quote:Op woensdag 16 september 2009 14:45 schreef standaard_broodrooster het volgende:
Van die tamiflu anti hoest gevallen die tegen je tanden aankleven.
zuig je er op je allerhardst aan om dat ding los te weken, schiet ie in je keel en slik je hem door. moet je een nieuwe pakken![]()
Klacht: klevende rommel tegen je tanden aan.
Subklacht: laatste snoepje op moeten maken.
[ afbeelding ]
goh nee echt?quote:
whehehequote:Op woensdag 16 september 2009 14:53 schreef Trannellius het volgende:
Ja kutzooi.
Ik ben net een tekst aan het schrijven over snoepjes. Ik zie de titel van dit topic staan, ik dank dat ik het zelf fout schrijf dus verander ik overal in mijn tekst dat naar die. Daarna open ik het topic, en zie ik dat ik het al goed had.
Bedankt
Je schrijft zelf vrij achterlijk, en gaat doen alsof je het expres deed en de rest in je sarcasme trapt?quote:
kijk die foto die ik erbij heb gedumpt, staat daar tamiflu op?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je schrijft zelf vrij achterlijk, en gaat doen alsof je het expres deed en de rest in je sarcasme trapt?
Volgens mij verwijst ze ook naar het plaatje wat het niet doet.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je schrijft zelf vrij achterlijk, en gaat doen alsof je het expres deed en de rest in je sarcasme trapt?
Dat plaatje doet het niet lieve schatquote:Op woensdag 16 september 2009 14:57 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
kijk die foto die ik erbij heb gedumpt, staat daar tamiflu op?
en ja ik ben nou eenmaal een vmbo schoft, die mogen fout tiepen
Leer plaatjes te gebruiken.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:57 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
ik zag het, mijn schuldquote:Op woensdag 16 september 2009 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat plaatje doet het niet lieve schat
quote:http://webdagboek.punt.nl/upload/200502/anta-flu-kl.jpg
Het is teapenquote:Op woensdag 16 september 2009 14:57 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
Zogauw je iets van bv punt.nl ziet, weet je al dat linken niet gaat werken. Maar omdat je het zelf net geopend hebt, krijg jij hem zelf wel te zien.. dus jij kunt niet weten dat wij hem niet kunnen zienquote:Op woensdag 16 september 2009 14:45 schreef standaard_broodrooster het volgende:
http://webdagboek.punt.nl/upload/200502/anta-flu-kl.jpg
link doet het niet echt![]()
Maar die waren het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |