Hollandse salade.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:24 schreef DaMart het volgende:
Even een snelle hallo via het gratis internet op de Oostenrijkse hotelkamer....
De thee in het hotel is al goedgekeurd. Je krijgt met een kop van ongeveer een halve liter wel waar voor je geld.
* DaMart logt weer uit.
gaat hierover zeker?quote:
Die is wel weer humor danquote:Op woensdag 16 september 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat hierover zeker?
http://www.nu.nl/algemeen(...)oekjesbelasting.html
Wat een gast idd, het wordt steeds belachelijker
Misschien mogen die wel zo'n echte Reinier-Papingmuts opquote:Op woensdag 16 september 2009 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
Die is wel weer humor dan
Wat alleen te doen met al die vrouwen die zo'n doekje dragen omdat het haar uitvalt na een chemokuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die moeten ook belasting betalen.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is wel weer humor dan
Wat alleen te doen met al die vrouwen die zo'n doekje dragen omdat het haar uitvalt na een chemokuur
Goed, goed. Kneitertje druk alleen met studie en werk. Maar goed, ook daar slaan we ons wel door heen, nog drie vakken en ik ben BAquote:Op woensdag 16 september 2009 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Frits.
Dat is een tijd geleden, dat je hier op de koffie was!
Hoe is het?
Vet, ik had het net nog over het A-Teamquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
EN honden die betrapt worden op kakken buiten een speciaal daarvoor aangewezen hondentoilet worden meteen afgemaakt
Ik zag vanochtend z'n reclame; de teloorgang van een held van de 80'er jarenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet, ik had het net nog over het A-Team
Vergoed krijgen via de ziektekostenverzekering.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die moeten ook belasting betalen.
Jij ben liefquote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wou er eigenlijk iets op zeggen, maar toen dacht ik. Och het is fles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |