abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 14:09:03 #31
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_72801968
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:59 schreef speknek het volgende:
Waren er nog USC leden in de buurt?
Het eerste dat ik me afvroeg is of het soms een Veritijn was .
Nulla verba sed acta
pi_72801994
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:09 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Het eerste dat ik me afvroeg is of het soms een Veritijn was .
Die had het overleefd toch?

Nog mooier natuurlijk als blijkt dat het een USC-er was en hij op een Veritijn landde, kunnen zij ook niet meer onder de dom door..
pi_72802015
Triest nieuws.

En eerder triest voor al die kinderen die het hebben zien gebeuren, dan het slachtoffer zelf. Natuurlijk is het ook triest als er zelfdoding word overwogen, maar waarom hij voor zo'n laffe en misselijke methode heeft gekozen, snap ik dan weer niet. Hij zag er geen heil meer in, maar in zijn laatste seconden van zijn leven heeft hij wel vele kinderen beschadigd....die kids vergeten dit van z'n levensdagen niet meer.

+
  woensdag 16 september 2009 @ 14:11:53 #34
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_72802052
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:10 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Nog mooier natuurlijk als blijkt dat het een USC-er was en hij op een Veritijn landde, kunnen zij ook niet meer onder de dom door..
Ja, die had het overleefd. De USC'er daarentegen niet, geloof ik.
Nulla verba sed acta
  woensdag 16 september 2009 @ 14:13:57 #35
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72802119
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:49 schreef starla het volgende:

[..]

Hij landde met pak em beet 155 km/u
Dat mag dus niet in de binnenstad ,de nabestaanden kunnen een forse boete tegemoet zien.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_72802249
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:13 schreef waterkip het volgende:

[..]

Dat mag dus niet in de binnenstad ,de nabestaanden kunnen een forse boete tegemoet zien.
dat zal wel meevallen hoor
  woensdag 16 september 2009 @ 14:18:58 #37
13973 ranja
image means nothing
pi_72802281
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:13 schreef waterkip het volgende:

Dat mag dus niet in de binnenstad
geldt dat ook voor verticale snelheid
pi_72802302
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:10 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Het is maar een fabel (weliswaar een leuke)... Dit staat er op Wikipedia:

Leden van het Utrechtsch Studenten Corps mogen niet onder de Domtoren doorlopen. Toen buslijn 2 nog onder de Domtoren doorliep, stapten Corpsleden ook uit bij halte Domplein en renden om de Domtoren heen, om bij de volgende halte weer in te stappen. Aanleiding voor dit mos (ofwel studentikoos gebruik) is gelegen in het volgende. Een lid van de studentenvereniging Veritas of Unitas (er bestaat onduidelijkheid over welke vereniging de 'dader' was) zou ooit van de Dom af gesprongen zijn en terechtgekomen op een lid van het Corps, waarna laatstgenoemde zou zijn overleden en eerstgenoemde zijn sprong overleefde. Een andere versie van het verhaal (want meer is het niet) maakt melding van een grote pop die door Veritijnen of Unitassers van de toren af op het Corpslid zou zijn geworpen - met fatale afloop.

Ik kan me dat nog wel heugen, aangezien ik wel eens bus 2 naar het Ledig Erf nam. Altijd wel lollig om te zien.
pi_72802311
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:07 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat hoef je mij niet te vertellen, ik reageerde op Gauloises.
Het was ook meer een aanvullig op.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  woensdag 16 september 2009 @ 14:21:52 #40
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72802387
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:18 schreef ranja het volgende:

[..]

geldt dat ook voor verticale snelheid
Het is te hart !!!!!!!!!!!!!
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_72802425
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Leden van het Utrechtsch Studenten Corps mogen niet onder de Domtoren doorlopen. Toen buslijn 2 nog onder de Domtoren doorliep, stapten Corpsleden ook uit bij halte Domplein en renden om de Domtoren heen, om bij de volgende halte weer in te stappen. Aanleiding voor dit mos (ofwel studentikoos gebruik) is gelegen in het volgende. Een lid van de studentenvereniging Veritas of Unitas (er bestaat onduidelijkheid over welke vereniging de 'dader' was) zou ooit van de Dom af gesprongen zijn en terechtgekomen op een lid van het Corps, waarna laatstgenoemde zou zijn overleden en eerstgenoemde zijn sprong overleefde. Een andere versie van het verhaal (want meer is het niet) maakt melding van een grote pop die door Veritijnen of Unitassers van de toren af op het Corpslid zou zijn geworpen - met fatale afloop.

Ik kan me dat nog wel heugen, aangezien ik wel eens bus 2 naar het Ledig Erf nam. Altijd wel lollig om te zien.
.
pi_72802472
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:10 schreef Meike26 het volgende:
Triest nieuws.

En eerder triest voor al die kinderen die het hebben zien gebeuren, dan het slachtoffer zelf. Natuurlijk is het ook triest als er zelfdoding word overwogen, maar waarom hij voor zo'n laffe en misselijke methode heeft gekozen, snap ik dan weer niet. Hij zag er geen heil meer in, maar in zijn laatste seconden van zijn leven heeft hij wel vele kinderen beschadigd....die kids vergeten dit van z'n levensdagen niet meer.

