Verre van inderdaadquote:Op dinsdag 29 september 2009 00:42 schreef Bora-Bora het volgende:
M'n idee van dat "rond de wereldticket" is dus nog niet eens origineel ook, begrijp ik!...![]()
Ik bedoelde eigenlijk de combi van het wereldticket met een bezoek aan Eastereiland.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Verre van inderdaad![]()
Iedere alliantie biedt sowieso een Around the world ticket aan, google maar eens daarop
quote:Op woensdag 30 september 2009 11:09 schreef UIO_AMS het volgende:
De afgelopen maand heb ik aan dierenarts-rekeningen ¤ 675 mogen uitgeven. Leuk zo'n kat. Daar had ik best wel een leuke vluchtbestemming van kunnen betalen.
Blijft de opmerking staan, denk dat de meeste wereldtickets die mogelijkheid wel aanbieden.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:40 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de combi van het wereldticket met een bezoek aan Eastereiland.
En LAN is de enige die ernaartoe vliegt, als ik het goed begrijp...
alleen als LAN in de alliantie zitquote:Op woensdag 30 september 2009 13:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Blijft de opmerking staan, denk dat de meeste wereldtickets die mogelijkheid wel aanbieden.
Hij is ruim 9 jaar oud. Bijna bejaard dus. Hij heeft een ontsteking aan de nieren / blaas en al die onderzoeken, behandelingen, medicijnen en speciaalvoer hebben ruim ¤ 400 gekost. Daar kwam gisteren dan nog de jaarlijkse gebitbehandeling bij en gelijk maar wat bloedonderzoeken laten doen. En dan nog wat medicijnen. Dan kom je snel aan zo'n bedrag.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:41 schreef Bora-Bora het volgende:
Halleluja! Dure dierenarts!
Was 'ie zo ziek dan? Het is toch nog een jong beessie?
Hoewel complete onzin natuurlijk, maar kat=5 en hond=7quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Bijna bejaard hè. En 1 jaar is toch 7 kattenjaren? Nou, dan heeft die van mij de pensioengerechtigde leeftijd inmiddels bereikt.
Lulligquote:Op woensdag 30 september 2009 19:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb de laatste dagen fors last van een klierende reisverzekering. Die wil maar niet snel een verklaring sturen dat ik in Rusland verzekerd ben. De plaatselijke OVIR heeft er eentje nodig voordat ze met een uitnodiging over de brug willen komen. Zal wel weer een reactie zijn op een of ander nieuw Nederlands wetje.
Ja inderdaad, ik vond dat ik al extreem ver vooruit dacht toen ik gister (voor een reis in December) aan het checken was of Veolia ook een eerste klas heeft...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:02 schreef Hik het volgende:
Internet op laptop in Amerika![]()
![]()
Je moet maar uitkijken naar je reis!
Dierenartsen zijn nou eenmaal duur. De kat van mijn ouders had botkanker aan één poot. De operatie om die poot te amputeren kostte zo'n duizend euro.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:58 schreef Hik het volgende:
Arme kat, UIO, maar jézus wat een hoop geld!![]()
Kon je trouwens ook niet ergens een huisdierenverzekering afsluiten voor dat soort dingen?
De verklaring lag vandaag bij de post. Met dagtekening op 30 septemberquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:25 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
LulligWanneer wil je weg? En waar gaat de reis heen?
Leuke prijzen, ¤10.500 voor een ticket.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:57 schreef Fogel het volgende:
Iemand zin om met de eerste Air France A380 vlucht mee te gaan? Doe dan mee aan de veiling: http://www.af380.com/A380/en/#
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |