Oh ja, dat was Barcelona en Valencia via Toulouse, niet Nicequote:Op donderdag 24 september 2009 14:23 schreef Thetallguy het volgende:
Nee vanaf AMS
Denk trouwens niet dat de route over Toulouse heen voert..
Welke Tivoli was je?quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:04 schreef k_man het volgende:
Emiliana Torrini.![]()
En wat is dat podium van Tivoli klein! Met een drumkit staat het al half vol.
Emiliana: "It's so nice that we're playing in such a big place tonight... it's a bit like playing in my living room."
Schattig is zij. Vorig jaar een keer geweest in ik meen Paradiso, was erg leukquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:04 schreef k_man het volgende:
Emiliana Torrini.![]()
En wat is dat podium van Tivoli klein! Met een drumkit staat het al half vol.
Emiliana: "It's so nice that we're playing in such a big place tonight... it's a bit like playing in my living room."
Daar had ik helemaal niks van meegekregen... ik snap niet helemaal dat die vent "opschepte" (aldus een van die artikelen) over zo'n verleden. Niet echt een "ich habe es nicht gewusst" houding.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Piloot Transavia gearresteerd om dodenvluchten
Waarom niet bellen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:14 schreef nelisb het volgende:
Ja dacht ik al. Ik ga vanmiddag een brief opstellen en dan om antwoord vragen. Nadat ik hun reactie heb ontvangen zal ik hem wel of niet annuleren.
Ah, heerlijk, lang leve de bureaucratie!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:25 schreef nelisb het volgende:
[..]
done. Kan u niet helpen. Moet brief sturen.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:13 schreef Fogel het volgende:
Heerlijk! Heb je nog een aanbieding kunnen vinden voor me?
Toen ik in 2007 naar Paaseiland ging, waren de goedkoopste deals die ik tegenkwam ruim 300 euro retour. Zelf heb ik een kleine 500 euro betaald, vond ik niet verkeerd tijdens het Tapati-festival.quote:Op maandag 28 september 2009 08:08 schreef k_man het volgende:
Geen idee over die tickets, maar vluchten naar Paaseiland zijn altijd duur. LAN is de enige die Paaseiland aandoet, als tussenstop van Santiago naar Polynesië. Dus er is geen concurrentie. Bovendien heb ik ooit begrepen dat ze de tarieven voor toeristen hoog houden om de tarieven voor bewoners laag te kunnen houden - aangezien die laatsten voor vrijwel alles afhankelijk zijn van het vaste land.
Hey, goed idee! Staat niet eens bij de Ryanair aanbiedingen...quote:Op maandag 28 september 2009 09:22 schreef Thetallguy het volgende:
Weekendje naar Porto in november. Vanaf Eindhoven voor ¤15,98 retour, dat kunnen we niet laten liggen
Is wel vaker dat een aanbieding niet in het tarievenoverzicht staat. Ik vermoed dat het altijd een slordigheidje is.quote:Op maandag 28 september 2009 11:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hey, goed idee! Staat niet eens bij de Ryanair aanbiedingen...
Heerlijk, was het maar zover in Nederlandquote:Op maandag 28 september 2009 18:06 schreef Fogel het volgende:
Tijd voor winterbanden... het sneeuwt in de provincie en vanochtend viel er hier ook al natte sneeuw.
Of het is een omgekeerde aanbieding. Dit kan er dus één zijn die van de Portugese site van Ryanair komtquote:Op maandag 28 september 2009 15:01 schreef Thetallguy het volgende:
Is wel vaker dat een aanbieding niet in het tarievenoverzicht staat. Ik vermoed dat het altijd een slordigheidje is.
Nope, daar staan ze ook niet. En dan zou de uitgaande vlucht in dat geval (EIN-OPO) ook geen 7,99 moeten zijn maar een stuk hogerquote:Op maandag 28 september 2009 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Of het is een omgekeerde aanbieding. Dit kan er dus één zijn die van de Portugese site van Ryanair komt
500, vanaf Santiago bedoel je toch, neem ik aan?quote:Op maandag 28 september 2009 11:39 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Toen ik in 2007 naar Paaseiland ging, waren de goedkoopste deals die ik tegenkwam ruim 300 euro retour. Zelf heb ik een kleine 500 euro betaald, vond ik niet verkeerd tijdens het Tapati-festival.
M'n idee van dat "rond de wereldticket" is dus nog niet eens origineel ook, begrijp ik!...quote:Maar... er zijn daar inderdaad veel mensen die het als een tussenstop op hun round the world gebruiken. En die betalen dus niks als ze toch al naar Tahiti gaan! Die vallen dan ook om van verbazing als je ze vertelt dat je 500, 700 of zelfs 1000 euro hebt betaald om er te komen...
Verre van inderdaadquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:42 schreef Bora-Bora het volgende:
M'n idee van dat "rond de wereldticket" is dus nog niet eens origineel ook, begrijp ik!...![]()
Ik bedoelde eigenlijk de combi van het wereldticket met een bezoek aan Eastereiland.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Verre van inderdaad![]()
Iedere alliantie biedt sowieso een Around the world ticket aan, google maar eens daarop
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef UIO_AMS het volgende:
De afgelopen maand heb ik aan dierenarts-rekeningen ¤ 675 mogen uitgeven. Leuk zo'n kat. Daar had ik best wel een leuke vluchtbestemming van kunnen betalen.
Blijft de opmerking staan, denk dat de meeste wereldtickets die mogelijkheid wel aanbieden.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:40 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de combi van het wereldticket met een bezoek aan Eastereiland.
En LAN is de enige die ernaartoe vliegt, als ik het goed begrijp...
alleen als LAN in de alliantie zitquote:Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Blijft de opmerking staan, denk dat de meeste wereldtickets die mogelijkheid wel aanbieden.
Hij is ruim 9 jaar oud. Bijna bejaard dus. Hij heeft een ontsteking aan de nieren / blaas en al die onderzoeken, behandelingen, medicijnen en speciaalvoer hebben ruim ¤ 400 gekost. Daar kwam gisteren dan nog de jaarlijkse gebitbehandeling bij en gelijk maar wat bloedonderzoeken laten doen. En dan nog wat medicijnen. Dan kom je snel aan zo'n bedrag.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:41 schreef Bora-Bora het volgende:
Halleluja! Dure dierenarts!
Was 'ie zo ziek dan? Het is toch nog een jong beessie?
Hoewel complete onzin natuurlijk, maar kat=5 en hond=7quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Bijna bejaard hè. En 1 jaar is toch 7 kattenjaren? Nou, dan heeft die van mij de pensioengerechtigde leeftijd inmiddels bereikt.
Lulligquote:Op woensdag 30 september 2009 19:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb de laatste dagen fors last van een klierende reisverzekering. Die wil maar niet snel een verklaring sturen dat ik in Rusland verzekerd ben. De plaatselijke OVIR heeft er eentje nodig voordat ze met een uitnodiging over de brug willen komen. Zal wel weer een reactie zijn op een of ander nieuw Nederlands wetje.
Ja inderdaad, ik vond dat ik al extreem ver vooruit dacht toen ik gister (voor een reis in December) aan het checken was of Veolia ook een eerste klas heeft...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:02 schreef Hik het volgende:
Internet op laptop in Amerika![]()
![]()
Je moet maar uitkijken naar je reis!
Dierenartsen zijn nou eenmaal duur. De kat van mijn ouders had botkanker aan één poot. De operatie om die poot te amputeren kostte zo'n duizend euro.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:58 schreef Hik het volgende:
Arme kat, UIO, maar jézus wat een hoop geld!![]()
Kon je trouwens ook niet ergens een huisdierenverzekering afsluiten voor dat soort dingen?
De verklaring lag vandaag bij de post. Met dagtekening op 30 septemberquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:25 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
LulligWanneer wil je weg? En waar gaat de reis heen?
Leuke prijzen, ¤10.500 voor een ticket.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:57 schreef Fogel het volgende:
Iemand zin om met de eerste Air France A380 vlucht mee te gaan? Doe dan mee aan de veiling: http://www.af380.com/A380/en/#
Ik heb een zak pinda's die sporen van noten kan bevattenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:20 schreef k_man het volgende:
Albert Heijn. Ik ga morgen terug om te klagen dat er vis in m'n zalm zit.
Dat is weer eens een andere Last Minute dan een bungalowpark of een weekje naar de zon!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:37 schreef Bora-Bora het volgende:
HELP!
We hebben op last minute basis een rond-de-wereld-tour geboekt, maar nu moeten er natuurlijk nog een minimum aan dingen geregeld worden voor onderweg!
Vertrek is op 7 oktober vanaf Heathrow;
hebben jullie nog een supertip voor een goedkope overnachting waarmee je bovendien gemakkelijk om 7 uur 's ochtends op het vliegveld kunt zijn?
En rijdt het openbaar vervoer daar zo vroeg wel?
De overige stops zijn in Los Angeles, Auckland, Sydney en Singapore. Had nog Hong Kong gewild, maar da' was te prijzig helaas... Te kortdag. Ja en Paaseiland natuuuuurlijk ook, maar dat rees helemaal de pan uit!...
Nouja, als je dan nog een paar uur heel lekker in die taxi mag slapen en je uren dat je ligt te slapen in die taxi worden gewoon uitbetaald, dan is het ineens een stuk minder erg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:52 schreef Fogel het volgende:
Zelfs al verdubbelen ze mijn loon dan zou ik nog steeds niet iedere dag half 5 in een taxi willen stappen.
De taxirit is nog geen half uur en slapen in vervoermiddelen is niet mijn ding, of het nu een taxi, trein of vliegtuig is (zelfs intercontinentaal).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nouja, als je dan nog een paar uur heel lekker in die taxi mag slapen en je uren dat je ligt te slapen in die taxi worden gewoon uitbetaald, dan is het ineens een stuk minder erg.
Ow, morgen ook maar even gaan halen. Heb ik de collectie weer compleetquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:27 schreef Hik het volgende:
Heb gisteren bij de DDD () Michael Palin's New Europe gekocht voor 10 euro.
Wat voor een stoel is datquote:Das in elk geval goedkoop airchairtravellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |