abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72868554
Wat leuk zeg, al die kleine brabbelaars
En als ze eenmaal "mama" kunnen zeggen dan is dat helemaal geweldig!
Snifsnif, Devin zei eerst een paar weken "papa" voordat de eerste "mama"eruit kwam. En tegenwoordig noemt hij me standaard "oma"
.... met gevoel voor drama....
pi_72868722
Jeeeej Kleurdoos moet je zien hoe hoog wij al op de lijst staan in de OP
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_72868888
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:54 schreef Estrys het volgende:
Jeeeej Kleurdoos moet je zien hoe hoog wij al op de lijst staan in de OP
i know zag t laatst al.. kan me namelijk nog goed herinneren hoe zwanger ik al was toen Isis van jojogirl geboren werd.. en hoe groot ik leander bijv al vond toen we hier kwamen
en nu zijn wij de grotebabyclub
pi_72868936
maar och.. t is pas in 2010
pi_72869070
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:00 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

i know zag t laatst al.. kan me namelijk nog goed herinneren hoe zwanger ik al was toen Isis van jojogirl geboren werd.. en hoe groot ik leander bijv al vond toen we hier kwamen
en nu zijn wij de grotebabyclub
tijd voor een meeting! Voordat het 2010 is dacht ik zo
  vrijdag 18 september 2009 @ 11:09:05 #206
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72869149
Estrys en KD wat grappig dat jullie daarover beginnen, dat we van die grote baby's hebben
Ik zat gisteren ook te kijken en Maarten staat al bijna bovenaan, 4e meen ik... Ik was echt heel sentimenteel aan het denken dat Maarten "altijd" zo'n beetje onderaan stond... en nu "ineens" bovenaan! En straks staan ze weer helemaal onderaan bij de dreumesjes
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72869289
ja dan hebben we weer minimini's
en estrys idd

opzich zou midden dec. ofzo wel leuk zijn..dan kunnen ze ook wat leuker met elkaar spelen enzo?
pi_72869307
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:13 schreef Kleurdoos het volgende:
ja dan hebben we weer minimini's
en estrys idd

opzich zou midden dec. ofzo wel leuk zijn..dan kunnen ze ook wat leuker met elkaar spelen enzo?
of elkaar wat beter de hersens inslaan
pi_72869477
kan

maar dat is het punt nu een beetje, ze knijpt kindjes in hun gezicht en 'zachtjes!'kent ze niet
dus daarom durf ik r niet zo goed met andere kindjes te laten spelen
pi_72871246
Goh stom mens van het cb
Ze zei van de week dat Leander zijn hoofdomtrek te klein was en dat ze dat voor de volgende keer even in de gaten wil houden enzo. Nu zit ik in het groeiboekje van Mikale te kijken had die met 2 maand precies hetzelfde aantal cm en toen was er niks aan de hand. Stom mens. Zit ik me onbewust helemaal zorgen te maken.
Leander is alleen 240 gram zwaarden dan Mikael was. Voor de rest is alles hetzelfde
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72872555
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
kan

maar dat is het punt nu een beetje, ze knijpt kindjes in hun gezicht en 'zachtjes!'kent ze niet
dus daarom durf ik r niet zo goed met andere kindjes te laten spelen
ja maar om haar nou tot haar puberteit apart te houden is ook weer zoiets
pi_72872805
nah ze moet ff uit de FASEEE
pi_72872875
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:27 schreef Kleurdoos het volgende:
nah ze moet ff uit de FASEEE
Is ze in december vast wel. Seb is ook een knijper trouwens. pakt hij zo'n klein stukje vel, van die gemene knijpjes
pi_72873471
Ik ging ook maar even checken maar het valt nog wel mee. Wij staan wel al halverwege de lijst of misschien zelfs nog wat hoger. Ik zat al wel te denken wat ik voor zijn 1e verjaardagsfeest zou kunnen doen. Misschien nog een beetje vroeg

Mijn zoon zat vandaag bij het kdv met een meisje van zijn leeftijd te flirten en ze hielden schijnts elkaars handen vast. Toen liet hij een grote boer, waarop zij zoiets had van "wat was dat zou" maar dat scheen de pret niet te drukken. Toen ik hem ophaalde hoorde ik dat meisje trouwens mopperen/ huilen en had zo mijn kind kunnen zijn. Het klonk bijna precies zoals hij moppert/ huilt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72873572
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:30 schreef Estrys het volgende:

[..]

Is ze in december vast wel. Seb is ook een knijper trouwens. pakt hij zo'n klein stukje vel, van die gemene knijpjes
Ja dat doet Jair ook. In de borst, hand of bijzonder leuk in de nek . Ik heb tot nu toe nog niet gezien of gehoord dat hij dat bij andere kinderen deed. Alleen bij Mama en Papa en misschien de leidsters op de creche.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 18 september 2009 @ 13:55:21 #216
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72873722
Zo, ik heb ook weer eens tijd om me te melden. Woensdag zijn we naar het consultatiebureau geweest, Thomas is nu een kilo aangekomen ten opzichte van zijn geboortegewicht. Dat is gewoon even 35 procent meer! In 3,5 week! Ik stond er wel van te kijken hoor, maar volgens de weegdame was het prima. Hij is ook 3 centimeter gegroeid, en is verder ook goedgekeurd.
Daarna zijn we naar mijn opa gegaan, die 85 jaar werd. Zo leuk om die twee samen te zien, Thomas is hun eerste achterkleinkind. Ik had een fotoboekje gemaakt van de eerste weken van Thomas, dat oma bij iedere gast onmiddellijk onder de neus duwde. Lief

We worstelen hier maar door qua voedingen. Woensdagnacht weer om de twee uur, vannacht zaten we ook weer in die regionen. Dan pakt hij telkens maar een borst, en dan krijg ik de tweede er met geen mogelijkheid in. Ik hoop maar gewoon dat het over een paar weken beter gaat, en ben wel blij dat er zoiets bestaat als ouderschapsverlof!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72874290
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:27 schreef Vicky het volgende:
Daktarin hebben we ook al gehad
Misschien kun je gentiaan violet proberen. Dat kunje hier bestellen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72874717
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 13:55 schreef Ca.ra het volgende:
Zo, ik heb ook weer eens tijd om me te melden. Woensdag zijn we naar het consultatiebureau geweest, Thomas is nu een kilo aangekomen ten opzichte van zijn geboortegewicht. Dat is gewoon even 35 procent meer! In 3,5 week! Ik stond er wel van te kijken hoor, maar volgens de weegdame was het prima. Hij is ook 3 centimeter gegroeid, en is verder ook goedgekeurd.
Daarna zijn we naar mijn opa gegaan, die 85 jaar werd. Zo leuk om die twee samen te zien, Thomas is hun eerste achterkleinkind. Ik had een fotoboekje gemaakt van de eerste weken van Thomas, dat oma bij iedere gast onmiddellijk onder de neus duwde. Lief

We worstelen hier maar door qua voedingen. Woensdagnacht weer om de twee uur, vannacht zaten we ook weer in die regionen. Dan pakt hij telkens maar een borst, en dan krijg ik de tweede er met geen mogelijkheid in. Ik hoop maar gewoon dat het over een paar weken beter gaat, en ben wel blij dat er zoiets bestaat als ouderschapsverlof!
verschoon je Thomas tussendoor?
Dat was hier de truuk om haar wakker genoeg te krijgen/houden om ook die tweede borst erin te krijgen. Dus eerst ene borst dan ging mn lief haar verschonen en daarna andere borst en dan kon ik haar zo in bed schuiven
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72874934
ik heb trouwens andere vitamine-d druppels gekocht. Ik werd helemaal horendol van die suffe dagravit druppels. 30 (!!) druppels moet je daarvan geven voor je eindelijk aan die 10 mcg zit... nu gewoon van davitamon gehaald en daar hoef ik maar 10 druppels van te geven. Dat zal waarschijnlijk een stuk handiger gaan. Die dagravit maak ik zelf wel op dan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72875033
Cara, Iris was bijna een kg gegroeid tov haar geboortegewicht bij het eerste cb bezoek.

Ze heeft gisteravond om half 9 laatste voeding gehad en sliep tegen 22.00u. Om half 5 meldde ze zich weer. Nu overdag lijkt ze iets rustiger dan gister, maar nog steeds erg onrustig.
Fake it till you make it...
pi_72875131
30 druppels Huup . Ik krijg die 10 er al amper in zonder dat ze er bijna de helft weer uitwerkt (zou dat zijn waarom ze nu 10 druppels adviseren... ).
Fake it till you make it...
pi_72875475
30 druppels is idd erg veel. Waarom moet je dan zo veel daarvan geven. Onze zoon vindt ze wel heel lekker. Gaat er makkelijk in.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_72875632
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:45 schreef Tinuviel het volgende:
30 druppels is idd erg veel. Waarom moet je dan zo veel daarvan geven. Onze zoon vindt ze wel heel lekker. Gaat er makkelijk in.
omdat die verpakkingen nog een advies geven van 5 mcg per dag. En dan was het dus 15 druppels. Maar aangezien het nieuwe advies 10 mcg is moest ik het aantal druppels verdubbelen
wij deden dan 3 x 10 druppels. en dan tevoren ook nog die 5 druppels vit. K. Heel gehannes en gedoe en inderdaad die 10 druppels werkte ze er vrij vaak uit. Ik merk ook dat ik er niet zo handig in ben, 10 druppels dat kleine mondje in proppen, en dan maar wachten op het goeie moment enzo.

Nu kan ik 3 x 5 druppels doen, 1 x vit. K en 2 x vit. D
jeuh!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72875829
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:12 schreef Jelief het volgende:

[..]

Misschien kun je gentiaan violet proberen. Dat kunje hier bestellen.
dat ga ik straks meteen maar eens doen.

Volgens mij heeft Tess een slaapdagje vandaag. Helemaal niet erg want ik heb migraine
vanmorgen om 6uur een fles, 6.30 naar bed, 9.45 wakker, 11.35 naar bed en om 14.15 wakker
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72876390
Tylert zegt ook wel mama en papa af en toe. Maar meestal ba, wa, ta, da en dan ergens papa en mama er tussen. Ook grappig dat hij echt gaat mopperen ipv huilen.
Vannacht was weer bal. Op zn minst 10x eruit. Niks hielp echt. Nu is hij vandaag veel aan het ruften en poepen. Dus misschien was dat het dan toch wel.
Tussendoor wel vrolijk aan het brabbelen. En je snotneus natuurlijk aan mama afvegen.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:15:29 #226
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72876599
Ja ik verschoon na het voeden, maar dat wil ook niet baten. Dan is hij wel wakker, maar klemt de krokodillenkaken op elkaar. (of doet zijn tong omhoog)
Maar het is ook nog niet zo heel lang dat hij twee borsten drinkt, dus misschien wordt het nog beter. Hoop ik!

En die druppeltjes, drup je die dan rechtstreeks in haar mond? (juiste moment afwachten...) Wij doen het hier gewoon op een theelepeltje. Met mijn draaikont zou ik zelfs de tien druppeltjes niet raak kunnen druppen hoor.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72876975
oh nee haha die druppels gaan op een plastic kinderlepeltje
maar dus 3 x 10 op zo'n lepeltje en dan dr in, maar t is gewoon idioot veel zo.
Die andere vitamine vind ik een stuk handiger. Minder gedoe om te geven.

hmm wat jammer dat die verschoontruuk niet werkt.
misschien komt het nog idd.

Ik vond het in het begin zo'n gedoe wanneer je dan dat verschonen deed enzo.
Als ik het ervoor deed dan viel ze na 1 borst in coma maar had wel nog honger. Als ik het erna deed dan had ze geen honger meer maar maakte ik dr wakker door het verschonen en duurde het een hele tijd voor ze weer sliep. Ook niet handig. Er tussenin vind ik ideaal dus

Morgen trouwens naar die verjaardag, eerste keer ver weg enzo; en nu hoorde ik dat er twee kindjes ziekig en snotterig zijn die daar ook gaan zijn
dus ik heb met mn lief af gesproken dat ze bij mij blijft en dat we haar verder niet uit handen geven, ik hoop dat het zo goed gaat en ze niets oppikt van verkoudheid ofzo.

[ Bericht 58% gewijzigd door huuphuup op 18-09-2009 15:34:35 (voeding tussendoor :')) ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:33:19 #228
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72877189
ah ok ik kon me er al geen voorstelling van maken
Bij Thomas zou maar 1 op de 3 druppels raak zijn

aha, vandaar de 30 druppels
pi_72877228
Ik doe de druppels ook op een lepeltje: eerst 5x K en dan 10x D. Bij Devin wilde ik destijds geen lepeltje gebruiken, vond het niet "horen" bij zo'n kleintje. Toen deed ik de druppels op mijn pink en sabbelde hij ze eraf

Was ik Toby net zomaar even "kwijt" joh
Na allerlei klusjes in de keuken te hebben gedaan ging ik even bij hem spieken en schrok me rot van het lege bedje! Oh wacht, ik heb zijn bedje verschoond en had hem daarom op ons bed te slapen gelegd
.... met gevoel voor drama....
pi_72877540
Oeh schrikken kersjes!
Zo heb ik wel eens dat ik 's nachts wakker werd, "waar is Lianne?!" dan was ze bij ons in bed in slaap gevallen en dan had m'n vriend haar in haar eigen bed weggelegd

Vreemd verhaal huup! Je zou zeggen dat 10 druppeltjes 10 mcg is!
Maargoed dat je nu ander spul hebt.

De vitamine D staat hier wat te verstoffen
Er is nog nooit bewezen dat er geen vitamine D in borstvoeding zit en ik ben gewoon te laks om het te geven. Misschien dat ik er als het buiten niet meer zonnig is maar herfstweer wordt er weer eens mee ga beginnen.
pi_72877817
Kersjes Ik heb dat soort schrik ook wel eens. Ook als het nergens op slaat. Dan word ik midden in de nacht wakker en denk ik: Oh nee ik ben in slaap gevallen tijdens de voeding en ik ben haar vergeten in d'r bedje te leggen, nu ligt ze ergens in ons bed helemaal onder de dekens
En dan ligt ze natuurlijk gewoon in d'r eigen bedje te slapen, want ik val nooit in slaap tijdens de voeding, maar ja
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72878109
hahaha Innepin, dat dus idd ik word echt elke nacht wakker met mn kussentje helemaal omklemd en stevig vasthouden enzo en dan geef ik zo heel voorzichtig mn slaapkussentje aan B. "je moet haar eerst verschonen hoor!"
gaat vast wel weer over tzt. hoop ik

Zweefvliegje, ik vind vitamine D voor blanke Nederlandse kindjes die hier geboren worden en voldoende buiten komen ook onzin. Hun huid past bij het klimaat waar we in wonen en als ze normaal buiten komen krijgen ze voldoende vit. D over het algemeen. Maar omdat mijn lief half Aziatisch is ben ik toch maar die stomme vit. D gaan geven omdat ik liever t zekere voor het onzekere heb. Maar ik moet ook zeggen dat ze van die 3 x 10 druppels ook weer de helft zo eruit liet lopen en daar maak ik niet echt een halszaak van ofzo. Ik ga dan niet weer nieuwe druppeltjes staan aftellen.
(bij vit. K doe ik dat wel.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:04:43 #233
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72878129
Die druppels vitamine D om gek van te worden!

Schrikken Kersjes! had laatst ook zo'n actie, de jongens waren in de box in slaap gevallen ging even de droger uitruimen en had er alvast 1 mee naar boven genomen en in bed gelegd, kom ik beneden dacht ik huh alleen Robin ligt nog in de box en de tuindeur had ik opengelaten. Paniek! Tot ik binnen een paar tellen dacht oh ja die had ik mee naar boven genomen

Ben home alone vandaag de jongens zijn allemaal naar de creche vandaag en ik ben vrij voel me bijna schuldig, maar heb wel het hele huis gedaan en alle kleertjes uitgezocht die de jongens niet meer passen en op fok gezet! nu nog op MP en dan ga ik mijn mannen straks weer halen!
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:35:56 #234
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72879039
Kersjes, heel herkenbaar!

Joep heeft vandaag mijn gezicht betast Even mijn hand in mama haar mond steken.. hmmm nu even haar neus voelen
Hij is nu volop aan het schaterlachen. Heerlijk! Al heb ik soms geen idee waarom Trek ik hem een schone luier aan, ligt meneer helemaal in een deuk!
Niet mieten! Door gieten!
pi_72879131
Kersjes, wel herkenbaar hoor! M. had het bij Amber. Amber sliep in de wieg op onze kamer en ineens zat M. rechtop in bed, was ie Amber kwijt....

Hihi die Joep, leuk he die handjes... En dat schaterlachen is zoooo Tess doet het af en toe ook, vooral als ik gek doe met haar handjes..

Bluh.. had ze net weer koorts.. 38,2. Heb net een zetpilletje gegeven en nu ligt ze weer te slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:44:22 #236
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72879303
Gossie, arme Tess. Hoe gaat het vandaag met drinken?

Ja echt prachtig dat schater lachen Als ik klap eens in de handjes voor hem zing dan ligt ie helemaal dubbel! Of als ik voor zijn neus ga sta springen van de ene kant naar de andere kant, nou dan moet je hem zien gieren
pi_72879368
Drinken gaat wel wat beter. Ze laat nu ongeveer 50 cc staan per fles...
Ben ook weer bijna terug op Friso en ik merk ook wel het verschil daarin. Ze drinkt nu een stuk rustiger..
Al was het gisteravond dikke ellende. Kind heeft een half uur gekrijst en toen moest ze ineens flink kokhalzen en spugen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 18 september 2009 @ 16:49:10 #238
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72879459
Dan drinkt ze dus 150 cc ongeveer? Ietsje meer al. Gelukkig.
Arm ding. Hoop dat ze snel helemaal lekker in haar velletje zit de scheet.
pi_72880313
Leuk vind ik al die grote babietjes hier, zo heb je een beetje een vooruitzicht van wanneer ze wat gaan doen enzo. Elin zegt mama

Ghe, ik weet nog zo goed de eerste keer dat ik Ko kwijt was, dat was ook 's nachts na het voeden. Ik was er van overtuigd dat hij in ons dekbedhoes zat Mijn lief ging zelfs mee helpen zoeken Het kind lag natuurlijk heerlijk te slapen in zijn bedje.

Arme Tess, nog steeds koorts. Gauw beter worden hoor.

Ik ben vandaag op mijn vingers getikt door mijn ha.
Ko is niet lekker, hij hoest heel erg en neus zit verstopt en hij huilt veel.
Dus ik belde de assistente, of ze misschien nog advies had.
Moest ik meteen langskomen. Ik erheen.
Gewoon een virusje en dat ik niet zo overbezorgd moest zijn.

Ik had vroeger een puppie en die was ook niet lekker, Maar we zaten midden in een verhuizing dus de dierenarts bezoeken kwam niet goed uit volgens mijn moeder.
De volgende ochtend vond ik hem, dood.
Nu denk ik steeds, beter te vaak naar de dokter dan te weinig. Voor mezelf ga ik niet vaak, maar Ko kan nog niet zeggen wat er aan scheelt.

Nu slaapt hij eindelijk.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72880427
Je mag best bezorgd zijn hoor! VOoral nu in tijden van de mex. griep.
ik belde vanmorgen een afspraak af en toen kreeg ik ook meteen te horen dat ik goed op moest letten of ik geen koorts enzo kreeg en anders meteen langs de ha moest...

Hopelijk istie snel weer helemaal lekker!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72881288
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:04 schreef huuphuup het volgende:
hahaha Innepin, dat dus idd ik word echt elke nacht wakker met mn kussentje helemaal omklemd en stevig vasthouden enzo en dan geef ik zo heel voorzichtig mn slaapkussentje aan B. "je moet haar eerst verschonen hoor!"
gaat vast wel weer over tzt. hoop ik

Zweefvliegje, ik vind vitamine D voor blanke Nederlandse kindjes die hier geboren worden en voldoende buiten komen ook onzin. Hun huid past bij het klimaat waar we in wonen en als ze normaal buiten komen krijgen ze voldoende vit. D over het algemeen. Maar omdat mijn lief half Aziatisch is ben ik toch maar die stomme vit. D gaan geven omdat ik liever t zekere voor het onzekere heb. Maar ik moet ook zeggen dat ze van die 3 x 10 druppels ook weer de helft zo eruit liet lopen en daar maak ik niet echt een halszaak van ofzo. Ik ga dan niet weer nieuwe druppeltjes staan aftellen.
(bij vit. K doe ik dat wel.)
als je bv geeft wordt het wel aangeraden tot een jaar (vooral als je vaak binnen zit)
in flesvoeding zit het verwerkt

er zijn nogal wat discussies over wel of geen vit. D geven als je BV geeft omdat men denkt dat de samenstelling perfect is voor een baby.
maar blijkbaar mist er toch nog vit D volgens de onderzoeken en krijgen veel nederlandse kinderen te weinig vit. D binnen... ik geef t haar maar, vooral omdat ze t heerlijk vindt en het alles behalve kwaad kan
pi_72881388
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:16 schreef oeke het volgende:
Leuk vind ik al die grote babietjes hier, zo heb je een beetje een vooruitzicht van wanneer ze wat gaan doen enzo. Elin zegt mama

Ghe, ik weet nog zo goed de eerste keer dat ik Ko kwijt was, dat was ook 's nachts na het voeden. Ik was er van overtuigd dat hij in ons dekbedhoes zat Mijn lief ging zelfs mee helpen zoeken Het kind lag natuurlijk heerlijk te slapen in zijn bedje.

Arme Tess, nog steeds koorts. Gauw beter worden hoor.

Ik ben vandaag op mijn vingers getikt door mijn ha.
Ko is niet lekker, hij hoest heel erg en neus zit verstopt en hij huilt veel.
Dus ik belde de assistente, of ze misschien nog advies had.
Moest ik meteen langskomen. Ik erheen.
Gewoon een virusje en dat ik niet zo overbezorgd moest zijn.

Ik had vroeger een puppie en die was ook niet lekker, Maar we zaten midden in een verhuizing dus de dierenarts bezoeken kwam niet goed uit volgens mijn moeder.
De volgende ochtend vond ik hem, dood.
Nu denk ik steeds, beter te vaak naar de dokter dan te weinig. Voor mezelf ga ik niet vaak, maar Ko kan nog niet zeggen wat er aan scheelt.

Nu slaapt hij eindelijk.
achgossie dat verhaal van die pup ook
pi_72881612
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 17:49 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

als je bv geeft wordt het wel aangeraden tot een jaar (vooral als je vaak binnen zit)
in flesvoeding zit het verwerkt

er zijn nogal wat discussies over wel of geen vit. D geven als je BV geeft omdat men denkt dat de samenstelling perfect is voor een baby.
maar blijkbaar mist er toch nog vit D volgens de onderzoeken en krijgen veel nederlandse kinderen te weinig vit. D binnen... ik geef t haar maar, vooral omdat ze t heerlijk vindt en het alles behalve kwaad kan
ja dat weet ik
maar er zijn ook discussies over of het wel nodig is voor blanke kindjes met een lichte huid in het nederlandse klimaat. Over het algemeen wordt aangenomen dat als je normaal voldoende buiten komt met je kind dat het dan niet nodig is. Voor buitenlandse kindjes is het sowieso wel nodig.

Maar goed, ik geef het ook gewoon, maar zoals ik zei voor die rottige 30 druppels ga ik er niet zo'n punt van maken als ze ergens een half lepeltje eruit laat lopen, dat ga ik niet opnieuw erbij doen.

Arme Tess
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72881795
nah ik maak me er ook niet druk om
pi_72882751
Arme Tess. En Vicky, het is voor jou ook behoorlijk zwaar zo allemaal. Denk je ook om jezelf

Die vitaminedruppels, geen succes hier. Ze vindt ze niet lekker. De kraam had gezegd dat ik ze gewoon kon mengen, omdat ze meestal K vies vinden en D lekker en dan zou het wel redelijk naar binnen gaan. Eerst deed ik dat met een gewoon theelepeltje, maar dat wilde mevrouw niet. Toen met een plastic kinderlepeltje, en dat ging wel beter, maar nog niet erg goed. Toen toch maar gescheiden gaan geven, en ik heb het idee dat dat beter gaat, maar dol op D zoals ik hier van anderen lees is ze niet. Ik geef het ook, maar als ik het een dagje vergeet vind ik dat geen ramp, zeker nu nog niet. Ze komt iedere dag een behoorlijke tijd buiten voor een wandeling. Straks in de winter wil ik er wel wat strenger op zijn, want dan zal het misschien wel wat vaker voorkomen dat ze geen buitenlucht krijgt als het weer er niet naar is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72882841
Temp was na het slapen 37,2, stuk beter weer. En fles ging net iop 20 cc na leeg..
Ik heb 2x geslapen toen Tess ook lag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72882919
Hier zijn de vitaminedruppels haast het hoogtepunt van de dag Timo vindt het echt geweldig, hij hapt ze elke keer zo van het theelepeltje af, direct vanaf de eerste keer dat we het gaven.
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:56:30 #248
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72883097
Maarten ligt alweer in bed, vanaf kwart over 6 al! Hij had vanmiddag erg weinig geslapen en tijdens het eten al wat jengelig. Dus daarna maar meteen naar bed gebracht en hij was gelijk stil, dus zal wel moe geweest zijn. Dus wij hebben maar eens "ouderwets" op de bank voor de tv gegeten.

Vitamine D.... nu hoeft het gelukkig niet meer voor Maarten, straks weer wel als hij van de flesvoeding af is.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72883102
Miss, misschien een keer een ander merk vitamine D proberen? Ik weet het niet, maar misschien dat daar nog verschil in kan zitten?
Vitamine K schijn in iedergeval best vies te zijn. Ik deed in de 1e 3 maanden ze dan ook tezamen op een lepeltje.
Nu dus al een hele tijd geen vitamine D, maar ik ga dan ook zeker 3 keer per dag de deur uit te wandelen met kind en hond
pi_72883623
ik druppel t zo r mond in vanuit t flesje..vindt ze prachtig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')