i knows, t heeft me ook een jaar gekost om eindelijk te gaanquote:Op woensdag 16 september 2009 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
KDJij weet wel hoe je mensen moet ontmoedigen om verstandskiezen te laten trekken
ik heb ze 2x bij de tandarts laten trekken en heb er bijna geen last van gehad.. De verdoving deed meer pijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
KDJij weet wel hoe je mensen moet ontmoedigen om verstandskiezen te laten trekken
hihi, groeiden ze weer aan ?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb ze 2x bij de tandarts laten trekken en heb er bijna geen last van gehad.. De verdoving deed meer pijn.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:29 schreef Sugar het volgende:
Moussy, ja zelfs heel vlugge bloempjes op 7 wangetjes zijn gelukt.
ehhh, whot?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef moussy het volgende:
Heb net een aantal rotzooitjes besteld om mn oorgaatjes te stretchen, ben benieuwd
neuh.. ik had er maar 2 en ze waren helemaal doorquote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hihi, groeiden ze weer aan ?
nah het gaat ook niet om t kiezen trekken..maar dus om die andere kiezen die er blijkbaar aan vastzitten
trek dat er maar eens uit
mn oorbellengaten oprekken zodat er dikke pluggen doorheen kunnenquote:
en dan kan je bellen blazen door je orenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:03 schreef moussy het volgende:
[..]
mn oorbellengaten oprekken zodat er dikke pluggen doorheen kunnen
Je kan toch ook die pluggen er gelijk indoen? Dan gaat het oprekken vanzelf!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Nopes dat gaat niet zo maarquote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je kan toch ook die pluggen er gelijk indoen? Dan gaat het oprekken vanzelf!
Oh das wel groot 16mm! Ik denk/gok dat een 6mm mijn max is of zo, ik zie welquote:Op woensdag 16 september 2009 18:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nopes dat gaat niet zo maar
Er zijn wel mensen die het niet stretchen maar gelijk uitsnijden.
Ik ben zelf aan het downsizen en zit nu al weer een hele tijd op 10mm
16mm was mijn max trouwens...
ennuh leuk moussy!
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef RockabeIIa het volgende:
nee dat had ik niet kunnen bedenken hoor...
stoer!!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:03 schreef moussy het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar ik vind het wel mooiquote:
heb je t nu op 1 lengte?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:14 schreef dutchie het volgende:
Is toch logisch Vivi?
Maar ik zou me niet te veel zorgen maken nu. Het zijn incidentjes.
Ik zou me meer focussen op de kinderen waar Dean het wel mee kan vinden.
Wel opletten of het niet vaker gebeurd, maar Dean lijkt me geen ventje wat niet goed ligt in een groep toch?
Kapsel links, doen?
[ afbeelding ]
Maar dan niet de kleur natuurlijk.
Jaja, dat stond sws al in de planning, als ie drie is gaat ie op de TKD Tigersquote:Op woensdag 16 september 2009 21:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Op vechtsport met D!
en dan kan ie ze zo op hun bakkes rammen als ze weer gemeen doen
Morgen al! Tussen 2 en 3quote:Op woensdag 16 september 2009 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Vivi, das fijn dat je door bent naar de tweede ronde
wanneer heb je weer een gesprek?
Oh, op zich niks bijzonders hoor, receptioniste/secretaresse bij een instelling die geestelijke bijstand verleent aan mensen met angststoornissen en zulks. Maar het lijkt me gewoon heel leuk en interessant en een fijne instelling om voor te werken. En het is lekker dichtbij en ze hebben goede arbeidsvoorwaardenquote:Op woensdag 16 september 2009 21:34 schreef Moonah het volgende:
Vief wat spannend! En wat goed! Je hebt het vast al eerder verteld aan de dames op het bankje, maar ik lees hier niet zo veel mee, wat voor baan heb je op gesolliciteerd?
Bewoog ie?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik schrok net heel erg. Dacht dat er een beestje op mijn arm zat maar het was een moedervlekjewtf is wrong with me?!?!????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |