serieus vent, heb je een acnekop?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:18 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Niet bekend in de politiek zeker? Want wat was ook alweer de slagzin van D66...
"D66, een redelijk alternatief"
Neequote:Op woensdag 16 september 2009 19:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nee ff serieus vent, heb je een acnekop?
Tja wie weet is het waarquote:Op woensdag 16 september 2009 19:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Misschien waren er vroeger wel meer ongeregistreerde geweldsdelicten dan dat er nu geregistreerde zijn.![]()
Hey, moet toch m'n theorietje kunnen onderbouwen he
Lekkere nummertjes inderdaad. Maar ik moet altijd een beetje janken van die hype'squote:
Zal ik Wilders mailen?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat zou hun slogan moeten zijn.
Jeetje, Noortje, hey meid, wees blij dat iemand die Kyteman ook kan waarderen en ze gezien heeft.quote:
Ja ik was ook beetje cynisch eerst, maar ik heb hem live gezien en ik vond het echt geweldig.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Lekkere nummertjes inderdaad. Maar ik moet altijd een beetje janken van die hype's
Dat ik geweldig ben.quote:
Hij probeert steeds in te wrijven dat hij op Lowlands was en ik niet. Word er een beetje moe van.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jeetje, Noortje, hey meid, wees blij dat iemand die Kyteman ook kan waarderen en ze gezien heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |