Ik heb een zak pinda's die sporen van noten kan bevattenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:20 schreef k_man het volgende:
Albert Heijn. Ik ga morgen terug om te klagen dat er vis in m'n zalm zit.
Dat is weer eens een andere Last Minute dan een bungalowpark of een weekje naar de zon!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:37 schreef Bora-Bora het volgende:
HELP!
We hebben op last minute basis een rond-de-wereld-tour geboekt, maar nu moeten er natuurlijk nog een minimum aan dingen geregeld worden voor onderweg!
Vertrek is op 7 oktober vanaf Heathrow;
hebben jullie nog een supertip voor een goedkope overnachting waarmee je bovendien gemakkelijk om 7 uur 's ochtends op het vliegveld kunt zijn?
En rijdt het openbaar vervoer daar zo vroeg wel?
De overige stops zijn in Los Angeles, Auckland, Sydney en Singapore. Had nog Hong Kong gewild, maar da' was te prijzig helaas... Te kortdag. Ja en Paaseiland natuuuuurlijk ook, maar dat rees helemaal de pan uit!...
Nouja, als je dan nog een paar uur heel lekker in die taxi mag slapen en je uren dat je ligt te slapen in die taxi worden gewoon uitbetaald, dan is het ineens een stuk minder erg.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:52 schreef Fogel het volgende:
Zelfs al verdubbelen ze mijn loon dan zou ik nog steeds niet iedere dag half 5 in een taxi willen stappen.
De taxirit is nog geen half uur en slapen in vervoermiddelen is niet mijn ding, of het nu een taxi, trein of vliegtuig is (zelfs intercontinentaal).quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nouja, als je dan nog een paar uur heel lekker in die taxi mag slapen en je uren dat je ligt te slapen in die taxi worden gewoon uitbetaald, dan is het ineens een stuk minder erg.
Ow, morgen ook maar even gaan halen. Heb ik de collectie weer compleetquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:27 schreef Hik het volgende:
Heb gisteren bij de DDD () Michael Palin's New Europe gekocht voor 10 euro.
Wat voor een stoel is datquote:Das in elk geval goedkoop airchairtravellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |