Niet veel nieuws! Mijn paps is nog steeds met bezig met de afzuiginstallatie, cv-ketel, en water, en gas leidingen leggen, installeren etc! Word allemaal in de muur en vloer verwerkt, en hij moest even brainstormen hoe hij onder de granieten stenen vloer door zou gaan! Gelukkig gelukt, zonder te beschadigen!
Heb inmiddels wel eindelijk mijn vloer uitgekozen, ben er helemaal voor naar Enschede gereden, in mijn eentje

Twee uur heen, twee uur terug, maar het was het waard, het word een 17e eeuws eiken, getrommeld en dark geolied! Breedte is 18 cm, en ben er helemaal happy mee, nu kan ik eindelijk mijn meubels gaan afstemmen op de vloer... Stucadoor begint midden Januari aan de muren, en saust ze ook gelijk (voor echt een mega coole prijs

!) en hersteld ook meteen mijn ornamenten en doet daar synthetische verf op, (dat is elastisch) zodat kans op nogmaals scheuren verkleind word.
Ik doe 1 muur grijs in mijn woonkamer, en ook 1 muur grijs in mijn slaapkamer, de rest blijft in de eerste planning nog gewoon wit. Het moet niet té donker in huis worden, gezien de vloer erg donker is.
Ik heb ook geheel onverwachts een fatboy gekocht, vind het eigenlijk vreselijke dingen, maar deze was goud, zo fout dat ik hem geweldig vond, zal mooi staan op de vloer!
Vloer :
![]()
Heb hem even hier op den kantoor vloer gelegd, hij komt niet echt voordelig uit het plaatje zo, maar dat moeten jullie maar wachten tot hij in huis ligt
![]()
De FatBoy

Ik hield helemaaaaaal niet van die dingen, maar ik ben helemaal verliefd op de zak!