i knows, t heeft me ook een jaar gekost om eindelijk te gaanquote:Op woensdag 16 september 2009 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
KDJij weet wel hoe je mensen moet ontmoedigen om verstandskiezen te laten trekken
ik heb ze 2x bij de tandarts laten trekken en heb er bijna geen last van gehad.. De verdoving deed meer pijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
KDJij weet wel hoe je mensen moet ontmoedigen om verstandskiezen te laten trekken
hihi, groeiden ze weer aan ?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb ze 2x bij de tandarts laten trekken en heb er bijna geen last van gehad.. De verdoving deed meer pijn.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:29 schreef Sugar het volgende:
Moussy, ja zelfs heel vlugge bloempjes op 7 wangetjes zijn gelukt.
ehhh, whot?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef moussy het volgende:
Heb net een aantal rotzooitjes besteld om mn oorgaatjes te stretchen, ben benieuwd
neuh.. ik had er maar 2 en ze waren helemaal doorquote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hihi, groeiden ze weer aan ?
nah het gaat ook niet om t kiezen trekken..maar dus om die andere kiezen die er blijkbaar aan vastzitten
trek dat er maar eens uit
mn oorbellengaten oprekken zodat er dikke pluggen doorheen kunnenquote:
en dan kan je bellen blazen door je orenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:03 schreef moussy het volgende:
[..]
mn oorbellengaten oprekken zodat er dikke pluggen doorheen kunnen
Je kan toch ook die pluggen er gelijk indoen? Dan gaat het oprekken vanzelf!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Nopes dat gaat niet zo maarquote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je kan toch ook die pluggen er gelijk indoen? Dan gaat het oprekken vanzelf!
Oh das wel groot 16mm! Ik denk/gok dat een 6mm mijn max is of zo, ik zie welquote:Op woensdag 16 september 2009 18:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nopes dat gaat niet zo maar
Er zijn wel mensen die het niet stretchen maar gelijk uitsnijden.
Ik ben zelf aan het downsizen en zit nu al weer een hele tijd op 10mm
16mm was mijn max trouwens...
ennuh leuk moussy!
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef RockabeIIa het volgende:
nee dat had ik niet kunnen bedenken hoor...
stoer!!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:03 schreef moussy het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar ik vind het wel mooiquote:
heb je t nu op 1 lengte?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:14 schreef dutchie het volgende:
Is toch logisch Vivi?
Maar ik zou me niet te veel zorgen maken nu. Het zijn incidentjes.
Ik zou me meer focussen op de kinderen waar Dean het wel mee kan vinden.
Wel opletten of het niet vaker gebeurd, maar Dean lijkt me geen ventje wat niet goed ligt in een groep toch?
Kapsel links, doen?
[ afbeelding ]
Maar dan niet de kleur natuurlijk.
Jaja, dat stond sws al in de planning, als ie drie is gaat ie op de TKD Tigersquote:Op woensdag 16 september 2009 21:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Op vechtsport met D!
en dan kan ie ze zo op hun bakkes rammen als ze weer gemeen doen
Morgen al! Tussen 2 en 3quote:Op woensdag 16 september 2009 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Vivi, das fijn dat je door bent naar de tweede ronde
wanneer heb je weer een gesprek?
Oh, op zich niks bijzonders hoor, receptioniste/secretaresse bij een instelling die geestelijke bijstand verleent aan mensen met angststoornissen en zulks. Maar het lijkt me gewoon heel leuk en interessant en een fijne instelling om voor te werken. En het is lekker dichtbij en ze hebben goede arbeidsvoorwaardenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:34 schreef Moonah het volgende:
Vief wat spannend! En wat goed! Je hebt het vast al eerder verteld aan de dames op het bankje, maar ik lees hier niet zo veel mee, wat voor baan heb je op gesolliciteerd?
Bewoog ie?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik schrok net heel erg. Dacht dat er een beestje op mijn arm zat maar het was een moedervlekjewtf is wrong with me?!?!????
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:14 schreef dutchie het volgende:
Kapsel links, doen?
[ afbeelding ]
Maar dan niet de kleur natuurlijk.
En terecht.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb er lang overna gedacht, maar als ik zie dat iemand mijn kind expres slaat en de ouder het ziet maar er niks van zegt, dan trek ik gewoon mijn scheur open. Dan maar bemoeien met de opvoeding, als iemand de boel maar opvoed.
Ikquote:Op donderdag 17 september 2009 08:42 schreef Stout het volgende:
Mogge mensen !
Wie van jullie heeft hier ervaring met het zelf afdrukken van een logo en dat op een shirt strijken ?
Je kunt ook vellen kopen in allerlei kleuren waar je vormen uit knipt en die dan opstrijkt.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:42 schreef Stout het volgende:
Mogge mensen !
Wie van jullie heeft hier ervaring met het zelf afdrukken van een logo en dat op een shirt strijken ?
Vast wel! Ze hadden ons een half jaar gegund gegevenquote:Op donderdag 17 september 2009 09:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Goeiemorgen trouwens.
Mous van harte! De ergste jaren ben je door zeggen 'ze' dan, toch?
*aai*quote:Op donderdag 17 september 2009 10:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Dat was gewoon echt een gevalletje internetuele geestelijke zielsverbinding moussy
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:57 schreef pinquit het volgende:
taart foto van laarzen!
en die foto van b. en mama![]()
zo keilief
Anna wil steeds minder bij ons in bed na het wakker worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:00 schreef freecell het volgende:
Aaaaaah
Ik vind dat 's morgens ook altijd zo gezellig, als hij wakker wordt rond half 8, haal ik hem altijd nog even bij ns in bed voor de voeding. Zo knus
Ja hè, kan niet wachten tot er hier eentje rondloopt die bij ons in bed kruipt...quote:Op donderdag 17 september 2009 12:32 schreef Morretje het volgende:![]()
Dat klinkt zo heerlijk kneuterig, al die kindjes die 's ochtends nog even bij papa en mama in bed kruipen!
Zoals ik al eerder zei, Anna komt nog geeneens zelf d'r bed uit 's ochtends. Dat kwartje is gewoon nog niet gevallen, dat het uberhaupt een optie is dat je zelf je bed uit komt ipv dat je om papa/mama begint te gillen.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:03 schreef RockabeIIa het volgende:
spuug, ik dacht dat je em gezien had
Jarno, hier juist eentje die me elke ochtend wil kluffele. Is ook echt iets van de laatste tijd.
Ach ik kreeg vanochtend een smsje dat ze om 8:15 nog sliep (terwijl d'r nichtje om 8:30 voor de deur zou staanquote:Op donderdag 17 september 2009 12:54 schreef Poezebeest het volgende:
En als ik dan lees over stuiterballende kindjes om half 6 ben ik wel weer een beetje blij dat dat hier nog niet is en ik 's morgens van mijn ochtendrust kan genieten
Shoeoutlet in Needlecityquote:Op donderdag 17 september 2009 12:39 schreef huuphuup het volgende:
oooooh TF ze zijn mooi!! waar vandaan?
Mous en P. gefeliciteeeerd!!![]()
![]()
Veel nomnomnom gewenstquote:Op donderdag 17 september 2009 12:48 schreef Poezebeest het volgende:
* Pvoes heeft goeie ideeën, deze poes volgt maar doet ook wat geitenkaas op de tosti, jammie
Ja, het gaat eig best goed hier, dank je voor het vragenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:48 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Ja hè, kan niet wachten tot er hier eentje rondloopt die bij ons in bed kruipt...
Hoe is het met jou nu Morretje?
* Pvoes heeft goeie ideeën, deze poes volgt maar doet ook wat geitenkaas op de tosti, jammie
ga k in gedachte houdenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Shoeoutlet in Needlecity
niet! gister even een ibu genomen en vandaag is t al wegquote:Op donderdag 17 september 2009 08:35 schreef Lois het volgende:
Viev succes vandaag!!
Kleurdoos hoe is het met de pijn?
Als t m is kan ze m iig op de kop geven dat ie beter uit moet kijkenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef huuphuup het volgende:
fijn dat je geen pijn hebt kleurdoos!
je hebt nu wel stout een hartverzakking bezorgd denk ik![]()
haha buuf ik heb ff gegoogled, bedankt voor t compliment geloof ik maar ik vind nie dat k op haar lijk. Ze ziet er een stuk fruitiger uit dan ik
ik vind het juist wel leuk! Ze wordt zo een beetje een Minnie Moussy (nog effe 2 van die ronde oren erbij bedenkenquote:Op donderdag 17 september 2009 13:46 schreef bixister het volgende:
oh het is de haargrens, die je dus een beetje verlegd hebt. nu snap ik 'm.dat lijkt me maar lastig en vind ik ook niet echt mooi.
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef Sugar het volgende:
Ook niks gehoord, maar ik ga zéker niet bellen.![]()
Nou ik vond het 'echt gister.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:37 schreef huuphuup het volgende:
fijn dat je geen pijn hebt kleurdoos!
je hebt nu wel stout een hartverzakking bezorgd denk ik![]()
haha buuf ik heb ff gegoogled, bedankt voor t compliment geloof ik maar ik vind nie dat k op haar lijk. Ze ziet er een stuk fruitiger uit dan ik
Komt wel weer goed, knuffel voor jou!quote:Op donderdag 17 september 2009 13:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, het gaat eig best goed hier, dank je voor het vragenBen nog wel wat jankeriger dan normaal, maar dat zal er wel bij horen.
Nou ja, wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat je het waarschijnlijk niet hebt weet je. Dus dan wil je weten waarom niet. Als dat dan is over het gedoetje, dan wist je het al. In elk ander geval helpt het je bij een andere sollicitatie.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:09 schreef Sugar het volgende:
Hihi, bix, bange poeperds zijn we!![]()
Nee, buuf, echt niet. Alles in mij schreeuwt nee!
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:50 schreef bixister het volgende:
ja ik snap ook wel wat er wèl leuk en stoer aan is maar ik krijg er net iets teveel zo'n neo-nazi associatie bij. sorry mous!nothing personal natuurlijk!
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ik vond het 'echt gister.![]()
maar nu op de plaatjes leek je minder. Ik vind jou veel knapper dan zij is!![]()
En leuke haren Mous!![]()
GEwoon bellen over je gedoetje Suug.En bix ook natuurlijk.
Iquote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
aahw wa lief
Kleurdoosherr flick omg hahaha das lang geleden
Spuug! jeeeeumig haha, bitchfight in de supermarkt?
nah het zal vast gewoon even wennen aan de hormonen zijn van de pil. Geef het een maandje dan gaat het vast beter.
Ik slik nu die cerazettepil en ik ben ook bang voor hormonen haha terwijl ik er echt nooit last van heb gehad, van pillen. Maar die bijsluiter klonk zo deprimerendhele waslijst van niet-leuke dingen enzo erin.
jahquote:Op donderdag 17 september 2009 15:23 schreef freecell het volgende:
Heb je de bijsluiter van rennies, paracetamol en strepsils wel eens gelezen?
Leuk Moussy! En gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef moussy het volgende:
kloddertje hierrrr!
[ afbeelding ]
en een stiekem kloddertje daar!
[ afbeelding ]
En nu ben ik klaar met mn haar *blij mee is
Fijn KD dat je er geen last van hebt!
Ja naar schoolquote:Op donderdag 17 september 2009 13:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Stout, fiesten jouw kids een halfuurtje terug oid ergens naartoe?
eerst de jongste(grijsgroenachtige jas) en een minuutje later de oudste? (oranjejas)?
hij heeft bekend, Hij was heel erg geschrokken zei hij, hij ging voren omdat hij niet om een auto heen kon kijken. Toen kwam de bus er aan. Hij zit nu nog te huilen...heeft dus wel indruk gemaakt.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:31 schreef Kleurdoos het volgende:
zo ja dan kreeg ik bijna een rolberoerte van de fietskunsten van je jongste die bijna onder een busje kwam.. en daarna knalrood werd en er als een haas vandoor scheurde
maar alles ging net goed iig
ah toch, ja hij mompelde ook helemaal geschrokken en werd dus helemaal rood, arm jochiequote:Op donderdag 17 september 2009 16:51 schreef Stout het volgende:
[..]
hij heeft bekend, dus maar weer onder begeleiding naar school...
Hij was heel erg geschrokken zei hij, hij had de bus niet gezien...
KD thanks voor de melding !! Ik schrik niet zo snel gelukkig maar ben wel blij dat ik het weet
wat fijn!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:52 schreef Fannie het volgende:
Ow en ik ben zo trots op m'n mams...
Toen m'n pa overleed (3 jaar geleden) was ze zo down, kreeg er toen nog een gebroken been en de diagnose diabetes overheen, en heeft die 2 jaar daarna behoorlijk lopen klooien met medicijnen voor de diabetes, een zware tijd dus.
Maar op het moment voelt ze zich goed, medicijn gebruik is nu goed afgestemd, en vandaag hebben we d'r slaapkamer gesloopt, bed eruit, vloerbedekking eruit, alles gaat ze nieuw kopen, en het gaat gewoon super met d'r. En daarom ben ik zo trots!
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:57 schreef sjak het volgende:
Niets gelezen. Kwam net deze tegen zo gaaf: http://www.dailymotion.com/video/xahbki_oprah-flashmob_music
heel veel sterkte!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:42 schreef Belana het volgende:
ik ben natuurlijk weer niet bijgelezen want ik ben net thuis, maar ik weet wel dat viev de baan heeft gekregen, dus woeiiii daar drinken we op![]()
verder bedankt allemaal, jullie zijn enorm lief! Maandag of woensdag komt de scanarts bij mijn schoonvader. dat is een 2e arts die euthanasie moet goedkeuren. morgen horen we wanneer hij komt. dan zal er na goedkeuring wel een datum geprikt worden wanneer het gaat gebeuren denk ik. het is onwerkelijk...
ik ga nu naar bed, ben kapot...
Ze ligt te slapen nu, en buuf heeft voor mij redbull en eten gebracht van de ramadanquote:Op donderdag 17 september 2009 22:03 schreef chacama het volgende:
Vief gefeliciteerd.Lijkt me heerlijk om een baan te vinden die je ligt. Overgekwalificeerd of niet... lekker belangrijk.
Belana, heel heel veel sterkte de komende tijd
Evenstar, beetje van de schrik bekomen? Slaapt ze?
De Deutsche Krieg Kollektion Box , zitten 7 dvd's in...quote:
moment. ik pull even de oude 'ruik eens?' trucquote:Op donderdag 17 september 2009 22:39 schreef _evenstar_ het volgende:
oh tofheb die in engeland op de tv gezien toen, erg intrigerend vond ik het
KD, ik zou hem die eiersalade in zijn gezicht duwenheb je ook wat te lachen
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
moment. ik pull even de oude 'ruik eens?' truc
quote:En goedemorgen![]()
Oehh ja die is heerlijk!! Volgens mij heb ik jog een pak of 3 in de kast staan. Straks eens kijken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:02 schreef Stout het volgende:
herfstthee... oohh lekker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |