abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72868554
Wat leuk zeg, al die kleine brabbelaars
En als ze eenmaal "mama" kunnen zeggen dan is dat helemaal geweldig!
Snifsnif, Devin zei eerst een paar weken "papa" voordat de eerste "mama"eruit kwam. En tegenwoordig noemt hij me standaard "oma"
.... met gevoel voor drama....
pi_72868722
Jeeeej Kleurdoos moet je zien hoe hoog wij al op de lijst staan in de OP
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_72868888
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:54 schreef Estrys het volgende:
Jeeeej Kleurdoos moet je zien hoe hoog wij al op de lijst staan in de OP
i know zag t laatst al.. kan me namelijk nog goed herinneren hoe zwanger ik al was toen Isis van jojogirl geboren werd.. en hoe groot ik leander bijv al vond toen we hier kwamen
en nu zijn wij de grotebabyclub
pi_72868936
maar och.. t is pas in 2010
pi_72869070
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:00 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

i know zag t laatst al.. kan me namelijk nog goed herinneren hoe zwanger ik al was toen Isis van jojogirl geboren werd.. en hoe groot ik leander bijv al vond toen we hier kwamen
en nu zijn wij de grotebabyclub
tijd voor een meeting! Voordat het 2010 is dacht ik zo
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:09:05 #206
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72869149
Estrys en KD wat grappig dat jullie daarover beginnen, dat we van die grote baby's hebben
Ik zat gisteren ook te kijken en Maarten staat al bijna bovenaan, 4e meen ik... Ik was echt heel sentimenteel aan het denken dat Maarten "altijd" zo'n beetje onderaan stond... en nu "ineens" bovenaan! En straks staan ze weer helemaal onderaan bij de dreumesjes
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72869289
ja dan hebben we weer minimini's
en estrys idd

opzich zou midden dec. ofzo wel leuk zijn..dan kunnen ze ook wat leuker met elkaar spelen enzo?
pi_72869307
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:
ja dan hebben we weer minimini's
en estrys idd

opzich zou midden dec. ofzo wel leuk zijn..dan kunnen ze ook wat leuker met elkaar spelen enzo?
of elkaar wat beter de hersens inslaan
pi_72869477
kan

maar dat is het punt nu een beetje, ze knijpt kindjes in hun gezicht en 'zachtjes!'kent ze niet
dus daarom durf ik r niet zo goed met andere kindjes te laten spelen
pi_72871246
Goh stom mens van het cb
Ze zei van de week dat Leander zijn hoofdomtrek te klein was en dat ze dat voor de volgende keer even in de gaten wil houden enzo. Nu zit ik in het groeiboekje van Mikale te kijken had die met 2 maand precies hetzelfde aantal cm en toen was er niks aan de hand. Stom mens. Zit ik me onbewust helemaal zorgen te maken.
Leander is alleen 240 gram zwaarden dan Mikael was. Voor de rest is alles hetzelfde
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72872555
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
kan

maar dat is het punt nu een beetje, ze knijpt kindjes in hun gezicht en 'zachtjes!'kent ze niet
dus daarom durf ik r niet zo goed met andere kindjes te laten spelen
ja maar om haar nou tot haar puberteit apart te houden is ook weer zoiets
pi_72872805
nah ze moet ff uit de FASEEE
pi_72872875
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef Kleurdoos het volgende:
nah ze moet ff uit de FASEEE
Is ze in december vast wel. Seb is ook een knijper trouwens. pakt hij zo'n klein stukje vel, van die gemene knijpjes
pi_72873471
Ik ging ook maar even checken maar het valt nog wel mee. Wij staan wel al halverwege de lijst of misschien zelfs nog wat hoger. Ik zat al wel te denken wat ik voor zijn 1e verjaardagsfeest zou kunnen doen. Misschien nog een beetje vroeg

Mijn zoon zat vandaag bij het kdv met een meisje van zijn leeftijd te flirten en ze hielden schijnts elkaars handen vast. Toen liet hij een grote boer, waarop zij zoiets had van "wat was dat zou" maar dat scheen de pret niet te drukken. Toen ik hem ophaalde hoorde ik dat meisje trouwens mopperen/ huilen en had zo mijn kind kunnen zijn. Het klonk bijna precies zoals hij moppert/ huilt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72873572
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef Estrys het volgende:

[..]

Is ze in december vast wel. Seb is ook een knijper trouwens. pakt hij zo'n klein stukje vel, van die gemene knijpjes
Ja dat doet Jair ook. In de borst, hand of bijzonder leuk in de nek . Ik heb tot nu toe nog niet gezien of gehoord dat hij dat bij andere kinderen deed. Alleen bij Mama en Papa en misschien de leidsters op de creche.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:55:21 #216
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72873722
Zo, ik heb ook weer eens tijd om me te melden. Woensdag zijn we naar het consultatiebureau geweest, Thomas is nu een kilo aangekomen ten opzichte van zijn geboortegewicht. Dat is gewoon even 35 procent meer! In 3,5 week! Ik stond er wel van te kijken hoor, maar volgens de weegdame was het prima. Hij is ook 3 centimeter gegroeid, en is verder ook goedgekeurd.
Daarna zijn we naar mijn opa gegaan, die 85 jaar werd. Zo leuk om die twee samen te zien, Thomas is hun eerste achterkleinkind. Ik had een fotoboekje gemaakt van de eerste weken van Thomas, dat oma bij iedere gast onmiddellijk onder de neus duwde. Lief

We worstelen hier maar door qua voedingen. Woensdagnacht weer om de twee uur, vannacht zaten we ook weer in die regionen. Dan pakt hij telkens maar een borst, en dan krijg ik de tweede er met geen mogelijkheid in. Ik hoop maar gewoon dat het over een paar weken beter gaat, en ben wel blij dat er zoiets bestaat als ouderschapsverlof!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72874290
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:27 schreef Vicky het volgende:
Daktarin hebben we ook al gehad
Misschien kun je gentiaan violet proberen. Dat kunje hier bestellen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72874717
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef Ca.ra het volgende:
Zo, ik heb ook weer eens tijd om me te melden. Woensdag zijn we naar het consultatiebureau geweest, Thomas is nu een kilo aangekomen ten opzichte van zijn geboortegewicht. Dat is gewoon even 35 procent meer! In 3,5 week! Ik stond er wel van te kijken hoor, maar volgens de weegdame was het prima. Hij is ook 3 centimeter gegroeid, en is verder ook goedgekeurd.
Daarna zijn we naar mijn opa gegaan, die 85 jaar werd. Zo leuk om die twee samen te zien, Thomas is hun eerste achterkleinkind. Ik had een fotoboekje gemaakt van de eerste weken van Thomas, dat oma bij iedere gast onmiddellijk onder de neus duwde. Lief

We worstelen hier maar door qua voedingen. Woensdagnacht weer om de twee uur, vannacht zaten we ook weer in die regionen. Dan pakt hij telkens maar een borst, en dan krijg ik de tweede er met geen mogelijkheid in. Ik hoop maar gewoon dat het over een paar weken beter gaat, en ben wel blij dat er zoiets bestaat als ouderschapsverlof!
verschoon je Thomas tussendoor?
Dat was hier de truuk om haar wakker genoeg te krijgen/houden om ook die tweede borst erin te krijgen. Dus eerst ene borst dan ging mn lief haar verschonen en daarna andere borst en dan kon ik haar zo in bed schuiven
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72874934
ik heb trouwens andere vitamine-d druppels gekocht. Ik werd helemaal horendol van die suffe dagravit druppels. 30 (!!) druppels moet je daarvan geven voor je eindelijk aan die 10 mcg zit... nu gewoon van davitamon gehaald en daar hoef ik maar 10 druppels van te geven. Dat zal waarschijnlijk een stuk handiger gaan. Die dagravit maak ik zelf wel op dan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72875033
Cara, Iris was bijna een kg gegroeid tov haar geboortegewicht bij het eerste cb bezoek.

Ze heeft gisteravond om half 9 laatste voeding gehad en sliep tegen 22.00u. Om half 5 meldde ze zich weer. Nu overdag lijkt ze iets rustiger dan gister, maar nog steeds erg onrustig.
Fake it till you make it...
pi_72875131
30 druppels Huup . Ik krijg die 10 er al amper in zonder dat ze er bijna de helft weer uitwerkt (zou dat zijn waarom ze nu 10 druppels adviseren... ).
Fake it till you make it...
pi_72875475
30 druppels is idd erg veel. Waarom moet je dan zo veel daarvan geven. Onze zoon vindt ze wel heel lekker. Gaat er makkelijk in.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_72875632
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:45 schreef Tinuviel het volgende:
30 druppels is idd erg veel. Waarom moet je dan zo veel daarvan geven. Onze zoon vindt ze wel heel lekker. Gaat er makkelijk in.
omdat die verpakkingen nog een advies geven van 5 mcg per dag. En dan was het dus 15 druppels. Maar aangezien het nieuwe advies 10 mcg is moest ik het aantal druppels verdubbelen
wij deden dan 3 x 10 druppels. en dan tevoren ook nog die 5 druppels vit. K. Heel gehannes en gedoe en inderdaad die 10 druppels werkte ze er vrij vaak uit. Ik merk ook dat ik er niet zo handig in ben, 10 druppels dat kleine mondje in proppen, en dan maar wachten op het goeie moment enzo.

Nu kan ik 3 x 5 druppels doen, 1 x vit. K en 2 x vit. D
jeuh!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72875829
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:12 schreef Jelief het volgende:

[..]

Misschien kun je gentiaan violet proberen. Dat kunje hier bestellen.
dat ga ik straks meteen maar eens doen.

Volgens mij heeft Tess een slaapdagje vandaag. Helemaal niet erg want ik heb migraine
vanmorgen om 6uur een fles, 6.30 naar bed, 9.45 wakker, 11.35 naar bed en om 14.15 wakker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72876390
Tylert zegt ook wel mama en papa af en toe. Maar meestal ba, wa, ta, da en dan ergens papa en mama er tussen. Ook grappig dat hij echt gaat mopperen ipv huilen.
Vannacht was weer bal. Op zn minst 10x eruit. Niks hielp echt. Nu is hij vandaag veel aan het ruften en poepen. Dus misschien was dat het dan toch wel.
Tussendoor wel vrolijk aan het brabbelen. En je snotneus natuurlijk aan mama afvegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')