Juicyhill bashenquote:
Nee.quote:
vraag eens een permban aan wilders is een baasquote:Op woensdag 16 september 2009 18:38 schreef Noortje. het volgende:
Wilders moet echt eens gaan nadenken.
Ik mag hem ook niet maar dit voorstel van kopvoddentax is meer cynisch bedoelt dan serieus denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:38 schreef Noortje. het volgende:
Wilders moet echt eens gaan nadenken.
Jij kan het gewoon niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:33 schreef RoBro het volgende:
hey jotcha shift is echt wat voor jou mij te moeilijk
Okiesssssssssssssssss.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:39 schreef TC_Artemis het volgende:
Noortje,waarschijnlijk kan je niet alles zien, maar het gave electrodeel van de lineup is:
BOYS NOIZE - DAVE CLARKE -- TIGA - DEADMAU5 live - TOCADISCO - VITALIC live - THE BLOODY BEETROOTS - SIMIAN MOBILE DISCO live - THE PROXY live - FAKE BLOOD -- YUKSEK live - ZOMBIE NATION live - JSURKIN - BRODINSKI - BURAKA SOM SISTEMA live - DON RIMINI - JOHNNY D -
Dat voorstel heb ik gemist geloof ik?quote:Op woensdag 16 september 2009 18:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik mag hem ook niet maar dit voorstel van kopvoddentax is meer cynisch bedoelt dan serieus denk ik.![]()
Indien serieus, dan heeft hij echt het dieptepunt bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |