dan mail je ze toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil er fotos opzetten van de bruiloft van vriendin van afgelopen vrijdag, zodat zij die er af kan plukken, maar dat stomme ding doet het niet![]()
grrr
daar is hyves heul niet voor. Gekkehuis.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil er fotos opzetten van de bruiloft van vriendin van afgelopen vrijdag, zodat zij die er af kan plukken, maar dat stomme ding doet het niet![]()
grrr
Veeeeeeeeul te groot hahahaquote:
Slaap lekker alvast danquote:
!!BENG!!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:33 schreef Fha het volgende:
Ik ga nog even een stokbroodje in de oven smijten
Je mag wel mee eten hoor Flesquote:
* Fha Geeftquote:
Goed. Ik zit op z'n minst goed tot volgende zomer op m'n werk, en misschien in december een contract.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
PapierHoe is het nou dan?
Waarom moet je er uit?!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed. Ik zit op z'n minst goed tot volgende zomer op m'n werk, en misschien in december een contract.
En ik moet mijn kamer uit. Dus iemand gaat vervangende woonruimte voor me zoeken.![]()
Hoest meh U dan?
Fhaquote:
Kunnen ze jou ook niet meteen ff doen dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fha![]()
Ze gaan renoveren.
Daar hebben ze geen geld voorquote:Op woensdag 16 september 2009 22:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Kunnen ze jou ook niet meteen ff doen dan?![]()
![]()
Ja goed, ik woon inmiddels al bijna een jaar samen, studeer bijna af (Bachelor) en heb net (twee weken geleden) een heerlijke vakantie achter de rug.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed. Ik zit op z'n minst goed tot volgende zomer op m'n werk, en misschien in december een contract.
En ik moet mijn kamer uit. Dus iemand gaat vervangende woonruimte voor me zoeken.![]()
Hoest meh U dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |