i knows, t heeft me ook een jaar gekost om eindelijk te gaanquote:Op woensdag 16 september 2009 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
KDJij weet wel hoe je mensen moet ontmoedigen om verstandskiezen te laten trekken
ik heb ze 2x bij de tandarts laten trekken en heb er bijna geen last van gehad.. De verdoving deed meer pijn.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
KDJij weet wel hoe je mensen moet ontmoedigen om verstandskiezen te laten trekken
hihi, groeiden ze weer aan ?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb ze 2x bij de tandarts laten trekken en heb er bijna geen last van gehad.. De verdoving deed meer pijn.
quote:Op woensdag 16 september 2009 17:29 schreef Sugar het volgende:
Moussy, ja zelfs heel vlugge bloempjes op 7 wangetjes zijn gelukt.
ehhh, whot?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:51 schreef moussy het volgende:
Heb net een aantal rotzooitjes besteld om mn oorgaatjes te stretchen, ben benieuwd
neuh.. ik had er maar 2 en ze waren helemaal doorquote:Op woensdag 16 september 2009 17:43 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hihi, groeiden ze weer aan ?
nah het gaat ook niet om t kiezen trekken..maar dus om die andere kiezen die er blijkbaar aan vastzitten
trek dat er maar eens uit
mn oorbellengaten oprekken zodat er dikke pluggen doorheen kunnenquote:
en dan kan je bellen blazen door je orenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:03 schreef moussy het volgende:
[..]
mn oorbellengaten oprekken zodat er dikke pluggen doorheen kunnen
Je kan toch ook die pluggen er gelijk indoen? Dan gaat het oprekken vanzelf!quote:Op woensdag 16 september 2009 18:03 schreef moussy het volgende:
[..]
mn oorbellengaten oprekken zodat er dikke pluggen doorheen kunnen
Nopes dat gaat niet zo maarquote:Op woensdag 16 september 2009 18:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je kan toch ook die pluggen er gelijk indoen? Dan gaat het oprekken vanzelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |