mwoh, ik lees zoals ik schreif.quote:
quote:met ELKAAR telt het wel natuurlijk.
haha, gelukkig maak je er zelf grapjes overquote:Op woensdag 16 september 2009 15:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mwoh, ik lees zoals ik schreif.
[..]
is dat zo nijns?
quote:
Get a roomquote:
Jij had toch geen zin in werkquote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja kan het niet wat suitabler for work?.
Nee maar dan zitten hier nog steeds collega's.quote:
Nijns jij had die livestream toch uitgezet?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Ja kan het niet wat suitabler for work?.
Met z'n allen over jouw schouder mee te kijken naar lettertjes en cijfertjes op forum.fok.nl. Wauw. SCHOK-KENDquote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee maar dan zitten hier nog steeds collega's.
Ze hoeven toch niet álles te weten.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Met z'n allen over jouw schouder mee te kijken naar lettertjes en cijfertjes op forum.fok.nl. Wauw. SCHOK-KEND
ja, ik dacht van welquote:Op woensdag 16 september 2009 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nijns jij had die livestream toch uitgezet?
wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef Kuukske het volgende:
Zo, diner is ook weer verorberd. Bluh. Nu heb ik echt geen zin meer.
Hollandse salade.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:24 schreef DaMart het volgende:
Even een snelle hallo via het gratis internet op de Oostenrijkse hotelkamer....
De thee in het hotel is al goedgekeurd. Je krijgt met een kop van ongeveer een halve liter wel waar voor je geld.
* DaMart logt weer uit.
gaat hierover zeker?quote:
Die is wel weer humor danquote:Op woensdag 16 september 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat hierover zeker?
http://www.nu.nl/algemeen(...)oekjesbelasting.html
Wat een gast idd, het wordt steeds belachelijker
Misschien mogen die wel zo'n echte Reinier-Papingmuts opquote:Op woensdag 16 september 2009 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
Die is wel weer humor dan
Wat alleen te doen met al die vrouwen die zo'n doekje dragen omdat het haar uitvalt na een chemokuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die moeten ook belasting betalen.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is wel weer humor dan
Wat alleen te doen met al die vrouwen die zo'n doekje dragen omdat het haar uitvalt na een chemokuur
Goed, goed. Kneitertje druk alleen met studie en werk. Maar goed, ook daar slaan we ons wel door heen, nog drie vakken en ik ben BAquote:Op woensdag 16 september 2009 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Frits.
Dat is een tijd geleden, dat je hier op de koffie was!
Hoe is het?
Vet, ik had het net nog over het A-Teamquote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
EN honden die betrapt worden op kakken buiten een speciaal daarvoor aangewezen hondentoilet worden meteen afgemaakt
Ik zag vanochtend z'n reclame; de teloorgang van een held van de 80'er jarenquote:Op woensdag 16 september 2009 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet, ik had het net nog over het A-Team
Vergoed krijgen via de ziektekostenverzekering.quote:Op woensdag 16 september 2009 19:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die moeten ook belasting betalen.
Jij ben liefquote:Op woensdag 16 september 2009 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Wou er eigenlijk iets op zeggen, maar toen dacht ik. Och het is fles.
Toch? Ondanks dat ik gek ben op honden en er eentje heb?quote:
Dat inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat hierover zeker?
http://www.nu.nl/algemeen(...)oekjesbelasting.html
Wat een gast idd, het wordt steeds belachelijker
wat zal jij slapen zegquote:Op woensdag 16 september 2009 20:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat inderdaadIk heb vandaag uit pure verveling de hele dag naar de algemene beschouwingen gekeken
oh my..
helaas, getrouwd en niets in te brengen behalve salarisquote:
Dat doe ik al dagen, daar heb ik die beschouwingen niet voor nodigquote:
Dudequote:Op woensdag 16 september 2009 20:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas, getrouwd en niets in te brengen behalve salaris
Jeetje. Ga je dan vingeren of zo. Al telt dat niet als sexquote:Op woensdag 16 september 2009 20:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat inderdaadIk heb vandaag uit pure verveling de hele dag naar de algemene beschouwingen gekeken
oh my..
Nee bedanktquote:Op woensdag 16 september 2009 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeetje. Ga je dan vingeren of zo. Al telt dat niet als sex
Ik heb ruzie met hajfsquote:
oh, is daar mijn plaats?quote:
quote:
wisnie dat jij er nog wasquote:Op woensdag 16 september 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh, is daar mijn plaats?Gisteren viel je nog flauw en was ik je liefste. Straatmadelief.
Mannen zijn nooit goed met op welke dag ook weer...quote:
Ik wil er fotos opzetten van de bruiloft van vriendin van afgelopen vrijdag, zodat zij die er af kan plukken, maar dat stomme ding doet het nietquote:
dan mail je ze toch?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil er fotos opzetten van de bruiloft van vriendin van afgelopen vrijdag, zodat zij die er af kan plukken, maar dat stomme ding doet het niet![]()
grrr
daar is hyves heul niet voor. Gekkehuis.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil er fotos opzetten van de bruiloft van vriendin van afgelopen vrijdag, zodat zij die er af kan plukken, maar dat stomme ding doet het niet![]()
grrr
Veeeeeeeeul te groot hahahaquote:
Slaap lekker alvast danquote:
!!BENG!!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:33 schreef Fha het volgende:
Ik ga nog even een stokbroodje in de oven smijten
Je mag wel mee eten hoor Flesquote:
* Fha Geeftquote:
Goed. Ik zit op z'n minst goed tot volgende zomer op m'n werk, en misschien in december een contract.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
PapierHoe is het nou dan?
Waarom moet je er uit?!quote:Op woensdag 16 september 2009 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed. Ik zit op z'n minst goed tot volgende zomer op m'n werk, en misschien in december een contract.
En ik moet mijn kamer uit. Dus iemand gaat vervangende woonruimte voor me zoeken.![]()
Hoest meh U dan?
Fhaquote:
Kunnen ze jou ook niet meteen ff doen dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fha![]()
Ze gaan renoveren.
Daar hebben ze geen geld voorquote:Op woensdag 16 september 2009 22:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Kunnen ze jou ook niet meteen ff doen dan?![]()
![]()
Ja goed, ik woon inmiddels al bijna een jaar samen, studeer bijna af (Bachelor) en heb net (twee weken geleden) een heerlijke vakantie achter de rug.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed. Ik zit op z'n minst goed tot volgende zomer op m'n werk, en misschien in december een contract.
En ik moet mijn kamer uit. Dus iemand gaat vervangende woonruimte voor me zoeken.![]()
Hoest meh U dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |