Dubbele bovenwoning zei ik ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:41 schreef Xs2Shanna het volgende:
Maar dit is zeker geen dubbele benedenwoning geweest hoor! Ik heb namelijk de tweede etage.
Onder mij zit de dubbele beneden woning! Ik kan je wel het 1 en ander laten zien HOE ik het wil, maar ik koop nog niks, omdat ik nog niet uit ben over de kleuren van mijn vloeren, en muren.
De serre is vrij groot! Lengte 2.15 en breedte 3.90.
Maar dat was niet zo, want er was één kleine WC-rolhouder die dapper weerstand bood tegen de Romein...quote:
Heb vorige week in het buitenland gezeten voor mijn werk, dus is niet veel gebeurd, aankomende foto's zijn foto's van de laatste klussen. Behang afgehaald, de inbouwkasten helemaal kaal gehaald aan de buitenkant, daar zaten platen over, die ik niet mooi vond.. En mijn de andere keuken leeggehaald, en mijn vader heeft mijn afzuiginstallatie alvast opgehangen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:02 schreef RoryGilmore het volgende:
ik zit te wachten op nieuwe foto's
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:55 schreef rabjoo het volgende:
Ik ben ook nieuw op dit forum en heb jullie reacties gelezen.
Ik heb ook namelijk een oud huis gekocht via de site http://www.immovast.be; hier de volledig link http://www.immovast.be/woninggegevens.php?id=254459&page=%2Fzoekresultaten.php%3Fpage%3D3%26ipp%3D12%26city_or_postcode%3DGent%2B%2528Gent%2529%2B-%2B9000%26min_price%3D0%26order%3Ddate%26type%3DSale%26max_price%3D150000%26imageField.x%3D62%26imageField.y%3D11
Het is ons gezin's eerste huisje en ik heb gekozen voor (ook wegens financiële redenen) voor een huis waar een beetje werk aan is.
Het dak lekt een beetje. Ik had gedacht aan het dak te vernieuwen met zo zonnepanelen erin verwerkt van Eternit; heeft iemand daar ervaring mee?
Alle info is welkom
Raf.
Ik stel voor dat je een eigen topic opent, daar krijg je meer views en reacties
succes!
Moet je even zelf een topic kiezen. Maar kiezen wegens financiele redenen voor een oud huis, lijkt me juist niet verstandig. Vaak zijn de kosten hoger dan geschat!quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:55 schreef rabjoo het volgende:
Ik ben ook nieuw op dit forum en heb jullie reacties gelezen.
Ik heb ook namelijk een oud huis gekocht via de site http://www.immovast.be; hier de volledig link http://www.immovast.be/woninggegevens.php?id=254459&page=%2Fzoekresultaten.php%3Fpage%3D3%26ipp%3D12%26city_or_postcode%3DGent%2B%2528Gent%2529%2B-%2B9000%26min_price%3D0%26order%3Ddate%26type%3DSale%26max_price%3D150000%26imageField.x%3D62%26imageField.y%3D11
Het is ons gezin's eerste huisje en ik heb gekozen voor (ook wegens financiële redenen) voor een huis waar een beetje werk aan is.
Het dak lekt een beetje. Ik had gedacht aan het dak te vernieuwen met zo zonnepanelen erin verwerkt van Eternit; heeft iemand daar ervaring mee?
Alle info is welkom
Raf.
Twee zelfsquote:Op maandag 14 december 2009 15:56 schreef Beijtje het volgende:
Wow! (Is dat een marmeren schouw die ik daar zie?)
*zucht...quote:
Ehhhh dan moet je me even helpen?!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef bleiblei het volgende:
Is het een massieve vloer of is het multiplank?
Ziet er wel mooi uit!
Nee, het zijn massieve planken, dus volledig eiken!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:35 schreef tim1986 het volgende:
massieve planken (volledig eiken)
of multiplank (eiken op een laagje multiplex)
tof! was je veel kwijt per m2?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:45 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nee, het zijn massieve planken, dus volledig eiken!
We leggen hem zwevend. Ik heb de beste ondervloer genoemen, omdat de onderbuurman dat graag wilde... De planken zelf zijn ook vrij dik, dus ik hoop dat de onderbuurman geen last zal krijgen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
tof! was je veel kwijt per m2?
wel handig zoon voorbehandelde vloer.ga je em verlijmen of zwevend leggen? denk wel dat je een goeie ondervloer moet hebben ivm geluid...
Inderdaad een mooie prijs!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:22 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
We leggen hem zwevend. Ik heb de beste ondervloer genoemen, omdat de onderbuurman dat graag wilde... De planken zelf zijn ook vrij dik, dus ik hoop dat de onderbuurman geen last zal krijgen.
Ik was 39 euro per m2 kwijt. Hij was eerst 45 euro per m2. Ik was totaal (incl de hoogst isolerende ondervloer) voor 75 m2 om precies te zijn 3650 euro kwijt.
Mooie prijs vind ik zelf!
Dat is alleen als multiplank zwevend wordt gelegd. Je kan het ook volledig verlijmen, zoals massieve planken, en dan klinkt het identiek aan massieve planken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:49 schreef tim1986 het volgende:
mooi hoor.. ik vind multiplank namenlijk zo laminaat achtig klinken
Mwa het is een kwestie van smaak, ik vind het verschrikkelijk alsof het klinkt alsof je elk moment door de vloer kan storten. Volgens een houtboer worden echt massieve vloeren nog maar weinig verkocht.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:38 schreef Xs2Shanna het volgende:
Vind ik niet helemaal! Mijn ouders hebben het in de woonkamer liggen, toch vind ik het "te strak" voor een "houten" vloer...
inderdaad schofterig duurquote:Op maandag 4 januari 2010 14:55 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik zoooo graag deze twee stoelen.... maar zo godsongelooflijk duur![]()
[ afbeelding ]
Nee hij is helemaal kant & klaar!quote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef bleiblei het volgende:
moet je trouwens jouw vloer nog nabehandelen? enne. welke stoelen heb je gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |