Nou! Pfff.. we hebben eindelijk al het puin uit huis gekregen! De container, 4kub is s'ochtends vroeg Vrijdag netjes afgeleverd, en ik was om half 9 terug met de stortkokers en de raambevestiging en lier. Wat blijkt na bevestigen? Lier in de klit, zo goed als kwaad alles uit elkaar geprobeerd te halen en in goede banen te lijden, maar ijzerdraad met lussen in de rol... vergeet het maar... Uiteindelijk hing alles helemaal muurvast in het midden:
![]()
Die mannetjes van het verhuurbedrijf gebeld, en die bekten me in eerste instantie af, "dat zij er ook niks aan konden doen, en ik hem maar moest ontklitten" ehh... ja hoe? Met een stuk of 6 stortkokers eraan?
Nog even doorgestoeid, en uiteindelijk weer boos opgebeld, en gevraagd naar de aardige meneer die ze me verhuurd had die ochtend. Die stapte meteen in zijn auto met een nieuwe lier
Oude heeft hij door moeten knippen (gelukkig, het lag niet aan ons!), en heeft geholpen met de nieuwe bevestigen, en de stortkoker in goede afvoer helpen...
![]()
Hij is in totaal 1.5 uur bij ons geweest, dus petje af voor de service van de verhuurder! Snel begonnen met storten, en binnen 3 uurtjes was al het puin beneden....
4kub tot de rand helemaal vol!
![]()
Maar eindelijk weer een leeg huis! En weer werk kunnen verrichten.
![]()
![]()
Het was nog een aardig eindje naar beneden met die kokers...
![]()
Mijn vader heeft gisteren meteen het rookgaskanaal afgemaakt, en de leidingen voor het gas, licht en water doorgetrokken…. Dus er kan nu eindelijk schot in de zaak komen. Heb een hele scherpe prijs gekregen van een stucadoor, die ook nog saust, dus die kan in 2010 ook gaan beginnen! Eerst de raamkozijnen, en de kozijnen van het franse balkon. Intussen breek ik mijn nek over een keuken

Nog een zomers plaatje van mijn huis! Gaat om de verdieping ter hoogte van het balkon