+
Snap wel dat dit een traumatische ervaring moet zijn voor degenen die het hebben gezien, kind of niet, maar of mensen nu meteen voor hun leven beschadigd zijn, beetje overdreven. Da's nu eenmaal het leven, het is niet allemaal leuk wat we meemaken en zien.

Gelukkig is die man niet bovenop iemand gesprongen/gevallen. Had ook nog gekund, en dan waren er nog meer slachtoffers gevallen.
pi_72802702
Zo zie je maar, die veritijnen leren het maar nooit. Maar ja, ik zou ook springen als ik elke avond word herinnerd aan mijn knorrigheid. Vieze bavaria drinkers zijn het.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72802835
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jammer dat er niks over Prins Pieter Christiaan op de wiki staat. Die is ook lid geweest en stapte eens uit de koets toen er een royale happening in Utrecht was en ze daar onderdoor reden.
pi_72802949
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:32 schreef dreamzk het volgende:
Zo zie je maar, die veritijnen leren het maar nooit. Maar ja, ik zou ook springen als ik elke avond word herinnerd aan mijn knorrigheid. Vieze bavaria drinkers zijn het.
Please, maak van dit topic geen veri-corps-bash-topic.
Eins, zwei, hoeplakai.
  Moderator woensdag 16 september 2009 @ 14:44:01 #46
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_72803044
Dom
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 16 september 2009 @ 14:52:46 #47
8369 speknek
Another day another slay
pi_72803336
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:32 schreef dreamzk het volgende:
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72803339
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Dom
Ah, kijk aan. Een beetje humor in dit topic.
  Moderator woensdag 16 september 2009 @ 14:54:26 #49
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_72803394
quote:
Op maandag 16 september 2009 14:52 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ah, kijk aan. Een beetje humor in dit topic.
Mijn excuses hiervoor.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_72803420
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:21 schreef waterkip het volgende:

[..]

Het is te hart !!!!!!!!!!!!!
Te hart.

Falen tot kunstvorm verheffen is de bom!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  woensdag 16 september 2009 @ 15:18:05 #51
263873 marcusa
Love Sex Magic
pi_72804187
ik vind dit wel een Domme actie.. Hoe Dom kun je zijn.
pi_72804721
Ik heb het gezien..
pi_72804814
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:32 schreef maickeltje het volgende:
Ik heb het gezien..
het springen zelf? of de afloop?
pi_72805274
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef marcusa het volgende:
Maar goed dat je nog even een paar woorden met een hoofdletter hebt benadrukt, anders had er vast niemand om je geniale grap kunnen lachen.
pi_72805894
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:46 schreef Omniej het volgende:

[..]

Maar goed dat je nog even een paar woorden met een hoofdletter hebt benadrukt, anders had er vast niemand om je geniale grap kunnen lachen.
die was in de roos,
pi_72806882
Hoe meer ik er over nadenk hoe minder sympathie ik voor deze man kan opbrengen. Egoistisch om zo tussen de mensenmassa in te springen. En mogelijk nog erger, wat als er net iemand loopt/fietst?
  woensdag 16 september 2009 @ 16:32:21 #57
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72807270
quote:
Op woensdag 16 september 2009 15:18 schreef marcusa het volgende:
ja echt een Dombo he

oh nee die konden vliegen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_72808138
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk hoe minder sympathie ik voor deze man kan opbrengen. Egoistisch om zo tussen de mensenmassa in te springen. En mogelijk nog erger, wat als er net iemand loopt/fietst?
Hij sprong aan de zijkant , daar loopt geen mensenmassa
Staan wat auto's en fietsen

dus hij heeft er wel deglijk rekening mee gehouden
pi_72808242
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef N.icka het volgende:

[..]

Hij sprong aan de zijkant , daar loopt geen mensenmassa
Staan wat auto's en fietsen

dus hij heeft er wel deglijk rekening mee gehouden
Er lopen/fietsen genoeg mensen daar. Allereerst alle leeden, dat zijn dus 900 voornamelijk in de binnenstad residerende personen mijzelf incluis. Daarnaast zit de VVV aan die kant en zitten er wat cafés en restaurants.
Bovendien loopt iedereen die van/naar de domstraat gaat die route omdat onder de dom door dan omlopen is.

Concluderend zijn er dus zat mensen geweest die daar hadden kunnen zijn, en daarnaast zijn er teveel mensen geweest die het hebben moeten zien. Hang jezelf lekker op in de kelder ofzo.
pi_72808415
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:52 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Er lopen/fietsen genoeg mensen daar. Allereerst alle leeden, dat zijn dus 900 voornamelijk in de binnenstad residerende personen mijzelf incluis. Daarnaast zit de VVV aan die kant en zitten er wat cafés en restaurants.
Bovendien loopt iedereen die van/naar de domstraat gaat die route omdat onder de dom door dan omlopen is.

Concluderend zijn er dus zat mensen geweest die daar hadden kunnen zijn, en daarnaast zijn er teveel mensen geweest die het hebben moeten zien. Hang jezelf lekker op in de kelder ofzo.
Hadden kunnen zijn ja h , maar ze waren er niet . dus best netjes gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')