abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72831431
Bah Vicky, wat een gedoe zeg
En die communicatie in ziekenhuizen, of eigenlijk het gebrek eraan... zo frustrerend! En intussen is je kind nog steeds ziek en ben je nog geen hol opgeschoten.
.... met gevoel voor drama....
pi_72831464
In eht ziekenhuis had ze trouwens ineens geen koorts meer... 36,8.
Vanmorgen weer ff gemeten en toen was het netjes 37.3.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72831911
Vicky wat een gedoe weer Hoop dat kleine Tess snel weer derzelf word.

Leander is zijn voeten aan het ontdekken. Steeds die tenen in zijn mond. Nu was is net in bad, met zeep En das niet lekker kwam ie achter.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72832197
Jeetje Vicky wat een gedoe
Wel fijn dat de koorts weg is.

Karin, Lars, welkom!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72833346
MamaNik fijn zulke complimenten en wat groeien je jongens goed zeg!

Seb! woehoe! Goed geslapen jungske, fijn dat je wat opknapt.

Vicky wat een gedoe zeg in dat ziekenhuis gelukkig maar dat de koorts nu weer gezakt is.

Nou... hier terug van een rondje dorp. We zijn op het cb geweest en direct doorverwezen naar de kinderfysio. Haar hoofdje is al plattig en de voorkeurshouding is dusdanig sterk dat er direct ingrijpen nodig was volgens de cb-arts ook houdt ze heel erg een komma-houding aan, zoals ik zei eerder in dit topic, je kunt het goed zien op deze foto. Ze ligt als een soort C-tje bijna steeds. Maandagochtend komt de fysio hier thuis langs, ze vond het fijn dat we zo vroeg bij haar kwamen want dan was er nog heel veel te doen met hele kleine ingrepen. Ben benieuwd.
Wel gelijk al een tip meegekregen, misschien is het ook wat voor jou BE... we moeten A. in de wandelwagen op haar zijkantje leggen, met haar rug tegen 1 van de wanden van de wagen aan zodat ze niet terug kan rollen. Niet helemaal op haar zijkant anders kukelt ze voorover maar gewoon zo zodat ze op haar niet-voorkeurskant ligt met haar hoofd.
Draagdoek voorlopig niet gebruiken ivm haar rug en de kommahouding die ze aanneemt.

De cb arts was wel verbaasd over dat ze al zoveel kon en je zo goed volgde en aankeek voor zo'n jong kindje. Jeuh ze vroeg ook of ze al lachte naar ons. Ja dat doet ze wel maar ik dacht dat dat nog onbewust was, omdat ze ook naar de lamp lacht (serieus ) maar volgens de arts zou dat best wel bewust kunnen zijn en lachen heel veel kindjes naar de lamp want licht = leuk ofzo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72833427
Jeetje Huup.. hoop dat de fysio snel verbetering aan kan brengen bij jullie meisje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72833469
Tjee, Vicky wat een gedoe zeg! Ongelooflijk om een baby zo te laten wachten.
Fijn dat de koorts weer weg is.
Hopelijk helpt het om terug te gaan naar Friso.

Hier ook een verkouden mannetje. Heel ongelukkig is hij. Veel huilen, en snotteren.
Vanochtend maar bij me genomen in bed, zo zielig was hij. Van 6 tot 8 nog samen geslapen.
En nou heb ik vanmiddag ook nog eens mijn allereerste afspraak zonder hem.
Op een uur reizen van huis.

BM en Kleurdoos, dat is fijn om te horen. Alhoewel ik het soms moeilijk vind om zijn hoofdje te draaien als hij echt niet wil laat ik het maar zo.
Maar ik draag ook heel veel dus dan is de druk ook van het hoofdje af. Hoop dat het ook helpt.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72833564
Huup, wat naar! En inderdaad ligt ze heel scheef op die foto. Fijn dat jullie er snel bij zijn!
Wat lief dat ze zo lacht al.
pi_72833897
Ik was het topic kwijt!
Voor kindjes met een voorkeurshouding is dit een ideaal ding! Je legt ze bij elk slaapje op hun andere zijde, zodat hun hoofdje mooi rond blijft. Als het al is afgeplat, dan kan je vaker de "verkeerde" kant kiezen dan de "goede" kant. Het heeft bij ons erg geholpen!

Onder andere hier te koop: http://www.babycare.nl/baby-sleep-p-113.html

Vicky wat een gedoe bij het ziekenhuis, het is ook altijd hetzelfde! Gelukkig is de koorts voorbij!

Hier trouwens een speenvarkentje.. GILLEN! Niet normaal! Ze schreeuwt de hele boel bijmekaar, geen idee waarom! Waarschijnlijk even haar stembanden oefenen ofzo
Het is namelijk geen huilen ofzo. Verder "praat" ze nog steeds met een dubbele tong. Heb zonet even de HA gebeld, maar die vond het niet alarmerend en zij dat kindjes wel vaker even niet weten wat ze met hun tong moeten doen
pi_72834045
die hebben wij ook gebruikt, de eerste tijd werkte dat goed inderdaad. en dan liggen ze tenminste ook niet alleen maar op hun rug en wordt 't achterhoofd dus ook minder afgeplat. (bij ons werd sowieso nog niet aangeraden om ze altijd maar op de rug te leggen: op de zij was juist het devies. en dan telkens wisselen welke zij). maar met dit hulpstuk rollen ze niet so makkelijk per ongeluk door naar de buik. als ze wat groter worden helpt dit al snel niet meer trouwens hoor. dan wurmen ze zich daar zo uit. of rollen er gewoon overheen.
pi_72834187
ik vermoed dat de fysio ook zo'n kussen meebrengt voor ons, of ons adviseert om er een aan te schaffen. en ergens hoop ik dat ook en anders ga ik wellicht zelf op zoek of vraag ik de HA

maar ik denk dat enkel op de zij laten slapen bij ons niet voldoende gaat zijn. Wellicht wel voor de vorm van het schedeltje, maar omdat haar rug ook zo scheef is en omdat je echt een weerstand voelt zeg maar als je haar hoofdje de andere kant op legt denk ik dat er toch iets meer oefening en dergelijke nodig zal zijn.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze aan dat ruggetje gaan doen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72834291
Trouwens, ik kom nog even terug op dat ene artikel wat laatst in de krant stond over platte hoofdjes en voorkeurshoudingen enzo...

Daarin stond dat het advies ook is dat op cb's aan de ouders duidelijk gemaakt moet worden dat een afgeplat hoofdje slechts een cosmetisch probleem is. Maar nu vertelde de cb-arts dus vanmorgen dat ze snel in willen grijpen omdat zo'n hoofdje nou juist niet enkel een cosmetisch probleem is; dat het wel degelijk juist ook gevolgen heeft voor de motorische ontwikkeling van een kindje omdat de hersentjes anders groeien en zich anders ontwikkelen aan de platte kant. Daardoor zou een kindje met een sterke afplatting zich motorisch veel langzamer ontwikkelen enzo.
Des te meer reden dus om aan de bel te trekken als je denkt dat je kindje een scheef hoofdje heeft.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72834401
Wij hadden die ook te leen gekregen van de fysio, maar Kobus heeft de hele buurt bij elkaar gegild toen hij erin lag, Echt niet te geloven. Dus weer terug gebracht. Helaas.

Het zal toch wel dat ze daar oefeningen voor hebben, Huup? Heeft ze er eigenlijk last van, pijn bedoel ik?
Fijn trouwens dat ze bij jullie thuis komt.

Mijn jochie ligt af en toe zo te hoesten/blaffen in zijn slaap, echt zo zielig. Soms verslikt hij zich en dan lijkt het of hij stikt. Hoop dat hij gauw weer beter is.
pi_72834663
ahw Kobus zeehond zo zielig klinkt dat

oh ik denk ook wel oefeningen idd hoor Oeke maar ik kan me zo gauw niet indenken wat voor soort oefeningen daar ben ik dan weer benieuwd naar enzo haha

Ze heeft er voor zover ik kan beoordelen geen pijn aan of last van verders gelukkig. Eigenlijk, om heel eerlijk te zijn vind ik haar tot nu toe een voorbeeldig kind, om het zo maar even te noemen Ze groeit idioot goed. Ze slaapt goed. Zo goed zelfs dat ze maar 5 voedingen op een dag krijgt, omdat ze gemiddeld zo'n 5 uur tussen twee voedingen in slaapt ze huilt eigenlijk nauwelijks, behalve als ze wakker wordt om gevoed te worden. En ze is heel alert en "wijs" voor haar 3 weekjes. Dus behalve een sterke voorkeur is er verder lichamelijk niets aan de hand voor zover ik kan zien/merken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72834771
Jeetje Huup, weet je al wanneer je bij de fysio terecht kan?

Merel was gisteren ook weer bij het CB. Mijn kleine spekmormel weegt nu 9590 gram en is 69,5 cm lang. Ze doet het verder prima, groeit lekker in d'r eigen lijntjes
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72834958
Merel speklapje
heerlijk toch? A. is ook gewogen en is idd een kilo aangekomen nu nomnomnom haha

maandagochtend komt de fysio hier thuis langs
dus voor het weekend moest ik me braaf aan de wandelwagentip houden van haar en maandag zou ze haar hele truukendoos tevoorschijn halen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72835018
Huup, fijn dat het verder gewoon heel goed met haar gaat! Ik ben ook wel benieuwd naar wat voor oefeningen dat zijn. Misschien yoga achtige oefeningen en hier moeten we hem veel op de buik leggen.

Ik schrok wel van je cb arts. Hier zijn ze er vrij relaxed onder, inderdaad cosmetisch enzo. Zelfs het behoorlijk goed bekend staande kinderfysiotherapiecentrum zei hetzelfde. Nog maar even extra bij Ko gaan kijken maar hij ligt op zijn goede kant. Voor ons dan.

Merel, lekker spekkoekje! Wat groei je goed!
pi_72835415
Jesse was weer op het CB voor zijn 2e x prikjes. hij is nml bijna 3 maanden.

Hij weegt nu 6580gram en is 60,5cm. Volgens mij groet hij aardig... hij is nu 12,5 week (geboorte 4200/51)
pi_72835566
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:26 schreef bixister het volgende:
die hebben wij ook gebruikt, de eerste tijd werkte dat goed inderdaad. en dan liggen ze tenminste ook niet alleen maar op hun rug en wordt 't achterhoofd dus ook minder afgeplat. (bij ons werd sowieso nog niet aangeraden om ze altijd maar op de rug te leggen: op de zij was juist het devies. en dan telkens wisselen welke zij). maar met dit hulpstuk rollen ze niet so makkelijk per ongeluk door naar de buik. als ze wat groter worden helpt dit al snel niet meer trouwens hoor. dan wurmen ze zich daar zo uit. of rollen er gewoon overheen.
In het ziekenhuis moesten we Mila altijd om en om op haar zij leggen. Toen ze naar huis mocht werd er geadviseerd dit thuis ook te doen. De kraamhulp vond het een stom advies en eiste bijna dat we Mila op haar rug zouden leggen. Hebben we niet gedaan overigens, we hebben Mila heel eigenwijs steeds op dr zij gelegd

En we zijn ook weer terug van het CB, 70cm en 7855 gram.
pi_72835584
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:58 schreef oeke het volgende:
En nu heb ik zin in spekkoek Of een andere cake. Of koek. Of wat dan ook, als het maar gegeten kan worden.
Serieus, ik heb nog steeds de (vr)eetgewoontes van tijdens de zwangerschap, heb de hele tijd honger en eet best veel
Hebben meer pasbevallen mama´s hier last van? Zo ga ik natuurlijk nooit in mijn pre-zwangerschap kleren passen
.... met gevoel voor drama....
pi_72835643
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:58 schreef oeke het volgende:
Huup, fijn dat het verder gewoon heel goed met haar gaat! Ik ben ook wel benieuwd naar wat voor oefeningen dat zijn. Misschien yoga achtige oefeningen en hier moeten we hem veel op de buik leggen.

Ik schrok wel van je cb arts. Hier zijn ze er vrij relaxed onder, inderdaad cosmetisch enzo. Zelfs het behoorlijk goed bekend staande kinderfysiotherapiecentrum zei hetzelfde. Nog maar even extra bij Ko gaan kijken maar hij ligt op zijn goede kant. Voor ons dan.

oh het zal ongetwijfeld om excessen gaan hoor
en ik heb ook begrepen van de arts dat er een verschil is tussen een voorkeurshouding met het hele lijfje zoals A. schijnbaar dus heeft, of alleen een voorkeurshouding voor het hoofdje waar bij ze het hoofdje 1 kant op willen hebben.
Met name die eerste heeft gevolgen voor motoriek en het lichaam enzo, die laatste zal er misschien minder snel gevolgen zijn. Ik geloof ook dat dat beter te verhelpen is met simpele ingrepen zoals het bedje andersom opmaken en bijvoorbeeld tijdelijk aan 1 kant voeden enzo.

Nouja goed, ik ben heel benieuwd wat de fysio er maandag allemaal over te zeggen heeft.
En ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat zowel de huisarts gister, als de cb-arts vandaag (als ook de fysio na 1 blik ) me direct serieus namen. Ik was ergens namelijk best bang dat ik weggestuurd zou worden met een "kijk het nog maar een tijdje aan" advies zeg maar.
Iets met voorkomen en genezen enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72835680
Ja daar had en heb ik nog steeds erg veel last van al ben ik al bijna 16 maanden geleden bevallen

Wat hebben jullie allemaal een lekkere spek kindjes inderdaad
En huup de oefeningen zijn vind ik nogal vreemd voor een afgeplat hoofdje.
Ik moest het kitten onderste boven en idagonaal wegleggen als het aan haar lag
Dat heb ik 2 weken gedaan en toen ben ik naar de osteopaat gestapt.. en alles was verholpen ook haar voorkeurshouding etc
pi_72835691
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:20 schreef Kersjes het volgende:

[..]

En nu heb ik zin in spekkoek Of een andere cake. Of koek. Of wat dan ook, als het maar gegeten kan worden.
Serieus, ik heb nog steeds de (vr)eetgewoontes van tijdens de zwangerschap, heb de hele tijd honger en eet best veel
Hebben meer pasbevallen mama´s hier last van? Zo ga ik natuurlijk nooit in mijn pre-zwangerschap kleren passen
nee
ik ben verbaasd over mezelf maar ik heb nog nooit zo gezond gegeten als nu

mn lief propt er af en toe een koekje of chocolaatje bij me in maar echt serieus die hele sterke trek in zoet en suiker die ik wel tijdens de zwangerschap had is volledig weg! Terwijl ik best wel een zoetekauw ben normaal.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72836119
Even een voor iedereen. Mn kleine man is boos, voelt zich niet zo lekker denk ik. Ineens weer erg verkouden, snot loop eruit. En tand nog niet helemaal door.
pi_72836379
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:20 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Hapje Merel ?

Nee ik herken het niet, tenminste niet anders dan voor/tijdens de zwangerschap.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 17 september 2009 @ 13:49:53 #126
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72838061
Huup dat fijn dat er serieus gekeken word naar jullie mooie meiske! Super dat ze het zo goed doet!

Wij zijn ook weer op het CB geweest, ons kleine reusje weegt inmiddels 9780 gr en is al bijna 73 (!!!) cm lang!
Ze doet het fantastisch en volgt lekker het grote kindjes lijntje!
pi_72838799
jeutje fruppel..Danique is flink

hier was Elin net aan t lollen en toen kukelde ze op r snoet
van heel hard lachen naar heel hard huilen
  donderdag 17 september 2009 @ 14:14:47 #128
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72838904
Jep het is een lange dame! Maar goed wij zijn ook groot: , ik 1.85 en haar papa 1.99 dus ze heeft het niet van vreemden

Arme Elin
pi_72838975
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:14 schreef Fruppel het volgende:
Jep het is een lange dame! Maar goed wij zijn ook groot: , ik 1.85 en haar papa 1.99 dus ze heeft het niet van vreemden

Arme Elin
qua gewicht bedoel ik.. elin is nu ook wel 73 cm of langer vorige keer 72
(ik 1.80 vriend 2.02) dus dat vond ik niet zo bijzonder
maar die spekkies
Elin zit nu denk ik net op een kilo of 9
  donderdag 17 september 2009 @ 14:23:22 #130
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72839164
En het gekke is, die spekkies heeft ze helemaal niet zo erg. Het is best een lange dunne alleen stevige bovenbenen.
Dus geen idee waar het gewicht inzit eigenlijk!

Idd jullie zijn ook zo lang, was ik even vergeten! Gaaf, lange meisjes rulen
  donderdag 17 september 2009 @ 14:23:50 #131
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72839179
Jeetje Fruppel, goeie scores!

Arme Elin.....

Vicky, wat een gedoe weer zeg. Hoe gaat het nu?
pi_72840368
Vicky gelukkig dat er niks ergs bleek en dat ze vanochtend geen koorts meer had!

Huup, fijn dat je meteen doorgestuurd werd naar de fysio. Je kan er niet snel genoeg bij zijn lijkt me!

Elin

Mikoxx hoe gaat het met drinken?
pi_72841005
Danique! wat groei je goed <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72841579
Oy Huup, goed dat er zo direct gehandeld wordt! Vervelend natuurlijk dat het uberhaupt nodig is, maar ik hoop dat je wel wat geruststelling kan halen uit de snelle actie, en dat de fysio zegt dat je er lekker vroeg bij bent is natuurlijk ook alleen maar goed.

Kersjes, ik doe met je mee hoor... ik eet álles. En het liefst de hele dag door
pi_72842396
Danique! Groterd! En, kleine meisjes rulen ook
Sara was ook een lange, Merel is kort (en vierkant inmiddels )
Sara
Merel
Ukje
pi_72842397
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:33 schreef innepin het volgende:
Kersjes, ik doe met je mee hoor... ik eet álles. En het liefst de hele dag door
idem nog steeds
ben sinds gisteren maar eens overgestapt op niet al te veel slechts in huis halen, zodat wat ik eet nog enigszins acceptabel eet (behalve de vienetta dan ) maar ik eet veel en constant.

huup, wat fijn dat er actie wordt ondernomen en je opmerkingen niet worden weggewuifd als overbezorgd!

Danique, wat fijn dat het zo goed gaat!

Vicky, Tess dus nu weer helemaal in orde? gelukkig maar!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 september 2009 @ 16:18:07 #137
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_72843174
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:54 schreef Fuente het volgende:
Danique! Groterd! En, kleine meisjes rulen ook
Sara was ook een lange, Merel is kort (en vierkant inmiddels )
Wat grappig he dat het zo'n verschil is tussen 2 zusjes!
Vind je meiden zo leuk
pi_72843316
oehh spekkoek...
*klemt zichzelf aan stoel vast... * ik woon naast de toko

Tess heeft daarstraks maar 80 cc gedronken. Ik was bij BE en die heeft me een Avent fles meegegeven om te proberen, maar dat is ook geen succes. Net thuis nog een beetje gegeven en toen heeft ze nog 60 gedronken.
Ze had wel weer verhoging: 37,9. Heb dr nu in bed gelegd met een zetpilletje...

Fijn dat het zo goed gaat met Danique!
Merel, spekkie!

Ohh ik vergeet het helemaal.. Oscar is echt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72843966
Vicky, hopelijk knapt Tess snel op

Fruppel, ja qua lichaamsbouw zijn ze echt heel anders (hoewel Sara ook zeker wel spekkig was, alleen ook echt lang). Maar qua koppies gaan ze steeds meer op elkaar lijken
Thnx!
Sara
Merel
Ukje
pi_72844365
Och Tess ze is echt een zorgenkindje hè Vicky? Spruw, constant huilen, ziek, nog een keer of twintig spruw... zielig voor haar én heel vervelend voor jou

Miss sly, ik ben overgestapt op lolly's kopen, daarmee krijg ik toch mijn dosis zoete troep binnen, maar ik doe er heel lang over
pi_72844419
Innepin.. ik word er doodziek van...
Zou leuk zijn als de ellende nou eens gewoon over was..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72845334
kersjes ook hier aldoor trek, en eet lekker door....

tess beterschap
Huup, gelukkig zijn jullie er snel bij, en is A er snel bij gebaat.
Danique wat groei je hart meissie
Miss hoeis het met Senna?
Innepin is Willow alweer jullie tevreden dochter?

hier een zijslaper die zelf naar zijn zij rolt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72846129
Beterschap voor Tess !

Jeej Danique groeit goed zeg!

Ik heb net bij mijn ouders met Seb op de weegschaal gestaan daar kwam hij op 7,8 kilo. Dat zou betekenen dat hij 500 gram is aangekomen iets meer dan een maand tijd. Volgens mij is dat niet zoveel, maar goed we hoeven pas over een week of drie weer, dan zullen we het precies weten.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72846242
Vicky dat kan ik me heel goed voorstellen hoor.
Bar, Willow is hartstikke tevreden! Zolang je d'r maar eten in stopt Ze huilt bijna nooit zonder goede reden, ze eet goed, groeit goed, lacht veel en produceert flinke luiers. En soms weet ze naast de luier te poepen. Zoals net toen ze alleen in rompertje op mijn schoot zat. Poeprok

Hoe doet Roy het?
pi_72846334
Ik ook Vicky. Ik kan me voorstellen dat je soms met je handen in het haar zit. Dit is toch niet wat je je er van voorstelt he.
pi_72847143
Danique, wat groei jij lekker!

En Willow ook al zo'n smulpaap!

Kersjes, ik moet bekennen dat ik ook last heb van het bodemloze put syndroom... Ik probeer van niet maar de wil is zwak. En daar word ik helemaal niet blij van. Maar goed, dat hoort niet hier.

Vicky, misschien werkt Daktarin beter. Mijn Lactatiekundige zei dat spruw vaak resistent wordt voor Nystatine. Het is ook veel minder een smeerboel. Je moet het na elke voeding in het mondje smeren met bv een wattenstaafje of je pink. Bij ons werkt het heel goed tot nog toe.

Kobus had vanmiddag een wat hogere temperatuur net voordat ik voor het eerst weg zou gaan naar een andere stad enzo. Hij heeft heel lang geslapen en zijn flesje leeggedronken. Temp was ook weer gedaald. Toen ik thuis kwam wilde hij nog wel even bij mij drinken.

Neusspray, doe je dat het beste voor het slapen?
pi_72847517
Daktarin hebben we ook al gehad
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72847693
He, dat is jammer! Stomme k*t spruw.
pi_72847767
Vicky wat naar zeg die spruw die niet over lijkt te gaan.
Joh ik hoop echt dat dit snel overgaat. Ik kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit.

He He lekkere poepbroeken. We hadden hier vanmiddag een Puckapoepzak

Morgen weer naar het cb en de eerste prikjes halen. Ik ben benieuwd hoe zwaar ze nu is.
Verder is het lekker druk hier met shoppen voor een puber die overal uitgegroeid is en voor dochterlief die nu richting mt 62 gaat. Ik kan niet zo heel lang steeds naar het centrum, dus kan tot nu toe elke dag shoppen Lol.
Vandaag weer een fancy broek voor m'n zoon gekocht voor z'n klassenfeest morgenavond
pi_72850116
Vicky, wat vervelend zeg. Jammer dat de Avent fles ook geen succes blijkt. Pfff ik vond de afgelopen 5 weken met Joep ook zo vervelend met het gemorrel met zijn fles. Gelukkig is dat nu echt over en drinkt hij weer normaal. Waar dat dan ineens vandaan kwam? En waarom het nu weer over is? Wat ik soms wel deed was eerst rustig op de bank beginnen met de fles geven, dan kwam het euvel... de 100 cc (ja Joep wist ook precies wanneer ie 100 op had) en dan ging ik lopen, met hem in mijn armen en hij zijn fles in zijn mond. Beetje rond kijken, voor het raam kijken. Ik was hem eigenlijk gewoon aan het afleiden van het feit dat ie aan het drinken was en dan dronk soms nog wel 50 tot 60 cc erbij.

Wat een goed groeiende kinders hier! Danique en Merel! Goed zeg.

Arme Kobus, aan het snotteren vent? Ik hoop dat je snel opknapt hoor Ja Oeke, neusspray voor het slapen is okay.

Ben benieuwd Huup, wat ze maandag zeggen. Hier alleen voorkeurshouding met zijn hoofd. Ik leg Joep ook altijd op zijn zij in bed. Wij zijn nu bijna 2,5 maand daar mee bezig en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog altijd zijn hoofd best wel scheef vind... en dat terwijl ik ook vroeg aan de bel heb getrokken. Maar de fysio zegt iedere keer... dat komt wel. Ik sta ook altijd aan Joep zijn rechterkant, de ene keer vind ie me wel interresant genoeg en soms ook niet dan gaat ie gewoon links naar de lamp liggen kijken. Dan moet ik echt even op en neer springen en Hoera roepen of klap eens in de handjes zingen en dan heb ik weer zijn aandacht

Welkom Lars!
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')