Ik hoop het ook maar artiesten hebben daar zelf meestal pas behoefte aan anders niemand anders er meer naar taant en er van de rest van hun omhooggevallen aspiraties niets meer terecht is gekomenquote:
quote:Over de vloer terug op de buis?
AMSTERDAM - Gerard Joling zou best bereid zijn om na te denken over een comeback in Over de vloer. “Zeg nooit nooit! Als John de Mol met een grote zak geld komt ben ik best bereid om er over na te denken!”
Dit meldt Snafu.nl. Zou ook hier, net als bij de Toppers, sprake kunnen zijn van een hereniging met Gordon?
Zoals Gerard zegt: Zeg nooit, nooit ... Toch lijkt dit erg onwaarschijnlijk, omdat Gerard, die onder contract staat bij SBS, ook al geen toestemming kreeg om voor de TROS een reallifesoap te maken met de Toppers.
Dat stond gisteren ook in de Telegraaf...maar is een oud interview dat Gerard destijds zei..quote:
Dat ook natuurlijk, niet aangedacht.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:39 schreef RaymanNL het volgende:
Jongens, vergeet het nou maar, gaat niet gebeuren want het kan niet. Zowel Gordon als Joling hebben pas geleden excusief bijgetekend bij RTL en SBS. Voor drie jaar. Het kan dus niet. In ieder geval niet op korte termijn.
Ik ben het eens met wat u zegtquote:Op maandag 21 september 2009 18:53 schreef Manono het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar artiesten hebben daar zelf meestal pas behoefte aan anders niemand anders er meer naar taant en er van de rest van hun omhooggevallen aspiraties niets meer terecht is gekomen
Jammer dat mensen nooit blijven doen waar ze echt goed in zijn
Ohw god, straks gaat het nog gebeuren ook. Maar No Way dat SBS er mee akkoord zou gaan wanneer Over de Vloer op RTL 4 komtquote:Gerard Joling: ‘Over De Vloer mogelijk terug op tv’
Geplaatst op vrijdag 18 december 2009 om 13:41
Foto: TalpaEr vinden momenteel gesprekken plaats over een terugkeer van het programma Joling & Gordon over de vloer. Dat heeft Gerard Joling laten weten in De Coen & Sander Show. “Daar wordt al over gesproken. Ik denk dat John de Mol er een moord voor doet als we morgen zeggen dat we het weer gaan doen. Het is ook enige televisie. Maar ik denk dat het wel handig is dat ik eerst Gordon even spreek. En dat we dan even kijken wat we verder kunnen en mogen doen. Je hebt wel weer een primeur hè.”
Nou, dat denk ik niet. Joling heeft in ieder geval nu nog een vast contract van geloof ik twee of drie jaar bij SBS lopen, dus dat gaat nog wel even doorquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het enige positieve aan dit geheel is dat Joling dan naar RTL gaat en het afgelopen is met al die jury formats
Die Joling presenteert toch ?
bronquote:Gerard heeft op afgelopen woensdag een exclusief contract van 3 jaar getekend bij SBS 6. In Amsterdam tekende Gerard in bijzijn van algemeen directeur Eric van Stade het document waarmee hij zich voor de komende jaren wederom exclusief aan SBS verbindt.
Dat riep ik twee weken geleden al :quote:Op maandag 21 december 2009 09:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Gaat 'm niet worden.
Of RTL moet Gordon aan SBS uitlenen.
Maar Gordon heeft dus ook een exclusief contract. Maar wieweet dat een eenmalige uitzending wel magquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:39 schreef RaymanNL het volgende:
Jongens, vergeet het nou maar, gaat niet gebeuren want het kan niet. Zowel Gordon als Joling hebben pas geleden excusief bijgetekend bij RTL en SBS. Voor drie jaar. Het kan dus niet. In ieder geval niet op korte termijn.
Jij neemt ze te serieus. Ik kijk niet vanwege de consequente redenaties van Gordon, of de maatschappelijke betrokkenheid van Joling, maar gewoon vanwege de flauwe platte grappen, de ongecompliceerde lol in een tijd waarin iedereen zichzelf behoorlijk serieus neemt en zich overal te goed voor voelt.quote:Op maandag 21 december 2009 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die gasten![]()
Bestaan er ook echt fans van die twee eigenlijk?
Hoe kan je fan zijn van iemand die zichzelf compleet tegenspreekt keer op keer ?
De ene keer willen ze elkaar zo goed als vermoorden en de andere keer kruipen ze weer bij elkaar in het holletje. Mensen die zo te koop zijn![]()
En half Nederland er nog naar kijken ook
vast slechte sexquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:44 schreef Steve het volgende:
En dan ben ik toch benieuwd wat er nou precies tussen die twee gebeurd is.![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:12 schreef widmfan7 het volgende:
Gerard en Gordon willen nieuwe ‘Over de vloer’
Geplaatst op zaterdag 11 december 2010 om 15:28
Foto: TalpaZangers Gerard Joling en Gordon willen een nieuw seizoen van hun populaire tv-programma Joling & Gordon over de vloer maken. Dat vertelt Gordon zondag in het WNL-radioprogramma High Tea, meldt De Telegraaf zaterdag. De plannen voor een vierde serie afleveringen zijn nog niet concreet. “Er moet dan wel een ontiegelijk bedrag tegenover staan. We gaan dan helemaal over de top. Het wordt ordinairder dan ooit en daarna doen we het echt nooit meer“, aldus Gordon.
precies,begrijp niet dat omroepen elke keer maar hun geld aan deze onzin spenderenquote:Op woensdag 16 september 2009 16:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Twee irritante arrogante relhomo's. Beter komen ze nooit meer op tv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |