i knowquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:54 schreef Estrys het volgende:
Jeeeej Kleurdoos moet je zien hoe hoog wij al op de lijst staan in de OP
tijd voor een meeting!quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
i knowzag t laatst al.. kan me namelijk nog goed herinneren hoe zwanger ik al was toen Isis van jojogirl geboren werd.. en hoe groot ik leander bijv al vond toen we hier kwamen
en nu zijn wij de grotebabyclub
of elkaar wat beter de hersens inslaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:
ja dan hebben we weer minimini's
en estrys idd
opzich zou midden dec. ofzo wel leuk zijn..dan kunnen ze ook wat leuker met elkaar spelen enzo?
ja maar om haar nou tot haar puberteit apart te houden is ook weer zoietsquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
kan
maar dat is het punt nu een beetje, ze knijpt kindjes in hun gezichten 'zachtjes!'kent ze niet
dus daarom durf ik r niet zo goed met andere kindjes te laten spelen
Is ze in december vast wel.quote:
Ja dat doet Jair ook. In de borst, hand of bijzonder leuk in de nekquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef Estrys het volgende:
[..]
Is ze in december vast wel.Seb is ook een knijper trouwens.
pakt hij zo'n klein stukje vel, van die gemene knijpjes
Misschien kun je gentiaan violet proberen. Dat kunje hier bestellen.quote:
verschoon je Thomas tussendoor?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef Ca.ra het volgende:
Zo, ik heb ook weer eens tijd om me te melden. Woensdag zijn we naar het consultatiebureau geweest, Thomas is nu een kilo aangekomen ten opzichte van zijn geboortegewicht. Dat is gewoon even 35 procent meer! In 3,5 week! Ik stond er wel van te kijken hoor, maar volgens de weegdame was het prima. Hij is ook 3 centimeter gegroeid, en is verder ook goedgekeurd.
Daarna zijn we naar mijn opa gegaan, die 85 jaar werd. Zo leuk om die twee samen te zien, Thomas is hun eerste achterkleinkind. Ik had een fotoboekje gemaakt van de eerste weken van Thomas, dat oma bij iedere gast onmiddellijk onder de neus duwde. Lief
We worstelen hier maar door qua voedingen. Woensdagnacht weer om de twee uur, vannacht zaten we ook weer in die regionen. Dan pakt hij telkens maar een borst, en dan krijg ik de tweede er met geen mogelijkheid in. Ik hoop maar gewoon dat het over een paar weken beter gaat, en ben wel blij dat er zoiets bestaat als ouderschapsverlof!
omdat die verpakkingen nog een advies geven van 5 mcg per dag. En dan was het dus 15 druppels. Maar aangezien het nieuwe advies 10 mcg is moest ik het aantal druppels verdubbelenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:45 schreef Tinuviel het volgende:
30 druppels is idd erg veel. Waarom moet je dan zo veel daarvan geven. Onze zoon vindt ze wel heel lekker. Gaat er makkelijk in.
dat ga ik straks meteen maar eens doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:12 schreef Jelief het volgende:
[..]
Misschien kun je gentiaan violet proberen. Dat kunje hier bestellen.
als je bv geeft wordt het wel aangeraden tot een jaar (vooral als je vaak binnen zit)quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:04 schreef huuphuup het volgende:
hahaha Innepin, dat dus iddik word echt elke nacht wakker met mn kussentje helemaal omklemd en stevig vasthouden enzo en dan geef ik zo heel voorzichtig mn slaapkussentje aan B. "je moet haar eerst verschonen hoor!"
gaat vast wel weer over tzt. hoop ik
Zweefvliegje, ik vind vitamine D voor blanke Nederlandse kindjes die hier geboren worden en voldoende buiten komen ook onzin. Hun huid past bij het klimaat waar we in wonen en als ze normaal buiten komen krijgen ze voldoende vit. D over het algemeen. Maar omdat mijn lief half Aziatisch is ben ik toch maar die stomme vit. D gaan geven omdat ik liever t zekere voor het onzekere heb. Maar ik moet ook zeggen dat ze van die 3 x 10 druppels ook weer de helft zo eruit liet lopen en daar maak ik niet echt een halszaak van ofzo. Ik ga dan niet weer nieuwe druppeltjes staan aftellen.
(bij vit. K doe ik dat wel.)
achgossiequote:Op vrijdag 18 september 2009 17:16 schreef oeke het volgende:
Leuk vind ik al die grote babietjes hier, zo heb je een beetje een vooruitzicht van wanneer ze wat gaan doen enzo. Elin zegt mama![]()
Ghe, ik weet nog zo goed de eerste keer dat ik Ko kwijt was, dat was ook 's nachts na het voeden. Ik was er van overtuigd dat hij in ons dekbedhoes zatMijn lief ging zelfs mee helpen zoeken Het kind lag natuurlijk heerlijk te slapen in zijn bedje.
![]()
Arme Tess, nog steeds koorts. Gauw beter worden hoor.![]()
Ik ben vandaag op mijn vingers getikt door mijn ha.
Ko is niet lekker, hij hoest heel erg en neus zit verstopt en hij huilt veel.
Dus ik belde de assistente, of ze misschien nog advies had.
Moest ik meteen langskomen. Ik erheen.
Gewoon een virusje en dat ik niet zo overbezorgd moest zijn.![]()
Ik had vroeger een puppie en die was ook niet lekker, Maar we zaten midden in een verhuizing dus de dierenarts bezoeken kwam niet goed uit volgens mijn moeder.
De volgende ochtend vond ik hem, dood.![]()
Nu denk ik steeds, beter te vaak naar de dokter dan te weinig. Voor mezelf ga ik niet vaak, maar Ko kan nog niet zeggen wat er aan scheelt.
Nu slaapt hij eindelijk.
ja dat weet ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als je bv geeft wordt het wel aangeraden tot een jaar (vooral als je vaak binnen zit)
in flesvoeding zit het verwerkt
er zijn nogal wat discussies over wel of geen vit. D geven als je BV geeft omdat men denkt dat de samenstelling perfect is voor een baby.
maar blijkbaar mist er toch nog vit D volgens de onderzoeken en krijgen veel nederlandse kinderen te weinig vit. D binnen... ik geef t haar maar, vooral omdat ze t heerlijk vindten het alles behalve kwaad kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |