In het ziekenhuis moesten we Mila altijd om en om op haar zij leggen. Toen ze naar huis mocht werd er geadviseerd dit thuis ook te doen. De kraamhulp vond het een stom advies en eiste bijna dat we Mila op haar rug zouden leggen. Hebben we niet gedaan overigens, we hebben Mila heel eigenwijs steeds op dr zij gelegdquote:Op donderdag 17 september 2009 11:26 schreef bixister het volgende:
die hebben wij ook gebruikt, de eerste tijd werkte dat goed inderdaad. en dan liggen ze tenminste ook niet alleen maar op hun rug en wordt 't achterhoofd dus ook minder afgeplat. (bij ons werd sowieso nog niet aangeraden om ze altijd maar op de rug te leggen: op de zij was juist het devies. en dan telkens wisselen welke zij). maar met dit hulpstuk rollen ze niet so makkelijk per ongeluk door naar de buik. als ze wat groter worden helpt dit al snel niet meer trouwens hoor. dan wurmen ze zich daar zo uit. of rollen er gewoon overheen.
En nu heb ik zin in spekkoekquote:Op donderdag 17 september 2009 11:58 schreef oeke het volgende:
Merel, lekker spekkoekje! Wat groei je goed!
oh het zal ongetwijfeld om excessen gaan hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 11:58 schreef oeke het volgende:
Huup, fijn dat het verder gewoon heel goed met haar gaat! Ik ben ook wel benieuwd naar wat voor oefeningen dat zijn. Misschien yoga achtige oefeningen en hier moeten we hem veel op de buik leggen.
Ik schrok wel van je cb arts. Hier zijn ze er vrij relaxed onder, inderdaad cosmetisch enzo. Zelfs het behoorlijk goed bekend staande kinderfysiotherapiecentrum zei hetzelfde. Nog maar even extra bij Ko gaan kijken maar hij ligt op zijn goede kant. Voor ons dan.![]()
Merel, lekker spekkoekje! Wat groei je goed!
neequote:Op donderdag 17 september 2009 12:20 schreef Kersjes het volgende:
[..]
En nu heb ik zin in spekkoekOf een andere cake. Of koek. Of wat dan ook, als het maar gegeten kan worden.
Serieus, ik heb nog steeds de (vr)eetgewoontes van tijdens de zwangerschap, heb de hele tijd honger en eet best veel![]()
Hebben meer pasbevallen mama´s hier last van? Zo ga ik natuurlijk nooit in mijn pre-zwangerschap kleren passen
Hapje Merelquote:Op donderdag 17 september 2009 12:20 schreef Kersjes het volgende:
[..]
En nu heb ik zin in spekkoekOf een andere cake. Of koek. Of wat dan ook, als het maar gegeten kan worden.
Serieus, ik heb nog steeds de (vr)eetgewoontes van tijdens de zwangerschap, heb de hele tijd honger en eet best veel![]()
Hebben meer pasbevallen mama´s hier last van? Zo ga ik natuurlijk nooit in mijn pre-zwangerschap kleren passen
qua gewicht bedoel ik.. elin is nu ook wel 73 cm of langer vorige keer 72quote:Op donderdag 17 september 2009 14:14 schreef Fruppel het volgende:
Jep het is een lange dame! Maar goed wij zijn ook groot: , ik 1.85 en haar papa 1.99 dus ze heeft het niet van vreemden
Arme Elin
idemquote:Op donderdag 17 september 2009 15:33 schreef innepin het volgende:
Kersjes, ik doe met je mee hoor... ik eet álles. En het liefst de hele dag door
Wat grappig he dat het zo'n verschil is tussen 2 zusjes!quote:Op donderdag 17 september 2009 15:54 schreef Fuente het volgende:
Danique! Groterd! En, kleine meisjes rulen ook
Sara was ook een lange, Merel is kort (en vierkant inmiddels)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |