i knowquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:54 schreef Estrys het volgende:
Jeeeej Kleurdoos moet je zien hoe hoog wij al op de lijst staan in de OP
tijd voor een meeting!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
i knowzag t laatst al.. kan me namelijk nog goed herinneren hoe zwanger ik al was toen Isis van jojogirl geboren werd.. en hoe groot ik leander bijv al vond toen we hier kwamen
en nu zijn wij de grotebabyclub
of elkaar wat beter de hersens inslaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:
ja dan hebben we weer minimini's
en estrys idd
opzich zou midden dec. ofzo wel leuk zijn..dan kunnen ze ook wat leuker met elkaar spelen enzo?
ja maar om haar nou tot haar puberteit apart te houden is ook weer zoietsquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
kan
maar dat is het punt nu een beetje, ze knijpt kindjes in hun gezichten 'zachtjes!'kent ze niet
dus daarom durf ik r niet zo goed met andere kindjes te laten spelen
Is ze in december vast wel.quote:
Ja dat doet Jair ook. In de borst, hand of bijzonder leuk in de nekquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Is ze in december vast wel.Seb is ook een knijper trouwens.
pakt hij zo'n klein stukje vel, van die gemene knijpjes
Misschien kun je gentiaan violet proberen. Dat kunje hier bestellen.quote:
verschoon je Thomas tussendoor?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef Ca.ra het volgende:
Zo, ik heb ook weer eens tijd om me te melden. Woensdag zijn we naar het consultatiebureau geweest, Thomas is nu een kilo aangekomen ten opzichte van zijn geboortegewicht. Dat is gewoon even 35 procent meer! In 3,5 week! Ik stond er wel van te kijken hoor, maar volgens de weegdame was het prima. Hij is ook 3 centimeter gegroeid, en is verder ook goedgekeurd.
Daarna zijn we naar mijn opa gegaan, die 85 jaar werd. Zo leuk om die twee samen te zien, Thomas is hun eerste achterkleinkind. Ik had een fotoboekje gemaakt van de eerste weken van Thomas, dat oma bij iedere gast onmiddellijk onder de neus duwde. Lief
We worstelen hier maar door qua voedingen. Woensdagnacht weer om de twee uur, vannacht zaten we ook weer in die regionen. Dan pakt hij telkens maar een borst, en dan krijg ik de tweede er met geen mogelijkheid in. Ik hoop maar gewoon dat het over een paar weken beter gaat, en ben wel blij dat er zoiets bestaat als ouderschapsverlof!
omdat die verpakkingen nog een advies geven van 5 mcg per dag. En dan was het dus 15 druppels. Maar aangezien het nieuwe advies 10 mcg is moest ik het aantal druppels verdubbelenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:45 schreef Tinuviel het volgende:
30 druppels is idd erg veel. Waarom moet je dan zo veel daarvan geven. Onze zoon vindt ze wel heel lekker. Gaat er makkelijk in.
dat ga ik straks meteen maar eens doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:12 schreef Jelief het volgende:
[..]
Misschien kun je gentiaan violet proberen. Dat kunje hier bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |